Advertentie | |
|
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
Maar stel stel stel hypotethisch, er komt nu een "boodschapper" die zegt: morgen ga ik dood. Dan stuur ik zometeen een lieve brief naar mijn ouders die ze dan dinsdag pas krijgen, zonder daarin afscheid te nemen, maar gewoon 'zomaar', dat ik blij met ze ben. Mooiere herinnering dan een dramatische afscheidsbrief. Zelfde naar mijn beste vrienden. Naar iemand die ik twee weken voor ik weg ging ontmoette: vertellen over die boodschapper en dat ik hoop dat hij gelukkig wordt zonder mij. Nog 1 keer naar beneden naar de fjord, zoveel mogelijk gezelligheid meemaken, niemand laten weten wat ik weet, en weten dat ik tot nu toe alles uit mijn leven gehaald heb wat erin zat en er vrede mee hebben dat het helaas niet zo lang was. Wel zou ik balen dat ik dan nooit de wereld rond gezeild ben in mijn leven. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Maar hebben jullie dan nog nooit eerder zoiets dergelijks gehoord? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Inderdaad enkele dingen verbranden enzo, ik vind het nu al een rot-idee dat ik dood zal gaan en dat dan mensen ineens achter ehh... van alles komen ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
dan zou ik als ik jou was flink wat betaalde pr0nsites bekijken. die rekeing maak je toch niet meer mee ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() als hij zegt dat je dood gaat denk ik toch echt dat ie gelijk heeft ![]()
||
Citaat:
Nog een voorspelling Laurens ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
logisch |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel 69 #2 Verwijderd | 500 | 01-06-2010 19:18 | |
Verhalen & Gedichten |
Weten jullie nog... Vlooienband | 146 | 02-12-2004 13:50 | |
Verhalen & Gedichten |
mijn verhaal over het korte leven van een jong meisje Verwijderd | 15 | 17-05-2003 22:55 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
morgen dood sientjuh | 9 | 24-09-2002 12:41 | |
ARTistiek |
T begin hebbik hier wel es neergezet Eend | 48 | 18-05-2002 18:12 | |
ARTistiek |
Een verhaaltje van mij... Eend | 5 | 03-12-2001 14:58 |