![]() |
|||||
Citaat:
Offtopic: Naar mijn mening was de ban niet nodig natuurlijk, maar volgens de FB meningen was het zo dat ik niet om hetzelfde product mocht vragen in andermans vraagtopic. (En ik dacht ik bespaar de ruimte aan topics op die manier). Nja Ook werd er gedacht dat ik mogelijkheden tot het kopen van illegale games aangaf. Natuurlijk pleit ik onschuldig op dit alles. Er komt in de toekomst nog wel een topic op Meldpunt en Mededelingen over dit alles, want ik ben er natuurlijk niet blij mee. Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() maar, Precies, een goeie omschrijving kan ik goed of fout rekenen, en bij de einduitslag als er 2 mensen gelijk staan op de eerste plek, dan wil ik evt nog wel kijken naar hun uitslagen of er hier en daar een puntje bij kan/af moet ![]() Probeer altijd iets te antwoorden ipv een vraagteken neer te zetten, altijd nog een beetje kans ![]() ![]() hehe
Laatst gewijzigd op 14-04-2005 om 14:25. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik ga even eten, daarna zal ik een tussenstand posten!
|
ik heb al gehoord dat er een aantal ouwe reclames op rerun draaien op tv..
top, nog maar vier, nu maar hopen dat ze goed zijn (tip: luister ze altijd allemaal met je lijst erbij nog 1 keer af) Zoektip bij reclames: ken je het nummer? weet je niet zeker of je de reclame juist hebt? kijk op www.ster.nl !
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Echter, zoals je bij 1 antwoord had staan "Get on up, Get up" is niet goed, en ik ben zojuist tot de conclusie gekomen dat ik bij nummer 8 en 18 zo'n beetje elke beschrijving wel goed ga rekenen (kijk dus als de antwoorden online staan nog even of die bij jou ook is goed gerekend dan! zo kun je nog een puntje scoren als je al eerder hebt ingezonden en ik heb een foutje gerekend!) Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Huh? Over 8 pm's? Wat is daar de logica van dan? ![]()
||
Citaat:
![]() EINDSTAND TUNE QUIZ VI Code:
01. Aragnabite 21 02. Sultan_of_Swing 20 --. Meelfriek 20 03. Pebbles 19 04. woej! 15 05. Blubje 14 --. Sketch 14 06. PV 13 07. --Pipeloi-- 12 --. Mr. Soija 12 08. BCR 10 De winnaar is dus Aragnabite met maarliefst 21 punten!! Dus, niemand had de volle 25 goed, maar die reclames waren misschien wat pittig. Dan volgen nu de antwoorden onder deze spoiler tag:
Spoiler
Achter de reclame liedjes staan ook de nummers met artiesten. Heb ik iets verkeerds fout gerekend bij jou? PM me, dan zal ik het nog veranderen. Ik wacht nu nog op groen licht om de liedjes te linken.
Laatst gewijzigd op 18-04-2005 om 21:38. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|