Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-04-2005, 21:04
woezel
woezel is offline
een goed, normaal gezin , op mn broer na dan.
Oud 19-04-2005, 21:06
chocomelsletje
chocomelsletje is offline
Ik woon met mijn moeder en zus, en mijn vader ken ik niet. Ik ging toen ik klein was vaak naar de vader van mijn zus, die mij overigens als zijn eigen dochter heeft behandeld. Ik respecteer hem hier voor, hij had dit immers niet hoeven doen. In het verleden heeft mijn moeder ook veel ruzie gehad met de vader van mijn zus, en ze hebben zelfs een lange tijd niet met elkaar gepraat. Voor mij en mijn zus is dat niet altijd even makkelijk geweest. En de laatste tijd gaat het ook minder goed met mijn stiefvader (heet dat zo? Hij is immers niet met mijn moeder samen ), en nu praten mijn moeder en hij wel weer En tja, constante geldproblemen eigenlijk. En het 'gemis' van een echte vader.. Want mijn stiefvader heeft mij natuurlijk ook niet echt kunnen opvoeden, omdat ik hem zo weinig zag.. Maar ach, zo erg heb ik het niet gehad
Oud 19-04-2005, 21:09
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
chocomelsletje schreef op 19-04-2005 @ 21:06 :
*knip*
Jouw nick is stoer.
Met citaat reageren
Oud 19-04-2005, 21:15
chocomelsletje
Citaat:
Mark Almighty schreef op 19-04-2005 @ 21:09 :
Jouw nick is stoer.
ja he
Oud 19-04-2005, 21:47
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
chocomelsletje schreef op 19-04-2005 @ 21:15 :
ja he
En je fotoboek is zwaar oké. Very nice.
Met citaat reageren
Oud 19-04-2005, 21:51
Doodle!
Doodle! is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 19-04-2005 @ 21:47 :
hou je in man

anyway, ik kom uit een goed huis ouders zijn heel open en iedereen kan met iedereen goed opschieten. tuurlijk, soms heb je de normale 'ruzietjes' tussen mij en m'n zusje en m'n ouders mopperen soms ook wel. Maar we hebben het heel goed in alle opzichten
Oud 19-04-2005, 21:52
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Doodle! schreef op 19-04-2005 @ 21:51 :
hou je in man
Complimentje maken mag best, toch? By the way, jij bent nieuwsgierig geworden en hebt ook gekeken! Geef maar toe!
Met citaat reageren
Oud 19-04-2005, 21:59
JanDeVries
JanDeVries is offline
Ach wat schattig, zie ik hier een liefde & relatie opbloeien? Geweldig.
Oud 19-04-2005, 23:52
*Rupsje*
Ik heb het als ik dit allemaal zo lees heel goed thuis. Thuis is dan mijn ouders en broertje. Ik zelf woon sinds september op kamers, maar ga elk weekend nog naar huis. Ik heb met beide ouders een goede band. Ik lijk heel veel op mijn vader, maar dat botst niet: we hebben echt vrijwel nooit ruzie maar als we ruzie hebben kan dat wel dagen duren. Met mijn moeder heb ik iets vaker ruzie, maar dat duurt nooit langer dan 10minuten want zij akn niet tegen ruziemaken. Enige is dat mijn moeder nooit laat merken of ze trots op me is, ze geeft bijna nooit complimentjes maar dat heeft van haar eigen moeder nog veel minder gekregen dus denk dat dat daardoor komt. Mijn ouders hebben vrijwel nooit ruzies, bij ons worden het dan 'discussies' genoemd Ze kennen ook al mijn vrienden, in ieder geval thuis, mijn vrienden hier in Nijmegen (waar ik dan studeer) nog niet allemaal. We hebben ook samen met zn vieren een raar soort humor die volgens mij niet veel andere mensen snappen. Met mijn broertje heb ik geen supergoede band, we zijn gewoon heel verschillend, maar hij blijft natuurlijk toch mijn broertje. We zijn denk ik niet streng opgevoed en ook niet te vrij, laten we zeggen de goede middenweg! Verder hebben we altijd mee dan genoeg geld gehad, maar we zijn nooit verwend, dat zeker niet. Dus eigenlijk heb ik wel een heel goed thuis als ik dat zo vergelijk! Soms denk ik wel dat het te goed is gegaan de afgelopen 19 jaar, want het is nu allemaal over hoop gegooid (mijn moeder is ernstig ziek), maar ik denk dat we daar op zich ook wel goed mee omgaan als gezin, in hoeverre je dat uberhaupt kunt beoordelen. We praten er niet constant over, maar ik weet dat ik altijd bij ze terecht kan voor wat dan ook.

Laatst gewijzigd op 20-04-2005 om 00:07.
Met citaat reageren
Oud 20-04-2005, 11:08
bracelance
bracelance is offline
ik kan niet zeggen dat ik iets tekort kom
geen idee geen benul wat de smaak van honger is
als ik geen zin heb om te koken
dan loop ik even naar de markt................

een eigen huis
een plek onder de zooooooooooooooooooon
Oud 20-04-2005, 12:16
chocomelsletje
Citaat:
Mark Almighty schreef op 19-04-2005 @ 21:47 :
hahahaha
De jouwe ook
Oud 20-04-2005, 12:54
bracelance
bracelance is offline
zullen we jullie twee even naar de dating plaatsen?
Oud 20-04-2005, 12:59
chocomelsletje
Citaat:
bracelance schreef op 20-04-2005 @ 12:54 :
Gehehe, niet gaan overdrijven gelijk he
Oud 20-04-2005, 13:00
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
bracelance schreef op 20-04-2005 @ 12:54 :
Zoals je ziet ^ ze wil niet.
Met citaat reageren
Oud 20-04-2005, 13:05
chocomelsletje
Citaat:
Mark Almighty schreef op 20-04-2005 @ 13:00 :
Oud 20-04-2005, 13:17
bracelance
bracelance is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 20-04-2005 @ 13:00 :
jij dus wel
Oud 20-04-2005, 13:22
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
bracelance schreef op 20-04-2005 @ 13:17 :
jij dus wel
Jij krijgt van mij

Met citaat reageren
Oud 20-04-2005, 13:39
Doodle!
Doodle! is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 19-04-2005 @ 21:52 :
Complimentje maken mag best, toch? By the way, jij bent nieuwsgierig geworden en hebt ook gekeken! Geef maar toe!
eehm...nee..

ghehe maar zullen we weer ontopic?
Oud 20-04-2005, 14:00
Zarya
Zarya is offline
Het kan altijd erger.
Oud 20-04-2005, 14:14
Loezzel
Loezzel is offline
Ik woon in een erg gespannen sfeer thuis.
Mijn vader is nogal onredelijk, hij moet het thuis uithouden met 4 vrouwen (tegenwoordig 3, omdat mijn zus nu op zichzelf woont), en hij vindt dat hij ALTIJD OVERAL de schuld van krijgt en dat wij NOOIT luisteren naar wat hij te zeggen heeft. Je snapt het al...
Mijn ouders hebben om de zoveel tijd knallende, maar dan ook knallende ruzie. Er zijn al heel wat keren koffers gepakt, maar gelukkig is er nog nooit iemand vertrokken.
Vorig jaar vertelde mijn moeder me dat ze het allemaal niet meer wist. Dat ze het wel had geweten als ze geen kinderen had gehad. Dat kwam wel hard aan moet ik zeggen...
Sinds mijn zus het huis uit is, is het thuis een stuk beter uit te houden. Omdat mijn vader en mijn zus precies hetzelfde zijn van aard, botste dat nogal. Mijn moeder begreep mijn zus meestal en nam het dan voor haar op, zodat er nog meer ruzie ontstond, omdat "wij vrouwen" altijd tegen onze vader samenspanden.
Mijn zus en mijn vader kunnen nu heel goed met elkaar opschieten, omdat ze elkaar nu niet meer vaak zien. Dat is wel fijn.
Maar nu is het mis met mijn zusje. Sinds anderhalf jaar is ze ontzettend bezig met sporten, gezond eten en vooral niet snoepen. Ze is ontzettend dun geworden. Ik heb haar wel eens verteld dat ik haar er eng vond uitzien, haar ellebogen zijn breder dan haar bovenarmen, alle botten steken uit, haar kleding flubbert om haar heen...
Ik weet niet waarom ze zo gefocust is op gezond doen. Ik maak me ontzettend zorgen om haar... Ze is al naar de dokter geweest, maar die zag er niet veel kwaad in. Daar baal ik echt van! Ze ziet er niet gezond uit, doordat ze zo weinig eet, heeft ze een ontzettend kuthumeur wat natuurlijk ook zijn uitwerking heeft op onze thuissituatie.
Kortom... elke keer wanneer het goed lijkt te gaan bij ons thuis, barst er een bom. Is het geen ruzie tussen mijn ouders, dan is het wel een ruzie tussen mijn zusje en ouders.
Vluchten naar mijn vriend heeft geen zin, hij heeft eenzelfde soort thuissituatie als ik als we naar onze ouders kijken...
Ik zou heel graag op mezelf willen wonen, maar mijn moeder vertelde me laatst dat ik haar dat niet aan kon doen. Ze wilde echt niet dat ik haar alleen achterliet met mijn vader en mijn zusje. En ik kan het dan niet over mijn hart verkrijgen mijn moeder in de steek te latenl, omdat ik weet in wat voor situatie ik haar achter zou laten als ik zou gaan en omdat zij weet waarom ik wegga: vluchten...
Oud 20-04-2005, 14:42
bracelance
bracelance is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 19-04-2005 @ 21:52 :

Oh yeah stop me, i need you i want you

absofuckinglutely not
Reageren

Regels voor berichten