Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-06-2002, 22:20
de abt van sion
de abt van sion is offline
Citaat:
Gothic schreef:

1) Doordat ze langer duren heb je tenminste oplossing voor je behoefte voor een week ofzo, of je dat nu echt vastigheid kunt noemen, nee vind ik een beetje overdreven. Maar een vakantieliefde is gevaarlijk omdat het vastheid heeft? Ik neem aan dat je bedoelt dat het dan fout gaat als je weer in je eigen land bent...
2) Ik denk dat het eerder gebeurt dan op een on night stand
3) Ik heb geen idee wat je hier bedoelt
1) Ja.
2) Bij berekenende mensen wel, ja.
3) Meen je dat nu? Nog een keer dan. Je hebt tijd nodig om een partner te zoeken met wie je de ware liefde geestelijk en lichamelijk wilt delen. Gedurende die tijd kunnen de meeste mensen (de behoeften van) hun lichaam niet uitschakelen. Dan... enz.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-06-2002, 22:23
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
de abt van sion schreef:

3) Meen je dat nu? Nog een keer dan. Je hebt tijd nodig om een partner te zoeken met wie je de ware liefde geestelijk en lichamelijk wilt delen. Gedurende die tijd kunnen de meeste mensen (de behoeften van) hun lichaam niet uitschakelen. Dan... enz.
eens, maar ik vind dat het tegenover een échte relatie staat. Wat stelt sex zonder gevoel 1x nou helemaal voor? Niets
Oud 11-06-2002, 22:27
de abt van sion
Citaat:
Gothic schreef:

eens, maar ik vind dat het tegenover een échte relatie staat. Wat stelt sex zonder gevoel 1x nou helemaal voor? Niets
Binnen een relatie die gebaseerd is op de ware liefde niet, nee. Sex zonder liefdesgevoel schijnt mogelijk te zijn.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2002, 06:18
Rerisen Phoenix
Rerisen Phoenix is offline
minder waard ja.

Maar dat gevoel hoeft niet 'ware liefde' te zijn. Het kan ook best zo gewone verliefdheid zijn.
Oud 15-06-2002, 18:35
de abt van sion
Citaat:
Gothic schreef:

Sex is een biologische zaak. Wat heeft het gevoel daar nu mee te maken?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten