Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ja, ga je mee?
||
Citaat:
omgomgomgomgomgomgomgomogomgomgomgomgomgomgomgomgomgomg
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Kom weinig forummers tegen (behalve de vaste "crew") Ik schijt peuken van van die partypics en ontwijk ze dan ook 9 vd 10 keer. Dit weekend gaat er gezopen en gecheckt worden.
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
Waar ga je uit?
Vera voor de zaterdagavond, donderdag Shadrak, en kroeghangen in de Zolder en de Spieghel. Hoe ga je uit? Op de fiets Welke muziek wil je horen als je uit gaat? alles waar je een beetje fatsoenlijk op kan swingen Wat heb je aan als je uit gaat? Een broek of een rokje met een shirtje Waar was je afgelopen weekend? In een afgelegen gat waar je de keuze had tussen de Boeren Klaas en thuisblijven. Na veel wikken en wegen heb ik voor het laatste gekozen ![]() Is er er een verband tussen je lifestyle en het uitgaan? Ja Is er een verband tussen het forum en het uitgaan?(kom je vaak forummers tegen en doe je de quickstep met ze?) Ik kom wel eens een forummer tegen, en dan ga ik in een hoekje staan gniffelen ![]() Heb je lifestylische uitgaansfoto's? www.fotodump.com WAT GA JE AANKOMEND WEEKEND DOEN???? Naar een of ander feest
||||||||||
![]() |
Citaat:
Meestal in Amsterdam, Rotterdam, Paard van Troje, Utrecht, Arnhem of Nijmegen... of natuurlijk in Tillie of in EHV... maar niet zo vaak. Hmm. en heeeel misschien als die vieze gore klere uitsmijtleugenaars van de Tagrijn me er nog is inlaten ooit nog is in Hilversum. Maar dat is natuurlijk allemaal relatief. Citaat:
Citaat:
op de eerste plaats.. maar omdat dat na een jaartje of zeven toch zo hier en daar wat begint te vervelen heb ik wat oude en nieuwe hobbies zoals techno, goatrance, acid jazz/lounge, hiphop en soms zelfs metal, hardcore of tekno opgepakt je ziet mij absoluut niet in een tent waar ondansbare eenheidsmeuk wordt gedraaid en niet ontiegelijk toffe mensen zijn. Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
morgen thuisbioscopen met een beamertje en volgend weekend zien we wel weer. Oh ik wou mensen nog even aanraden; - Bitterzoet (Amsterdam) (Funk/Jazz/Soul/Hiphop/Brokenbeat) ordinarily - Off_Corso (Rotterdam) misschien wel de vetste club van NL - het Paard (prijs voor beste club NL) |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Zijn er dan geen meisjes die ook zonder uitgaan kunnen? Jason2 | 71 | 04-06-2017 16:08 | |
Lifestyle |
Uitgaan: Tipps en dergelijke Traumtaenzer | 65 | 27-09-2006 16:45 | |
Lifestyle |
Ben ik de enige die niet van uitgaan houd? Phylestra | 158 | 06-07-2005 01:10 | |
De Kantine |
Waar ben jij heen geweest met uitgaan? Mr.Oizo | 97 | 05-10-2004 19:29 | |
Liefde & Relatie |
Uitdagend tijdens uitgaan...(man maakt vrouw gek) jungle_m | 38 | 21-02-2004 18:26 | |
Liefde & Relatie |
[Advies!] Zal ik met haar uitgaan of niet? kainie | 24 | 25-07-2003 18:28 |