![]() |
||
Citaat:
zowel bewust als onbewust. als jij savons gaat maffen, en je gaat dromen, dan worden al die registraties door je hersenen aan elkaar gelinkt, en daaruit kunnen echt de gekste dingen voorkomen. het hoeft dus niet te betekenen dat jij in gedachten bezig bent met het concept 'vreemdgaan' of dat je graag wilt dat een ander meisje je pijpt of whatever. het kan heel goed zijn dat je dat wel wilt maar dan door je eigen vriendin, of dat je vriendin dat al heeft gedaan dus ![]() het kan echt álles zijn... dus hecht er niet te veel gedachten aan, want hoe meer je er mee bezig bent in je hoofd, hoe meer kans je hebt dat die droom terug komt omdát je er (nu dus wel bewust) mee bezig bent en dan zou je er wel ns wat achter kunnen zoeken terwijl daar dus geen reden voor is ![]()
|
![]() |
||
Citaat:
![]() als je wilt dat het stopt, probeer er dan zo min mogelijk aan te denken. elke x als de gedachte zich toch voordoet, ga dan aan iets anders denken, en als je niet weet wat, neem dan iets stoms mogelijk zoals bijv "goh, waarom is gras groen?" ![]() klinkt idioot, maar het werkt wel! als ik niet aan iets wil denken, en héél snel op een andere gedachte wil overspringen, denk ik aan een bloemkool ![]() ![]() ![]() hahahaha dom zou je zeggen maar daardoor denk ik weer aan andere dingen en ben ik die ene gedachte dus kwijt, precies zoals ik wilde! ![]() probeer maar ns ![]() het hoeft natuurlijk niet persé een bloemkool te zijn, maar gewoon het eerste wat in je hoofd opkomt en anders het eerste wat je ziet ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
slechte dromen over mijn vriend help!! sociallover | 4 | 12-09-2014 23:30 | |
De Kantine |
Wat heb jij vandaag gedroomd? Verwijderd | 500 | 05-04-2009 14:36 | |
Seksualiteit |