Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
grmbl
||
Citaat:
en dit is dan alleen nog maar van de nieuw toegevoegde namen die ik graag wil zien geloof ik.... |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik.. Miss Quasy.. ga waarschijnlijk naar Pukkelpop. Een hoop goede namen, meer dan Lowlands biedt. En dat van die Belgen neem ik maar voor lief en ik ga er maar van uit dat het beter geregeld is dan Groezrock aangezien het groter is dan Lowlands (en ik kan al niet tegen grote mensenmassa's
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
ik weet nie hoe het daar is maar mn neef is er vorig jaar een dag geweest want hij moest er optreden maar hij zei dat het er echt cool was. alleen op de site staat dat er vorig jaar 110.000 bezoekers waren, zowat 2 keer zoveel als lowlands
![]() maar ja, lowlands staat bekend om de goede sanitaire voorz. zoals douches enzo en de goede campings, dus vraag me wel af hoe dat daar geregeld is.... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() maar ik zit er ook over te denken om dit jaar naar pukkelpop te gaan aangezien de line-up van lowlands mij toch wat tegenvalt tot nu toe.. en pukkelpop is toch ook aardig wat goedkoper.. maja, hoe het dan met de kampeer-faciliteiten zit moet ik maar afwachten dan..
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() het campeerterrein was een weiland..oke nie zo erg..maar zorg dan iig dat alle vlaaien weg zijn en dat de koeien achter slot en grendel zitten want die liepen op een gegeven ogenblik gewoon lekker over de tenten te banjeren |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Bij pukkelpop zijn dat er dan ruim 36.000 per dag (volgens mijn berekening) en wordt gewoon elke dag het aantal mensen dat het festivalterrein betreedt geteld.. en over 3 dagen zijn dat er dan 110.000 Beetje kromme uitleg ![]() Tenminste.. zo denk ik dat het is.. ![]() 110.000 per dag lijkt mij wat erg veel.. dusss.. correct me if I'm wrong ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
nee ![]() |
![]() |