| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
|
ik ben ook voor utrecht, het is nog duur enzo, maarja dat was het de vorige keer ook.
ook ik mag niet alleen reizen en aangezien niemand op mijn roete ligt(k woon in venlo) moet ik ook alleen, ik zeg alleen tegen mijn ouders dat ik ga winkelen met vrienden en dan er een beetje om heen draaien en dan komt het goed. voor de mensjes die niet durven, je moet echt gewoon komen, ik heb ook een zwak voor veel mensjus maar de vorige keer was ik gekomen en het bleken er niet zoveel te zijn, was wel jammer op zich, maar iedereen gedraagt zich wel hoor en als je bertine voor de gek houdt is de dag zo weer om. , grapje hoor.
|
|
||
|
Citaat:
)<edit> Ik wil best ook komen, meeste kennen me ook niet, maar ik post alleen als ik iets nuttigs hebt te posten </edit> Ik ben trouwens ook voor Rotterdam, omdat ik in regio Rotterdam woon Utrecht lijkt me trouwens ook wel gaaf (en ligt centraal)
Laatst gewijzigd op 12-06-2002 om 20:10. |
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
En wie weet brengt ze ons verder, hmmz dit kunnen we beter iRL afspreken lol
|
|
|
|
Ik moe ff kwijt da`k et een top idee vind om die meeting te houden en misschien wel kom, maar met nadruk op misschien...
ik w8 wel tot er een defenitieve plaats en tijd is, en dan kijk ik of ik kan, en hoe ik et met m`n ouders ga regelen (en waar ik et lef vandaan ga halen, maar das een detail )
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|||
|
Citaat:
)En als het doordeweeks is, is reizen toch gratis, dus waarom niet eerst langs "vroomshoop" reizen? begin je de meeting al meteen eerder Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar vroomshoop ligt langs een aparte lijn waar niemand komt behalve degenen die naar plaatsen moeten langs die lijn... Mh.
|
|
|
|
|
|
Hmmm...plaatsjuh utrecht luk me nog wel, oudertjuhs ook om gelult....en et lef, naja, das nie nodig, heb geen lef nodig om aardige mensjes te kennen...denk ik....lol...
alleen de tijd is wa minder, ga op 5 july op vakantie en m`n vakantietjuh is nogal vol gegooid met reizen. Maja, as ik nie kan, volgende keer beter
|
|
||
|
Citaat:
Rotterdam/Amsterdam vind ik ook niet erg. Maar dat ligt niet erg centraal. Voor mensen uit het Oosten is dat nogal ver weg...
|
|
||
|
Neej 23 juni gaat bij mij niet zoow, ik heb die maandag erna nog proefwerken
![]() Citaat:
|
|
|
|
hmm...mij gaat dan wel op 5 juli op vakantie, maar ga naar limburg toe, dus zou op zich nie zo`n probleem zijn... ben daar 2 weken, dus in feite kan ik wel as et maar voor de...ehh....22ste (juli) is, want dan zit ik weer in france (jaja, buzy life
). Anyway, ik hoor et nog wel....Looking forward to it
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Man, ik ben een schijterd hoor, dat durf ik niet te vragen!*herinnert zich de laatste keer dat ze dat met een paar vriendinnen probeerde, waarop die jongens doodleuk meldden dat er dan wel wat tegenover moest staan* |
|
|
|
||
|
Citaat:
En aangezien er zoveel mensen niet kunnen vind ik dat we zeker een herhaling moeten doen aan et einde van de vakantie !
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
dan kan ik helaas niet heb de komende tijd veel feesten, er zijn er ontzettend veel geslaagd, behalve ik , maar ik ga over vier weken op vakantie en ben momenteel ff werkloos en mag ook geen geld meer uitgeven , dus ik kan helaas niet komen.k wil er wel heel graag bij zijn, na de vakantie nog es dan?
|
|
|
|
ff offtopic ; ook al niet geslaagd, mystic girl ?! leven is hard he ? ken et...
back on topic; vind dat we nu iig nog eentjuh aan een einde van de vakantie moeten houden, althans, ik en de mensen die niet konden nu en wie allemaal wil
|
|
||
|
Citaat:
Outdated Spirit
|
|
||
|
Citaat:
, het jaartje over doen is op zich niet zo heel erg, heb dan meer vrije tijd , maar mijn frans leraar zit royaal met me te kutten, we liggen elkaar niet zo erg, duchtige stress dus.als het niet te veel gevraagd is kunnen we dan een keer achter in juli n keer meeten, dan zijn de meesten al weer terug, toch
|
|
|
|
Yeehaa, et 100ste berichtjuh...lol
back on topic... ik ben eind july juist niet terug, dan zit ik in france/denemarken...en begin july bennik er nog wel, maar we kunne tog best op 13/20 july houden en nog eentjuh einde vakantie ? lijkt me et beste, denk dat dan iedereen wel op 1 van de 2 datums kan..of zie ik et nou verkeerd
|
|
||
|
Citaat:
Maar als er genoeg mensen die ook nog voor de vakantie willen gaan, dan ook maar 1 voor de vakantie
|
|
|
|
ik ben ook voor 2 meetings...et ziet er dan wel naar uit dat die vroege meeting wat kleiner is dan de latere, maar misschien zijn er mensen die bij die laatste niet kunnen en die vroege wel...en we verliezen er nix op om er alvast eentjuh (die kleiner is) eerst te doen, tog ???
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Levensbeschouwing & Filosofie |
Mystiek Outdated Spirit | 56 | 08-04-2007 20:13 | |
| Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Ene nieuwe meetingtopic ofzo waaromniet? | 147 | 10-03-2002 11:57 | |
| Levensbeschouwing & Filosofie |
Discussie Hannibal - Legatus Hannibal | 7 | 20-02-2002 17:05 | |