Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Drukke tijden voor de AIVD!! |
![]() |
||
Citaat:
F.
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
En is het nu erger dan b.v. 10 jaar gelden in jou ogen ?
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Wat gewoon pure onzin is. Wekelijks gaan duizende gezinnen naar wedstrijden toe, zonder ook maar enige vorm van geweld te zien. Op willekeurige stapavonden, zijn er ook genoeg problemen, maar dan ineens lijken een hoop mensen niet voor een harde aanpak. Alcoholverboden? Indentificatiebestanden? Meldingsplicht? Camertoezicht? In Nederland hebben we het probleem met voetbalvandalisme veel beter onder controle dan dat men doet geloven. Het probleem schuilt hem nu meer in de 'dreiging' dan in de daadwerkelijke actie. Overigens over harde aanpak. Zolang wildplassen mij bij het voetballen 10 keer meer kost (letterlijk!!) dan bij een avondje stappen is er dan sprake van een soft beleid? |
![]() |
||
Citaat:
Een granaat bij iemand in zijn capuchon verstoppen is ook een graag geziene bezigheid. Het is overigens ook zo dat we allemaal werkeloos zijn, wel zwart werken (vaak ramenwassers of tegelleggers), de hele dag naar gabbermuziek luisteren, matjes en/of kaal zijn, tatoeages over het hele lichaam hebben, drugs in de koffie gebruiken, elke woord met een terminale ziekte beginnen, stotteren, veel alcohol drinken, daarna nog meer stotteren, gouden kettingen dragen, onverzorgd zijn, lelijke vriendinnen hebben die nog dommer zijn dan wij zijn, agressief zijn, overal op gokken behalve op voetbalwedstrijden omdat we niet van voetbal houden, vakantie vieren in Lloret en vooral geen idee hebben waar we in vredesnaam mee bezig zijn…. Voor meer stigma’s verwijs ik je door naar het CIV, waar ze jaarlijks een studie maken en jaarlijks andere conclusies trekken. |
![]() |
|||
Citaat:
Ik vermoed Argentinië of bij de plaatselijke WoonWagenVerening FC. Bij een beetje middelmatige wedstrijd trekt men ongeveer dertien blikken agenten open, compleet met honden en camerateam die je zo vaak mogelijk op de camera willen hebben. Politie is niet onderbemand, het zijn gewoon mensen. Om kwaad te begrijpen moet je kwaad kunnen denken of in elk geval gedacht hebben. Je moet geweld snappen om het te kunnen bestrijden en niet alleen maar denken dat je het tuig gaat pakken. De beste agenten zijn vroeger geen lieverdjes geweest. Dat zijn vaak ook de agenten die respect krijgen. Citaat:
Bovendien is men bij mijn favoriete club al een tijdje bezig met een nieuwe, persoonlijke aanpak. Ik heb ook nooit een hekel gehad aan agenten, maar die aanpak is zo onrechtvaardig dat ik me voor kan stellen dat mensen een hekel krijgen aan bepaalde agenten. Het is niet erg om gestraft te worden als je iets gedaan hebt, maar tegenwoordig kun je al opgepakt worden zonder iets gedaan te hebben. Hoe zat het ook alweer met de vormfout en andere juridische voorvallen? Dat agenten drie verschillende verklaringen afleggen en je toch veroordeeld kunt worden. Dat je werd herkend in een blauwe jas, terwijl je op de foto een rode jas aan hebt en toch wordt bepaald dat je strafbaar bent geweest. Ze proberen mensen gewoon langzaam, beetje bij beetje kapot te maken. Nu vinden jullie dat natuurlijk geweldig, heel mooi, geil, lief, prachtig en leuk maar het is een beetje tegenstrijdig met al het andere geweld wat in Nederland nog steeds voor komt. Bovendien is dat niet echt een pacifistische gedachte van de mensheid die zo keurig volgens de regeltjes leeft. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
De schuld van de ME-ers vind ik niet echt, want het was allemaal rood-wit voor hun ogen, maar ik vind het idioot dat de ME moet worden in gezet voor 22 mannen die achter een bal aan rennen. Ik sindsdien gaat ik alleen nog maar naar wedstrijden kijken van SV Gouda, het voetbal is niet op het niveau van porf. Maar is veel leuker om een biertje met de tegenstanders te pakken in plaats van vrezen voor je leven.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
Ik ken jou verhaal niet, kan ook niet direct opmaken om welke wedstrijd het hier gaat (Amstel Cup finale?) Maar ik kom zelf al van jongs af aan in de Kuip, en heb nooit last gehad als ik met me vader mee ging. Nu nog steeds niet. En hetzelfde geldt voor duizende kinderen/gezinnen/voetbalsupporters, je loopt gewoon weinig gevaar bij de voetbal. Misschien had jij gewoon pech? (verkeerde plaats, verkeerd moment). Over het algemeen kan ik mij ook heel goed distantieren van geweld, als ik er geen zin in heb. Verhalen als dat je tegenwoordig niet eens meer normaal naar de voetbal kan vind ik dan ook onzin. Ik heb naar aanleiding van Feijenoord - ajax ook genoeg mensen horen zeggen: "Oh. van die rellen heb ik niks meegekregen, ik was meteen naar huis gegaan" Ik lees trouwens dat Opstelten de gehele politiemacht die is ingezet is, wil verhalen op de daders van de rellen. Beetje raar is natuurlijk, een groot deel van die man-uren waren ook gemaakt zonder rellen. Ik ben dan ook wel reuze benieuwd of ik bij mijn eerst volgende parkeenbon ook een declaratiebonnentje zal vinden voor de ingezette man uren. En eigenlijk valt het best mee zo'n Feijenoord - ajax ook best mee aan kosten. Een Wilders gaat pas voor een 2,5 keer zo'n dure beveiliging de deur uit. Laatst gewijzigd op 22-04-2005 om 17:53. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
Probleempje met portier MTpower | 48 | 30-09-2005 15:13 | |
Liefde & Relatie |
Snappen jullie dit ? Someboy | 54 | 27-04-2005 11:40 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Racisme in het voetbalstadion Doncha | 50 | 15-03-2005 19:28 | |
Vrije tijd |
3 van de Ajax-relschoppers aangegeven, nooit meer in de ArenA Verwijderd | 134 | 08-05-2004 17:55 | |
Psychologie |
homosexualiteit is een geestelijke ziekte Verwijderd | 266 | 11-04-2003 13:46 |