Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-04-2005, 21:22
Back Door Man
Back Door Man is offline
ja zjuuweeh.
Advertentie
Oud 23-04-2005, 21:25
Haligh
Haligh is offline
zjuuuwweeehh
Oud 23-04-2005, 21:33
Verwijderd
ik ging zonnen, winkelen, werken, blowen, eten, bieren.
Oud 23-04-2005, 21:36
Blenderhead
Blenderhead is offline
Brak opstaan, chillen in het park, werken, bier, werken, bier, werken, bier, werken, bier werken. En dalijk ga ik in de stad bier drinken
Oud 23-04-2005, 21:39
655321
655321 is offline
uitgaan slapen opstaan croissantjes eten park park park park friet eten suf thuis hangen en film kijken.
Oud 23-04-2005, 21:44
Love_Fulfilled
Love_Fulfilled is offline
Werken en tv kijken en computeren.
Oud 23-04-2005, 21:48
Verwijderd
Ik ben zojuist uit eten geweest met mijn ouders&zus en ik had mijn beste vriend meegesleept en nu zijn we te laat voor een feestje ter ere van hem omdat ik me nog moet omkleden maar ik heb geen zin. Verder heb ik vandaag gewinkeld en in de zon gezeten en ben ik verbrand (Typisch )
Oud 23-04-2005, 21:51
Blenderhead
Blenderhead is offline
ohja, en dalijk ga ik drinken met snoodaard en faery. Hoewel ik echt al kkgaar ben.
Oud 23-04-2005, 21:56
Verwijderd
gisteren dus veel gezopen en na het douchen vand aag om 6 uur weer bos ingegaan en wezen zuipen en smoken. allemaal welk redelijk gezellig hier
Oud 23-04-2005, 22:10
crook
crook is offline
ik was wijntjes aan het drinken in scheveningen en toen had ik in eens patty brard aan de lijn
Oud 23-04-2005, 22:20
Verwijderd
gewinkeld met mama, leuke nieuwe spullen gekocht, in de zon gezeten met wijn, met mijn zus gelachen om vreselijke dingen die ze besteld had bij de wehkamp , gore nasi gegeten, weer wijn gedronken, met mijn vader samen naar iets over toon hermans gekeken en dat was leuk. en nu ga ik lekker als een nerd tot heel laat internetten ofzo.
Oud 23-04-2005, 22:32
Maharani
Maharani is offline
ik heb ook gore nasi gegeten
Oud 23-04-2005, 22:35
aLackofColor
aLackofColor is offline
Zeer brak opgestaan; gister Gilgamesh,Omission..Was zeer geslaagd; had alleen iets teveel op.
Oud 23-04-2005, 22:44
Susanne
Susanne is offline
ik heb vanochtend getennist met mijn zus broer en vader, was supahh gezellig

Daarna met mijn zus naar Enschede geweest en ik heb een shirtje en 2 paar oorbellen en schoenen gekocht.. En toen gingen we nog even terassen en mijn zus ging terugrijden en ze vond alles eng en ze toeterde naar alles en veel mensen toeterden naar haar terug en zeiden fok joee en toen ging zij van: en ik ging van:

vanavond ging ik eten bij mijn vriendjeuhh want hij had gekookt voor me
Oud 23-04-2005, 23:01
Joe Carioca
Joe Carioca is offline
Citaat:
Admiration schreef op 23-04-2005 @ 23:35 :
Zeer brak opgestaan; gister Gilgamesh,Omission..Was zeer geslaagd; had alleen iets teveel op.
;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;; zz
Oud 23-04-2005, 23:05
Susanne
Susanne is offline
Citaat:
Joe Carioca schreef op 24-04-2005 @ 00:01 :
;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;; zz
het lijkt net of die puntkomma's niet op dezelfde hoogte zitten

Oud 23-04-2005, 23:55
Apomes
Apomes is offline
Ik heb geslapen en wat schoolwerk gedaan, hierna heb ik gebeld naar enkele leerkrachten van mijn stageschool, maar ze waren niet thuis .

Toen heb ik nog wat inkoopjes gedaan en ben ik begonnen met het huis een fikse schoonmaak beurt te geven want morgen komt mijne jong voor de eerste keer thuis slapen! Morgen ga ik stofzuigen en stof vegen .

Deze avond ben ik naar de Griekse avond geweest van mijn stageschool samen met 3 vrienden en hierna zijn we nog wat gaan drinken in stad.
En toen heb ik "the girl next door" gezien, en die vond ik wel lacheuh
Oud 24-04-2005, 00:15
Joe Carioca
Joe Carioca is offline
Citaat:
Susanne schreef op 24-04-2005 @ 00:05 :

Dat lijkt me optisch bedrog.
Oud 24-04-2005, 02:20
Verwijderd
Ik ben naar een café in de buurt geweest, en aldaar bleek dat Mental Theo de avond zou verzorgen. Ik heb dus de hele avond naar hardstyle moeten luisteren
Oud 24-04-2005, 04:33
Verwijderd
Citaat:
Susanne schreef op 24-04-2005 @ 00:05 :

haha

ik wou dat ik zat was had ik me daar nog langer me ekunnen vermaken
Oud 24-04-2005, 09:22
Laďs
Laďs is offline
Gisterenavond ging ik naar een opendeurdag met een vriendin en daar traden groepjes op.
Tijdens de optredens gingen we om wijn en omdat ik zin had om wat eum dronken te zijn dronk ik ze veel te vlug op.
maar het was wel fijn en ik kreeg veel aandacht.
en toen was mijn ex er en een vriend was boos 'je gaat niet met 'em mee,je doet belachelijk' en blabla.
Oud 24-04-2005, 11:33
Back Door Man
Back Door Man is offline
gister toch plotseling uit gegaan.. en een vriend van me vond 3 gram wiet in een burgelijke lunchroom cafe achtig iets. Vanaf dat moment werd de nacht leuker, en toen werd het opeens licht.
Oud 24-04-2005, 11:36
Haligh
Haligh is offline
ik zag backdo.
Ik ging gister naar mijn vriendin en kwam in een waar drama terecht. Toen Good Will Hunting gekeken en in slaap gevallen bij e film die erna kwam. En was toen pas om half 4 thuis, terwijl ik ik lekker wat vroeger naar bed wou.
Oud 24-04-2005, 12:52
suikerprinses
suikerprinses is offline
gister ging ik naar amersfoort op leuke kleren&kadootjesjacht. maar alles was stom en het was veel te druk. toen kwam ik thuis en mocht ik gelijk door naar mn werk. daar was het teringdruk, maar ik ging eerder weg want ik moest naar een verjaardag. daar was het leuk. de boiiis ook
en vanmorgen stond in ene mn halve familie op de stoep. dus nu ben ik gezellig met mn achternichtje van 2 aan het spelen <3
Oud 24-04-2005, 13:52
Snuitermans
Snuitermans is offline
Waarom is het in godsnaam om half zeven licht, .
Oud 24-04-2005, 14:48
Verwijderd
Mijn kater wordt met de minuut erger en die kinderen gillen zo hard maar ik heb wel kerken gebouwd van papier en volgens de workshopbegeleider (De broer van mijn excrush) ben ik de enige met inzicht en toen ik mijn naam opschreef gilde hij: 'OHHH BEN JIJ NOU PAULINE'.
Oud 24-04-2005, 14:50
Dith
Dith is offline
Vannacht met de auto thuisgebracht nadat ik bij RedZone was geweest, vanochtend met oorpijn wakker geworden en dat is nu nog niet weg. Net naar een theatervoorstelling geweest in de schouwburg in Eindhoven en daar moet ik dadelijk een ckv1verslag over gaan schrijven pff.. En vanavond komt de geliefde langs. Zondag
Oud 24-04-2005, 15:15
Verwijderd
Gisternacht niet gepartyed in Koog aan de Zaan maar in Ruigoord was erg cool, vaaaaage mensen daar. Mijn ass eraf gedanst woeehh. En lekker met de auto thuisgebracht. <3<3

Nu ben ik brak en niet aan het karten en mensen meeten, foei foei.

Straks weer scriptie-en voor zover ik nog kan nadenken met dit hoofd van me. Kgggppfff.
Oud 24-04-2005, 15:34
tuttebel
tuttebel is offline
gister heb ik mn cwo2 gehaald en ben ik verbrand.
en savonds kwam mn vriendje en gingen we a clockwork orange kijken, die we niet hebben afgekeken omdat we ook nog naar een verjaardag moesten van een vriend, en toen moest ik van mama en vriend op tijd naar bed.
Oud 24-04-2005, 15:35
grandmommy
grandmommy is offline
niks gedaan en nu werken aan een presentatie voor morgen
en straks komt m'n broer z'n vriendinnetje laten zien ofzo.
Oud 24-04-2005, 15:36
monolo
monolo is offline
in de zon gezeten en cappuchino gedronken met familie , daarna gelunched. nu ben ik rozig van de zon en wijn
Oud 24-04-2005, 15:42
Verwijderd
ik heb gisteren in de Dekamarkt kraakkroeg tot een uur of 6 enorm veel bier gezopen en gesmookt. toen naar huis gelopen om om 7 uur in mijn nest te knallen. net gedouched en zo chillen met drogerende middelen bij een maat van me thuis.
Oud 24-04-2005, 16:00
sorry
sorry is offline
gister kampioenswedstrijd gewonnen. daarna veel gedronken en geblowd. s avonds naar foute kroegen gegaan en een paar keer van mijn fiets gevallen. vandaag naar het park gegaan en geblowd.
Oud 24-04-2005, 16:27
Sleeping Liar
Sleeping Liar is offline
De hele nacht zitten drinken en horrorfilms kijken in een jeugdcentrum.
Oud 24-04-2005, 16:33
LittleLucille
LittleLucille is offline
gewandeld
stof geknipt
bezig geweest met mijn quilt
gekookt
wat ik vanavond ga doen weet ik nog niet..
denk lamballen..
Oud 24-04-2005, 16:42
Verwijderd
uitslapen
een ijsje eten
notenwijn drinken
en vanavond ga ik naar een band kijken waar mijn vader in speelt en mijn vlam stalken op zijn werk
Oud 24-04-2005, 16:47
Jules
Jules is offline
Beetje uitgeslapen en uitgebreid ontbeten, daarna met schoonmama's auto met vriend naar Amersfoort geweest voor een tentoonstelling en daarna wilde ik nog naar de legale muur maar vriendje wilde niet want hij wilde natuurlijk voetbal kijken, ik wou dat het nooit uitgevonden was wat een teringsport

toen we terug waren ging ik mijn tas inpakken en afspreken voor morgen want dan ga ik een nachtje naar Texel. Toen ging ik naar huis fietsen en hier mijn nieuwe rek 'inrichten' en opruimen en nu heb ik veel meer ruimte

daarna niks gedaan, straks ga ik eten en een nieuwe hoes over mn dekbed o dat is fijn.
Oud 24-04-2005, 16:49
Verwijderd
ik ging vandaag verbranden in de zon mang
Oud 24-04-2005, 17:06
matt trakker
matt trakker is offline
Citaat:
Jules schreef op 24-04-2005 @ 17:47 :
daarna met schoonmama's auto met vriend naar Amersfoort geweest voor een tentoonstelling
roxane:
de daad?
Oud 24-04-2005, 17:12
Jules
Jules is offline
Citaat:
matt trakker schreef op 24-04-2005 @ 18:06 :
roxane:
de daad?
Niki de Saint-Phalle (was erg mini in de ehh Zonnehof oid)
Oud 24-04-2005, 17:36
3eme sexe
3eme sexe is offline
Gister heb ik vooral veel terrasgezeten. Later naar het stomste feestje ooit waar ik Chris Zegers aangeraakt heb . Toen ben ik me maar gaan bezatten om s'ochtends weer brak wakker te worden. Rest van de dag gewerkt.
Oud 24-04-2005, 17:55
vixen
vixen is offline
Citaat:
Lepra de Clown schreef op 23-04-2005 @ 17:17 :
we hebben een dronkenmans wake gehouden voor de overleden Jan, die gast uit Probleemwijken die zichzelf opgehangen heeft.
ooohja

Ik werd vandaag echt enorm misselijk wakker en dat ging niet over totdat ik met mn zus en een vriendin naar een park ging hier en daar was een soort..festival iets. En het was lekker weer dus ik ben verbrand en het was heel leuk want er waren veel lieve baby's. En nu ben ik thuis en mn huisgenoot heeft het zwembad geloof ik al schoongemaakt dus ga ik straks aan de rand even wat lezen ofzo. En vanavond naar mn vrriendje.
Oud 24-04-2005, 18:02
Otis
Otis is offline
OMG wat een zenuwslopend weekend ook weer.
Ik en Heroin gingen naar Ede , vrijdagmiddag en we moesten 2 uur op een bus wachten omdat ze in Ede denken dat t niet nodig is dat een bus wat vaker rijdt. En toen gingen we savonds een plakboek maken met andere buddys voor mn vriendinnetje die 4 maanden naar parijs gaat. En zaterdag overdag probeerden we te winkelen maar dat kon niet echt. Savonds hadden we een feestje en er was heel veel drank en ik dronk wijnglazen vol met tequila en ik was extreem zat en toen gingen we naar een leipe mocrotent en werd ik gesandwiched en in mn punani geknepen en toen werd ik na 3 uur slapen wakker met keiharde koppijn en mn vriendinnetje zei : GOEDEMORGEN IK BEN DE MAN MET DE HAMER
Oud 24-04-2005, 19:04
Fog
Fog is offline
vrijdag ging ik naar een graffiti/mode expositie van beste vriendinnetje, gisteren ging ik naar de dierentuin en toen in arnhem platen en dvd's gekocht en schoenen, pizza gegeten in arnhem en heel veel bier gedronken en toen in zutphen nog heel veel bier gedronken en vandaag naar een finale dans wedstrijd van mn zusje geweest...
Oud 24-04-2005, 19:28
schimmel
schimmel is offline
ik heb weer in de zon gebakken en ben aardig op weg, mn hoofd ziet eruit alsof ik in een beige drol ben gevallen maar dat is alleen even wennen denk ik. durf alleen niet te lang met mn gezicht in de zon want ik ben bang dat het gaat verbranden en zon rooie ouwe mannetjes neus vind ik zo debiel staan.
morgen moet ik het eerste uur op school zijn en ik baal nog steeds van mn boek godverdomme
en nu ga ik herrie opzetten want dat helpt
Oud 24-04-2005, 19:40
ZerO
ZerO is offline
Gisteren heb ik Neuk live gezien en ook nog geneukt. Er waren heel veel 666 lovaaahs for life aanwezig en ik vond het schijnbaar heel hilarisch en heb teveel bier gedronken Vandaag heb ik te lang in de trein gezeten en werd versierd door een gast en hij gaf me zijn visitekaartje en zei ja bel me dan gaan we een keertje gezellig drinken
Ik ga nu mensen bellen en lastig vallen en kriek drinken
Oud 24-04-2005, 19:52
grandmommy
grandmommy is offline
ik heb vandaag mijn paard gepest en gebeatboxed want dat kan ik best wel heel goed eigenlijk want ik kan heel snel mijn tong klikken dus ik wordt later maar mooi beatboxeres ofzo
Oud 24-04-2005, 20:09
Verwijderd
Eerst naar een lokaal showtje met wat metalcore en "emocore". Daarna het nachtleven van aken ingedoken en een tent gevonden waar ze the beatles tot at the drive-in liet draaiden .
Oud 24-04-2005, 21:32
Otis
Otis is offline
pfff ik ben me al de hele avond aan t vervelen dus ik probeer me te verdiepen in de europese grondwet voor school en natuurlijk voor persoonlijk belang en ik denk nu dat ik tegen ga stemmen verdorie want gewoon.
Oud 24-04-2005, 21:57
655321
655321 is offline
Hele dag in het park gehangen met mn tweelingzusje en wat vrienden. Achterlijke optredens van prutrappers gezien en ook een zooi babys die ernstig schattig aan het rondkruipen waren. Nu ben ik me de hele avond al een beetje aan het vervelen en ik heb net mn karma verpest door gemeen te zijn. Nu kom ik zeker weten terug als een worm in mn volgende leven.

Regels voor berichten