Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-04-2005, 02:50
p-chez
p-chez is offline
Alle opleidingen die ik tot nu toe gedaan heb, telde gym niet mee in de becijfering. Het werd wel becijferd, maar het telde verder niet mee. Ik skipte gym daarom ook vaak, en men deed er daarom niks aan.

Probeer even te achterhalen of het mee telt. Ofwel verplicht is.
Oud 28-04-2005, 12:19
ganralph
ganralph is offline
Citaat:
p-chez schreef op 28-04-2005 @ 03:50 :
Alle opleidingen die ik tot nu toe gedaan heb, telde gym niet mee in de becijfering. Het werd wel becijferd, maar het telde verder niet mee. Ik skipte gym daarom ook vaak, en men deed er daarom niks aan.

Probeer even te achterhalen of het mee telt. Ofwel verplicht is.
niet mee-tellen van een cijfer betekent niet automatisch dat je niet verplicht aanwezig hoeft te zijn.
Oud 28-04-2005, 14:25
Love_Fulfilled
Love_Fulfilled is offline
Ik vind het logisch, wat gym is ook een 'vak' en is dus ook gewoon verplicht.
Oud 28-04-2005, 21:36
Brown eye
Brown eye is offline
Ik heb geen gymlokaal van binnen gezien dit schooljaar, maar gelukkig niets van gehoord! Bij ons is het wel zo, zit nog in de zesde, dat als je voor gym een onvoldoende staat (door niet te komen) je niet mag deelnemen aan de centrale exames... kwam ik ook pas geleden achter! om een of andere reden sta ik toch een zes
Maar ik kan het me wel indenken van die schorsing. Gym is gewoon een vak, net als alle andere, dus waarom zouden ze daar een uitzondering voor maken? Jij bent gewoon degene die fout zit, omdat je niet naar de lessen bent gegaan, dus denk niet dat je er veel tegenin kan brengen! (Al zou ik in jouw situatie ook boos zijn!!)
Oud 04-05-2005, 00:19
p-chez
p-chez is offline
Citaat:
ganralph schreef op 28-04-2005 @ 13:19 :
niet mee-tellen van een cijfer betekent niet automatisch dat je niet verplicht aanwezig hoeft te zijn.
Misschien niet automatisch. Maar door die reden was het bij ons niet verplicht. Misschien telde het mee onder de noemer 'instelling' oid.

Dat het een 'vak' is en daarom verplicht gaat dus niet altijd op. Alhoewel, misschien is 't nu 'wettelijk' verplicht ofzo. Voor mij is 't ook alweer 5 jaar geleden oid.

Maargoed on topic... Then again, als je ergens niet naartoe wilt, moet je dat toch altijd van te voren communiceren. Gewoon niet heen gaan, en vervolgens verbaasd zijn dat ze je erop pakken, is natuurlijk wel vrij naïef.

Laatst gewijzigd op 04-05-2005 om 00:22.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2005, 11:05
rubenrtv
rubenrtv is offline
Citaat:
Brown eye schreef op 28-04-2005 @ 22:36 :
Ik heb geen gymlokaal van binnen gezien dit schooljaar, maar gelukkig niets van gehoord! Bij ons is het wel zo, zit nog in de zesde, dat als je voor gym een onvoldoende staat (door niet te komen) je niet mag deelnemen aan de centrale exames... kwam ik ook pas geleden achter! om een of andere reden sta ik toch een zes
Maar ik kan het me wel indenken van die schorsing. Gym is gewoon een vak, net als alle andere, dus waarom zouden ze daar een uitzondering voor maken? Jij bent gewoon degene die fout zit, omdat je niet naar de lessen bent gegaan, dus denk niet dat je er veel tegenin kan brengen! (Al zou ik in jouw situatie ook boos zijn!!)
Heb je geluk mee; niet zo handig om niet te weten dat je een voldoende moet hebben voor gym om eindexamen te mogen doen.
Reageren

Regels voor berichten