Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-11-2005, 09:37
JJ13
JJ13 is offline
ik vind het wel schattig, ik ben zelf ook best jaloers, het moet alleen niet te worden.
Oud 04-11-2005, 10:16
esprit-chick
esprit-chick is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 25-04-2005 @ 10:53 :
Het zou mooi zijn als vrouwen niet massaal aan een minderwaardigheidscomplex zouden lijden, dan zouden zij ons mannen ook niet voortdurend jaloers hoeven te maken omdat dat zgn. 'leuk' is.

idd!!!!
hoe kan t nou leuk zijn als je beperkingen krijgt op gelegd.....

houdt dus zelf niet van jaloerse mannen, ben zelf ook niet echt jaloers
Met citaat reageren
Oud 04-11-2005, 10:35
elledc
elledc is offline
Jaloezie zit nu eenmaal in de mens, als je iemand graag ziet ben je automatisch ALTIJD jaloers, de ene meer dan de ander.
Ik geloof er niets van als iemand zegt dat ie nooit jaloers is en haar/zijn vriend/in àlles toelaat zonder enige jaloerse gevoelens, bullshit!
Met citaat reageren
Oud 04-11-2005, 10:42
Verwijderd
Citaat:
MevrouwM schreef op 25-04-2005 @ 21:53 :
*knip*
Leuke avatar!
Met citaat reageren
Oud 04-11-2005, 10:55
Verwijderd
Citaat:
Loontjuh schreef op 25-04-2005 @ 10:43 :
Hij moet niet heel overdreven en krampachtig jaloers zijn, maar een beetje jaloezie vind ik niet erg hoor. Vind ik op zich ook wel leuk.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2005, 12:43
ScRaN
ScRaN is offline
Mijn vriend is bijna nooit jaloers, en als hij dan eens jaloers is slaat het echt op niets! Maar ik heb bijna alleen mannelijke vrienden, en dat weet hij ook, dus doet hij er niet moeilijk over.
Oud 04-11-2005, 13:19
MTpower
MTpower is offline
Waarom koppelen zoveel mensen jaloersheid aan het niet vertrouwen van je partner?
Ik vertrouw mijn vriendin, maar dat wil niet zeggen dat ik het gewoon niet leuk vind als ze een andere jongen veel aandacht geeft, tuurlijk weet ik dat er verder niets gaat gebeuren, maar gewoon het idee
Daarbij wantrouw ik eerder die jongens dan haar

Opzich is jaloersigheid wel goed denk ik, teken dat je om je partner geeft en hem/haar gewoon niet (of iig zo min mogelijk) wilt delen
Met citaat reageren
Oud 04-11-2005, 14:04
Verwijderd
Een beetje jaloers is wel schattig, maar te jaloers is echt dodelijk voor je relatie!
Met citaat reageren
Oud 04-11-2005, 19:23
Spiteful
Spiteful is offline
Het belangrijkste lijkt mij hoe je met jaloezie omgaat.
Oud 04-11-2005, 20:12
Sasbeest
Sasbeest is offline
Een klein beetje jaloezie, af en toe, vind ik wel lief. Maar niet dat hij iedere keer als ik met een jongen omga, hij zich druk maakt. Zou een groot probleem worden, aangezien ik meer vrienden dan vriendinnen heb.
Oud 05-11-2005, 13:55
Freestyler*
Freestyler* is offline
jaloers zijn vind ik oke,
zolang je elkaar niet gaat controleren
beperken in vrijheid
of over elke kennis van het andere geslacht gaat uithoren
Oud 05-11-2005, 14:56
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
MTpower schreef op 04-11-2005 @ 14:19 :
Waarom koppelen zoveel mensen jaloersheid aan het niet vertrouwen van je partner?
Ik vertrouw mijn vriendin, maar dat wil niet zeggen dat ik het gewoon niet leuk vind als ze een andere jongen veel aandacht geeft, tuurlijk weet ik dat er verder niets gaat gebeuren, maar gewoon het idee
Daarbij wantrouw ik eerder die jongens dan haar

Opzich is jaloersigheid wel goed denk ik, teken dat je om je partner geeft en hem/haar gewoon niet (of iig zo min mogelijk) wilt delen
Hier ben ik het helemaal mee eens!
Met citaat reageren
Oud 05-11-2005, 15:36
MTpower
MTpower is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 05-11-2005 @ 15:56 :
Hier ben ik het helemaal mee eens!
Met citaat reageren
Oud 07-11-2005, 17:57
beesdje
beesdje is offline
Mijn vriend is wel jaloers, maar het is niet zo errug dat hij mij dingen gaat verbieden of na gaat trekken wat en met wie ik wat gedaan heb....Nu vind ik het wel lief zoals hij nu is , want dan laat hij mij merken dat ie iets om mij geeft, maar als het erger wordt dan zal ik daar zeker een stokje voor steken en niet accepteren.

Zelf ben ik ook wel een beetje jaloers , niet zo errug als me vriend, maar ik voel me ook niet prettig als ik hoor dat hij met een ex van hem heeft staan praten.
Oud 07-11-2005, 18:11
Louel
Louel is offline
Ik ben best snel jaloers , maar of mijn vriend dat is?
Met citaat reageren
Oud 09-11-2005, 08:16
nl2suzy
nl2suzy is offline
Jaloers zijn mag best zolang het niet TE is, want dan word het wel irritant.. dat als je ergens naar toe gaat hij precies wil weten met welke jongen je hebt gepraat en waarover..

Zelf ben ik niet echt jaloers.. (vind ik..)
Oud 09-11-2005, 08:47
Verwijderd
Citaat:
Louel schreef op 07-11-2005 @ 19:11 :
Ik ben best snel jaloers , maar of mijn vriend dat is?
Ik had vroeger wel eens dat ik later pas hoorde dat mijn ex jaloers was. Maar dat liet hij gewoon niet merken. Echt vreemd. Terwijl ik zoiets had van: laat het dan gewoon merken!
Met citaat reageren
Oud 09-11-2005, 20:48
Demo
Demo is offline
Stiekem vind ik het nu wel lief als hij jaloers is. Op zich is hij niet echt jaloers om wat ik doe of zeg of wat dan ook, maar meer omdat hij er onzeker van wordt. Eerst kon ik daar helemaal niet mee omgaan, op zich, en nu probeer ik hem gewoon gerust te stellen, aangezien er absoluut geen reden is om jaloers te zijn .
Ik ben ook wel jaloers, nu minder dan eerst, en vooral op bepaalde mensen, maar zolang ik de zekerheid heb dat hij mij het leukst vindt kan hij doen wat hij wil..
Met citaat reageren
Oud 09-11-2005, 20:52
chocomelsletje
chocomelsletje is offline
Ik ben altijd heel erg jaloers, maar ik doe alsof er niets aan de hand is. Zo van: 'Hahaahahahaha, jaloers? Wie, ik? Hahahaha!'
Maar ondertussen.
Oud 09-11-2005, 22:02
MTpower
MTpower is offline
Citaat:
chocomelsletje schreef op 09-11-2005 @ 21:52 :
Ik ben altijd heel erg jaloers, maar ik doe alsof er niets aan de hand is. Zo van: 'Hahaahahahaha, jaloers? Wie, ik? Hahahaha!'
Maar ondertussen.
Dat herken ik wel een beetje
Ik vertrouw m'n vriendin, dus wil haar geen dingen verbieden, of dat ze zich vervelend voelt bij iets dat ze doet omdat ze weet dat ik het niet leuk vind
Met citaat reageren
Oud 09-11-2005, 22:24
cagie
cagie is offline
Een beetje jaloers is niet erg. Als ik eerlijk ben kan ik dat soms ook zijn. Dat heeft niks met wantrouwen te maken maar meer met mijn eigen onzekerheid denk ik.
Mijn ex was wel ontzettend jaloers. Die relatie was achter af gezien ook heel erg benauwend. Hij controleerde me in alles. Het ging zelfs zo ver dat hij telefoonnummers van jongens uit mijn mobiel ging wissen. Ik was naief en had helemaal niet door dat hij me heel erg in mijn vrijheid beperkte. Pas nu het uit is kom ik er steeds meer achter dat de mate waarin hij jaloers was en mijn vrijheden beperkte niet normaal is.
Met citaat reageren
Oud 10-11-2005, 13:58
Silvie
Silvie is offline
Ik vind het wel fijn als mijn vriend een beetje jaloers is. Het moet natuurlijk niet té zijn. Maar een beetje is wel gezond en dat geeft dan ook een teken dat hij om je geeft.
Zelf ben ik namelijk ook wel een beetje jaloers. Maar wel gezond jaloers.
Met citaat reageren
Oud 10-11-2005, 16:18
Badmutssssss
Badmutssssss is offline
Argh als ik ergens wel de pest aan heb is meisjes die je proberen jaloers te maken...

Jaloers zijn kan wel grappig zijn, maar het zal nooit echt een positief effect hebben... Hooguit dat je nog meer merkt dat je veel voor iemand voelt, maar volgens mij is dat meer jaloezie dan liefde...

Jaloers = kut
Oud 12-11-2005, 12:57
Nyawa
Voornamelijk zwaar irritant, maar een heel klein beetje jaloezie is vaak ook wel strelend. Gewoon om weer bevestigd te krijgen dat je er voor hem wel degelijk echt toe doet.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2005, 14:37
Verwijderd
Eigenlijk vind ik een beetje jaloezie altijd wel grappig, zeker als ik het voorwerp ben van de liefde die daarmee iets te maken heeft. Niet dat ik het bewust opzoek, maar toch...

Binnen een liefdesrelatie zou het op den duur wel gaan vervelen.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2005, 18:12
Roos
Roos is offline
Ik hou niet van jaloerse mensen en al helemaal niet van een jaloerse partner. Ik vind het ook niet lief of schattig ofzo.
Ik wil een vriend die weet dat het goed zit tussen ons, die weet dat hij op nummer 1 staat, en die het toejuicht (oke hoeft niet letterlijk ), als ik wat ga drinken met een mannelijke vriend.

Echt jaloezie bah

Ook wel irritant dat ik er zo zwart-wit over denk, want veel mensen zijn soms wél een beetje jaloers, wat opzich natuurlijk geen ramp hoeft te zijn, maar ik word er chagrijnig van
Reageren

Regels voor berichten