Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-04-2005, 21:02
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 27-04-2005 @ 22:18 :
Is het onoverkomelijk te wachten? Ik denk niet dat je je vrijgezel-zijn moet zoeken in het niet bezoeken van kroegen of het niet sporten in groepsverband, hoor. Ik ken het wel een beetje, dat het maar met heel weinig mensen klikt en als het dan eens klikt zijn het altijd mensen die al bezet zijn (en niet bereid het uit te maken) of die mij hun type niet vinden of iets in die geest. Andersom is het weer zo dat de mensen die op mij verliefd worden ook lang niet altijd mijn type zijn, dus het zit niet mee

Tsja, eigenlijk is het iets waar niet echt een antwoord op te geven is. Bewust dingen doen om iemand tegen te komen is meestal gedoemd te mislukken. Ik zou het dus maar gewoon houden op 'nog niet de juiste persoon tegengekomen'.
Jep, volledig mee eens. Ga je je teveel forceren en focussen op het niet hebben van een vriend, dan verval je in zelfmedelijden en dat moet je niet hebben.

Ik denk net als nare man dat je gewoon de juiste persoon niet bent tegengekomen. Just be yourself...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-04-2005, 21:19
Verwijderd
Denk dat het vanzelf wel keertje komt.
Tenminste, ik heb dit ook altijd wel een beetje gehad (alleen dan tot ik een jaartje of 17 was). Kan me voorstellen dat het nu toch op een bepaalde manier begint te knagen.

Maar er zijn tal van mogelijkheden toch iemand te ontmoeten; dat hoeft helemaal niet in een disco of cafe; sterker nog, dat gebeurt denk ik vaak zelfs op een andere manier.

Ik ken mijn vriend bijvoorbeeld via de vriend van een vriendin van mij. Om maar eens een voorbeeldje te geven.

Gewoon niet teveel zorgen maken; het loopt zoals het loopt. Mijn vriend heeft ook altijd geroepen dat hij nooit iemand zou kunnen krijgen; tot hij mij ontmoette, en ik op de een of andere manier toch voor hem viel
Met citaat reageren
Oud 28-04-2005, 22:05
BrunetJuh
Avatar van BrunetJuh
BrunetJuh is offline
ga gewoon met vriendinnen naar een leuke tent, daar ontmoet je zat jongens!
__________________
move your body next to me
Met citaat reageren
Oud 28-04-2005, 22:12
DiaNNe>!!!
DiaNNe>!!! is offline
Citaat:
Jolt schreef op 27-04-2005 @ 23:36 :
Sorry hoor, maar waarom moeite in iemand stoppen als je niet eens verliefd op hem bent. Dat is voor mij hetzelfde als het hele dorp plat neuken, c.q rondsletten.

Alleen om te expirimenteren?Lijkt mij beter als je dat ook met iemand doen waar je je op je gemakje voelt.

Krijg je alleen maar meer ellende mee.
overdrijven is ook een kunst zeg! nou niet alleen om te expirimenteren, maar je komt heus wel es iemand tegen die je wel leuk vind, nou kun je toch een poosje kijken hoe dat gaat, preutse kip
__________________
I Woke Up This MorniNg And NobOdy Is GoNna BriNg Me DoWn ToDaY!
Met citaat reageren
Oud 28-04-2005, 22:21
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Citaat:
DiaNNe>!!! schreef op 28-04-2005 @ 23:12 :
overdrijven is ook een kunst zeg! nou niet alleen om te expirimenteren, maar je komt heus wel es iemand tegen die je wel leuk vind, nou kun je toch een poosje kijken hoe dat gaat, preutse kip
Offtopic:
Preuts?Sommige mensen denken daar anders over. Wie ben jij om over mij te oordelen.

Als je iemand tegen komt die leuk is, kan je misschien verder gaan, maar in jou post stond dat niet duidelijk.
Dan moet jij dat erbij zetten. Als jij het fijn vindt om je door jan en allemaal zich laat neuken moet je dat vooral doen. Niet mijn 'shit'.
Sommige mensen hebben nog een beetje klasse.


Maar aangezien het hier niet over mij gaat, dus weer ontopic. Wil overgings ook geen flame war uitlokken, als je het niet eens bent, PM me maar dan gaan we daar verder.
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending

Laatst gewijzigd op 28-04-2005 om 22:31.
Met citaat reageren
Oud 28-04-2005, 23:01
Verwijderd
Citaat:
BrunetJuh schreef op 28-04-2005 @ 23:05 :
ga gewoon met vriendinnen naar een leuke tent, daar ontmoet je zat jongens!
Correctie: daar ontmoet je zatte jongens
Met citaat reageren
Oud 29-04-2005, 08:26
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
nare man schreef op 29-04-2005 @ 00:01 :
Correctie: daar ontmoet je zatte jongens
True
Ik leer zlef toch ook het liefst iemand in nuchtere toestand kennen
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2005, 20:02
Codaz
Codaz is offline
Citaat:
nare man schreef op 29-04-2005 @ 00:01 :
Correctie: daar ontmoet je zatte jongens
Indeed, en ze zijn lang niet allemaal te doen. Ik ben eigenlijk nooit zat want dat kan ik mezelf en anderen niet aandoen

Maar ontopic: Herkenbaar verhaal. Wees blij dat je genoeg aandacht hebt, als je dat niet hebt dan zit je met een veel groter probleem (zoals ik). Een probleem waar dus wat aan gedaan moet worden.
Ben ik blij dat er bij mij geen grapjes op tafel komen van waar is je vriendin, maar jammer is het natuurlijk wel. Als je echt op de versiertoer wilt gaan moet je dat op je eigen manier aanpakken, want super snel zal je droomprins niet aan komen waaien.
Neem genoegen met wat je aan komt waaien zou ik zeggen. Onderaan de ladder beginnen en zo krijg je steeds wat beters. Kun je het tenminste bij die prutser in het begin ook nog flink verknoeien
Just my 2 cents...
Met citaat reageren
Oud 02-05-2005, 20:45
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Misschien ben ik te dom of te simpel.
Maar ik snap dat niet, waarom moeite in iemand steken, wat toch helemaal niks wordt? Genoegen nemen met wat je krijgt?

Dus gewoon met een of andere malloot gaan daten.

Naja, smaken verschillen zullen we dan maar zeggen.
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Met citaat reageren
Oud 03-05-2005, 11:16
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Jolt schreef op 02-05-2005 @ 21:45 :
Misschien ben ik te dom of te simpel.
Maar ik snap dat niet, waarom moeite in iemand steken, wat toch helemaal niks wordt? Genoegen nemen met wat je krijgt?

Dus gewoon met een of andere malloot gaan daten.

Naja, smaken verschillen zullen we dan maar zeggen.
Natuurlijk zijn wij het weer eensch.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2005, 15:51
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Tja je gebruikt mijn uitspraken in je sig...
wat moet ik daarop zeggen....

Je eert me gewoon
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Met citaat reageren
Oud 03-05-2005, 17:36
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Laten we even cliché doen: juist wanneer je niet op zoek bent naar de liefde of wanneer je het niet verwacht, loop je de ware (voor dat moment, voor die periode of whatever) tegen het lijf...
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:56.