Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
-- *zucht* Verliefd... Weet niet of ik er zo gelukkig mee ben / van word. Ik voel me nu al een week weer up and down. Nu is het weer down. En dat is verdomde lang geleden. Het ging geweldig goed. Begin me beetje te realiseren dat ik misschien niet zonder hulp kan. Maar ik wil dat. Ik wil niet afhankelijk zijn van iemand die me gaat vertellen hoe ik met de tegenslagen om moet gaan.. Ik wil alles met hem delen en niet met iemand die er voor betaald krijgt. Ja, ze is enorm lief. Enorm lief. Kreeg een kerstkaartje van d'r. Ze is bezorgd om me. Maar ze krijgt er voor betaald, en dat voelt niet goed. Dat klopt niet. Ja, ik heb er baat bij. Maar nee, ik sta er geen 100% achter. Vannacht amper geslapen. Hij was er weer. Tot 7 uur vanochtend. Broertje kwam net uit bed om te gaan werken. En ik was beneden. Met hem. Heerlijke tijd gehad, 2 uurtjes maar. Maar wel geweldig. Godver, ik mis hem. En waarom? Omat hij me gelukkig maakt. Wat is dat voor een kutreden?! Ik heb 2 kaartjes gekocht voor hem. Weet nog niet precies welke ik ga versturen. Heb wel een idee hoor. Ik ga er in schrijven hoe ik me voel en waarom. Ja, ik ben stapelverliefd. Maar als het niet wederzijds is, dan houdt het op. Dat zal waarschijnlijk de boodschap worden.. En waarom kan ik nu al een poosje over niets anders schrijven en praten als over mijn liefdesleven, mijn nieuwe verliefdheid en over geweldig hij is en hoe onzeker hij me maakt? Waarom laat ik dat mijn leven bepalen? Ik word werkelijk gek van mezelf. Het is nu duidelijk; ik ga hem om opheldering vragen. En hier stop ik ook maar met typen. Forumvervuiling.. Ook al is het LJH.... Potverdikkie... *huilt maar weer eens voor de verandering* Elke morgen Elke middag Elke avond Iedere nacht Stel dat ik er wel Maar jij er niet was Dan was morgen Morgen waarschijnlijk weer zo'n dag O ik kan 't niet Ik kan 't niet ik kan 't niet k-k-kan 't niet Ik kan het niet alleen Natte ramen Kalen muren Lege flessen Lege flessen op de gang Lange tanden Late uren Weinig zon Weinig zon en veel behang En ik kan 't niet Ik kan 't niet ik kan er niet omheen k-k-kan 't niet Ik kan het niet alleen O ik kan 't niet Ik kan 't niet ik kan 't niet Ik heb 't geprobeerd Gedaan wat ik kan Maar alles gaat verkeerd Ik ben ook maar een man En ik kan het niet alleen Elke morgen 's Middags 's Avonds Maar vooral 's nachts Stel dat ik er wel Maar jij er niet was Dan was morgen Morgen waarschijnlijk weer zo'n dag En ik kan het niet Ik kan 't niet ik kan er niet omheen k-k-kan 't niet Ik kan het niet alleen En ik kan 't niet Ik kan 't niet Ik kan het niet alleen |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik heb vanavond nog wel wat mensen kunnen vinden om mee uit te gaan, maar ik zit 2 weken alleen thuis zonder ouders. Geweldig natuurlijk, heel relax en geen gezeik aan m'n hoofd, maar er zullen ook wel een paar eenzame avonden tussen zitten. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Maar dat gevoel wat jij omschrijft, herken ik echt heel erg.
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Toch gemeen hoe het weer loopt. Een paar mensen kun je de schuld geven, maar voor de rest sta je gewoon machteloos. Het was weer zwaar werken. Hopelijk gebeurt er eens wat, ik ben dit zat. ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Eén ijsje van mij en één ijsje van CJ btw. ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En heb je ipv enters ook een raar tekentje staan? Klik dan eens op het icoontje links van "in- en uitzoomen", heb je het dan nog steeds? |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
(Dat icoontje ziet er zo uit: ¶) |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Aan iedereen hierzo trouwens
||
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
I Summon Panopticon! Verwijderd | 46 | 09-10-2018 20:32 | |
De Kantine |
Ctrl + V Topic #66 Retro*Love | 500 | 19-04-2007 10:19 | |
Psychologie |
Het-grote-lucht-je-hart-topic #28 coopergirl | 487 | 22-05-2005 10:00 | |
Psychologie |
Psychologie evaluatie topic Verwijderd | 281 | 10-05-2004 22:47 | |
Eindexamens 2003 |
Het Grote "Ik heb me dood geërgerd aan...." Topic Lynn | 130 | 02-06-2003 11:34 |