Ik heb het idee dat meerdere vrouwen dit ook niet kunnen verbergen, hoe zou dit komen?
Ja ik denk dat je hier indd wel iets zegt. Ik denk dat mannen veel meer zijn: mooi ik heb geneukt. En vrouwen zitten meer met dat gevoel dat ze verliefd zijn op diegene. Over het algemeen. Vrouwen willen het dus graag zeggen. En ergens is het vaak ook (als er iets mis is met de relatie en dat is vaak zo) een schreeuw om aandacht oid en hoe moet die aandacht beantwoord worden als hij de schreeuw niet hoort

.
hoe zien jullie de rol van degene die neukt met degene die vreemdgaat?
Vroeger had ik gezegd dat diegene er niets mee te maken heeft, die gaat immers niet vreemd. Maar volgensmij, als ik de christenen moet geloven

, pleeg je dan wel overspel; je neukt met iemand die bezet is of je bent zelf bezet. Onze 'Marietje' weet misschien niet waar ze mee bezig is omdat ze zelf die relatie niet heeft dus ik vind wel dat ze minder verantwoordelijk is. Maar het kan ook zijn dat ze helemaal niks weet en dan is ze in een gedwongen positie gekomen. Ook kan het zijn dat die M de ander aan het versieren is terwijl ze weet dat die gast waarmee ze neukt een relatie heeft. Zo zat een vriendin van mij laatst een gozer die bij ons langs kwam op te geilen. Gozer is een vriend van mij vriend(je). Maar die gozer heeft een vriendin. Toen zei ik dat ik het niet leuk vond dat als zij met hem ging dat zij hun relatie verneukte doordat zij 1x met hem wou gaan. "Nee dan wil ik ook wel iets met hem"...

neej dat is aardig, pik je hem volledig af. Aan de andere kant, het gaat in relaties toch vaak uit omdat iemand verliefd is op de ander. Wat als je nadat je met diegene zoent, niks meer voor hem/haar voel maar je het gewoon even uit je systeem moest hebben.
Naja tegenwoordig vind ik dat diegene net zo goed in vele gevallen schuldig is. Naja, ik denk gewoon: het is niet verboden. Je mag vreemdgaan, je mag stelen, je mag mensen vermoorden, er zitten alleen consequenties aan. Relaties zijn niet 1, 2, 3 te begrijpen en ik denk ook niet dat je zo makkelijk een oordeel over vreemdgaan kan geven. Hoe dan ook, als je vreemdgaat kan je relatie uit gaan en je kunt een klap voor je bek krijgen (tja als vrouwen dat mogen doen mogen mannen dat ook hoor, niet doorslaan in de emancipatie

) En zo kan de M uit het verhaal ook de consequenties moeten ondergaan. Helemaal als die vriendin van degene waar M mee vreemdgaat een goede vriendin is. Dat is echt erg. Dan neuk je met de vriend van je beste vriendin. En VERneuk je je beste vriendin
en hoe zou jij reageren als je erachter kwam dat je eigen vriend(in) zoiets doet?
als mijn vriend vreemdgaat en mijn relatie was goed zou ik het hem waarschijnlijk vergeten. Als het met zijn ex is weet ik het nog niet want dan weet ik niet of hij mij wel kan beloven dat hij het niet weer doet, hij kan dat wel doen, maar hij heeft nu de belofte dan ook al gebroken want als je met iemand gaat dan beloof je nie vreemd te gaan toch

en als hij het zou doen met mijn beste vriendin (in mijn geval is dat tevens ook zijn ex

) zou ik niet meer vriendinnen met haar willen zijn. Nou ken ik haar en gezien de omstandigheden zou ik naar een poosje wel weer vrienden willen zijn maar normaal gesproken niet. (Ben ik eigenlijk toch harder voor die vriendin dan voor je eigen vriend)
daarbij, hoe reageer je als je weet dat iemand anders het voor zijn vriend(in) verborgen houdt?
dat vind ik heel moeilijk. vroeger had ik altijd gezegd: persoon confronteren met het feit dat hij iemand voorliegt en kapot maakt en hij moet er óf mee ophouden óf hij moet het zeggen. En zegt hij het niet dan doe ik het.
maar tegenwoordig heb ik toch meer zoiets van: het is jouw zaak niet. Maar is het je beste vriendin en hebben ze gewoon een goede relatie dan is het ook wel erg om dat te verneuken.
Maar als diegene er mee op houd zou ik het niet vertellen, dat is onnodig relaties verneuken. Ik bedoel, je bent jezus niet, ga ergens anders het evangelie rondbazuinen.
naja dat wast wel
boeiendste vraag vink toch wel of je die andere die offcieel niet vreemdgaat ook schuldig vind