Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-05-2005, 14:38
Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
Citaat:
SisterOfMercy schreef op 18-05-2005 @ 03:44 :
Je hangt rond op een teringsite èn je kan niet lezen? Jezus man, zoveel lui in dit topic hebben je al de goeie kant opgewezen, zelfs met links naar dingen op marktplaats. Die dingen zelf vinden is nog wel het meest klotige aan marktplaats.. Doet iemand je eens een plezier, ben je te besodemieterd om er ook werk van te maken. Koop gewoon die 9800XT met 256 MB geheugen voor 120 pleuro, een jaar terug kostte dat ding nog minstens het dubbele.

En als je 75 euro wil geven voor die kaart zodat die ene gozer tevreden is, dan kan je'm beter afzuigen lijkt me. Goedkoper, en dat past bij een afzetter.
een ding: EIKEL

die site is toevallig wel van een clan waar ik lid van ben.
ik ben niet te lui om dingen uit te zoeken maar ik heb 0 verstand, en ik was wel geintereseerd in die 9800pro zoals ie zegt, maar wou ut gewoon nog es vrage

flame jij altijd zo?
Oud 18-05-2005, 14:51
MaHo
MaHo is offline
@Alpha_Omea; Ergens heeft SisterOfMercy wel gelijk
Oud 18-05-2005, 17:16
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Alpha_Omega schreef op 18-05-2005 @ 15:38 :
een ding: EIKEL

die site is toevallig wel van een clan waar ik lid van ben.
Nou en? Het is toch een baggersite?

Jullie zijn daar wel erg snel op je teentjes getrapt...

Ksst!
Oud 18-05-2005, 18:21
Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
dat de site kut is kan ik niks aan doen

en jah mss moet ik jullie Ff verere voor alle hulp, nou hier gaat ie dan

Tnx mates!, Tnx mates!, Tnx mates!, Tnx mates!, Tnx mates!, Tnx mates!, Tnx mates!, Tnx mates!, Tnx mates!, Tnx mates!, Tnx mates!, Tnx mates!, Tnx mates!, Tnx mates!, Tnx mates!, Tnx mates!, Tnx mates!, Tnx mates!, Tnx mates!, Tnx mates!, Tnx mates!, Tnx mates!, Tnx mates!, Tnx mates!, Tnx mates!, Tnx mates!, Tnx mates!, Tnx mates!, Tnx mates!, Tnx mates!, Tnx mates!, Tnx mates!, Tnx mates!, Tnx mates!, Tnx mates!, Tnx mates!, Tnx mates!, Tnx mates!, Tnx mates!, Tnx mates!, Tnx mates!, Tnx mates!, Tnx mates!, Tnx mates!, Tnx mates!, Tnx mates!, Tnx mates!, Tnx mates!, Tnx mates!, Tnx mates!, Tnx mates!, Tnx mates!, Tnx mates!, Tnx mates!, Tnx mates!, Tnx mates!, Tnx mates!, Tnx mates!, Tnx mates!, Tnx mates!, Tnx mates!, Tnx mates!, Tnx mates!, Tnx mates!, Tnx mates!, Tnx mates!, Tnx mates!, Tnx mates!, Tnx mates!, Tnx mates!, Tnx mates!, Tnx mates!, Tnx mates!, Tnx mates!, Tnx mates!, Tnx mates!
Oud 18-05-2005, 18:28
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Hoe oud ben je? 11?
Oud 18-05-2005, 18:30
MaHo
MaHo is offline
Hihi, nu gedraag je je net zo kinderachtig als die zogenaamde vriedn van je ^^

match made in heaven....
Oud 18-05-2005, 18:50
PeryPolutes
PeryPolutes is offline
Hallo, hier de "VRIEND" in questie.
Het was een misverstand, hij dacht dat ik niet lager mocht. Wat dus het geval niet was. Ik had zelf nooit gekeken hoeveel dat ding waard was en vond dus eigelijk niet dat ik hem beroofde. Ik kon zowat alles spellen op max spelen. Zelfs NFSU II haalde hij bijna. Het leek mij een goede deal. En toen kwam een klein communicatie foutje en de rest kennen jullie wel. We hebben alles al lang bijgelegt.

Een vraagje: wat vinden jullie nou dat zo'n ding waard is, ik heb er wel 2 jaar lang al mijn spellen op max gespeelt.

p.s. ik heb nu een NVidia GeForce 6800 Ultra 256 MB AGP 8X
Oud 18-05-2005, 18:55
MaHo
MaHo is offline
Dat dat ding 2 jaar goed dienst heeft gedaan, spreekt eerder tegen dan voor je kaart Magoed....meer dan 50 euro kan je er echt niet meer voor vragen...
Oud 18-05-2005, 19:10
Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 18-05-2005 @ 19:28 :
Hoe oud ben je? 11?
dan bedank ik is het weer niet goed zeg

anyway: wat Pery zegt
Oud 18-05-2005, 20:05
Enlightenment
Enlightenment is offline
Sorry maar aan deze flamewar-in-wording maak ik een eind.

@Alpha_Omega: je hebt een aantal adviezen en links gekregen van mensen die wat moeite voor je hebben gedaan. Mijn advies is om deze ter harte te nemen en een besluit te nemen. Mocht je nog gerichte vragen hebben, kun je een nieuw topic openen.

Regels voor berichten