Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-05-2005, 11:56
esprit-chick
esprit-chick is offline
70 c, ben dr wel redelijk tevereden mee

iets groter zou wel mooi zijn, maar dit is wel handig met op me buik slapen

t past wel bij me figuur, 1.72, 61 kilo maar ik denk dat iets groter ook wel zou passen
Met citaat reageren
Oud 06-05-2005, 12:09
Redhair
Redhair is offline
80b, alleen de een is iets groter geloof ik, en hangt wat meer. Maar ik ben er tevreden mee.
Oud 06-05-2005, 12:10
miekmuis
miekmuis is offline
Ik heb een 80 C cup waar ik erg tevreden mee ben. Maar ik speel vals, want ik ben er aan geopereerd
Oud 06-05-2005, 12:45
bitchie
bitchie is offline
70 A/70 B is verschillend per BH best irri.. weet nooit precies wat ik moet kopne. maar ben er wel tevreden mee. ben 1.65 en 52 kilo.. dus dat klopt wel in verhouding..
Oud 06-05-2005, 12:49
Brown eye
Brown eye is offline
Citaat:
gewoonik schreef op 06-05-2005 @ 00:31 :

maar waar kun je die bh's van marie jo dan kopen??
Gewoon bij een goede lingeriezaak... bij Pour Toi sowieso, maar ik weet niet of ze die overal hebben!
Oud 06-05-2005, 12:56
Konijn
Konijn is offline
Tegenwoordig wel tevreden. Had altijd 75C, en op zo'n manier dat het echt opviel. Ben nu sinds een paar jaar zelf ook wat breder geworden, en heb nu 80C/D, wat beter in verhouding.
Kan nu zelfs weer gesprekken voeren waarbij mensen me ook echt aankijken .
Oud 06-05-2005, 18:42
[Wacko] KiP
[Wacko] KiP is offline
Ik heb nu cup 70 G/H, ze zijn wel mooi van vorm en ook best stevig, maar ik ben er niet blij mee omdat ik elke dag pijn heb dankzij mijn dames. Ook shoppen is totaal niet fijn, en bh's zijn heel erg duur. Gelukkig word ik in het najaar geopereerd en dan worden ze verkleind naar een cup 70 D
Oud 06-05-2005, 18:51
Whateverrr
Whateverrr is offline
Cupmaat; 75/80 C

Ben er wel tevreden mee, en past wel bij mn lichaam
Oud 06-05-2005, 19:15
Sasbeest
Sasbeest is offline
Citaat:
Moenbloem schreef op 05-05-2005 @ 09:45 :
Ik heb een b-cup en ze passen goed bij mijn lichaam
Ben wel blij dat het niet meer is, lijkt me zo onhandig bij het sporten.
Oud 06-05-2005, 20:22
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
snoopy schreef op 06-05-2005 @ 10:31 :
Mja... beetje dubbel. Ik vind ze niet lelijk, maar ze zijn zo niet in verhouding... Ik heb cup 60 F, wat dus inhoudt dat m'n borsten niet buitensporig groot zijn, maar in verhouding wel. Ik ben ook nog ns vrij klein (1.62 m), dus ze vallen echt enorm op, én ze zijn gewoon veel te zwaar voor mij. Bovendien is kleding/bh's kopen echt een ramp.

Wat ook niet leuk is om te horen is dat iedereen zegt: grootte maakt niet uit, als het maar in verhouding is (want dat is het bij mij dus niet). En dan als klap op de vuurpijl: "zo'n slank meisje met grote borsten is juist lelijk"

Nou, ik vind t toevallig niet lelijk! Zo
Ik vond het eigenlijk wel meevallen moet ik zeggen, toen ik las dat ze 'zo' groot waren, was ik wel verbaasd eigenlijk.
Oud 06-05-2005, 20:56
annetjuh
annetjuh is offline
ik heb 75 C/D ligt aan de bra.
en ik vind ze iets aan de grote kant.
ben wel 1,83 maar een volle B, had ik mooier gevonden
Oud 06-05-2005, 21:40
Lintjuh
Lintjuh is offline
Ik heb ook 75 a . maar zoals hiervoor wordt gezegt past bij mijn lichaam want ik ben maar 1,60 m en 53 kilo . Ik had mischien wel een maatje groter gewild. Maar dit ben ik en daar moeten ze het maar mee doen
Met citaat reageren
Oud 06-05-2005, 21:40
Verwijderd
mijn omvang is 85/90 en daar ben ik niet blij mee, verder zijn mijn borsten zo ongelijk dat mijn ene borst een b cup is en mijn andere borst een d cup, ik haat mijn tieten, ik vind ze afzichtelijk, ze zitten vol met littekens en ze hangen.
volgend jaar ga ik ze laten fixen.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2005, 21:57
gewoonik
gewoonik is offline
hm.. kleren kopen is ook vaak vervelend.. probeer maar een een jurkje te vinden dat goed zit als je kledingmaat 38 hebt maar borsten met maat 70FF.. of t zit boven te strak of bij je buik te wijd

maar weet iemand in welke steden pour toi dan zit? heb ik nog nooit gezien...
Met citaat reageren
Oud 06-05-2005, 21:59
*nerwen elensar
*nerwen elensar is offline
Ik heb een A-cup maar ze zijn gelukkig in verhouding (1m64 en 47kg) Soms wou ik dat ik een B had Maar mag eigenlijk niet klagen, ze zijn echt mooi van vorm (ook al zeg ik het zelf )
Oud 07-05-2005, 13:17
Verwijderd
Mwoah. Mijn cupmaat is 75 C en ze passen wel redelijk bij mij lichaam denk ik (1.72 m & 58 kg). De grootte ben ik redelijk tevreden over, maar ze hangen niet mooi.

En wat ik zou willen veranderen zijn mijn tepels (Die horen toch ook bij mijn borsten? ) want ik heb namelijk lichtelijk ingetrokken tepels. Ben hier best onzeker over en vind het ook niet echt mooi.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2005, 16:02
Brown eye
Brown eye is offline
Citaat:
gewoonik schreef op 06-05-2005 @ 22:57 :
maar weet iemand in welke steden pour toi dan zit? heb ik nog nooit gezien...
Moet je ff op www.goudengids.nl kijken... daar kun je het makkelijk vinden! Er zit er sowieso in Den Bosch een, want daar ga ik altijd!
Oud 07-05-2005, 16:17
Gothic
Gothic is offline
wel interessant om te zien dat mensen met 75C en hetzelfde lichaam zeggen dat het wel bij hun lichaam past... dan past 75A dus niet bij zo´n lichaam volgens hen .
Oud 07-05-2005, 16:20
gewoonik
gewoonik is offline
he daar was ik dus gisteren.. mja ik had ook geen tijd gehad denk ik...
hm zie m alleen in den bosch.. mja ik weet ook wel een winkel in arnhem.. mja liever dichterbij..
Met citaat reageren
Oud 07-05-2005, 16:23
Love_Fulfilled
Love_Fulfilled is offline
70/75A en dan dichter bij de AA. Ik ben er niet tevreden mee alhoewel het wel bij me bouw past: 1.67 en +/- 51 KG. Ik zou liever cup B of cup C hebben, alhoewel C denk ik niet bij me bouw zal passen. Maar echt ik ben er helemaal niet blij mee met hoe ze nu zijn..
Oud 07-05-2005, 17:12
Eva*
Eva* is offline
Ik ben tevreden met mijn borsten in die zin dat ze zijn zoals ze zijn en dat ze bij me horen en dat het een onderdeel is van een gezond menselijk lichaam.
Ik heb cupmaat 75E en dat is een maat die wat mij betreft bij mijn lichaam past, ik ben vrij lang en van gemiddelde breedte.
Wat kleding betreft ben ik er minder blij mee en dan niet alleen bij BH's en bikini's. Ook andere bovenkleding zit vaak niet goed omdat er door de kledingmakers meestal überhaupt geen rekening wordt gehouden met de aanwezigheid van borsten.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2005, 17:45
hola
hola is offline
Ik heb ( geloof ik) 80D, maar ik kan nooiyt goed zittende bh's vinden. voorgevorm passen ze niet in, omdat ze wel hangen zeg maar
Nee, ik ben er totaal niet tevreden mee. Ze hangen.. en dat had ik liever anders gezien. maar met een bh is er wel wat leuks van te maken.. met kleren aan vind ik ze super. ik ben vrij lang.. slank en heb dus best grote borsten.. vind het prima zo..alleen de vorm niet
Oud 07-05-2005, 18:22
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Gothic schreef op 06-05-2005 @ 21:22 :
Ik vond het eigenlijk wel meevallen moet ik zeggen, toen ik las dat ze 'zo' groot waren, was ik wel verbaasd eigenlijk.
mja... ik kleed me 'verstandig'.
En daarbij zijn ze dus inderdaad niet echt heel groot, voor een gemiddeld meisje zou het cup D zijn. Het is meer omdat ik zo smal ben dat ik op cup F uitkom.
Oud 07-05-2005, 19:17
grandmommy
grandmommy is offline
75B en natuurlijk wat ongelijk. ben er wel tevreden mee, ben 1.55 meter dus groter moeten ze ook niet worden anders is het al gauw uit verhouding enzo.
Oud 07-05-2005, 21:46
Mara
Mara is offline
Citaat:
Gothic schreef op 07-05-2005 @ 17:17 :
wel interessant om te zien dat mensen met 75C en hetzelfde lichaam zeggen dat het wel bij hun lichaam past... dan past 75A dus niet bij zo´n lichaam volgens hen .
Ik denk dat ze dat voornamelijk zeggen omdat ze het gewend zijn. Ze horen bij diegene. Hadden ze groter/kleiner gehad dan waren ze daar aan gewend.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2005, 21:49
Lente
Lente is offline
ik heb een B cup en ze zijn mooi
Met citaat reageren
Oud 07-05-2005, 22:43
da leentjuh
da leentjuh is offline
Citaat:
Meisje Vlek schreef op 05-05-2005 @ 11:50 :

Bh's en bikini's zijn dúúr (en vaak onvindbaar), maar ik doe gewoon geen consessies en koop alleen maar Marie Jo bh's, omdat die ge-wel-dig zitten én mooi zijn (tip!)

En idd, mensen die tegen je tieten praten zijn niet zo fijn.
Je moet eens het merk Freya proberen, speciaal voor meiden met een grotere cupmaat (tot cup H ),ietsje goedkoper dan Marie Jo enz, net zo stevig maar veel mooier, niet zo standaard wit en lomp. Heb er zelf net 2 gekocht + een bikini en ik ben helemaal gelukkig --> http://www.freyalingerie.co.uk

Maarre ontopic: ik heb 70E, vrij groot dus, zeker in vergelijking met mn taille, maar ik heb wel weer wat bredere heupen, dus ik vind ze zelf niet veel te groot, heb ze nu eindelijk zo'n beetje geaccepteerd. Jammer alleen dat sommige mensen er graag opmerkingen over maken. Recht in mn gezicht, of hier op het forum. Blijkbaar is het ethisch niet verantwoord om te zeggen dat je een mollig meisje met cup AA niet mooi in verhouding vindt, maar je mag gerust zeggen dat een smal meisje met meer dan cup D monstertieten heeft.
Oud 08-05-2005, 08:07
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
da leentjuh schreef op 07-05-2005 @ 23:43 :
Blijkbaar is het ethisch niet verantwoord om te zeggen dat je een mollig meisje met cup AA niet mooi in verhouding vindt, maar je mag gerust zeggen dat een smal meisje met meer dan cup D monstertieten heeft.
naja... dat was mijn punt dus ook.... maar goed...
vraagje... ik heb op je site van Freya gekeken, maar die meten met andere maten. Als je omvang 60 hebt, is dat dan 28? Of is dat dan nog te groot? Ik hoop dat je dit weet...

edit: ik zie t al. 28=idd 60

Laatst gewijzigd op 08-05-2005 om 08:10.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2005, 12:15
.Pure
.Pure is offline
75A, 1,78m. en 66kg.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2005, 12:40
kellytje
kellytje is offline
1m75 , 67 kilo en 80c (alhoewel het iets meer naar d begint te neigen). Over de grootte ben ik wel tevreden, over de rest niet.
Oud 08-05-2005, 13:02
Verwijderd
75/80 B/C

En ik ben er wel blij mee.. 1.72 en 60 kilo..
Met citaat reageren
Oud 08-05-2005, 13:44
A*
A* is offline
Ik heb cupmaat 75B. Ik ben er wel tevreden mee, het is nu eenmaal zo en ik kan er niks aan veranderen. Vroeger had ik graag grotere borsten gehad omdat ik dat mooi vind, maar nu zie ik in dat grotere borsten niet bij mijn lichaam hadden gepast.
Alles klopt, en daar gaat het om, dat is wat borsten mooi maakt.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2005, 14:35
chocomelsletje
chocomelsletje is offline
Ik heb 70A

Ben 1.58 en 40 kilo, dus wel in verhouding opzich, maar toch wil ik een B
Oud 08-05-2005, 14:51
Verwijderd
Ik heb cup 75dd/e. Ik wilde altijd een c, maar toen ik die had op mijn 15e dacht ik wel dat dat niet meer zou lukken Ooit laat ik misschien er iets aan doen, maar alleen als ze gaan hangen enzo. Nu is mijn vriend er blij mee en het vult shirtjes leuk op

Alleen het vinden van een leuk setje is idd lastig.. maar ik geloof dat de hunkemoller wat meer haar best gaat doen
Met citaat reageren
Oud 08-05-2005, 15:20
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
chocomelsletje schreef op 08-05-2005 @ 15:35 :
Ik heb 70A

Ben 1.58 en 40 kilo, dus wel in verhouding opzich, maar toch wil ik een B
je hebt nog 5 jaar...
Oud 08-05-2005, 15:28
Jude
Jude is offline
Citaat:
da leentjuh schreef op 07-05-2005 @ 23:43 :
Je moet eens het merk Freya proberen, speciaal voor meiden met een grotere cupmaat (tot cup H ),ietsje goedkoper dan Marie Jo enz, net zo stevig maar veel mooier, niet zo standaard wit en lomp. Heb er zelf net 2 gekocht + een bikini en ik ben helemaal gelukkig --> http://www.freyalingerie.co.uk
Waar is dat merk in Nederland te koop?
Oud 08-05-2005, 16:48
gurl19
gurl19 is offline
Citaat:
Gothic schreef op 08-05-2005 @ 16:20 :
je hebt nog 5 jaar...
Hoeft niet! Ik had toen ik 16 was A en nu nog...
Met citaat reageren
Oud 08-05-2005, 16:56
chocomelsletje
Citaat:
gurl18 schreef op 08-05-2005 @ 17:48 :
Daarom
Oud 08-05-2005, 18:11
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
gurl18 schreef op 08-05-2005 @ 17:48 :
dat weet ik wel, maar om nu al te gaan miepen... ze kan nog aan de pil evt en de kans is prima aanwezig dat haar borsten op haar 18e nog 2 maten groeien...
Oud 08-05-2005, 18:21
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Gothic schreef op 08-05-2005 @ 19:11 :
dat weet ik wel, maar om nu al te gaan miepen... ze kan nog aan de pil evt en de kans is prima aanwezig dat haar borsten op haar 18e nog 2 maten groeien...
Nu al?? Ik weet niet hoe lang ze al ongesteld is, maar mijn borsten zijn echt niet meer zo gegroeid sinds mijn 14e! Dus ik vind niet dat ze onterecht "miept". Een vriendin van mij is op dr 16e pas ongesteld worden, ja dán...
Met citaat reageren
Oud 08-05-2005, 18:33
gewoonik
gewoonik is offline
nou ik was op mn 13e ongesteld had toen iets van cup b/c en op mn 16e had ik g .. dus t kan opeens nog veel groeien...
maarjah t kan wel dat ze nu dus nog niet tevreden is maar t is niet zo dat dit ook altijd zo blijft...
Met citaat reageren
Oud 08-05-2005, 18:49
da leentjuh
da leentjuh is offline
Citaat:
Jude schreef op 08-05-2005 @ 16:28 :
Waar is dat merk in Nederland te koop?
In Zwolle bij Lajet, verder moet je ff bellen.

Enne mijn moeder had op dr 16e cup A, paar jaar later cup E. Dus het kan best dan nog heel veel gaan groeien.
Mijne zijn tussen mn 14e en 15e ook 3,4 maten gegroeid.
Oud 08-05-2005, 18:58
chocomelsletje
Citaat:
Chloe Siere schreef op 08-05-2005 @ 19:21 :
Nu al?? Ik weet niet hoe lang ze al ongesteld is, maar mijn borsten zijn echt niet meer zo gegroeid sinds mijn 14e! Dus ik vind niet dat ze onterecht "miept". Een vriendin van mij is op dr 16e pas ongesteld worden, ja dán...
Inderdaad. Ik ben ook al jaren ongesteld dus veel hoop heb ik niet meer
Oud 08-05-2005, 19:03
Verwijderd
Niet zeuren. Mijn borsten zijn het afgelopen jaar juist gekrompen.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2005, 19:04
Mara
Mara is offline
Mijn borsten zijn ook nog wel gegroeid nadat ik voor de eerst keer ongesteld ben geworden. Van een A naar een C. Maar ik moet zeggen dat ik die C dan wel al had op m'n 16e..
Met citaat reageren
Oud 08-05-2005, 19:04
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
chocomelsletje schreef op 08-05-2005 @ 19:58 :
Inderdaad. Ik ben ook al jaren ongesteld dus veel hoop heb ik niet meer
ben je al aan de pil dan?
Oud 08-05-2005, 19:06
chocomelsletje
Citaat:
Gothic schreef op 08-05-2005 @ 20:04 :
ben je al aan de pil dan?
Nee, ga ik binnenkort wel, even kijken of dat iets helpt
Oud 08-05-2005, 19:31
Lotte
Lotte is offline
Citaat:
Pannekoeketrut schreef op 06-05-2005 @ 10:20 :
het is echt niet leuk als je er niet om vraagt. als je met mensen gesprekken voert, kijken ze je nooit recht in de ogen aan, altijd is dát het aandachtspunt en op een gegeven moment word je dat gewoon zat.
Ik heb zelf 70 A/B en ben er wel tevreden mee al heb ik soms het gevoel dat ze ongelijk zijn Maarem, vriendinnen van mij hebben hele grote borsten en dan is het soms nog wel frustrerend als jongens alleen maar naar hun borsten staren en mij links laten liggen. Daar doe je niks aan; je kan niet kiezen waar iemand op valt. Ik heb dan ook weer mannen die vinden dat mijn kont (die wel nogal rondgevormd is) het weer goedmaakt. Volgens mij vinden zij het helemaaaal niet erg dat jongens naar hun borsten staren terwijl ze in conversatie zijn.

Kortom, ondanks m'n wat kleinere maat ben ik er wel tevreden mee omdat jongens het meestal niet erg vinden, vaak juist wel schattig, en omdat ik een achterwerk heb wat het compenseert. Ben wel eens benieuwd hoe het zou zijn om een enorme maat te hebben Kan me ook voorstellen dat dat soms lastig is met sporten enzo.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2005, 20:20
steefos
steefos is offline
1.67 , 56 kilo
alleen wel 65 C/D (ertussenin)das wel minder i.v.m met veel dansen, en vooral springen. En met bikini's kopen, alijd een andere maat bovenstuk als slipje.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten