Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-05-2005, 03:56
Verwijderd
OMG IK BEN NET LID GEWORDEN VAN EEN RATING COMMUNITY OHHH WAT SPANNEEEEEND!!!111

@ Metal: Een envelopje zou geloofwaardiger overkomen
Advertentie
Oud 07-05-2005, 08:53
Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
Citaat:
3eme sexe schreef op 06-05-2005 @ 19:47 :
Denneweg zeker?
Gister ook naar 't paard geweest, wat stom was. Vandaag naar Rotterdam en straks een kamer half verbouwen. Maar eigenlijk ben ik te moee
Ja Denneweg echt relaxed
Oud 07-05-2005, 11:23
woezel
woezel is offline
woensdagochtend naar school en s'avonds naar een feest in gent , was supervet donderdag naar maastricht en daar gechilled met mn vriendje en vrijdag ook en vrijdagavond 5 uur op de trein naar poperinge, dan 30 minuten gefietst toen was ik thuis toen geslapen en nu ga ik studeren enzo.
Oud 07-05-2005, 11:42
ZerO
ZerO is offline
Ik ben net wakker en ik heb gedoucht en ik weet niet wat ik aanmoet en mijn wimpers zien er vreemd uit en ik moet nog eten maar ben te lui om naar beneden te gaan. Mijn uh een soort van stiefzus komt straks langs en dan gaan we kletsen en wijn drinken en vanavond naar een vriendin en die is alleen thuis dus daar nog meer drinken en daarna door naar een techno feest en het zal vast niet boeiend zijn maar dan ben ik toch aangeschoten dus dan boeit het me niet meer
Oud 07-05-2005, 11:55
Fearless
Fearless is offline
Citaat:
grandmommy schreef op 06-05-2005 @ 23:05 :
moest je kotsen?
haha nee
Ik werd gewoon duizelig van te weinig eten ofzo

)
Oud 07-05-2005, 11:56
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
ik heb net gekeken naar hoeveel geld ik nog heb en dat is verdomd weinig en nu ben ik waarschijnlijk de hele dag lang chagi

en nu probeer ik met frootyloops studio te werken maar het lukt me niet

Laatst gewijzigd op 07-05-2005 om 12:31.
Oud 07-05-2005, 12:47
vixen
vixen is offline
Ik had gisteren heel erg ruzie met mn vriendje tot 3 uur maar nu is 't weer goed en hij belde me wakker omdat ie had gedroomd dat ik het uit maakte en iets met zn dikke neef had. Toen ging ik eten en nu zijn mn zus en ik artistiek aan het doen. En straks ga ik leren en het huis opruimen.
Oud 07-05-2005, 13:18
Augustus
Augustus is offline
Verliefd zitten zijn op 't mooooiste meisje van de wereld .
Oud 07-05-2005, 13:42
Verwijderd
Het maken van een dood saaie scriptie over Piet Hein en de zilvervloot .
Oud 07-05-2005, 13:46
Verwijderd
het taggen van mijn mp3s voor iTunes
Oud 07-05-2005, 14:03
Verwijderd
achter de pc zitte verotte door dit tyfusweer, IK WOU VERDOMME NAAR NIJMEGE
Oud 07-05-2005, 14:06
Back Door Man
Back Door Man is offline
hier schijnt de zon.

Ontopic, Ik heb net gerepeteerd wat gezellig was. en vanavond is er een een feestje waar vooral veel herrie gedraaid zal worden, en dat zie ik nu wel zitten
Oud 07-05-2005, 14:10
ZerO
ZerO is offline
Citaat:
Back Door Man schreef op 07-05-2005 @ 15:06 :
hier schijnt de zon.

Ontopic, Ik heb net gerepeteerd wat gezellig was. en vanavond is er een een feestje waar vooral veel herrie gedraaid zal worden, en dat zie ik nu wel zitten
nu niet meer
ga je naar de botte ?
Oud 07-05-2005, 14:14
ATR_soundsytem
ATR_soundsytem is offline
dealen
Oud 07-05-2005, 14:22
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Plannen om met m'n verjaardag naar Leeds te gaan.

OMG, dit word m'n beste verjaardag OOIT!

Oud 07-05-2005, 14:54
Verwijderd
mr Hell gekeken en gisteren een master avond gehad bij the toasters
Oud 07-05-2005, 15:54
Susanne
Susanne is offline
hoi gisteren ging ik met mijn zus weer kijken voor een jurk en een vrouwtje vroeg, kan ik je helpen en ik zei oke, ik ben op zoek naar een galajurk... en ze zegt: ja volgens mij moet je wel een L, dat heb je nodig bij je kont ik vind mijn kont leuk mevrouw maarja in de winkel was toch niets leuks te vinden
nu leen ik een jurk en ik mis mijn vader hij komt zondag pas thuis tjoooo
Oud 07-05-2005, 16:11
Verwijderd
ik kreeg gister van drie mensen te horen dat ze over mij gedroomd hadden , van vixen, joost en lars, vaaggg!
vandaag ging ik uitslapen en even een moederdagcadeautje kopen en toen kocht ik een dvd van lost in translation voor 1 euro en dat tyfusding doet t niet op mijn laptop en nu ga ik maar evita kijken en meezingen en ondertussen biologie vast leren voor mn examens want ik moet fokking 9 hoofdstukken leren en forummen, en vanavond blijf ik thuis want ik heb geen geld meer op uit te gaan, huuuhuuuhuuu
Oud 07-05-2005, 16:17
Verwijderd
Ik heb even alle lege bierkratten die ik nog had staan ingeleverd, nu ben ik weer 25 euro rijker, komt mooi uit want ik was bijna blut. Verder ben ik me een beetje aan het verdiepen in de band van een dude die ik gisteren ontmoet heb en binnenkort misschien in Engeland mee ga hangen
Oud 07-05-2005, 16:18
Verwijderd
Ik ben net zo wisselvallig als het weer en heb de hele dag onder een stapel dekens gelegen met een boek en thee en koekjes samen met Mischa en geklaagd over ons zware leven. Nu wacht ik tot een vriendinnetje belt over vanavond en kijk ik boos. En volgens Mischa zie ik er uit als een junk.
Oud 07-05-2005, 16:23
Phenobarbidoll
Phenobarbidoll is offline
ik heb kou gevat dus ik ben kei zielig
die activiteit vind ik wel genoeg voor vandaag, op keer op keer mijn neus snuiten na.
Oud 07-05-2005, 16:38
Verwijderd
Citaat:
Paranoide schreef op 07-05-2005 @ 04:56 :
OMG IK BEN NET LID GEWORDEN VAN EEN RATING COMMUNITY OHHH WAT SPANNEEEEEND!!!111
http://www.ratemyboobies.com/ratemy/boobie ?
Oud 07-05-2005, 17:05
Luna
Luna is offline
werken en pissed zijn omdat ik moest overwerken, wel 1 uur en 15 minuten.
verder een feestje vanavond en dus veel drank, i guess.
Oud 07-05-2005, 17:10
Verwijderd
ik heb gewinkeld en daarna ben ik naar de sauna geweest
Oud 07-05-2005, 17:38
Boas
Boas is offline
geleerd, mij nat laten regenen, weer bericht gekregen dat ik 947 euro aan de IBG moet terugbetalen omdat ik niet ingeschreven sta... weer een enerverende dag!!
Oud 07-05-2005, 17:48
RockaholiC
RockaholiC is offline
ik moest werken en toen waren er twee nieuwe meisjes en die waren stom enzo en toen ging ik klikken en het ziet er somber uit voor ze en je had erbij moeten zijn.
en zometeen ga ik naar m'n zus want ik moet haar even alles vertellen.
Oud 07-05-2005, 18:56
Otis
Otis is offline
ik heb de hele week burgerlijk gedaan met mn boo en veel genakt en films gekeken en genixt. en donderdag was t 5 mei en was ik in wageningen en de hele tijd bijna bij dense architecture geswongen op hippebliepdeuntjes en daarna naar een huisfeest en daar was ik chagrijnig en toen bleek mn vriendinnetje op de badkamervloer met n kale jongen aan t neuken te zijn.

Vanavond ga ik naar nownwow swingen met bertbart, panam en cbeeb
Oud 07-05-2005, 19:08
June bug
June bug is offline
Gisteren uitgeslapen, opgestaan en tv gekeken, aangekleed, naar t centrum gefietst, haarverf en peuken gekocht.. Toen m'n haar geverfd (voor t eerst zelf gedaan, normaal deed een vriendin t ofzo en t was echt goed gelukt! ), naar een vriend gegaan en daar gegeten, toen naar huis en met mn m00der nog wat geshopt, en toen gelamd en wat gesmoked en gehangen bij iemand. Vandaag verslapen en ongelofelijk gehaast, om 8 uur gaan werken dus, tot 7 uur vanavond, toen gegeten net afgewassen en nu zit ik alleen thuis en ga ik vanavond niks doen want ik ben moeeeee
Oud 07-05-2005, 19:20
snoodaard
snoodaard is offline
Ik heb net marks muziekprogramma verkut door 'm op msn aan te spreken. Carmen sprak ik net, maar die is weg gvd!

Dus nu ben ik maar een beetje gaan drinken omdat ik vanavond naar ruud ga, ik heb net heen en weer naar de edah gelopen om bier te halen want anders was er vanavond niets. Ik had er geen zin in en het was klote, but he's a mate, so what can you do ?

Oh, en verhuisd en in arnhem rond gelopen.
Oud 07-05-2005, 19:24
crook
crook is offline
geslapen
Oud 07-05-2005, 19:35
Verwijderd
gister avond/nacht 4 afleveringen twin peaks gekeken en nu ben ik bang voor bob

Oud 07-05-2005, 20:17
Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
Ik heb geprotesteerd tegen bush volgens mij als een van de enige hier en t was vet en ik liep met n spandoek maar ik was te klein dus ik moest m steeds hoog houden en ik heb n leuke button van balkenende <3
Oud 07-05-2005, 21:02
Hagel
Hagel is offline
Gister naar Testament geweest in effenaar in eindhoven, paar uurtjes geslapen en totaal brak wakker geworden (sinds 4 mei steeds te weinig geslapen en teveel gedronken ) om 8.50 weggegaan vanuit valkenswaard, te vroeg en me zitten ergeren aan iedereen in de trein/bus. Vanaf 12 uur gewerkt en daarna kort afscheidsfeestje baas gehad (bier, bier, bier) naar de edah gestruikeld, boodschappen gedaan, snel wat gegeten en gaan slapen tot 21.30 om te kijken of ik minder aangeschoten wakker werd maar nee ik ben het nog steeds, en 2 min geleden had ik in het cafe hier in de straat moeten zijn maar ik zit nog in mijn pyamabr000k
Oud 07-05-2005, 21:36
vixen
vixen is offline
mn popcorn is aangebrand gvd
Oud 07-05-2005, 22:25
Metal
Metal is offline
ik heb met laura bush geflirt en het was leuk.
Oud 07-05-2005, 23:25
Verwijderd
Vandaar voor m'n moeder gezorgd want ze was sip en daarna naar Karate gegaan wat was.
Oud 08-05-2005, 07:04
Mrs Mojo Risin
Mrs Mojo Risin is offline
gisteravond weer eens te veel aan Miss Slut verteld waardoor ze nog steeds denkt dat ik haar aardig vind
Oud 08-05-2005, 11:40
sorry
sorry is offline
gister naar goldie en het was erg gaaf flink veel zitten blowen in de mezz. ineens ging iedereen het podium op en toen stonden er 2 security kereltjes allemaal mensen af te halen maar na een tijdje besefte ze dat het geen zin meer had.
Oud 08-05-2005, 11:42
vixen
vixen is offline
Ik werd om half 7 wakker gebeld met de vraag of ik mijn buurt een cijfer wilde geven van een 1 tot een 10. Heel fijn Sjoerd en Erwin . Daarna werd ik om half 12 wakker omdat de jongen-die-was-blijven-slapen-in-ons-huis op de deur klopte. En nu hebben we geen brood in huis en alleen beschuitjes en het woningaanbod is ook belachelijk in Utrecht. Dus vandaag ga ik maar wat lezen in de zon.
Oud 08-05-2005, 11:50
Maharani
Maharani is offline
ik heb een cake gebakken omg
Oud 08-05-2005, 12:02
suikerprinses
suikerprinses is offline
ik heb een katerrr. gisteravond had ik een barbecue-feestje van een vriendinnetje maar het regende dus zaten we binnen. daarna met zn allen naar de kroeg met cowboy-glitter-hoeden en het was heel gezellig. en er waren veel leukies.
zometeen mn kamer opruimen en dan werkennn.
Oud 08-05-2005, 12:24
Glory
Glory is offline
pannekoek met meer appel en rozijne ndat pannekoek.
Oud 08-05-2005, 12:26
Gadje
Gadje is offline
gister naar rotterdam/utrecht geweest, lekker geshopt en 's avonds the terminal gekeken.
Oud 08-05-2005, 15:33
Otis
Otis is offline
ik ging gister naar now n wow om te swingen en Benny en Roog en Lacroix draaiden heerlijk en cb was er ook en toen zag ik Bertbart en Panam ook nog. En toen kwam Panam bij me slapen en gingen om 6u sochtends een joint roken en family guy kijken en vandaag heb ik ook al de hele dag family guy gekeken en Panam staat nu in onder de douche en hij is naakt.
Oud 08-05-2005, 15:35
Back Door Man
Back Door Man is offline
ik ga nu werken
Oud 08-05-2005, 15:40
Nona Star
Nona Star is offline
Gisteren bleef een chick met tepelpiercings bij me slapen, samen de stad in geweest en veeeeeeel chocola gegeten. Toen in zijn koekblik naar werk van mn lellebel gesjeesd. Filmpje gehuurd etc.
Vanmorgen met mn ouders naar mn hippe gay-oom die jarig was, en nu ben ik weer op mn kamertje, verwarming doet t niet en ik verveel me de pleuris
Oud 08-05-2005, 16:03
Verwijderd
m'n schoenen gepoetst, wat een dag.
Oud 08-05-2005, 16:11
Fog
Fog is offline
gisteren naar een hiphopding geweest en ik word genegeerd door al mijn exen en vandaag uitgeslapen met vriendlief en brak geweest en american me gekeken......
Oud 08-05-2005, 16:46
Verwijderd
ik ben heel productief geweest vandaag
ik werd wakker op mijn bank met al mijn kleren aan, had geen zin om nog door te slapen dus ben opgestaan en simpsons gaan kijken. daarna mijn harde schijf eens even goed doorgespit om ruimte vrij te maken. veel films op cd rom gebrand en verder mijn cd en video collectie ook ff bijgewerkt. mijn kamer heb ik ook nog eens helemaal opgeruimd en wat nieuwe posters opgehangen over andere posters want ik heb geen ruimte meer op mijn muur
Oud 08-05-2005, 16:51
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
ik ben net 2 uur bezig geweest met een uitnodiging maken met mn mama voor een dienstenfeest de ze organiseerd voor haar collegas.

Regels voor berichten