Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar dat je beweerd dat "echte" biseksualiteit niet bestaat vind ik nog steeds niet ok. Dat je het ene uiterste in je omgeving meemaakt is duidelijk, maar zolang je over het andere uiterste niets hebt gezien of gemerkt in je omgeving of wat dan ook...ben ik van mening dat je daar niet over kan oordelen! |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Wat ik bedoel te zeggen (nu zonder knullig voorbeeld): je kunt over zoveel dingen oordelen zodner ze zelf meegemaakt te hebben. je oordeelt dan vanuit je eigen gedachtenpatroon. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
bedoel je met iedereen mannen en vrouwen of bedoel je elk willekeurig individueel persoon?
||
Citaat:
||
Citaat:
Of je kunt bedoelen: je kunt op iédere man en iéder vrouw vallen. |
![]() |
||
Citaat:
Iedere is misschien een beetje veel gezegd, maar dan nog... Als je maar hard genoeg wilt, toch?
||
Citaat:
Ik maak dit dus echt ontzettend veel mee in mijn omgeving, aangezien ik in mijn omgeving veel contact heb met biseksuele jongeren (en lesbisische/homoseksuele jongeren). Voor veel vrienden en vriendinnen van mij gaat jou "verhaal" op. Ik zelf ben er nog steeds van overtuigd dat ik ook gelukkig kan worden met een meisje, puur omdat ik goede relaties had met meisjes. Maar dat komt ook omdat ik pas 1,5 jaar echt vrij uitkom voor mijn geaardheid en zeker weet dat ik op jongens val en het eigenlijk nog alle kanten op kan gaan. Dat is dus ook het moeilijke eraan...dat ik "bang" ben dat als ik later oud zal worden met een meisje zal snakken naar een jongen, en met een jongen ik zal snakken naar een meisje. Hierbij wil ik nog wel even een note geven dat die vrienden en vriendinnen van mij het niet van elkaar hebben overgenomen, maar hier al van jongs af aan mee rondlopen, sommigen vanaf de basisschooltijd, en we elkaar pas in de loop der tijd ontmoet hebben. Laatst gewijzigd op 07-05-2005 om 19:14. |
![]() |
||
Citaat:
nee meid...het kan echt niet.... ![]() (denk desnoods aan bin laden oid)
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
(nee ook nooit geprobeerd maar sommige dingen kan je niet)
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar goed. Zodoende denk ik wel dat biseksualiteit bestaat (ook omdat je wat mij betreft best gewoon op iemand als persoon kan vallen, uiterlijk zegt mij en met mij nog anderen niet zoveel) en zou ik er ook geen problemen mee hebben als een toekomstige vriend een biseksueel verleden zou hebben.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Daarnaast, het feit dat je gelukkig kan worden met een meisje, heeft niks te maken met verliefdheid. Onder bi zijn versta ik echt verliefd kunnen worden op jongens en meisjes. Kijk ik, als ''pure'' hetero zou nog wel gelukkig kunnen worden met een meisje. Maar verliefd worden op een meisje, dat zie ik eigenlijk nooit gebeuren. Ook het feit dat je bang bent om als bi te snakken naar iemand van het andere geslacht vind ik in zekere zin een punt wat tegen het bi zijn wijst. Als je bi bent, ben je toch verliefd op een persoon, en heb je verder niks te snakken naar een jongen of meisje. Kijk, als je echt homo bent, en met een vrouw getrouwd bent, dan heb je naar mijn idee behoefte aan een man. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() Hé, het is al laat, dan sla ik altijd wartaal uit ![]() ![]() ![]() Ik wil überhaupt niet meer verliefd worden ![]()
||
Citaat:
of bedoeld ze da nie?
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() En het is meer een kwestie van "not to get" denk ik, hoe onbereikbaarder, hoe puurder het gevoel, hoe gemakkelijker. In zekere zin dan. @ Mark: Bij jou misschien. Bij mij weet ik het niet zo. Volgens mij heb ik het altijd zelf opgewekt, eigenlijk ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Hm, laat maar, is ook niet ontopic dit ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik ga.
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
Je kan me wel beschouwen als een twijfelaar ja, ik weet het inderdaad nog niet 100% zeker...dat ik zeg dat ik van mijn biseksualiteit "overtuigd" ben, blijft dan ook wel een discussiepunt. Het is gewoon zo dat ik relaties heb gehad met meisjes, goede en serieuze relaties naar mijn mening...hierna volgden jongens op een rij, en op dit moment heb ik dus met die derde...maar tussendoor kreeg ik ook gevoelens voor meisjes (en andere jongens) maar dit liep uiteindelijk op niets uit. Ik val inderdaad op personen, wat betreft dit heb je dan ook gelijk. Maar nu ik met een jongen heb, moet ik toch wel bekennen dat ik toch wel verlang naar intimiteit met een meisje, een leven delen met een meisje, puur omdat dat juist HEEL anders is. Mjah, de tijd zal het allemaal wel leren ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hopelijk kom je er snel uit voor jezelf. Ik kan me namelijk voorstellen, dat dit erg vervelend is, en je onzeker maakt. Ik vind het, heel egoistisch gezegd, fijn dat het voor mezelf duidelijk is. Hierdoor heb ik wel erg te doen met mensen die twijfelen. Sterkte ermee, mss nu weer echt ontopic gaan?! |
![]() |
||
Citaat:
De toekomst zal het allemaal wel uitmaken, in ieder geval bedankt! Om een of andere reden heb je mij nu wel geholpen een aantal dingen voor mijzelf op een rijtje te zetten...dat moest al een tijdje gebeuren, dus dank je. Ontopic ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Verder, zonder het te merken toch iets voor je gedaan. Graag gedaan ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 07-05-2005 om 20:28. |
Advertentie |
|