Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-05-2005, 18:57
Donny must die
Donny must die is offline
ik zou wel een relatie willen aangaan met twee bi seksuele meisjes
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-05-2005, 18:58
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
SimplyABoy18 schreef op 07-05-2005 @ 19:40 :
Ik accepteer je mening en er zullen ongetwijfeld mensen zijn die een soortgelijke gedachte met je delen. Je toelichting vind ik echter niet correct.

Je lijkt nu alle biseksuelen over 1 kam te scheren door in combinatie met een andere post van je te zeggen dat biseksualiteit in jouw ogen niet bestaat en zowel dat dit komt omdat het "in" is. Vergeet niet er daadwerkelijk heel wat mensen rondlopen wie echt dubbele gevoelens kunnen hebben...en dat dit niet zomaar een bevlieging is of om met de meute mee te gaan! Het is dan wel jouw mening en visie...maar de wereld is groter dan jouw oog rijkt in je omgeving.
Ik zeg niet dat het niet bestaat, omdat het 'in' is. Ik zeg dat een heleboel mensen eraan meedoen, onder andere omdat het 'in' is. Andere redenen zijn: nieuwsgierigheid of een (in mijn oge rare) behoefte aan experimenteren. Maar echt op jongens én meisjes verliefd worden, 'echte' 'bisexualiteit' bestaat dus volgens mij niet.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2005, 19:00
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
MevrouwM schreef op 07-05-2005 @ 19:54 :
Nee ik vind die argumenten ook niet erg sterk.

Wat ik meer heb tegen biseksueel; ik vind het vaak lijken op ik durf er eigenlijk niet voor uit te komen dat ik homofiel ben, of ik ben nog erg aan het twijfelen of ik nou wel of geen homo ben.

Dit zie ik ook terug in mijn omgeving; een jongen die tot hun 20ste geroepen heeft dat hij bi zijn, en er nu toch zeker achter zijn dat hij alleen op jongens valt.
Of anders, omdat je eigenlijk liever niet alleen op jongens wil vallen, zo je best doen om ook eens een meisje leuk te vinden, uit angst om alleen op jongens te vallen.
En ook deze jongen zegt achteraf van tsjaa dat stelde weinig voor, alleen ik MOET het voelen van mezelf, terwijl ik stiekem wel ergens wist dat ik alleen op jongens viel.
Juistem. Deze woorden zocht ik dus ook nog. Dank.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2005, 19:03
SimplyABoy19
SimplyABoy19 is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 07-05-2005 @ 19:58 :
Ik zeg niet dat het niet bestaat, omdat het 'in' is. Ik zeg dat een heleboel mensen eraan meedoen, onder andere omdat het 'in' is. Andere redenen zijn: nieuwsgierigheid of een (in mijn oge rare) behoefte aan experimenteren. Maar echt op jongens én meisjes verliefd worden, 'echte' 'bisexualiteit' bestaat dus volgens mij niet.
Ok duidelijk daarom begon ik ook met "je lijkt ...."

Maar dat je beweerd dat "echte" biseksualiteit niet bestaat vind ik nog steeds niet ok. Dat je het ene uiterste in je omgeving meemaakt is duidelijk, maar zolang je over het andere uiterste niets hebt gezien of gemerkt in je omgeving of wat dan ook...ben ik van mening dat je daar niet over kan oordelen!
Met citaat reageren
Cookie
Cookie is offline
jaa da kan ( dat iemand bi is om niet helemaal homo te hoeven zijn) maar tegenwoordig is het toch echt niet raar meer als je homo bent?
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 07-05-2005 @ 19:58 :
Mja, maar dan nog.. Er zijn zoveel verschillende redenen en volgens mij kan het dan nog best bestaan. Als je maar graag genoeg wilt, kan je op iedereen wel verliefd worden
Oud 07-05-2005, 19:05
Cookie
Cookie is offline
Citaat:
Vogelvrij schreef op 07-05-2005 @ 20:03 :
Mja, maar dan nog.. Er zijn zoveel verschillende redenen en volgens mij kan het dan nog best bestaan. Als je maar graag genoeg wilt, kan je op iedereen wel verliefd worden
ik snap wat je zeggen wil..maar NEE je kan niet op iedereen verliefd worden..
Oud 07-05-2005, 19:06
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
SimplyABoy18 schreef op 07-05-2005 @ 20:03 :
Ok duidelijk daarom begon ik ook met "je lijkt ...."

Maar dat je beweerd dat "echte" biseksualiteit niet bestaat vind ik nog steeds niet ok. Dat je het ene uiterste in je omgeving meemaakt is duidelijk, maar zolang je over het andere uiterste niets hebt gezien of gemerkt in je omgeving of wat dan ook...ben ik van mening dat je daar niet over kan oordelen!
Ik heb nooit met eigen ogen gezien hoe het er in de concentratiekampen aan toeging. Toch kan ik daar in m'n hoofd een oordeel over hebben. Oké, extreem (overtrokken) voorbeeld natuurlijk, aangezien 'bisexualiteit' natuurlijk geen misdaad is, maar dit onderwerp ligt natuurlijk voor de hand om als voorbeeld aan te halen, aangezien de herdenking nog maar eventjes geleden is.

Wat ik bedoel te zeggen (nu zonder knullig voorbeeld): je kunt over zoveel dingen oordelen zodner ze zelf meegemaakt te hebben. je oordeelt dan vanuit je eigen gedachtenpatroon.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2005, 19:07
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
cookie16 schreef op 07-05-2005 @ 20:05 :
Ik denk van wel... Of laat ik het anders zeggen: ik kan dat. En alleen al daarom denk ik dat biseksualiteit bestaat, als je toch op iedereen verliefd kan worden?
Oud 07-05-2005, 19:07
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
cookie16 schreef op 07-05-2005 @ 20:05 :
Met citaat reageren
Oud 07-05-2005, 19:08
Cookie
Cookie is offline
Citaat:
Vogelvrij schreef op 07-05-2005 @ 20:07 :
Ik denk van wel... Of laat ik het anders zeggen: ik kan dat. En alleen al daarom denk ik dat biseksualiteit bestaat, als je toch op iedereen verliefd kan worden?
hmz misschien snap ik je dan niet.
bedoel je met iedereen mannen en vrouwen
of bedoel je elk willekeurig individueel persoon?
Oud 07-05-2005, 19:08
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
cookie16 schreef op 07-05-2005 @ 20:08 :
hmz misschien snap ik je dan niet.
bedoel je met iedereen mannen en vrouwen
of bedoel je elk willekeurig individueel persoon?
Huh, komt dat niet op hetzelfde neer?
Oud 07-05-2005, 19:09
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Vogelvrij schreef op 07-05-2005 @ 20:08 :
Huh, komt dat niet op hetzelfde neer?
Nee, je kunt bedoelen: je kunt op mannen én vrouwen vallen.

Of je kunt bedoelen: je kunt op iédere man en iéder vrouw vallen.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2005, 19:10
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 07-05-2005 @ 20:09 :
Nee, je kunt bedoelen: je kunt op mannen én vrouwen vallen.

Of je kunt bedoelen: je kunt op iédere man en iéder vrouw vallen.
Ow, op die manier...

Iedere is misschien een beetje veel gezegd, maar dan nog... Als je maar hard genoeg wilt, toch?
Oud 07-05-2005, 19:11
SimplyABoy19
SimplyABoy19 is offline
Citaat:
MevrouwM schreef op 07-05-2005 @ 19:54 :
Nee ik vind die argumenten ook niet erg sterk.

Wat ik meer heb tegen biseksueel; ik vind het vaak lijken op ik durf er eigenlijk niet voor uit te komen dat ik homofiel ben, of ik ben nog erg aan het twijfelen of ik nou wel of geen homo ben.

Dit zie ik ook terug in mijn omgeving; een jongen die tot hun 20ste geroepen heeft dat hij bi zijn, en er nu toch zeker achter zijn dat hij alleen op jongens valt.
Of anders, omdat je eigenlijk liever niet alleen op jongens wil vallen, zo je best doen om ook eens een meisje leuk te vinden, uit angst om alleen op jongens te vallen.
En ook deze jongen zegt achteraf van tsjaa dat stelde weinig voor, alleen ik MOET het voelen van mezelf, terwijl ik stiekem wel ergens wist dat ik alleen op jongens viel.

Mensen die bi zijn zeggen altijd dat je op een persoon valt, en niet op een geslacht. Opzich klinkt dit vrij aannemelijk, maar toch geloof ik er niet in (maarja dit komt ook, heel eerlijk, voort uit het feit dat ik me er totaal niks bij kan voorstellen).
Je wordt toch verliefd op een jongen, omdat het een jongen is. In de zin van; zijn bouw, zijn dingen ofzo. Op een meisje zou ik dus ''nooit'' verliefd kunnen worden, alleen om het feit al dat het een meisje is; vormen waar ik (naast die van mezelf ) niet van hou, en niet opgewonden van wordt.

Nou ja ik vind het lastig uit te leggen, het zit beter in mijn hoofd
Kijk hier heb je wel een punt waar ik achter sta, en ben ook blij dat je erbij zegt dat het "vaak zo lijkt" omdat je hierbij andere mogelijkheden niet uit de weg gaat!

Ik maak dit dus echt ontzettend veel mee in mijn omgeving, aangezien ik in mijn omgeving veel contact heb met biseksuele jongeren (en lesbisische/homoseksuele jongeren). Voor veel vrienden en vriendinnen van mij gaat jou "verhaal" op. Ik zelf ben er nog steeds van overtuigd dat ik ook gelukkig kan worden met een meisje, puur omdat ik goede relaties had met meisjes. Maar dat komt ook omdat ik pas 1,5 jaar echt vrij uitkom voor mijn geaardheid en zeker weet dat ik op jongens val en het eigenlijk nog alle kanten op kan gaan.

Dat is dus ook het moeilijke eraan...dat ik "bang" ben dat als ik later oud zal worden met een meisje zal snakken naar een jongen, en met een jongen ik zal snakken naar een meisje.

Hierbij wil ik nog wel even een note geven dat die vrienden en vriendinnen van mij het niet van elkaar hebben overgenomen, maar hier al van jongs af aan mee rondlopen, sommigen vanaf de basisschooltijd, en we elkaar pas in de loop der tijd ontmoet hebben.

Laatst gewijzigd op 07-05-2005 om 19:14.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2005, 19:11
Cookie
Cookie is offline
Citaat:
Vogelvrij schreef op 07-05-2005 @ 20:10 :
Ow, op die manier...

Iedere is misschien een beetje veel gezegd, maar dan nog... Als je maar hard genoeg wilt, toch?
NEE *haalt zich de ergste leraar (om maar ff een standaard iets te noemen) ter wereld voor de geest*
nee meid...het kan echt niet....
(denk desnoods aan bin laden oid)
Oud 07-05-2005, 19:12
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Vogelvrij schreef op 07-05-2005 @ 20:10 :
Ow, op die manier...

Nee. Je kunt jezelf niet dwingen. Ik kan mezelf niet dwingen verliefd te worden op een dikke kalende vijftiger. Daarom is evrliefdheid ook een 'gevoel'.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2005, 19:13
Cookie
Cookie is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 07-05-2005 @ 20:12 :
Nee. Je kunt jezelf niet dwingen. Ik kan mezelf niet dwingen verliefd te worden op een dikke kalende vijftiger. Daarom is evrliefdheid ook een 'gevoel'.
Oud 07-05-2005, 19:13
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ja, maar jullie geven ook van die extreme voorbeelden. Op zo iemand wil je ook niet verliefd worden. Maar als het gewoon een wel leuk persoon is van je eigen leeftijd of zo... Dan kan het volgens mij best wel

En anders kan het niet en kan ik het alleen, ook goed
Oud 07-05-2005, 19:14
Cookie
Cookie is offline
Citaat:
Vogelvrij schreef op 07-05-2005 @ 20:13 :
Ja, maar jullie geven ook van die extreme voorbeelden. Op zo iemand wil je ook niet verliefd worden. Maar als het gewoon een wel leuk persoon is van je eigen leeftijd of zo... Dan kan het volgens mij best wel

dan heb je gewoon talent. *hulde* maar ik kan het niet.
(nee ook nooit geprobeerd maar sommige dingen kan je niet)
Oud 07-05-2005, 19:15
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Vogelvrij schreef op 07-05-2005 @ 20:13 :

Dan zal het ook voor jou alleen opgaan, I guess. Ik heb ook ooit geprobeerd me verliefd 'te laten worden' ('dwingen') op een bepaald meisje. Omdat ze mij ook leuk vond enz e op zich gewoone rg lief was en er leuk uitzag. Maar het werkte gewoon niet. Het was geen verliefdheid. Na een maand was het over.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2005, 19:15
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
cookie16 schreef op 07-05-2005 @ 20:14 :
dan heb je gewoon talent. *hulde* maar ik kan het niet.
(nee ook nooit geprobeerd maar sommige dingen kan je niet)
Het is niet eens zo handig, want ik kan wel op iemand verliefd worden, maar weer van de verliefdheid afkomen gaat dan weer net niet

Maar goed. Zodoende denk ik wel dat biseksualiteit bestaat (ook omdat je wat mij betreft best gewoon op iemand als persoon kan vallen, uiterlijk zegt mij en met mij nog anderen niet zoveel) en zou ik er ook geen problemen mee hebben als een toekomstige vriend een biseksueel verleden zou hebben.
Oud 07-05-2005, 19:16
SimplyABoy19
SimplyABoy19 is offline
Citaat:
Vogelvrij schreef op 07-05-2005 @ 20:03 :
Juist, maar dat zal afhankelijk zijn van persoon tot persoon
Met citaat reageren
Oud 07-05-2005, 19:16
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 07-05-2005 @ 20:15 :
Dan zal het ook voor jou alleen opgaan, I guess. Ik heb ook ooit geprobeerd me verliefd 'te laten worden' ('dwingen') op een bepaald meisje. Omdat ze mij ook leuk vond enz e op zich gewoone rg lief was en er leuk uitzag. Maar het werkte gewoon niet. Het was geen verliefdheid. Na een maand was het over.
Hm.. Als je het zo stelt, heb je wel weer gelijk Blegh, ik weet het ook niet, misschien geldt het alleen als die persoon niet verliefd is op jou of zo.
Oud 07-05-2005, 19:17
Verwijderd
Citaat:
SimplyABoy18 schreef op 07-05-2005 @ 20:11 :
Ik zelf ben er nog steeds van overtuigd dat ik ook gelukkig kan worden met een meisje, puur omdat ik goede relaties had met meisjes. Maar dat komt ook omdat ik pas 1,5 jaar echt vrij uitkom voor mijn geaardheid en het eigenlijk nog alle kanten op kan gaan.
Dat is dus ook het moeilijke eraan...dat ik "bang" ben dat als ik later oud zal worden met een meisje zal snakken naar een jongen, en met een jongen ik zal snakken naar een meisje.
Maar ja voor jou gaat het dus nu ook in zeker zin op. Je weet het nog niet, je twijfelt, dus je zegt dat je bi bent. Terwijl je, hoe ik het nu begrijp, ook niet met 100% kan zeggen dat je op jongens EN meisjes valt.

Daarnaast, het feit dat je gelukkig kan worden met een meisje, heeft niks te maken met verliefdheid. Onder bi zijn versta ik echt verliefd kunnen worden op jongens en meisjes.
Kijk ik, als ''pure'' hetero zou nog wel gelukkig kunnen worden met een meisje. Maar verliefd worden op een meisje, dat zie ik eigenlijk nooit gebeuren.

Ook het feit dat je bang bent om als bi te snakken naar iemand van het andere geslacht vind ik in zekere zin een punt wat tegen het bi zijn wijst.
Als je bi bent, ben je toch verliefd op een persoon, en heb je verder niks te snakken naar een jongen of meisje.
Kijk, als je echt homo bent, en met een vrouw getrouwd bent, dan heb je naar mijn idee behoefte aan een man.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2005, 19:17
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Vogelvrij schreef op 07-05-2005 @ 20:16 :
Hm.. Als je het zo stelt, heb je wel weer gelijk Blegh, ik weet het ook niet, misschien geldt het alleen als die persoon niet verliefd is op jou of zo.
Hoe bedoel je? dat je jezelf zou kunnen dwingen op iemand verliefd te worden, als die eprsoon niet verliefd op jou is?
Met citaat reageren
Oud 07-05-2005, 19:18
Cookie
Cookie is offline
Citaat:
Vogelvrij schreef op 07-05-2005 @ 20:15 :

Maar goed. Zodoende denk ik wel dat biseksualiteit bestaat (ook omdat je wat mij betreft best gewoon op iemand als persoon kan vallen, uiterlijk zegt mij en met mij nog anderen niet zoveel) e
ja daar kan ik wel bij (ik doe niet aan geloven in seksualiteiten) maar ik snap wel dat je een persoonlijkheid of persoon erg mooi vind.
Oud 07-05-2005, 19:19
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 07-05-2005 @ 20:17 :
Hoe bedoel je? dat je jezelf zou kunnen dwingen op iemand verliefd te worden, als die eprsoon niet verliefd op jou is?
Ja, ik geloof het wel Onbereikbare geliefdes

Hé, het is al laat, dan sla ik altijd wartaal uit Ik weet niet meer goed wat ik bedoel Het is allemaal zo ingewikkeld

Ik wil überhaupt niet meer verliefd worden
Oud 07-05-2005, 19:19
Cookie
Cookie is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 07-05-2005 @ 20:17 :
dat maakt die persoon dan weer onbereikbaar en dus 'leuker' (topic over hard to get?)
of bedoeld ze da nie?
Oud 07-05-2005, 19:20
Cookie
Cookie is offline
Citaat:
Vogelvrij schreef op 07-05-2005 @ 20:19 :

je slaat idd wartaal uit
Oud 07-05-2005, 19:20
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Vogelvrij schreef op 07-05-2005 @ 20:19 :
Ja, ik geloof het wel Onbereikbare geliefdes

Hé, het is al laat, dan sla ik altijd wartaal uit Ik weet niet meer goed wat ik bedoel Het is allemaal zo ingewikkeld

Ja, maar bij een onbereikbare liefde 'dwing' je jezelf toch niet? Het gebeurt. Dat hat dan niks kan worden is jammer. Maar het overvalt je.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2005, 19:21
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
cookie16 schreef op 07-05-2005 @ 20:20 :
je slaat idd wartaal uit
Nee, dat is nu juist het enige waar ik helder over ben

En het is meer een kwestie van "not to get" denk ik, hoe onbereikbaarder, hoe puurder het gevoel, hoe gemakkelijker. In zekere zin dan.

@ Mark: Bij jou misschien. Bij mij weet ik het niet zo. Volgens mij heb ik het altijd zelf opgewekt, eigenlijk
Oud 07-05-2005, 19:22
Cookie
Cookie is offline
Citaat:
Vogelvrij schreef op 07-05-2005 @ 20:21 :
Nee, dat is nu juist het enige waar ik helder over ben

En het is meer een kwestie van "not to get" denk ik, hoe onbereikbaarder, hoe puurder het gevoel, hoe gemakkelijker. In zekere zin dan.
helemaal niet gemakkelijker want nu snap ik er geen fluit meer van.
Oud 07-05-2005, 19:23
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
cookie16 schreef op 07-05-2005 @ 20:22 :
helemaal niet gemakkelijker want nu snap ik er geen fluit meer van.
Omdat je dan geen relatie krijgt en het alleen om het gevoel draait. Dat is toch gemakkelijker, in zekere zin?

Hm, laat maar, is ook niet ontopic dit
Cookie
Cookie is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 07-05-2005 @ 20:20 :
Ja, maar bij een onbereikbare liefde 'dwing' je jezelf toch niet? Het gebeurt. Dat hat dan niks kan worden is jammer. Maar het overvalt je.
nee das waar, maar als iemand onbereikbaar is wrod je misschien wel sneller verliefd.....(we gaan beetje offonderwerp)
Cookie
Cookie is offline
Citaat:
Vogelvrij schreef op 07-05-2005 @ 20:23 :
Omdat je dan geen relatie krijgt en het alleen om het gevoel draait. Dat is toch gemakkelijker, in zekere zin?

Hm, laat maar, is ook niet ontopic dit
ja laat maar maar ik geloof dat ik je begin te snappen..magoed idd.
Oud 07-05-2005, 19:27
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Vogelvrij schreef op 07-05-2005 @ 20:21 :

@ Mark: Bij jou misschien. Bij mij weet ik het niet zo. Volgens mij heb ik het altijd zelf opgewekt, eigenlijk
Verliefdheid is niet op te wekken. het is een gevoel dat je overvalt. Als je jezelf moet overtuigen dat je verliefd bent, ben je het al niet meer echt.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2005, 19:29
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 07-05-2005 @ 20:27 :
Verliefdheid is niet op te wekken. het is een gevoel dat je overvalt. Als je jezelf moet overtuigen dat je verliefd bent, ben je het al niet meer echt.
Misschien op het begin niet, maar als je jezelf blijft overtuigen dat het wel zo is, of dat misschien nog niet eens, als je zo bang bent voor de gedachte dat het wel eens zo zou kunnen zijn, dan kun je binnen de kortste keren heus wel verliefd zijn. Misschien heeft het wel voornamelijk met angst te maken, ook. Maar zoals ik al zei, ik weet het niet en het is laat.

Ik ga.
Oud 07-05-2005, 19:30
Cookie
Cookie is offline
ja doei.
(jezelf dwingen verliefd te worden...das toch nie leuk?) magoed.
Oud 07-05-2005, 19:31
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
cookie16 schreef op 07-05-2005 @ 20:30 :
ja doei.
(jezelf dwingen verliefd te worden...das toch nie leuk?) magoed.
Ik heb ook niet gezegd dat het leuk is of een goede eigenschap, hé
Oud 07-05-2005, 19:32
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Vogelvrij schreef op 07-05-2005 @ 20:29 :
Misschien op het begin niet, maar als je jezelf blijft overtuigen dat het wel zo is, of dat misschien nog niet eens, als je zo bang bent voor de gedachte dat het wel eens zo zou kunnen zijn, dan kun je binnen de kortste keren heus wel verliefd zijn. Misschien heeft het wel voornamelijk met angst te maken, ook. Maar zoals ik al zei, ik weet het niet en het is laat.

Ik ga.
Het is pas half 9, hoor. Ten tweede kan ik geen chocola maken van wat je zegt. Ten derde is dit niet meer ontopic dus stel ik voor het hierbij te laten. Ten vierde: leuk dat je meedeelt dat je gaat, maar het is geen msn..
Met citaat reageren
Oud 07-05-2005, 19:33
Cookie
Cookie is offline
Citaat:
Vogelvrij schreef op 07-05-2005 @ 20:31 :
Ik heb ook niet gezegd dat het leuk is of een goede eigenschap, hé
((nee, maar je doet dat wel zelf duss....ja weet ik ook veel laat maar)
Oud 07-05-2005, 19:33
Cookie
Cookie is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 07-05-2005 @ 20:32 :
Het is pas half 9, hoor. Ten tweede kan ik geen chocola maken van wat je zegt. Ten derde is dit niet meer ontopic dus stel ik voor het hierbij te laten. Ten vierde: leuk dat je meedeelt dat je gaat, maar het is geen msn..
oftwel...tloopt een beetje dood hier.
Oud 07-05-2005, 19:45
SimplyABoy19
SimplyABoy19 is offline
Citaat:
MevrouwM schreef op 07-05-2005 @ 20:17 :
Maar ja voor jou gaat het dus nu ook in zeker zin op. Je weet het nog niet, je twijfelt, dus je zegt dat je bi bent. Terwijl je, hoe ik het nu begrijp, ook niet met 100% kan zeggen dat je op jongens EN meisjes valt.

Daarnaast, het feit dat je gelukkig kan worden met een meisje, heeft niks te maken met verliefdheid. Onder bi zijn versta ik echt verliefd kunnen worden op jongens en meisjes.
Kijk ik, als ''pure'' hetero zou nog wel gelukkig kunnen worden met een meisje. Maar verliefd worden op een meisje, dat zie ik eigenlijk nooit gebeuren.

Ook het feit dat je bang bent om als bi te snakken naar iemand van het andere geslacht vind ik in zekere zin een punt wat tegen het bi zijn wijst.
Als je bi bent, ben je toch verliefd op een persoon, en heb je verder niks te snakken naar een jongen of meisje.
Kijk, als je echt homo bent, en met een vrouw getrouwd bent, dan heb je naar mijn idee behoefte aan een man.
Ik snap heel goed wat je bedoeld, maar het hangt er wel vanaf hoe mijn uitspraken geinterpreteerd worden. Zo bedoel ik met "gelukkig zijn met een meisje/vrouw" wel dat ik er verliefd op ben er van haar houdt etc.

Je kan me wel beschouwen als een twijfelaar ja, ik weet het inderdaad nog niet 100% zeker...dat ik zeg dat ik van mijn biseksualiteit "overtuigd" ben, blijft dan ook wel een discussiepunt.

Het is gewoon zo dat ik relaties heb gehad met meisjes, goede en serieuze relaties naar mijn mening...hierna volgden jongens op een rij, en op dit moment heb ik dus met die derde...maar tussendoor kreeg ik ook gevoelens voor meisjes (en andere jongens) maar dit liep uiteindelijk op niets uit.

Ik val inderdaad op personen, wat betreft dit heb je dan ook gelijk. Maar nu ik met een jongen heb, moet ik toch wel bekennen dat ik toch wel verlang naar intimiteit met een meisje, een leven delen met een meisje, puur omdat dat juist HEEL anders is.

Mjah, de tijd zal het allemaal wel leren
Met citaat reageren
Oud 07-05-2005, 19:55
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
ik zou geen problemen hebben in een relatie met een bi-vrouw
maar ja, ben in dat punt wel een typische man
Met citaat reageren
Oud 07-05-2005, 20:04
Verwijderd
Citaat:
SimplyABoy18 schreef op 07-05-2005 @ 20:45 :
Ik val inderdaad op personen, wat betreft dit heb je dan ook gelijk. Maar nu ik met een jongen heb, moet ik toch wel bekennen dat ik toch wel verlang naar intimiteit met een meisje, een leven delen met een meisje, puur omdat dat juist HEEL anders is.
Ja en juist omdat het zo ander is, snap ik niet dat je van beide kan houden. Ik bedoel je houdt toch van een stevig lekker jongens lichaam, of van een rond zacht vrouwen lichaam. Elkaars tegenpolen zo ongeveer, daarom kan ik niet begrijpen dat je ECHT van beide dingen houdt. Maar goed, nogmaals, ik kan me er niks bij voorstellen, dus mss moet ik mijn mond houden.

Hopelijk kom je er snel uit voor jezelf. Ik kan me namelijk voorstellen, dat dit erg vervelend is, en je onzeker maakt. Ik vind het, heel egoistisch gezegd, fijn dat het voor mezelf duidelijk is. Hierdoor heb ik wel erg te doen met mensen die twijfelen.
Sterkte ermee, mss nu weer echt ontopic gaan?!
Met citaat reageren
Oud 07-05-2005, 20:09
SimplyABoy19
SimplyABoy19 is offline
Citaat:
MevrouwM schreef op 07-05-2005 @ 21:04 :
Ja en juist omdat het zo ander is, snap ik niet dat je van beide kan houden. Ik bedoel je houdt toch van een stevig lekker jongens lichaam, of van een rond zacht vrouwen lichaam. Elkaars tegenpolen zo ongeveer, daarom kan ik niet begrijpen dat je ECHT van beide dingen houdt. Maar goed, nogmaals, ik kan me er niks bij voorstellen, dus mss moet ik mijn mond houden.

Hopelijk kom je er snel uit voor jezelf. Ik kan me namelijk voorstellen, dat dit erg vervelend is, en je onzeker maakt. Ik vind het, heel egoistisch gezegd, fijn dat het voor mezelf duidelijk is. Hierdoor heb ik wel erg te doen met mensen die twijfelen.
Sterkte ermee, mss nu weer echt ontopic gaan?!
En dat maakt het voor mij nog zo moeilijk, dat ik naar beide tegenpolen verlang. Ik hoop dan ook dat ik ooit een keuze zal maken, of nou ja een keuze...dat het zich in de toekomst zal ontwikkelen naar homo of hetero, hoewel ik wel mijn vermoedens heb voor een van die twee.

De toekomst zal het allemaal wel uitmaken, in ieder geval bedankt! Om een of andere reden heb je mij nu wel geholpen een aantal dingen voor mijzelf op een rijtje te zetten...dat moest al een tijdje gebeuren, dus dank je.

Ontopic
Met citaat reageren
Oud 07-05-2005, 20:17
Verwijderd
Citaat:
SimplyABoy18 schreef op 07-05-2005 @ 21:09 :
En dat maakt het voor mij nog zo moeilijk, dat ik naar beide tegenpolen verlang. Ik hoop dan ook dat ik ooit een keuze zal maken, of nou ja een keuze...dat het zich in de toekomst zal ontwikkelen naar homo of hetero, hoewel ik wel mijn vermoedens heb voor een van die twee.

De toekomst zal het allemaal wel uitmaken, in ieder geval bedankt! Om een of andere reden heb je mij nu wel geholpen een aantal dingen voor mijzelf op een rijtje te zetten...dat moest al een tijdje gebeuren, dus dank je.

Ontopic
Offtopic: nog heel even: je wil je ontwikkelen naar homo of hetero. Kan ik dan hieruit opmaken dat je ook niet in bi zijn gelooft?!
Verder, zonder het te merken toch iets voor je gedaan. Graag gedaan .
Met citaat reageren
Oud 07-05-2005, 20:24
SimplyABoy19
SimplyABoy19 is offline
Citaat:
MevrouwM schreef op 07-05-2005 @ 21:17 :
Offtopic: nog heel even: je wil je ontwikkelen naar homo of hetero. Kan ik dan hieruit opmaken dat je ook niet in bi zijn gelooft?!
Verder, zonder het te merken toch iets voor je gedaan. Graag gedaan .
Offtopic: Ik geloof er wel in, ook omdat ik oudere mensen ken bij wie het wel gewoon zo is. Verder WIL ik het niet ontwikkelen tot homo of hetero maar HOOP ik dit zoals ik al zei...immers zoals jij al zei, het is gewoon vervelend en het maakt me gewoon onzeker...het idee dat ik verlang naar het ene geslacht terwijl ik een goede relatie heb met iemand van het andere geslacht if you know what I mean...wat het ook mag zijn, ik heb er vrede mee ...maargoed daar draait het allemaal niet om in dit topic, dus laten we verder ontopic reageren als ik verder een goed antwoord heb gegeven op je quote

Laatst gewijzigd op 07-05-2005 om 20:28.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2005, 20:45
amamus
amamus is offline
@SimplyABoy, ik snap heel goed wat je bedoelt, waarschijnlijk omdat ik er zelf ook mee zit, maar dan wel anders. Aan de ene kant, de psychologische en ook een beetje uiterlijke kant, voel ik me heel erg aangetrokken tot vrouwen (ik ben dus een vouw heh!) maar aan de andere kant, de seksuele aantrekkingskracht laat ik maar zeggen, voel ik me aangetrokken tot mannen (flirten enz, maar weinig diepgang). Ik weet niet of dit ook een vorm van bi-seksualiteit is? Maar ik herken de dubbelheid van gevoelens in elk geval wel, en ik weet hoe vervelend het is dat je er niet zeker over kunt zijn. Ik geloofde eerst nooit in bi seksualiteit, maar ik begin er nu hard aan te twijfelen, omdat ik zelf zo dubbel ben. Ik zou geen van beide kunnen missen! Dit kan voor mezelf later nog een groot probleem worden ben ik bang.

Nu ff ontopic: ik zou dus ook wel een vriend (laten we dan maar van een VRIEND uitgaan ) willen hebben met een biseksueel verleden, maar ik zou er wel eerst even goed met hem over willen praten, de mate van serieusheid enz..
Reageren

Regels voor berichten