Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-05-2005, 17:03
Verwijderd
Oh wat jammer dat in 6vwo zit, anders was ik natuurlijk gekomen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-05-2005, 01:15
born2dance
born2dance is offline
Citaat:
Sylph schreef op 07-05-2005 @ 19:08 :
Leuk zeg, en daarna gaan we allemaal naar de grootste nerduniversiteit van Nederland.
hey, schrale baas, wie is nou hier een nerd??
ik heb geen idee waar je vandaan komt maar het schijnt dat je een verkeerd beeld hebt over het studentenleven in Enschede. Helaas ben je niet de enige. Maar wel de enige hier die het gore lef hebt om hier ook jou mening met andere te delen. En jou probleem is dat je niet naar anderen luistert en niet te overtuigen bent, net een kind van 4 jaar.

Enschede is een topstad. Gerucht dat hier een damestekort is, dat is deels waar, maar op hbo lopen er genoeg dames rond, dus als je wil dan scoor je makkelijk. Ook deels waar dat het een nerd-universiteit is, maar (bijna) alle nerds wonen op de campus, daarom is het daar meestal niet zo leuk. In de stad is het sfeertje geniaal, lekker klein, meeste actieve mensen kennen elkaar heel goed en juist dat is in geen enkele stad meer te vinden, en dat maakt Enschede zo leuk en uniek.

En kap eens met je vooroordelen. Zo kansloos om makkelijk te generaliseren over dingen waar je de ballen van weet. Voorbeeld?? Oww, jij hebt informatica in je pakket, dus jij zit vast en zeker elke dag tot 3 uur snachts achter je pc en je doet nooit aan sport. En weet je wat, jij hebt ook een bril van 40 jaar oud en hele kop vol puisten. En het enige waar je over kan praten zijn nieuwe games en waneer de nieuwe linux uitkomt. Voor de rest heb je geen sociale leven en blijf je tot je 40ste maagd. Dat is mijn beeld van iedereen die informatica doet. Redelijk kansloos he?

PS. ik wil niet dat het persoonlijk wordt het is maar een voorbeeld
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten