![]() |
|
![]() |
Liever het kind houden dan je hele leven spijt!
Iedereen kan wel zo gemakkelijk zeggen dat hun als ze zwanger raken het kind weg laten halen..maar wacht maar tot je zelf in die situatie komt, dan ga je vanzelf anders denken, wacht maar! Abortus blijft je je hele leven achtervolgen,misschien op het begin niet, maar als je ouder wordt zeker wel! Ik ben er niet tegen ofzo, als iemand het wil, zeker doen! maar denk na, echt waar!
|
![]() |
ik zou het weg laten halen en dat weet ik vrijwel zeker.
wat heb ik zo'n kind nou te bieden? ik ben zelf praktisch nog een kind, het zou gewoon niet eerlijk zijn tegenover het kind, en bovendien ben ik er zelf ook helemaal niet klaar voor om een kind op te voeden, en staat het absoluut niet in "de planning". het zou niet makkelijk zijn, maar wel het beste denk ik.
||
Citaat:
"Abortus blijft je je hele leven achtervolgen" ? Achtervolgen mijn arme amandelen mij ook mijn hele leven? En die moedervlek die ik heb laten weghalen? Mijn menstruatiebloed? De botsplinters die uit m'n enkel zijn gehaalt? Dat weefsel leefde ook, weet je! ik heb mijn amandelen vermoord! Ik wist het toen niet, maar nu heb ik er ZOOOOO'N SPIJT VAN! Eindelijk, nu ik ouder ben, heeft de waarheid mij ingehaald; ik ben een MOORDENAAR! Zie in godsnaam onder ogen dat er mensen zijn die hun eigen gedachten en gevoelens kunnen hebben over dit onderwerp, en mekker niet dat iedereen er altijd spijt van krijgt.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() en menstruatiebloed, leefde dat ook? want dan ben ik dus ook een moordenaar |
![]() |
||
Citaat:
Nu ik er aan denk, heel veel vrouwen vermoorden elke maand (!) een onschuldige placenta! Een LEVEND WEZEN! Ze moeten allemaal de gevangenis in, en bevrucht worden zodat al die arme, onschuldige placenta's, die nooit iemand kwaad hebben gedaan, in leven blijven!
|
mm, ik zou abortus laten plegen..zeker wel
eigenlijk ben ik tegen moord, maar als ik nu erachter kwam dat ik zwanger was dan had ik echt een probleem.. kinderen kosten geld, ik zit nog op school en kan het kind niet opvoeden, en de ouders van mijn vriend en mijn eigen ouders zouden woedend zien.. en daar komt nog bij: kleine kindjes worden groot, een baby kan leuk zijn, maar het kind groeit op, met een moeder die zelf nog half een kind is.. geen kinderen dus voor deze mevrouw..
||
Citaat:
![]() ![]() HET IS IEDEREEN HAAR EIGEN KEUZE en dus zou ik het wel laten doen en voel ik me aangevallen door mensen die me proberen te overtuigen van het niet te doen, of het me verbieden. JULLIE HEBBEN JULLIE NIET TE MOEIEN MET WAT IK MET MIJN LEVEN AANVANG!!!
||
Citaat:
Adoptie ![]()
||
Citaat:
![]() Als mannen geen 3.000.000 kinderen per dag verwekken dan zijn ze ook moordenaars weetje ![]() Aansteller... jij denkt dat je moordenaar bent met 12 per jaar... nou, wij doen er 1.095.000.000 per jaar ![]()
|
![]() |
Toevallig... Ik heb het hier pas nog met mijn vriend over gehad. Waarschijnlijk laten we het dan weghalen. We zijn hier nog niet aan toen.
Maar misschien denk ik er op het moment dat ik dit te horen krijg wel heel anders over, ik weet het niet goed.
||
Verwijderd
|
Citaat:
de bedoeling van een forum is dat je je mening geeft en daar kunnen anderen weer op reageren niet zo zeuren |
![]() |
||
Citaat:
Stel je voor, je houd het kind. En vervolgens kom je erachter dat je je toekomst net vastgelegd hebt, vergeet die wereldreis maar en die leuke baan die goed betaald, vergeet die snoepreisjes maar, vergeet dat uitgaan maar; je moet keihard werken en dat kind gaat gillend op de grond liggen in de supermarkt omdat 't geen lolly mag. Spijt. En dan? Dan zou ik het liever weg laten halen. De kans op spijt is dan (in mijn geval) een stuk minder, en mocht ik ooit wel spijt krijgen, dan kan ik alsnog proberen zwanger te worden. Een kind nemen omdat je er spijt van zou kunnen krijgen als je het niet doet is wel 1 van de slechtste redenen ooit.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik zou een abortus laten plegen om meerdere redenen. Ten eerste wil mn vriend ms wel helemaal niet, maar op dit moment iig absoluut geen kind. Ik zou het niet eerlijk vinden de beslissing voor hem te maken dat hij vader gaat worden. En dan ten tweede, ik ben nu 17, moet nog eindexamen doen en verdere opleiding. Een kind kan me daarin heel erg belemmeren, wat voor toekomst kan ik mijn kund dan geven? Bovendien ben ik niet in mn eentje verantwoordelijk voor het kind, ik bedoel in de zin van, heeft het niet alleen op mij gevolgen. Ook mijn ouders zouden er gevolgen aan ondervinden omdat ik met geen mogelijkheid helemaal zelf voor het kind zou kunnen zorgen en betalen. Ik wil als ik een kind krijg, dat kind een toekomst te bieden hebben. Ervoor zorgen dat het kind alles krijgt wat het nodig heeft. SSommigen zeggen dan wel dat ze het niet vinden kunnen dat je voor een ander bepaald of die mag gaan leven of niet. Ik vind het ook niet kunnen dat je voor je kind bepaalt dat die wel gaat leven, en dan met een moeder die hiervoor haar toekomst op moet geven en met weinig geld verder zal moeten. Wat voor leven zal het kind hebben? Ik vind het dus juist weer naar mijn principes niet verantwoord het kind te houden, omdat ik niet vind dat ik op dit moment een kind het leven kan bieden dat het verdient. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik zou eerst flippen en helemaal gek worden.
maar ik ben niet iemand die abortus zou laten plegen. dat vind ik gewoon moord. Ik vind dat als je <b> bewust </b> heb gekozen voor seks (nee, verkrachting dus niet) dan heb je ook bewust gekozen voor de kans op kinderen. en die zal je dan ook moeten dragen. |
![]() |
|
![]() |
Wel, als het van mijn huidige vriend is (en da's al zo'n jaar en 4 maand bijna), dan zou'k het wel houden denk ik. ook al zou het ontzettend ongelegen komen: studies, en 'k ben gewoon nog te jong vind ik.
Moest 't nu gebeuren als 'k 16 was, dan zou ik het echt niet weten! Ik denk.. nee, 'k wete 't echt niet. Lata me stellen dat ik dan zeker nie zwanger kon zijn (laatbloeier), dat ik het zeker nie zonder condoom zou doen (nuja, nu neem ik de pil en laat i khet condoom met m'n vriend ook achterwege, 'k vetrouw genoeg laat me maar zeggen) Ik zie dat jij gelukkig bent en je vriend ook, dus een heel groot probleem wordt dat niet, ook al moet je natuurlijk beseffen dat het helemaal niet makkelijk wordt. Met wat steun van de familie zal dat toch lukken. Veel succes verder.
|
Als iemand vraagt wat ik zou doen als ik zwanger was zeg ik eigenlijk altijd dat ik abortus zijn plegen, gewoon omdat ik een kind nu nog geen toekomst kan geven, ik heb geen geld, geen huis, geen werk.
Maar toen ik een tijdje geleden de pil was vergeten enzo.. toen besefte ik me wel opeens dat het hEEL anders is om daar over te beslissen als je opeens echt een baby in je buik hebt. Nou was dat gelukkig toen niet het geval.. maar ik denk dat veel mensen die zeker weten dat ze abortus zouden doen, er toch aan gaan twijfelen als ze echt zwanger zijn. Ik weet ook niet precies waarom, maarja er kwam toen gewoon een bepaald gevoel bij me boven, vaag vaag. |
![]() |
||
Citaat:
|
Ik heb altijd al gezegd dat ik geen kinderen wil, maar mocht dit toch per ongeluk gebeuren dan doe ik geen abortus.. want het is toch je eigen schuld... jij wilt het plezier en al doe je het nog zo veilig je weet dat het kan gebeuren..
|
![]() |
Hallo,
Ik ben het helemaal met HItsiepiisie eens... Het is jou verantwoordelijkheid en ik vind dan dat als het zo zou zijn dat je een fout maakt dat je dan ook voor de consequentis moet opdraaien.. Als je toch niet voor je kindje wilt zorgen is adoptie een mogelijkheid... Ik ben bijvoorbeeld al heel lang aan het vechten om een kindje te krijgen, en als ik dan zo jullie verhalen lees, (OK jullie zijn wat jonger als ik...) dan vind ik toch nog dat er te makkelijk over gedacht wordt...om zomaar abortus te doen. Maar goed het is je eigen verantwoordelijkheid om plezier te hebben, maar ook je verantwoordelijkheid om de consequenties te dragen. Dus wees verstandig en denk goed na waar je mee bezig bent! ![]() En voor degene die de topic maakte, ik ben benieuwd of je al getest hebt!! Sterkte Rolandahttp://www.kinderwens.com |
![]() |
|
Je moet het zo ie zo veilig doen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Maar als het zou gebeuren zou ik het kind houden. Je kiest er zelf voor het kind wou het tog niet. Je kunt je kind dan niet zomaar laten stikken! En ik weet zeker dat mijn ouders mij dan zouden steunen en dat ik mijn school kon afmaken. doedels wicked
|
Ik zou zelfs nu geen kind willen ik zou er niet verantwoordelijk voor kunnen zijn, ook al ben ik 20, maar leeftijd zegt bij een kind hebben nix, want het hangt allemaal van je verantwoordelijkheidsgevoel af.
Ben ik even blij dat vrijen met een meisje niet voor dit soort problemen kan leiden.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Saaiseo en andere koffie #1927 Snebbeltje | 500 | 09-10-2014 13:18 | |
Lichaam & Gezondheid |
Eerlijk zeggen cjvolten | 84 | 05-05-2011 18:10 | |
Flora & Fauna |
Huisdieren & Kosten wizkid | 13 | 07-12-2005 19:46 | |
Lichaam & Gezondheid |
tienerouders chantyyy | 207 | 03-05-2004 15:57 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Lieverdjes Ieke | 0 | 08-04-2004 20:00 | |
Liefde & Relatie |
Zwanger van een getrouwde man (mijn ex-leraar).... Verwijderd | 31 | 20-03-2003 14:19 |