Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-05-2005, 21:59
Verwijderd
Qua uiterlijk wint voor mij de revolution het in elk geval.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-05-2005, 22:00
luchtloper
luchtloper is offline
foto?/plaatjes?
Oud 17-05-2005, 22:01
D@mien
D@mien is offline
Citaat:
Blackwater_park schreef op 17-05-2005 @ 22:59 :
Qua uiterlijk wint voor mij de revolution het in elk geval.
je kan em nu nóg beter wegstoppen en hij zal minder stof verzamelen...
maar hij lijkt meer op een laptop accu dan op een console....maargoed...smaken verschillen
Oud 17-05-2005, 22:02
D@mien
D@mien is offline
Citaat:
luchtloper schreef op 17-05-2005 @ 23:00 :
foto?/plaatjes?
in et E3 topic staan plaatjes
Oud 17-05-2005, 22:02
Verwijderd
Citaat:
D@mien schreef op 17-05-2005 @ 23:01 :
je kan em nu nóg beter wegstoppen en hij zal minder stof verzamelen...
maar hij lijkt meer op een laptop accu dan op een console....maargoed...smaken verschillen
Ik vind de ps3 op een broodtrommel lijken.

Vind dat zwarte met blauwe led wel stijlvol.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2005, 22:21
Verwijderd
M'n oude docent engels (inde 50) had een broodtrommel van bert&Ernie
Met citaat reageren
Oud 17-05-2005, 22:27
D@mien
D@mien is offline
Citaat:
Blackwater_park schreef op 17-05-2005 @ 23:02 :
Ik vind de ps3 op een broodtrommel lijken.

Vind dat zwarte met blauwe led wel stijlvol.
iemand op MSN stuurde me al een plaatje van een PS3 als BBQ....zag dr wel geinig uit
Oud 17-05-2005, 22:43
Carn
Carn is offline
hehe

Nou ja, ik zou eigenlijk graag wat betere shots willen zien van de zwarte versie..ik neem aan dat die ook met zwarte controllers komt..ziet er wat beter uit dan dat "cheape" zilver en wit (kuch -Xbox 360- kuch)
Oud 17-05-2005, 22:58
JCG
JCG is offline
wanneer is de ps3 mini geplant?
Oud 17-05-2005, 23:03
CrazY G
CrazY G is offline
weet iemand iets meer over online gaming op de ps3. Komen ze nu wel met iets zoals xbox live?
Oud 17-05-2005, 23:14
Jolt
Jolt is offline
Ik weet niet onder welke rots jij vandaan komt. Maar sony heeft al heel lang online shit, heb er genoeg uurtjes ingestoken met Socom 1 en 2.

Gratis en voor niks, modem zit ingebouwd in Ps3.
Makers van games bepalen of je moet betalen.
Oud 17-05-2005, 23:36
Carn
Carn is offline
ik vond het anders n goeie vraag Want om te zeggen dat Sony's online inspanning die van Microsoft evenaren? nou nee..

Maar Sony heeft wel aangekondigd een dergelijk "Live" systeem op te zetten..dus hopelijk doen ze dat dus ook echt
Oud 17-05-2005, 23:42
Jolt
Jolt is offline
Nou, het is zeer goed hoor. En ook nog gratis .
Oud 17-05-2005, 23:46
Dinalfos
Dinalfos is offline
De Revolution kunnen we wel alvast afschrijven. Dat ding is met zijn dramatische achterstand op meerdere gebieden volslagen kansloos. Jammer genoeg
Oud 17-05-2005, 23:50
Jolt
Jolt is offline
Heeft wel een ATI GPU en een IBM processor

Combinatie van de Xbox en de Ps 3 dus
Oud 18-05-2005, 00:17
Carn
Carn is offline
nee, de CPU in de Revolution heeft in de vertste velden of wegen qua ontwerp bar weinig met de Cell chip te maken..de GPU daarentegen is geloof ik vrijwel identiek aan die van de X360
Oud 18-05-2005, 00:22
Jolt
Jolt is offline
IBM heeft de Cell ontwikkeld, samen met Sony en nog een bedrijf.

IBM maakt ook de Revolution chip.

Maar het is nog altijd gokken.
Oud 18-05-2005, 00:36
Carn
Carn is offline
Citaat:
Jolt schreef op 18-05-2005 @ 01:22 :
IBM heeft de Cell ontwikkeld, samen met Sony en nog een bedrijf.

IBM maakt ook de Revolution chip.

Maar het is nog altijd gokken.
- toshiba

- ja, maar de celltechnologie heeft verder geen toepassing op de chip in Revolution. IBM maakt ook chips voor rekenmachines

- Gokken over?
Oud 18-05-2005, 00:42
Jolt
Jolt is offline
Wat het nu is .

Naja IBM maakt goede shizzle Er is nog hoop.
Al heeft Nitendo al een vette handheld uitgebracht, de DS.

Hopelijk doen ze met de revultion ook dat je de zintuigen moet stimuleren .
Oud 18-05-2005, 00:44
Verwijderd
Citaat:
Dinalfos schreef op 18-05-2005 @ 00:46 :
De Revolution kunnen we wel alvast afschrijven. Dat ding is met zijn dramatische achterstand op meerdere gebieden volslagen kansloos. Jammer genoeg
Waarop baseer je dat? Er is helemaal NIETS bekend nog. Die press conference van vandaag sloeg natuurlijk ook nergens op en dat was ongetwijfeld de bedoeling. Wacht nou eerst maar af tot er echt concrete informatie van nintendo komt.

Al die mensen die op die presentatie van vanavond baseren dat het niets wordt. Ik word tot nu toe ook nog helemaal niet vrolijk van de xbox360 en ps3. enige wat je zag waren wat "ingame" filmpjes en techdemo's, wat ook nog helemaal niks zegt.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2005, 00:47
Jolt
Jolt is offline
Naja je kan pas oordelen over zoiets als hij echt uit is, is en blijft nu toch altijd een fan boy oorlog.
Oud 18-05-2005, 00:48
Carn
Carn is offline
Wat Metal Gear Solid 4 poeha:

"Kojima Productions" has just embarked on its newest and greatest project - "Metal Gear Solid 4." "MGS1" and "MGS2" focused on infiltrating man-made structures, whereas "MGS3" concentrated on the challenge of the jungle environment.

"MGS4" brings a totally new concept and situation, resulting in the toughest "Metal Gear" infiltration mission ever devised.

The game is set after the events of "MGS2" and players will reprise the role of top secret agent Solid Snake. The game is slated for the "PS3TM," the next generation console from Sony.

Hideo Kojima will be in charge of game design, production, and direction. Also directing this game will be promising new prospect Shuyo Murata, who debuted on "Zone of the Enders: the 2nd Runner." Kenichiro Imaizumi will oversee production and character design will be handled by Yoji Shinkawa.

All of the intensity and experience available within "Kojima Productions" will be used to bring this newest "MGS" to life.

site en "trailer":
http://www.konami.jp/gs/kojima_pro/english/004.html

(trailer is meer n kleinigheidje..zo te zien ongeveer dezelfde game engine als MGS3 qua grafisch geweld, dus meer n zoethoudertje )
Oud 18-05-2005, 00:49
Verwijderd
Citaat:
Jolt schreef op 18-05-2005 @ 01:47 :
Naja je kan pas oordelen over zoiets als hij echt uit is, is en blijft nu toch altijd een fan boy oorlog.
Mja, zie DS-psp. Al die sony fanboys van te voren helemaal van overtuigd dat die Ds zou floppen omdat hij technisch stukken minder is en wat blijkt, hij doet het ruim 2x zo goed. Hopelijk weet nintendo het te herhalen. Komt er wat meer concurrentie en gaan hopelijk de prijzen omlaag.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2005, 01:12
D@mien
D@mien is offline
prijzen omlaag kan je wel vergeten..die worden systematisch hoog gehouden...zeker in europa...
waar staat dat de DS en 2x zo goed doet als de PSP? Ik had juist et idee dat de PSP het beter deed...al is het gezien de prijs van de PSP wel voor te stellen...hij is veel te duur bij de launch in europa...in de VS kost de valuepack $249, wat zo'n 200 euri is...en hier draaien ze je een poot uit door voor etzelfde product 50 euro meer te vragen...én hij is bij de europese launch al bijna een jaar oud...

Laatst gewijzigd op 18-05-2005 om 01:15.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2005, 01:16
Jolt
Jolt is offline
Wie koopt er nu nog een PSP man...Ps 3 is tha bomb.
Oud 18-05-2005, 01:22
D@mien
D@mien is offline
Citaat:
Jolt schreef op 18-05-2005 @ 02:16 :
Wie koopt er nu nog een PSP man...Ps 3 is tha bomb.
PS3 kan met PSP praten

Die teaser van MGS4 is super
Oud 18-05-2005, 10:44
Verwijderd
Citaat:
D@mien schreef op 18-05-2005 @ 02:12 :
prijzen omlaag kan je wel vergeten..die worden systematisch hoog gehouden...zeker in europa...
waar staat dat de DS en 2x zo goed doet als de PSP? Ik had juist et idee dat de PSP het beter deed...al is het gezien de prijs van de PSP wel voor te stellen...hij is veel te duur bij de launch in europa...in de VS kost de valuepack $249, wat zo'n 200 euri is...en hier draaien ze je een poot uit door voor etzelfde product 50 euro meer te vragen...én hij is bij de europese launch al bijna een jaar oud...
http://www.dsnews.co.uk/news-readmore.php?story=288

2,9 miljoen psp.

http://www.gamesindustry.biz/content_page.php?aid=8323

meer dan 5 miljoen DS.

"By contrast, the PlayStation Portable - which won't launch in Europe until September 1st, a full five months after its North American debut - had sold somewhere over 2.5 million units worldwide by the end of March, missing Sony's target of three million units by its financial year-end and placing global sales of the device at around half of what Nintendo's handheld has sold."
Met citaat reageren
Oud 18-05-2005, 11:25
Jolt
Jolt is offline
Je moet wel inzien, dat een DS al veel langer verkrijgbaar is, en ook dus hier verkrijgbaar is.
Oud 18-05-2005, 13:20
Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
Blackwater_park schreef op 18-05-2005 @ 01:44 :
Waarop baseer je dat? Er is helemaal NIETS bekend nog. Die press conference van vandaag sloeg natuurlijk ook nergens op en dat was ongetwijfeld de bedoeling. Wacht nou eerst maar af tot er echt concrete informatie van nintendo komt.

Al die mensen die op die presentatie van vanavond baseren dat het niets wordt. Ik word tot nu toe ook nog helemaal niet vrolijk van de xbox360 en ps3. enige wat je zag waren wat "ingame" filmpjes en techdemo's, wat ook nog helemaal niks zegt.
Ik ben de eerste die zal toegeven dat het allemaal nog niet zo veelzeggend is. Maar als er ook maar een kern van waarheid zit in de woorden van zowel Sony als Nintendo en Microsoft, dan is de Revolution in artistiek opzicht de sigaar. Dat kun je niet ontkennen.

En nee, ik was ook niet bijster onder de indruk van de andere persconferenties. Maar wat nu interessant is is wat de mogelijkheden op papier zijn.
Oud 18-05-2005, 13:43
Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
Jolt schreef op 18-05-2005 @ 12:25 :
Je moet wel inzien, dat een DS al veel langer verkrijgbaar is, en ook dus hier verkrijgbaar is.
Dankzij Nintendogs en Naruto verkoopt de DS in Japan momenteel twee keer zo snel als de PSP.
Oud 18-05-2005, 13:56
Jolt
Jolt is offline
Het is hetzelfde als men zegt dat de Xbox niet goed verkoopt vergeleken met de PS 2. De ps 2 is al veel langer op de markt, beetje oneerlijke vergelijking.
Oud 18-05-2005, 14:15
Verwijderd
Citaat:
Jolt schreef op 18-05-2005 @ 14:56 :
Het is hetzelfde als men zegt dat de Xbox niet goed verkoopt vergeleken met de PS 2. De ps 2 is al veel langer op de markt, beetje oneerlijke vergelijking.
Al zou je verkoopcijfers van 3 maanden eerder nemen zou de DS nog steeds niet onderdoen voor de PSP. Toch een teken dat pure rekenkracht niet alles zegt. Nu alleen hopen dat dat ook voor consoles geldt.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2005, 14:23
Carn
Carn is offline
Tja..PSP en DS zijn ook wel twee verschillende markten als je het mij vraagt. En de PSP is wèl de meest succesvolle handheld op de nintendo producten na, dus voor een nieuwkomer is het vrij goed.

Tegen de tijd dat de PS3 uit is en de PSPs cheap zijn ga ik eens kijken wat de opties zijn..op je psp een film streamen vanaf je PS3 terwijl je aan het schijten bent is toch wel een leuk idee.
Oud 18-05-2005, 14:23
Jolt
Jolt is offline
Tja, aangezien de PSP nog niet leverbaar is in Europa, vind ik het een oneerlijke vergelijking.

Je zult zien, in September voor de feestdagen schiet de resultaten de lucht in.
Oud 18-05-2005, 14:29
Verwijderd
Citaat:
Jolt schreef op 18-05-2005 @ 15:23 :
Tja, aangezien de PSP nog niet leverbaar is in Europa, vind ik het een oneerlijke vergelijking.

Je zult zien, in September voor de feestdagen schiet de resultaten de lucht in.
Grote winkels en internetsites zijn al gestopt met importeren van psp's omdat het zoveel gebeurd dat Sony bang is dat het de verkopen met de Europese release serieus zal beinvloeden. (Zie HIER). En feestdagen zijn uberhaupt een goede periode voor verkopen, heeft weinig met de psp zelf te maken
Met citaat reageren
Oud 18-05-2005, 14:48
Jolt
Jolt is offline
Naja, stel je bent een vader en je kindje wilt een PSP voor kerstmis of sinterklaas. Genoeg mensen die gek genoeg zijn en die kopen.

Feest dagen beinvloed zeker de verkoopresultaten.
Oud 19-05-2005, 17:53
Ce-El-Wan
Ce-El-Wan is offline
Citaat:
Carn schreef op 18-05-2005 @ 01:48 :
Wat Metal Gear Solid 4 poeha:

"Kojima Productions" has just embarked on its newest and greatest project - "Metal Gear Solid 4." "MGS1" and "MGS2" focused on infiltrating man-made structures, whereas "MGS3" concentrated on the challenge of the jungle environment.

"MGS4" brings a totally new concept and situation, resulting in the toughest "Metal Gear" infiltration mission ever devised.

The game is set after the events of "MGS2" and players will reprise the role of top secret agent Solid Snake. The game is slated for the "PS3TM," the next generation console from Sony.

Hideo Kojima will be in charge of game design, production, and direction. Also directing this game will be promising new prospect Shuyo Murata, who debuted on "Zone of the Enders: the 2nd Runner." Kenichiro Imaizumi will oversee production and character design will be handled by Yoji Shinkawa.

All of the intensity and experience available within "Kojima Productions" will be used to bring this newest "MGS" to life.

site en "trailer":
http://www.konami.jp/gs/kojima_pro/english/004.html

(trailer is meer n kleinigheidje..zo te zien ongeveer dezelfde game engine als MGS3 qua grafisch geweld, dus meer n zoethoudertje )
die trailer is ronduit hilarisch, is ook een op ps2 gemaakt. (staat aan het einde onder in beeld..)
Oud 19-05-2005, 18:51
Dinalfos
Dinalfos is offline
Heh heh

Alan smithee
Oud 19-05-2005, 18:59
CrazY G
CrazY G is offline
Citaat:
Jolt schreef op 18-05-2005 @ 00:14 :
Ik weet niet onder welke rots jij vandaan komt. Maar sony heeft al heel lang online shit, heb er genoeg uurtjes ingestoken met Socom 1 en 2.

Gratis en voor niks, modem zit ingebouwd in Ps3.
Makers van games bepalen of je moet betalen.
zoals al eerder gezegd, is de online functie van de ps2 geen online functie te noemen, omdat die zo crap is.
Dan heb ik liever zoiets als xbox live dat ik 60euro per jaar betaal, maar dan wel garantie heb voor een goeie verbinding.
Oud 19-05-2005, 19:32
Jolt
Jolt is offline
Crap?Ik had er geen enkel probleem mee.

Maar als de producers geen geld willen ontvangen, beetje logisch dat je dan op servers speelt die niet altijd up to date zijn.

Als ik 60 euro moet dokken, ga ik mooi niet online, anders wel via de illegale zooi.
Oud 29-05-2005, 15:55
Pleister
Pleister is offline
paar vraagjes:
1-gaat het weer zo een multitab vereisen als je meer dan 2 controllers wilt gebruiken?
2-memory card of harde schijf?
3-wat gaat dit speelgoedje kosten?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten