Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-05-2005, 15:40
dwight88
dwight88 is offline
Citaat:
boer schreef op 18-05-2005 @ 17:34 :
ik vind het ten eerste gewoon heel stom dat je dan zoveel mensen uitnodigt. Ik vind eigenlijk dat je ze gewoon moet laten komen en dan maar een oplossing te vinden. Misschien dat er ook nog wel iemand niet kan, of eerder weggaat om uit te gaan
ikzelf doe ook feestje geven, met meer mensen dan ik verwachtte. Maar... ik heb gewoon een verkeerde inschatting gemaakt, blijkbaar ben ik polulairder dan ik dacht dus dan maar meer inkopen doen, en een kadotipje eruitknallen....
Advertentie
Oud 21-05-2005, 17:51
Cola
Cola is offline
ik ben wel iemand verplicht uit te nodigen, want zij heeft mij ook uitgenodigd.
en die andere die ik eigenlijk niet mag, gewoon omdat ie irritant is moet ik uitnodigen omdat ik elke dag met em mee fiets naar school
Oud 21-05-2005, 19:51
Verwijderd
Citaat:
Smobbo schreef op 21-05-2005 @ 14:46 :
Offtopic:
Het is toch echt bent...

Damn zeg, jou hele post is imho fout... hij slaat echt gewoon nergens op
Offtopic: Het is "vind ik", zonder -t dus. Dat bedoelde Wendy Lynn.

En het is ook "jouw post", met -w dus.

Verder staan er nog wel wat foutjes in je post... Het lijkt me toch handig daar op te letten als je zoveel op- en aanmerkingen op anderen hebt.
Oud 21-05-2005, 19:57
Smobbo
Smobbo is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 21-05-2005 @ 20:51 :
Offtopic: Het is "vind ik", zonder -t dus. Dat bedoelde Wendy Lynn.

En het is ook "jouw post", met -w dus.

Verder staan er nog wel wat foutjes in je post... Het lijkt me toch handig daar op te letten als je zoveel op- en aanmerkingen op anderen hebt.
Offtopic:
Oke dan op die fiets.
Achja er is volgens mij toch een vrij groot verschil tussen een (ja domme) dt fout of fantasie woorden.
Het ging mij hoe dan ook meer om die lullige leeftijdsopmerking, wat ik dus al eerder zei...
Oud 21-05-2005, 20:03
Verwijderd
Citaat:
nick roozeboom schreef op 21-05-2005 @ 18:51 :
ik ben wel iemand verplicht uit te nodigen, want zij heeft mij ook uitgenodigd.
Kinderen van een jaar of 4, 5 redeneren zo: "als ik op jouw feestje mag komen, dan mag jij op mijn feestje komen".

Als je ouder bent dan 4, 5 vind ik zo iets niet echt een reden om verplicht te zijn iemand uit te nodigen.
Oud 22-05-2005, 08:52
Cola
Cola is offline
oh damn ik straks ff checke hoe het er beneden uit ziet, want het ging er flink ruig aan toe met de drank.
er zijn 2 kratten bier, 2 flessen breezer en 2 flessen smirnoff door heen gegaan en er hebben 3 van de 13 niet gedronken
Oud 22-05-2005, 12:39
T!ne
T!ne is offline
Citaat:
nick roozeboom schreef op 22-05-2005 @ 09:52 :
oh damn ik straks ff checke hoe het er beneden uit ziet, want het ging er flink ruig aan toe met de drank.
er zijn 2 kratten bier, 2 flessen breezer en 2 flessen smirnoff door heen gegaan en er hebben 3 van de 13 niet gedronken
Wees nu maar lekker trots op jezelf dat jullie zoveel hebt gezopen..
Oud 22-05-2005, 12:51
gurl19
gurl19 is offline
Citaat:
valt nog wel mee..

De jongens die ik ken doen het erger.
Oud 22-05-2005, 13:14
Smobbo
Smobbo is offline
Citaat:
Dus 10 mensen hebben 48 biertjes op = nog geen 5 per persoon...
4 flessen andere zooi, die dingen zijn maar 0.7l per stuk, dus dat is 3 glazen = totaal 12 glazen, ruim 1 per persoon...
Poepoe... doe is gek .
5 bier en 1 ander drankje is meer iets wat je van te voren ff drinkt voordat iedereen zich verzamelt heeft en uit gaat.

Achja, op je 15e is het een mooi begin .

Btw, gefeliciteerd nog (heb ik volgens mij nog niet eens gezegd).
Oud 22-05-2005, 14:11
T!ne
T!ne is offline
Citaat:
Smobbo schreef op 22-05-2005 @ 14:14 :
Dus 10 mensen hebben 48 biertjes op = nog geen 5 per persoon...
4 flessen andere zooi, die dingen zijn maar 0.7l per stuk, dus dat is 3 glazen = totaal 12 glazen, ruim 1 per persoon...
Poepoe... doe is gek .
5 bier en 1 ander drankje is meer iets wat je van te voren ff drinkt voordat iedereen zich verzamelt heeft en uit gaat.

Achja, op je 15e is het een mooi begin .

Btw, gefeliciteerd nog (heb ik volgens mij nog niet eens gezegd).
Niet iedereen zit zo ad drank
Oud 24-05-2005, 16:36
Wendy Lynn
Wendy Lynn is offline
Citaat:
Smobbo schreef op 21-05-2005 @ 14:46 :
Offtopic:

Het is toch echt bent...

'Je bent niemand wat verplicht'
Klinkt toch iets beter dan:
'Je vindt niemand wat verplicht'...

En hij heeft het met die lullige leeftijdsopmerking wel over Nick zelf. Damn zeg, jou hele post is imho fout... hij slaat echt gewoon nergens op
Ik bedoelde dat jij hem aan het verbeteren bent, terwijl je zelf ook fouten maakt. Je schreef 'vindt' maar dat moet 'vind' zijn... Snap je het nu? Niet te snel iemand verbeteren als je zelf ook fouten maakt
Oud 24-05-2005, 16:37
Wendy Lynn
Wendy Lynn is offline
Sorry, de miscommunicatie was uit de wereld geholpen, had ik niet gelezen! Klaar dus
Oud 24-05-2005, 17:32
JanDeVries
JanDeVries is offline
Maak ruzie met ze. Noem ze vuile hoeren enzo. Als ze dan nog willen komen is het waarschijnlijk om je huis plat te branden.
Oud 24-05-2005, 17:38
soophiej
soophiej is offline
BOEIEND>>>
Oud 24-05-2005, 18:06
LizzLe14
LizzLe14 is offline
Citaat:
Smobbo schreef op 21-05-2005 @ 14:08 :
Naast dat het 'bent' is (maarja anders zou je sig nergens op slaan), vindt ik dit echt zo'n kansloze opmerking...
Dus jij hebt nu ook vrienden die je als ze 1 x wat doms doen 'gedumpt' worden? aangezien je pas 24 bent en nog een heel leven voor je hebt .
We leven in het hier en nu jongen, daar probeer je ook wat van te maken (althans die intensie heb ik dan ...)
naast dat het intenTie is ben ik het helemaal met je eens!
maar nick je moet echt ff stoomcursus volwassen worden gaan volgen dan redt je het misschien nog voor je dertigste want dit is echt niet te geloven
Oud 24-05-2005, 18:13
qghp
qghp is offline
Citaat:

Vrij matig moet ik zeggen, toen ik 15 was had ik dat amateuristisch genoemd denk ik
Oud 24-05-2005, 18:24
LizzLe14
LizzLe14 is offline
zulle we allemaal even onze ervaringen delen
Oud 24-05-2005, 20:58
*RooSs*
*RooSs* is offline
Wat doet iedereen toch flauw...Boeiend hoeveel er gezopen is...Bovendien zijn ze pas 15..dus dit is wel meer dan genoeg..?
En veel zuipen=niet beter of leuker ofzo?
Oud 24-05-2005, 21:49
Verwijderd
Volgens mij is nick zn probleem wel opgelost, het feestje gezellig geworden en gaat het hier onderhand niet echt meer om één van bovenstaande dingen, maar meer over de hoeveelheid drank etc etc.
Daarom maar een slotje. Bezwaar mag natuurlijk ingediend worden
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten