![]() |
||
Citaat:
![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En het is ook "jouw post", met -w dus. Verder staan er nog wel wat foutjes in je post... Het lijkt me toch handig daar op te letten als je zoveel op- en aanmerkingen op anderen hebt. |
![]() |
||
Citaat:
Oke dan op die fiets ![]() Achja er is volgens mij toch een vrij groot verschil tussen een (ja domme) dt fout of fantasie woorden. Het ging mij hoe dan ook meer om die lullige leeftijdsopmerking, wat ik dus al eerder zei...
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als je ouder bent dan 4, 5 vind ik zo iets niet echt een reden om verplicht te zijn iemand uit te nodigen. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
De jongens die ik ken doen het erger. |
![]() |
||
Citaat:
4 flessen andere zooi, die dingen zijn maar 0.7l per stuk, dus dat is 3 glazen = totaal 12 glazen, ruim 1 per persoon... Poepoe... doe is gek ![]() 5 bier en 1 ander drankje is meer iets wat je van te voren ff drinkt voordat iedereen zich verzamelt heeft en uit gaat. Achja, op je 15e is het een mooi begin ![]() Btw, gefeliciteerd nog ![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
maar nick je moet echt ff stoomcursus volwassen worden gaan volgen dan redt je het misschien nog voor je dertigste want dit is echt niet te geloven |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Vrij matig moet ik zeggen, toen ik 15 was had ik dat amateuristisch genoemd denk ik ![]() |
![]() |
|
|