Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-05-2005, 13:07
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Wow, kei veel felicitaties

Hm.. Ik zit te twijfelen. Wel of niet antwoorden kijken op mijn examen? Straks is het kei slecht en dan baal ik natuurlijk, maar ik ben nu al zenuwachtig van het idee dat het slecht kán zijn En eerst had ik er op zich nog wel een goed gevoel over...

En ik heb geen zin om te leren
Oud 23-05-2005, 13:21
Nona
Nona is offline
Joepie, ik ben weer doorgestuurd!
Goed. Ik kan nu niet nog een keer meedoen met de loting om binnen te komen bij een opleiding aan de UU. Dus in principe kan het gewoon niet. Maar er is een commissie die weleens een uitzondering wil maken als iemand de jaren aan een andere universiteit gewoon alle studiepunten binnen het gegeven pad heeft gehaald. Ja, dat heb ik dus wel. Dus nu moet ik die commissie weer een brief gaan schrijven. En dan gaan zij mij laten weten of ik een opleiding aan de UU mag vervolgen (damn, dat gezeur in Rotterdam hoef ik echt niet meer aan te horen).

Mam, help me eens een brief schrijven.
Oud 23-05-2005, 14:08
Ruudje
Ruudje is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 23-05-2005 @ 14:21 :
Joepie, ik ben weer doorgestuurd!
Goed. Ik kan nu niet nog een keer meedoen met de loting om binnen te komen bij een opleiding aan de UU. Dus in principe kan het gewoon niet. Maar er is een commissie die weleens een uitzondering wil maken als iemand de jaren aan een andere universiteit gewoon alle studiepunten binnen het gegeven pad heeft gehaald. Ja, dat heb ik dus wel. Dus nu moet ik die commissie weer een brief gaan schrijven. En dan gaan zij mij laten weten of ik een opleiding aan de UU mag vervolgen (damn, dat gezeur in Rotterdam hoef ik echt niet meer aan te horen).

Mam, help me eens een brief schrijven.
Wat ben jij dan van plan?
Oud 23-05-2005, 14:43
Verwijderd
Crap, hoe kom ik nu weer aan die hoofdpijn

Tot nu toe alleen maar goede tentamenscijfers binnen. Dat is wel lekker. Ik kan het dus wel, dat is wel een prettige bevestiging.
*gaap*
Ik had niet tot 1 uur Friends moeten kijken vannacht. Maarja. Piekeren is het ook niet. Stomme gedenk over alles.

I know I've said to much,
I've said enough.
That's me in the corner,
that's me in the spotlight.
Losing my religion.
Oud 23-05-2005, 16:12
Verwijderd
Wil meer echte vriendinnen. Niet van die mensen die soms gezellig zijn, maar voornamelijk alles bekritiseren wat ik doe en me totaal niet begrijpen of ook maar enige poging doen tot.
Vind je het gek dat ik dan niet naar school wil.

Stelletje stomme mensen.

Edit: Wáarom probeer ik eigenlijk met haar te praten? Ga ik me echt niet beter van voelen..

Laatst gewijzigd op 23-05-2005 om 16:19.
Oud 23-05-2005, 16:19
Mariekje*
Mariekje* is offline
Wat een tiefushoeren zijn het toch ook, vuil kreng.

O wacht, de nuance; "Ik vond het altijd erg aardige meisjes en dat al 5 jaar lang, maar hetgeen wat ze vandaag zeiden was toch wel erg onuitstaanbaar, misschien trekken ze straks wel weer bij" Argh, en toch zijn het... nou ja laat ook maar .
Oud 23-05-2005, 16:22
moon
moon is offline
blegh wat voel ik me slecht nu. zou heel hard willen janken zou onder de dekens willen kruipen en wil niemand meer spreken. Mijn examens....ik heb ze totaal verkloot. Dat duits niet goed ging en ik daar hoogstwaarschijnlijk een 5,2 voor heb, geeft niet. Duits kon ik toch niet halen. De 2 examens waar ik al mijn hoop op had gevestigd om die tenminnste nog te halen zijn: economie en engels. Ik had vandaag ook economie...4,1..heb ik net op internet nagekeken. Ik weet dat ik er alles aan gedaan heb, ik heb echt mijn best gedaan voor eco. en kan mezelf wat dat betreft niets verwijten. Maar nu moet ik eco. volgend jaar doen. Dan moet ik mijn hele vakkenpakket gewoon weer opnieuw doen. Ik wil dat niet, ow wat voel ik me kut.
Oud 23-05-2005, 16:24
Pinksterhaas
Pinksterhaas is offline
Het schiet niet op.
Oud 23-05-2005, 16:24
rare kwast
rare kwast is offline
denk niet te weten wat IK moet doen en wat MIJ zal helpen als je me niet eens kent
Oud 23-05-2005, 16:33
Gothic
Gothic is offline
nog 2 weken en 2 tentamens... vakantie komt steeds dichter bij gelukkig, m'n lichaam is er erg aan toe.
Oud 23-05-2005, 16:52
Ruudje
Ruudje is offline
mijn stiefzus gaat in de zomervakantie trouwen!
maar ik mag niet mee
Oud 23-05-2005, 16:54
Nijn*
Nijn* is offline
Citaat:
Ruudje schreef op 23-05-2005 @ 17:52 :
maar ik mag niet mee
Je bent er echt kapot van hè?

OT: Boem, zo ligt mijn leven in puin en *knipt met vingers* zo is het weer geweldig. Haat dit.
Oud 23-05-2005, 16:58
Ruudje
Ruudje is offline
Citaat:
Nijn* schreef op 23-05-2005 @ 17:54 :
Je bent er echt kapot van hè?
eigelijk wel ja... mijn stiefmoeder verbiedt me dat
en mijn vader heeft niks te zeggen
maarja, laat ze toch fijn allemaal stikken
mijn vader is degene die moet antwoorden op vragen zoals 'ik dacht dat je 2 jongens had? waar is de 2e?'
Citaat:
Nijn* schreef op 23-05-2005 @ 17:54 :
OT: Boem, zo ligt mijn leven in puin en *knipt met vingers* zo is het weer geweldig. Haat dit.
*aai*
wanneer gaan we nou meeten? grmbl

Laatst gewijzigd op 23-05-2005 om 17:02.
Oud 23-05-2005, 17:34
Nijn*
Nijn* is offline
Citaat:
Ruudje schreef op 23-05-2005 @ 17:58 :
*aai*
wanneer gaan we nou meeten? grmbl
Tjaah, wanneer de meeting wordt geplant, of wilde je soms een individuele meeting
Oud 23-05-2005, 17:48
T!ne
T!ne is offline
Ik voel me zo gefrustreerd.. Gestresseerd.. Ik zit hier maar te wachten tot ik mn regels krijg..
Oud 23-05-2005, 17:51
Shitonya
Shitonya is offline
Het is weer zover...
Oud 23-05-2005, 18:31
Nona
Nona is offline
Citaat:
Ruudje schreef op 23-05-2005 @ 15:08 :
Wat ben jij dan van plan?
Overstappen naar de UU. Die wil alleen niet zo meewerken.
Oud 23-05-2005, 18:41
Fruitcake
Fruitcake is offline
Nog twee weken!!!
Oud 23-05-2005, 19:08
Verwijderd
aaah wat een moeilijke beslissing. wat wil ik nou eigenlijk volgend jaar??spw? havo afmaken? en zo ja, waar? op school of op volwassenen onderwijs?? en ik moet er zo tyfushard tegen aan gaan, als dat maar lukt .
Oud 23-05-2005, 19:09
Dith
Dith is offline
Ik denk ineens zo ongelooflijk makkelijk over alles en ik weet dat ik op dit moment alles aan het verpesten ben.
En ik kreeg vandaag te horen dat mijn oma darmkanker heeft en het deed me niet eens wat.
Oud 23-05-2005, 19:22
Nijn*
Nijn* is offline
Wanhoop. Waar ben ik nou in hemelsnaam mee bezig? Ik verkloot mijn school, mijn vriendschappen, mijn therapie, mezelf. Ik maak mezelf kapot en hoe hard ik ook probeer het te stoppen, het lijkt iedere keer te laat. Elke keer als ik een noodsignaal vanuit mijn hoofd krijg, dat ik te ver ga, is het te laat. Ik kan het niet meer terugdraaien, ik kan niet meer stoppen. Elke keer kies ik toch voor de makkelijke uitweg, en help ik mezelf opnieuw de vernieling in. En niet alleen mezelf, maar iedereen die ik daarin mee trek. Als ik mezelf niet meer kan redden, welk ander kan het dan wel? Hoe krijg ik mezelf wakker geschud, hoe krijg ik het voor elkaar dat ik een persoon die ik niet meer ben, die ik ben gaan haten, uit de put ga helpen?
Oud 23-05-2005, 19:51
Nona
Nona is offline
Brief de deur uit, nu afwachten. Beleid, wat heb je eraan?

*knuf* voor Nijn.
Oud 23-05-2005, 20:17
Miracle
Miracle is offline
Ik ben echt zoooo moe. Wel goede dag gehad, maar pff, nooit weer.
Oud 23-05-2005, 20:53
Ruudje
Ruudje is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 23-05-2005 @ 19:31 :
Overstappen naar de UU. Die wil alleen niet zo meewerken.
Toch niet omdat je Utrecht zo'n leuke stad vindt hè? (a)
Citaat:
Nijn* schreef op 23-05-2005 @ 18:34 :
Tjaah, wanneer de meeting wordt geplant, of wilde je soms een individuele meeting
we moeten opschieten met plannen
maar een individuele meet kan ook natuurlijk en een knuff voor jou
Oud 23-05-2005, 21:23
bindmiddel
bindmiddel is offline
gaat verrassend goed, mediteren helpt echt, en het klinkt vaag maar dat ritueel heb ik veel positieve energie aan overgehouden. Ben zo rustig als ik nog nooit geweest ben. Alleen nog steeds moe, slapen wil nog niet echt

Nu de examens nog halen.........en dan zorgen dat ik niet in het ziekenhuis beland nahja ik overleef het wel.
Oud 23-05-2005, 22:07
George
George is offline
Ja euh, alles prima enzo hoor, maar gaat dit ooit nog ophouden?
Oud 23-05-2005, 22:20
Verwijderd
ACDC
if you want blood

omg geweldige muziek nu

voor mijn gevoel, ben niet boos, maar ook niet happy, alleen gefrustreerd om niks, en dat wil ik niet, wat op z'n beurt ook weer frustrerend is.

tijd om op bed te gaan.

maar ik weet dat dit gevoel pas weggaat als ik een heleboel van me afgetypt heb, ik heb woorden nodig, de woorden die ik niet kan vinden voor de liefde die ik voel, en de frustratie die ik nu voel, bah. kan t niet van mezelf hebben dat ik hier geen woorden voor heb.
en morgen stage..blaaaaaah, geen energie, al dagen geen energie.
misschien blijf ik wel thuis.
Maargoed, ik zal al deze onzin hier niet neerpleuren want niemand heeft er trek in dit te lezen.

god geef me slaap ipv deze doelloze doezelige dromerige draaiende drammende dreunende keelpijnbezorgende roes..

knuffel me in slaap...iemand..?
({) ..

Laatst gewijzigd op 23-05-2005 om 22:24.
Oud 23-05-2005, 22:25
Verwijderd
Gaat wel lekker eigenlijk. Was vandaag alleen zo boos op mijn Frans lerares. Stom dossier waari k het hele weekend had aangezeten. Lever ik het in. Ze bladert het ff door en duwt het zo terug in mn handen. Ja je moet een woordenlijst aan elkaar maken en niet alles op losse blaadjes, woorden handmatig en niet op de computer arceren.. blablabla.. hoop gewerkt voor niets. Ze begon gelijk door te zeuren over mn werkhouding in de les en blugh. Maar goed, ik viel een beetje tegen dr uit dat ik het gewoon belachelijk vind dat ze het niet goedkeurde.. Mja leerlingen schijnen altijd nog minder rechten te hebben dan de leraar.

Morgen geschiedenis presentatie over toetanchamon.. Heb er best goed voor geleerd dus hoop op een mooi cijfer.
Oud 23-05-2005, 22:32
Skilly
Skilly is offline
Examens gehad. Scheikunde. Voor mezelf vond ik het wel tegenvallen. 7,8. Maar op internet stiond tussen 7,8 en 9.
Ik was zo boos op mezelf. Zulke domme fouten gedaan.

Ik was zo nerveus ik kon geen grap verdragen.

Maar ja. Morgen weer examen nederlands. Hopelijk haal ik een 7,3 ofzo. Sta ik nog een 7.
RRrr ik wil iemand zo omhelzen op me school hé. Ik wordt elke keer gek als ik die persoon zie. Gelukkig ben ik weg zometeen en dan zie ik die persoon nooit meer. En dan gedraag ik me ook niet meer zo raar.
Oud 23-05-2005, 22:35
Dith
Dith is offline
Wów, net met Rolf afgesproken, voelde me ontzettend kut ineens maar wilde hem dat niet laten merken wat natuurlijk niet ging. Sfeer was klote en plotseling stortte ik zo'n beetje in huilen uit. Ben de twee uur daarna er ook niet meer mee gestopt maar het is wel een opluchting. Ben tóch wel bang voor het leven van mijn oma, ook al is er nog niks zeker en pff..
Zoals áltijd was hij er weer perfect voor me en nou voel ik me weer bijna schuldig omdat ik ook graag zoveel voor hem wil betekenen als dat hij voor mij doet.
Oud 23-05-2005, 22:40
coopergirl
coopergirl is offline
Kater, hangover morgen
Oud 24-05-2005, 02:56
moon
moon is offline
hoelang is het geleden dat ik een nacht goed geslapen heb?

Maak me nu ook nog eens zorgen om morgen. Ik zit morgen 1 uur voor niks in de examenzaal, vraag me af of ik wel mijn naam boven het blaadje moet zetten of dat mijn aanwezigheid zelf al voldoende is.
Oud 24-05-2005, 07:44
deringmeester
deringmeester is offline
ik ga me vandaag nuttig maken!
(denk ik)
Oud 24-05-2005, 08:16
Verwijderd
*gromt*

Marliesje, je moet ermee stoppen.
Oud 24-05-2005, 09:18
deringmeester
deringmeester is offline
ik ben best nuttig geweest!!
Oud 24-05-2005, 09:37
Redhair
Redhair is offline
Gister goed gesprek met mijn broer gehad, heb m verteld dat ik een masker heb, en dat als we lol hebben ik die lach creeer, en ik niet echt lach. Hij had er moeite mee, maar was blij dat ik het hem vertelde. En dan die klotenachten. Eindelijk weer een paar uur geslapen, sinds donderdag had ik echt geen oog meer dichtgedaan. Maar ja, zoals gewoonlijk ook weer nachtmerrie's. Mag ik een keer gewoon slapen? Gewoon, 7 uur ofzo, met lieve dromen? Het word dit weekend hartstikke warm, shitshitshitgrotekutzooi. Mijn armen zijn helemaal kapot. Lange mouwen valt zo op. Dit word ruzie thuis. Ja papa, zeg maar weer dat ik gek ben, wrijf het er maar weer in. Dank je wel.
Oud 24-05-2005, 10:17
George
George is offline
Citaat:
Redhair schreef op 24-05-2005 @ 10:37 :
Gister goed gesprek met mijn broer gehad, heb m verteld dat ik een masker heb, en dat als we lol hebben ik die lach creeer, en ik niet echt lach. Hij had er moeite mee, maar was blij dat ik het hem vertelde. En dan die klotenachten. Eindelijk weer een paar uur geslapen, sinds donderdag had ik echt geen oog meer dichtgedaan. Maar ja, zoals gewoonlijk ook weer nachtmerrie's. Mag ik een keer gewoon slapen? Gewoon, 7 uur ofzo, met lieve dromen? Het word dit weekend hartstikke warm, shitshitshitgrotekutzooi. Mijn armen zijn helemaal kapot. Lange mouwen valt zo op. Dit word ruzie thuis. Ja papa, zeg maar weer dat ik gek ben, wrijf het er maar weer in. Dank je wel.
Dunne bloesjes vallen minder op.

Ontopic.
Vage shit.
Zo lijkt alles opeens perfect te gaan
en zo stort alles opeens weer in.
Ik ben zo moe.
Oud 24-05-2005, 11:06
Miracle
Miracle is offline
Pff, net weer vette stress omdat ik iets helemaal was vergeten. Gelukkig heb ik het kunnen vinden in het boek en hopelijk gaat het straks lukken met het examen. Vind het best wel spannend alweer, maarja. Het moet maar...
Oud 24-05-2005, 11:18
JJ13
JJ13 is offline
ik ben zo moe, ik wil slapen en gewoon even n dagje uitrusten..
Oud 24-05-2005, 13:05
Verwijderd
O bah, dat was ik alweer helemaal vergeten. Een ex als ('extreem') links voorstander. Naja, gewoon wéér zorgen dat daar geen gesprekken over komen, voorkomt neerbranden.
Oud 24-05-2005, 13:11
deringmeester
deringmeester is offline
*zucht*
nee, plan is niet gelukt.
helaas. zoek het niet meer.
Ken je dat gevoel?? dat je maag denkt dat hij eten wil en dat je heel je lichaam slap voelt hangen.
Is geen fijn gevoel.
lachen zit er niet meer in.
mensen vragen waarom je geen kleur meer op je fok hebt.
iedere stap is te veel.
BLA!
Oud 24-05-2005, 13:43
BeertjeColargol
BeertjeColargol is offline
raar hoe het met iemand die op mij zo lief, rustig en intelligent overkomt, en wie ik mocht vanaf de eerste minuut dat ik hem zag en sprak, zo fout kan gaan.. ik hoop echt snel meer te weten van hoe het allemaal gekomen is bij hem, want ik snap het gewoon niet helemaal..

verder: topdag!
weer naar school, nou ja, school, zoiets in ieder geval, ik heb het toch wel gemist ergens
Oud 24-05-2005, 14:10
Nona
Nona is offline
Citaat:
Ruudje schreef op 23-05-2005 @ 21:53 :
Toch niet omdat je Utrecht zo'n leuke stad vindt hè? (a)
[/SIZE]
Bah, stomme stad. Nee hoor, Utrecht biedt gewoon een ander scala aan masterprogramma's en ik kan me niet zo vinden in de keuzemogelijkheden in Rotterdam.

Ja, dat was vandaag dus ook weer zwaar kut. Hoe kun je nu eisen aan iemand stellen zonder hem te willen vertellen wat die eisen zijn? Belachelijk concept. Bah, hoop dat ik weg kan.
Oud 24-05-2005, 14:27
JJ13
JJ13 is offline
ik ben zo ontzettend verliefd op mn vriendje, ik kan me nergens op concentreren
Oud 24-05-2005, 15:10
Nijn*
Nijn* is offline
IK HAAT WEEKEND, VAKANTIE EN WARM WEER, 3 KEER RADEN WAT ERAAN KOMT *sloop alles in omgeving *
Oud 24-05-2005, 15:27
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Iedereen haat hier warm weer Ik ook, maar wel om een andere reden. Ik kan me echt niet concentreren op mijn examens in die hitte en hoofdpijn en blegh

Ik ben de hele tijd belachelijk snel klaar met mijn examens en ze gaan eigenlijk helemaal niet zó goed en ik moet morgen een 4,7 halen voor Wiskunde
Oud 24-05-2005, 16:03
Fruitcake
Fruitcake is offline
Wat is dat toch met mij? nergens zin meer in, alles laat mij onverschillig, zou ik oververmoeid zijn? Nog tweek weken school en dan examens ik kan bijna niet meer wachten want daarna... afgestudeerd en klaar voor de universiteit
Oud 24-05-2005, 16:05
moon
moon is offline
Vandaag geschiedenis. Ik kon 'm echt niet maken want ik had niks geleerd en ben in geen enkele les aanwezig geweest. Ik moest alleen wel bij het examen zitten. Heb dus een uur lang me zitten vervelen. Beetje poppetjes tekenen enz. en een brief aan mijn zus schrijven.

Mijn slaap heb ik vamiddag ingehaald. Ik had toen een nachtmerrie waar ik schreeuwend uit wakker werd, ik schrok me echt dood van mijn eigen geschreeuw!
Oud 24-05-2005, 17:05
Gothic
Gothic is offline
pff nog 1 week en 1 dag en 2 tentamens... dan 3 weken om uit te rusten voor de vakantie. Ben er zo aan toe. Liefste zou ik nu op de bank liggen, of nee, in m'n bed liggen, maar ik moet nog zoveel lezen en nog vragen maken en nog een werkstuk maken. Do en vr ook nog werken, heb geen moment rust. Alhoewel, morgenmiddag 2 uurtjes ...
Oud 24-05-2005, 17:25
Verwijderd
Klote zooi!!
Ik zou dus deze week eindelijk naar die therapeut kunnen via school. Vraag ik aan mn mentor hoe laat het was, omdat ik daar geen precies bericht over had gehad. Mentor noemde een tijd, maar wist het niet helemaal zeker, maar de afdelingsleider zou het wel weten. Dus ik naar de afdelingsleider en hij in het boek kijken. Stond ik er dus niet in!! Die therapeut had me vergeten te noteren en had er dus overheen gepland... En die therapeut zit verder al voor 4 weken vol... Misschien kon ik er donderdag nog even snel tussen... ja wat heb ik daaraan? Ben naar mn mentor gegaan en die zou gaan bellen... Grote kans dat ik dus nog 4 weken moet wachten...
En ik had eig al veel eerder gemoeten omdat ik een 'spoedgeval' ben, maar omdat hij vol zat moest ik 4 weken wachten... En nu waars nog 4...
Ik kan er niet meer tegen, ik wil echt weg.
Het gaat echt fout... Ik eet en slaap slecht. Ik heb gedachten die ik niet wil hebben, maar toch heb ik ze... help...
En godverdomme wat haaat ik die therapeut

Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten