Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Bekijk resultaten poll: Wie gaat er winnen vanavond?, milan of liverpool
Ac Milan 16 50.00%
Liverpool 16 50.00%
Aantal stemmers: 32. Je mag niet stemmen in deze poll

Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-05-2005, 18:41
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
JAAAA LIVERPOOL!!!

Walk ooooooon, walk oooooooon, with hooooooope, in your heaeaeaeart! And you'll neeeeever waaaaaalk aaalooooooooone!!!

Geweldig gewoon! Zelden zo'n leuke finale op een of ander toernooi gezien. Milan 3-0 voor en nog een aantal grote kansen voor rust... en dan binnen 7 minuten Liverpool dat 3 keer scoort... ook nog tegen een ploeg die amper doelpunten tegen krijgt! Maja, toch bleven de beste kansen voor Milan: die dubbele redding van Dudek, Traore die een bal van de lijn afhaalt. Gelukkig hield Liverpool stand. Mooi teamwork... alleen ergerde ik me een beetje als Cissé, die gast wil ook alles alleen doen!

En toen de ontknoping. Dudek met zijn "Grobbelaar-bewegingen" ...en wat een slechte penalty van dé vedette van AC Milan: Andrej Sjevsjenko. Milan is het vind ik zelf schuld dat ze verloren hebben. 3-0 voor, zeker als Italiaan zijnde, dat zou je nooit weggeven en dan krijg je verder nog een aantal grote kansen.

Heerlijk dat publiek daar! Haha, die sukkels van NOS die dat niet lieten zijn omdat ze noodgedwongen voor een paar reclameboodschapjes "eruit" moesten... maar goed, dan maar oveschakelen naar de Belg. Fantastische ambiance toen ze de ereronde maken.

Alleen die Turkse tamtam met vooral die "heks" (?) die de beker het veld opbracht, had voor mij wat minder gemogen...

Maar al met al een zinderende wedstrijd gezien gisteren!
Oud 26-05-2005, 18:58
Tejay
Tejay is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 26-05-2005 @ 19:41 :
maar goed, dan maar oveschakelen naar de Belg.
jaja, Frank Raes rules!!
Oud 26-05-2005, 19:03
yoeri17
yoeri17 is offline
Ac Milan
Met citaat reageren
Oud 26-05-2005, 19:32
Cola
Cola is offline
maar milan had de pot gewoon dicht moeten gooien, idd was dat saai geweest maar het had ze wel de overwinning op kunnen leveren
ik had zelf nog een extra verdediger ingebracht en ik had ook inzaghi mee genomen en tomasson thuis gelaten
Oud 26-05-2005, 22:22
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Seth! schreef op 26-05-2005 @ 12:08 :
Gast, als je niet weet waar je het over hebt zeg dan niks. Die landen werden nooit afgevaardigd om hun landskampioen mee te laten doen. Ik meen dat de UEFA de landen mee liet doen die bij de top ??? 10 ofzo bij die europese ranking stonden. DUs alleen de toplanden in principe...(engeland,italie,ffrankrijk,spanje,portugal,nederland,duits land,belgie,zweden) maar dat veranderde dus steeds aan de hand van die ranglijst
Eerste ronde: laatste 10
Tweede ronde: laatste 4 en de 5e mag kijken
Derde ronde: laatste 2 en de 3e mag kijken
Vierde ronde: winnaar tegen het overgebleven team.

Zoiets?
Oud 27-05-2005, 08:09
Seth!
Seth! is offline
Er staat dus ; Ik meen.
Dat geeft aan dat ik niet zeker ben van de informatie.
Heb het inmiddels opgezocht en toen speelden ze in het begin met 4 poules van 4.
Oud 27-05-2005, 09:07
Gimme more beer
Ja en dan doen dus clubs als AC Milan, Arsenal, Manchester United, Inter Milan, Real Madrid, Celtic, Ajax en Galatasaray allemaal niet mee.
Oud 27-05-2005, 09:18
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Seth! schreef op 27-05-2005 @ 09:09 :
Er staat dus ; Ik meen.
Dat geeft aan dat ik niet zeker ben van de informatie.
Heb het inmiddels opgezocht en toen speelden ze in het begin met 4 poules van 4.
Er is ooit een 4-poule systeem geweest, later zijn ze al redelijk snel naar 6 poules overgegaan, maar dat bracht vrij veel verwarring met zich mee, omdat de 2 beste nummers 2 van de poules door mochten naar de kwartfinales.

Voorronde van de 32 slechtste landen
1e Ronde met de 16 winnaars aangevuld met 8 kampioenen (landen 9-16) en 8 nummers 2 (landen 1-8).
Poules: 16 winnaars aangevuld met de 8 kampioenen.

Even opzoeken hoe dat bij 4 poules zat
edit:
8 hoogste landen werden geplaats voor poules en landen 9-24 moesten in 2 wedstrijden de overige 8 tockets verdienen.

Laatst gewijzigd op 27-05-2005 om 09:21.
Met citaat reageren
Oud 27-05-2005, 14:44
Seth!
Seth! is offline
Jup dat was een mooier systeem, Toen was de CL nog iets bijzonders.

En GEEF MIJ MEER BIER, in dat systeem zouden die clubs inderdaad niet meedoen, maar dat was vroeger dus ook het geval en daar deed niemand moeilijk over.
Alleen door al het geld wat er nu omgaat in de voetbalwereld is het allemaal op hol geslagen..jammer maar helaas..
Oud 27-05-2005, 15:01
one.
one. is offline
Citaat:
Mitros schreef op 26-05-2005 @ 11:41 :
Wat een wedstrijd, de leukste Finale die ik ooit gezien heb
Citaat:
Ketjing schreef op 26-05-2005 @ 16:48 :
Verder vind ik de opzet van de CL op dit moment goed, niets aan veranderen
En over, dat Liverpool zijn titel niet mag verdedigen, vind ik ergens wel terecht, want gemiddeld gezien waren ze minder dan Everton, maar om een soort van compromis te sluiten, zou ik als FA een wedstrijd organiseren op neutraal grondgebied voor die CL-plek.
Oud 27-05-2005, 16:42
Seth!
Seth! is offline
De kampioen van Wales wil een play-off met liverpool de voorronde plaats die de kampioen van wales heeft.
Oud 27-05-2005, 20:50
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Heb trouwens gehoord dat 1 op de 5 inwoners in Liverpool zich op de dag na de finale ziek heeft gemeld op zijn werk, vanwege "te veel bier / te hard feesten" ...en dat ook veel Everton-supporters die dag thuis zijn gebleven omdat ze niet uitgelachen wilden worden en omdat ze geen behoefte hadden de verhalen over hun rivaal aan te horen!
Oud 28-05-2005, 11:10
Gimme more beer
Citaat:
Seth! schreef op 27-05-2005 @ 17:42 :
De kampioen van Wales wil een play-off met liverpool de voorronde plaats die de kampioen van wales heeft.
Welschmen
Oud 28-05-2005, 17:23
one.
one. is offline
Citaat:
Seth! schreef op 27-05-2005 @ 17:42 :
Dat vind ik wel sportief van ze.
Oud 29-05-2005, 12:28
Guissie
Guissie is offline
Citaat:
nick roozeboom schreef op 26-05-2005 @ 20:32 :
maar milan had de pot gewoon dicht moeten gooien, idd was dat saai geweest maar het had ze wel de overwinning op kunnen leveren
ik had zelf nog een extra verdediger ingebracht en ik had ook inzaghi mee genomen en tomasson thuis gelaten
Dit vind ik nou echt voetbal verneuken
Oud 29-05-2005, 13:20
Gimme more beer
Citaat:
Guissie schreef op 29-05-2005 @ 13:28 :
Dit vind ik nou echt voetbal verneuken
Als ze 4 - 0 of 5 - 0 hadden gemaakt was er ook niet zoveel meer aan geweest. Resultaat telt, zo simpel is het tegenwoordig.
Oud 29-05-2005, 13:47
Wawl
Wawl is offline
De poll verandert nog steeds.
Oud 07-06-2005, 17:50
karamba
karamba is offline
liverpool
Met citaat reageren
Oud 07-06-2005, 17:52
Wawl
Wawl is offline