Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-05-2005, 19:42
June bug
June bug is offline
eigenlijk alles wat al genoemd is, en dan vooral verkoopsters die met elkaar staan te kletsen en je heel arrogant de winkel uit kijken.
bij de h&m vind ik t ook irritant als je iets past en t past niet goed dat je het dan zelf terug moet hangen kan me wel voorstellen dat het het personeel veel werk scheelt maar dan nog
en dat van geen spiegels in het pashokje interesseert me eigenlijk niet zo, gewoon naar buiten lopen, boeiend..
Oud 27-05-2005, 19:42
Verwijderd
Citaat:
poetic_tragedy schreef op 27-05-2005 @ 20:39 :
mensen die gaan kinderwagen-treffen voor de deuropening van de winkel of midden op straat
kinderwagens in het algemeen als het druk is oh en ook mensen die midden in de deuropening hele gesprekken beginnen in het algemeen
Met citaat reageren
Oud 28-05-2005, 15:15
Sasbeest
Sasbeest is offline
Citaat:
*oma* schreef op 27-05-2005 @ 13:25 :
En dan VOORAL pashokjes met kutlicht, waardoor je alle hobbels en bobbels ziet en ook pashokjes zonder spiegel, als je wel benieuwd bent, maar het waarschijnlijk tres genant staat
Jaa! Daar heb ik ook zo'n hekel aan. Dat je wel het pashokje uit MOET, om te weten of het staat. En dan meteen van die verkoopsters op je af om te vertellen dat het ge-wel-dig staat.
Oud 28-05-2005, 15:38
Yerli
Yerli is offline
Winkels zonder airco, en heb je het warm en zo'n rood hoofd, en dan dat shirtje maar weer uitkrijgen..
De H&M op zaterdag is ook een regelrechte marteling..
En als je iets heel simpels zoekt, dat je het dan nergens kunt vinden, alleen hele rare dingen met nog vagere teksten erop..

En te kleine, zonder spiegel met slechte verlichting en een gigantische rij ervoor pashokjes..

Dat was het wel zo'n beetje..
Oud 28-05-2005, 15:56
*Sbien
*Sbien is offline
hahah feest der herkenning! ik erger me ook vaak zooo erg tijdens t winkelen. vooral als ik niks leuks vind.. iemand moet de schuld krijgen.

mijn nummer 1 (met stip) en tot mijn verbazing nog niet eerder genoemd; Verkopers die met elkaar "in verbinding" staan echt verschrikkelijk overdreven! vooral in winkeltjes van 5 bij 5. Hoe meer ik me eraan erger hoe meer ik er op ga letten ook. Er is een duidelijk systeem te ontdekken; #1 let op nieuwe klanten, stuurt #2 erop af en laat #3 -zonodig- meteen de grote maten van achter halen. Stel dat je als klant de hulp weigert, geen probleem dan stuurt ie voor de zekerheid #4 nog ff langs.

verschrikkelijk.. ga weg netwerk-freak! Je hoort t wel als ik je hulp wil pff
Oud 28-05-2005, 16:01
ATR_soundsytem
ATR_soundsytem is offline
Kinderwagens die alles blokeren. Drukte. Te lange rijen bij kassas/paskamers. Mensen die langzaam lopen. Verkoopsters/verkopers die meteen op je afkomen als je de winkel binnenkomt. Als ik iets wil , maar niet die kleur en de kleur die ik wil is er niet.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2005, 19:11
blacky
blacky is offline
dat dingen altijd domme plaatjes erop hebben. Dat je tegenwoordig weinig basics kan vinden. Stomme breezersletten en over ijverige winkeljuffies die je allemaal lompe dingen aan willen smeren.
Oud 29-05-2005, 19:39
Paarlemoeren
Paarlemoeren is offline
- Zo'n hersenloos geval dat wil weten of ze je kan helpen.
Ik hoop dat ik nooit zo iemand word .

- Kleren die te klein zijn en er gvd ook niet (nooit) in jouw maat zijn (of ben ik écht de enige die M/L draagt?)

- Simpele zwarte topjes met niks erop die 28 euro kosten, omdat ze van een of andere bekende designer zijn.

- Kleding met één klein dingetje dat bijvoorbeeld een heel mooi shirt echt superlelijk kan maken.
Oud 29-05-2005, 19:54
ZerO
ZerO is offline
doorschijnend t-shirt beeeh
leuke kleren die op de grond hebben gelegen en vies zijn omdat iedereen op heeft gestaan
Oud 29-05-2005, 20:28
FayLa32
FayLa32 is offline
Als je eindelijk iets leuks ziet dat toch net iets te duur is, maar je toch koopt omdat het in de uitverkoop is, om dan vervolgens een exacte replica in een ander winkeltje te zien maar dan voor 1/5 deel van de prijs die jij ervoor betaald hebt.

En verder, pashokjes zonder spiegel, of met een half gordijntje.
En andere mensen ze kunnen nooit eens níet irritant zijn.
Stomme kleding, gebrek aan mijn maat, stinkende pashokjes, rijen, verkopers, te dure spullen...en de rest.
Oud 29-05-2005, 21:09
schimmel
schimmel is offline
harde kutmuziek, drukte, stomme kleding
ik heb het maar zwaar
Met citaat reageren
Oud 29-05-2005, 22:20
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
verkoopsters die je kledij aanreiken die 2 maten te klein is, en die dan zeggen dat dat net heel mooi is. Terwijl ze er zelf als een worst uitzien...

en drukte, dan loop ik weg want ben massa-schuw.

en een tshirtje dat je wil passen, en dat dan naar zweet ruikt van al je voorgangers
Met citaat reageren
Oud 29-05-2005, 22:31
Verwijderd
Citaat:
*Sbien schreef op 28-05-2005 @ 16:56 :
hahah feest der herkenning! ik erger me ook vaak zooo erg tijdens t winkelen. vooral als ik niks leuks vind.. iemand moet de schuld krijgen.

mijn nummer 1 (met stip) en tot mijn verbazing nog niet eerder genoemd; Verkopers die met elkaar "in verbinding" staan echt verschrikkelijk overdreven! vooral in winkeltjes van 5 bij 5. Hoe meer ik me eraan erger hoe meer ik er op ga letten ook. Er is een duidelijk systeem te ontdekken; #1 let op nieuwe klanten, stuurt #2 erop af en laat #3 -zonodig- meteen de grote maten van achter halen. Stel dat je als klant de hulp weigert, geen probleem dan stuurt ie voor de zekerheid #4 nog ff langs.

verschrikkelijk.. ga weg netwerk-freak! Je hoort t wel als ik je hulp wil pff
haha ga journalistiek doen joh.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2005, 23:56
Verwijderd
Zeiken over geld. "Ohhh dat is eigenlijk te duur" , hup kopen.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2005, 10:29
Graph
Graph is offline
Citaat:
Lugosi schreef op 27-05-2005 @ 06:25 :
Kinderwagens, mensen die heel langzaam lopen en ineens stilstaan, mensen die niet goed op hun kinderen letten en die kinderen trekken dat dan het gordijn van je pashokje open.
ja..dat vind ik oowk heeel erg!
Met citaat reageren
Oud 30-05-2005, 14:04
Verwijderd
Personeel dat hun 'hulp' komt aanbieden...
Ik wil gewoon relaxt winkelen met m'n smoel dicht
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten