Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik heb nu minder geld; werken is naast een voltijdopleiding niet mogelijk ivm mijn ziekte maar ik red het prima ![]() ![]()
||
Citaat:
Ik heb ook geen tijd om te werken, een aanvullende beurs krijg ik niet. Geld dat ik van mijn vader zou moeten krijgen krijg ik de ene maand wel en de andere maand niet, daar valt dus geen peil op te trekken. Ik leen nu bij om toch mijn studie te kunnen betalen. Ik snap heel goed dat de IB-Groep richtlijnen moet hebben omdat anders de kans bestaat dat iedereen het inkomen van een van zijn ouders buiten beschouwing wil laten om geld van de overheid te krijgen om van te studeren maar een beetje meer flexibiliteit zou soms wel welkom zijn.
||
![]() |
Citaat:
Maar k weet niet of jij hogere studiekosten hebt (kleding, woongeld etc tel ik niet mee, dat zou ook makkelijk kunnen met uitwonende beurs en bijbaantje,,, net de maximale financiering hou je normaal gesproken zelfs geld over). Laatst gewijzigd op 01-06-2005 om 15:22. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Er is overigens ook een mogelijkheid om een formulier in te vullen voor weigerachtige ouders, maar ik denk niet dat de meeste hiervan gebruik zullen/willen maken. Hard tegen hard tegen je ouders werkt toch niet ("als je het zo doet ga je hier maar huur betalen en je eigen was doen" ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Hogeschool van Amsterdam MWD mijn ervaringen Easygoing83 | 1 | 13-12-2009 12:56 | |
Studeren |
University College #6 Verwijderd | 500 | 13-04-2009 18:32 | |
Liefde & Relatie |
Zwanger worden #4 Thee Muts | 499 | 05-09-2008 17:34 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Meeting: KEER HET TIJ demonstratie 20 september Rabbi Daniel | 212 | 22-09-2003 19:19 | |
Algemene schoolzaken |
vraag over studeren?? Fiesta Flash | 4 | 02-07-2002 18:51 |