![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Laten we het weer over de holocaust hebben. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
ik dus ook ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ja, sinds het Verbeke-arrest inzake revisionisme, HR (Strafkamer) 25-11-1997.
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Citaat:
Wat ik bedoel is dat er in onze wet niet een letterlijk apart artikel staat dat gewoon het ontkennen van de holocaust verbiedt. Bovendien ging het hier om nog wel meer dan alleen het ontkennen, daarom spreekt het Hof ook van '(...) uitlatingen [welke] elk voor zich en/of in onderling verband en/of in hun context beledigend waren'. Het enkele ontkennen is dus niet strafbaar, maar als er nog andere stoute dingen worden gezegd kan dat wel het geval zijn. En dan is het niet strafbaar als zodanig, maar als gewone belediging/discriminatie. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ON: Ik vind ook wel dat dat ontkennen echt fucking dom is, maar om te verbieden gaat wel wel een tikkie te ver. Je hebt ook mensen die geloven in hekserij, maar om hun blondheid (no offence, ik ben zelf ook blond ![]() Maar ja, aan de andere kant is het ook zwaar lullig voor de nabestaanden van de holocaust, als ze iedere keer weer keihard voor leugenaar worden aangemaakt, terwijl ze al genoeg ellende te verduren hebben gehad. Dus ik zeg GO CU!!!
Laatst gewijzigd op 30-05-2005 om 17:05. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
We krijgen namelijk een 3e wereldoorlog omdat wij en Frankrijk nee hebben gestemd. Vraag maar aan Donner of een andere politicus. ![]()
||
Citaat:
Hitler had vast ook geklaagd dat men zich niet moest bemoeien met binnenlandse aangelegenheden :/
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Als die wet er komt zal er ook conflict komen met Turkije. De CU is tegen een al te snelle groei in Europa. Deze wet zou de komst van Turkije flink hinderen. Op zich vind ik het niet zo'n slecht idee. Als Turkije de genociede op de Armenen erkent, dan heb ik al een heel stuk minder twijfels over Turkije. Ze mogen dan best bij Europa.
||
Citaat:
het zou mooi zijn als Turkije niet in de EU komt zijn we af van die Islam fundamentalisten het zou nog mooier zijn als de Grijze Wolven weer aan de macht komen
||
Citaat:
Ik ben toch voor die wet denk ik, een goede reden om alle overdreven nationalisten op te bergen. ![]()
||
Citaat:
![]() Moet Turkije het idd ook wel erkennen, dat wel. Hmmm die kans is misschien idd klein. Nou ja, misschien zwichten ze voor het geld. Edit1: In Nederland zwicht men ook vaak genoeg voor het geld, kijk maar naar spijkerman. ![]() Edit2: lol, net nadat ik mijn tekst heb geweizigd zie ik dat iemand dat al gepost heeft. ![]()
Laatst gewijzigd op 03-06-2005 om 16:01. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd