Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-05-2005, 14:10
Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
Citaat:
freakjuh schreef op 29-05-2005 @ 15:07 :
Mel C was mijn grote idool, ik was geobsedeerd door de Spice Girls maar vooral door haar. <3

Ik had allemaal posters op mijn kamer hangen en een map met aaaallemaal knipsels en interviews enzo. Ik kocht elke week alle bladen waar ze instonden, daar ging echt bijna al mijn zakgeld aan op.
ja bij mij ook ik ging elke week de trap thuis schoonmaken voor 2 gulden 50 of auto's wassen om die kutbladen te kunnen kopen
Oud 29-05-2005, 14:14
ATR_soundsytem
ATR_soundsytem is offline
Ik had heel mijn kamer volhangen met posters en stickers en plaatjes. Alles wat ik van ze kon vinden ging aan mijn muur. Ook spaarde ik die stickers die bij die lollys zaten en bij van die gore kauwgom. Ik had ook ECHTE spice girl schoenen. Daar stond spice girls op. En dat vond ik toen heel cool. Totdat mijn beste vriendinnetje dezelfde kocht maar dan in t babyblauw werd ik boos. Verder nogheel wat plateau zolen versleten. We hadden ons zelfs een keer opgegeven voor de mini playback show. Maar we mochten niet. Toen moest ik Emma zijn. Die vond ik wel leuk , en posh spice vond ik echt een klote wijf. Dus Nina met wie ik altid ruzie had mocht die zijn ALS WE NOG IEMAND NODIG HADDEN. Mijn zusje had een keer mijn emmaposter beklad met pen en toen heb ik haar heel hard geslagen. x-daaf-x
Met citaat reageren
Oud 29-05-2005, 14:23
Verwijderd
Citaat:
Heroïn Chique schreef op 29-05-2005 @ 15:10 :
ja bij mij ook ik ging elke week de trap thuis schoonmaken voor 2 gulden 50 of auto's wassen om die kutbladen te kunnen kopen
Mijn ouders vonden het zielig dus die kochten een abonnement op de Hitkrant voor me dolgelukkig was ik elke vrijdag middag als-ie op de mat viel (L)(L)
Met citaat reageren
Oud 29-05-2005, 14:25
Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
Citaat:
freakjuh schreef op 29-05-2005 @ 15:23 :
Mijn ouders vonden het zielig dus die kochten een abonnement op de Hitkrant voor me dolgelukkig was ik elke vrijdag middag als-ie op de mat viel (L)(L)
dat wilde ik ook en de break-out maar ik had de fancy al dus ik mocht t niet
Oud 29-05-2005, 14:26
ATR_soundsytem
ATR_soundsytem is offline
ik mocht de break out niet , want daar stonden naakte mannen en vrouwen in , dus kocht ik die stiekem
Met citaat reageren
Oud 29-05-2005, 14:29
Solid
Solid is offline
dat is het enige wat ik kocht van mn zakgeld, break out en de hitkrant ik heb uren in de supermarkt doorgebracht

enn spice girls; ik was groot fan van Victori want zij zag er 'cool' uit en Geri want die had een toffe stem
Oud 29-05-2005, 14:29
Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
Citaat:
ATR_soundsytem schreef op 29-05-2005 @ 15:26 :
ik mocht de break out niet , want daar stonden naakte mannen en vrouwen in , dus kocht ik die stiekem
uhuh dat vond ik ook spannend en die verhalen enzo. en ik was zo opgewonden toen je er een keertje een condoom bij kreeg
Oud 29-05-2005, 14:58
justakid
justakid is offline
ik was helemaal fan en ik heb er ook nog mooie fotos van hoe ik samen met vriendinnetjes dansjes opvoerde enzo. ik was dan mel c.

eennn hot news, de spice girls komen weer te samen om een groots concert te geven
Oud 29-05-2005, 16:15
ZerO
ZerO is offline
ik was geobsedeerd
en ik ging met vriendinnetjes spice girls spelen duh deed iedereen en ik was victoria want ik had donker haar en jaa ik vond posh ook de leukste
en ik had veel stickers en posters en nep spice girls schoenen en een spice girls t-shirt en ik voelde me ontzettend cooool.
Ik maakte ook altijd een top5 van wie ik de knapste vond en mel c altijd onderaan want die vond ik ranzig en ik ging ze koppelen aan de 'mannen' van the backstreetboys van oh wie met wie zou kunnen gaan
Oud 29-05-2005, 16:59
Love_Fulfilled
Love_Fulfilled is offline
Ik was helemaal fan en ik vond Posh het leukste. Ik spaarde ook echt alles: cd's, stickers, foto's, video's en ga zo nog maar ff door. Het is niet dat ik erin doorsloeg, ik was gewoon fan. Tegenwoordig luister ik nog weleens cd's.
Oud 29-05-2005, 17:03
*oma*
*oma* is offline
Ik was fan van de Backstreet Boys, dus tja...
Oud 29-05-2005, 17:10
Love_Fulfilled
Citaat:
*oma* schreef op 29-05-2005 @ 18:03 :
Ik was fan van de Backstreet Boys, dus tja...
Daar was ik ook fan van .
Oud 29-05-2005, 17:13
Erbenda
Erbenda is offline
Ik was ook helemaal into de Spice Girls, en vooral Posh. Ik het echt úren op de kamer van een vriendin gezeten met nog drie andere meiden (totaal vijf dus) om de Spice Girls na te doen qua zingen, dansen, kleren en haren, en ieder hadden we onze eigen favoriet... duss... Mja ik moest van die anderen ook wel Posh zijn, omdat ik haar had wat er op leek...
M'n kamer hing vol posters en ik voelde me überhip in mijn Spice Girls-shirtje van de Trendsetter
Mja na een tijdje was ik het zat, en werd ik fan van de Backstreet Boys
Oud 29-05-2005, 17:58
Verwijderd
Citaat:
Love_Fulfilled schreef op 29-05-2005 @ 18:10 :
Daar was ik ook fan van .
Ik ook. En van Hanson.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2005, 18:01
*oma*
*oma* is offline
Citaat:
freakjuh schreef op 29-05-2005 @ 18:58 :
Ik ook. En van Hanson.
In mijn beleving kon je altijd maar van een ding tegelijk fan zijn Ik was true, toen spice girls the movie uitkwam ging ik er heen met een bsb t-shirt aan
Oud 29-05-2005, 18:03
Lugosi
Lugosi is offline
Citaat:
ZerO schreef op 29-05-2005 @ 17:15 :
ik was geobsedeerd
en ik ging met vriendinnetjes spice girls spelen duh deed iedereen en ik was victoria want ik had donker haar en jaa ik vond posh ook de leukste
en ik had veel stickers en posters en nep spice girls schoenen en een spice girls t-shirt en ik voelde me ontzettend cooool.
Ik maakte ook altijd een top5 van wie ik de knapste vond en mel c altijd onderaan want die vond ik ranzig en ik ging ze koppelen aan de 'mannen' van the backstreetboys van oh wie met wie zou kunnen gaan
Dat deed ik ook en altijd Nick bij Emma en AJ en Mel B.
Oud 29-05-2005, 18:24
Tom Thumb
Tom Thumb is offline
Ik was Emma
Dat krijg je met blond haar

Posh keek altijd zo chagrijnig.. en sporty was net een man!
Oud 29-05-2005, 18:37
innogen
innogen is offline
Citaat:
Tom Thumb schreef op 29-05-2005 @ 19:24 :
Ik was Emma
Dat krijg je met blond haar

Posh keek altijd zo chagrijnig.. en sporty was net een man!
jaa met haar lelijke gabber paardestaart
Oud 29-05-2005, 19:07
blacky
blacky is offline
Ik vond Geri de coolste. Vond haar rode haar gaaf en haar kleding soms erg apart
Oud 29-05-2005, 19:18
terror koekjes
terror koekjes is offline
Citaat:
*oma* schreef op 29-05-2005 @ 19:01 :
Ik was true, toen spice girls the movie uitkwam ging ik er heen met een bsb t-shirt aan
omfg ik ook... en ik durfde zelfs niet aan mijn moeder te vertellen dat ik erheen was geweest. Hoewel het een geniale film was, ik wil hem nog een keer zien
Oud 29-05-2005, 19:26
terror koekjes
Ohja, ik hoop dat ik nog even mag doorgaan over mijn BSB verslaving Ik kocht altijd Duitse achterlijke bladen als Bravo, elke week, want ze stonden er elke week in en de geweldigste was zo'n superposter met Nick in zijn zwembad in Tampa met een fucking dolfijn maar ook van die Engelse shit en Break Outs en daar stonden naakte mensen in huhu en ook de 'Top 10' ofzo en dat was enoooorm suf, voor dertigers die zwakzinnig zijn en naar muziek voor negenjarigen luisteren ofzo en ik had ook 39009 (eigenlijk 2) plakboeken met uitgeknipte plaatjes en ook 2 stickerverzamelalbums en superveel dubbele plaatjes en ik had geen behang meer over enenen markt-shizzle natuurlijk als dekbedden, kopjes, schoolspullen bla bla en ik mocht ook lid worden van de Hitkrant En ik had geloof ik vijf shirts/truien. En maar twee cd's, want ze hadden er toen nou eenmaal niet meer maar wel de singles natuurlijk. En dat met vijf gulden zakgeld per week. Haast leuker dan NeoPets! En kussentjes.

ik schreef altijd 'ik hartje Nick' op mijn handen en dat mocht op een gegeven moment niet meer van mijn meester en toen vroeg hij aan mij 'droom je ook over nick' en toen zei ik 'ja natuurlijk 'en iedereen vond mij retarded en ik weet nu pas waarom
Oud 29-05-2005, 19:36
Tom Thumb
Tom Thumb is offline
5ive
Oud 29-05-2005, 19:46
biep
biep is offline
Emma, babyspice.
want die vond ik lief en ik had dezelfde babyblauwe platozoolschoenen als haar.
Oud 29-05-2005, 20:00
Noddy
Noddy is offline
Ik vond Emma altijd het leukst...
Ik wilde wel op haar lijken, ook al had ik nooit echt twee staartjes in ofzo. Ik had wel van die jurkjes, en ik had van die waterschoeen met plateauzolen. Die deed ik alleen aan als ik in mn kamer aan t dansen was ofzo..
Als ik met vriendinnen speelde was ik ook altijd emma, maar later wilde mijn vriendin opeens emma zijn omdat ze had gehoord dat ze op emma zou lijken. Toen was ik pissed, en was ik maar Victoria.
Oud 30-05-2005, 18:18
George
George is offline
Het is me redelijk ontgaan, maar ik vond Emma toch het leukst, waarschijnlijk omdat ik ook net wilde doen alsof ik onschuldig en schattig was. Mij lukte dat nooit.
Oud 30-05-2005, 18:23
*oma*
*oma* is offline
Citaat:
terror koekjes schreef op 29-05-2005 @ 20:26 :
Ohja, ik hoop dat ik nog even mag doorgaan over mijn BSB verslaving Ik kocht altijd Duitse achterlijke bladen als Bravo, elke week, want ze stonden er elke week in en de geweldigste was zo'n superposter met Nick in zijn zwembad in Tampa met een fucking dolfijn maar ook van die Engelse shit en Break Outs en daar stonden naakte mensen in huhu en ook de 'Top 10' ofzo en dat was enoooorm suf, voor dertigers die zwakzinnig zijn en naar muziek voor negenjarigen luisteren ofzo en ik had ook 39009 (eigenlijk 2) plakboeken met uitgeknipte plaatjes en ook 2 stickerverzamelalbums en superveel dubbele plaatjes en ik had geen behang meer over enenen markt-shizzle natuurlijk als dekbedden, kopjes, schoolspullen bla bla en ik mocht ook lid worden van de Hitkrant En ik had geloof ik vijf shirts/truien. En maar twee cd's, want ze hadden er toen nou eenmaal niet meer maar wel de singles natuurlijk. En dat met vijf gulden zakgeld per week. Haast leuker dan NeoPets! En kussentjes.

ik schreef altijd 'ik hartje Nick' op mijn handen en dat mocht op een gegeven moment niet meer van mijn meester en toen vroeg hij aan mij 'droom je ook over nick' en toen zei ik 'ja natuurlijk 'en iedereen vond mij retarded en ik weet nu pas waarom
Haha, dat klinkt nogal als mijn verhaal
Oud 30-05-2005, 18:35
Fog
Fog is offline
ik wou emma zijn en daar vond ik mezelf ook op lijken en ik had plateau zolen en ik mocht niet naar het concert en toen moest ik huilen
Oud 30-05-2005, 18:47
Love_Fulfilled
Ik heb ook nog steeds m'n collectie t-shirts haha .
Oud 30-05-2005, 21:38
justakid
justakid is offline
jaja ik heb ook nog zo'n tour t-shirt gekocht toen bij die show,e n daar heeft mijn exboyfriend nog ingelopen afgelopen tijd
Oud 30-05-2005, 21:46
Avelon
Avelon is offline
ik was meestal mel b, maar zei altijd dat ik fan was van sporty spice want ik vond haar zielig omdat ze lelijk was en ik dacht dat ze anders geen fans had
ik ben zelfs naar het concert geweest en heb 'the movie' twee maaal in de bios gezien
Oud 30-05-2005, 22:31
Verwijderd
Ik vond die lolly's van de spicegirls altijd retelekker.. Verder heb ik wel singletjes van gekocht, en ik had de cd op bandje. Oh, en ik had ook viva forever (de laatste single) en het stickerboek helemaal vol, en die heb ik es verkocht op de rommelmarkt voor 7,50
Met citaat reageren
Oud 30-05-2005, 22:36
merels
merels is offline
ik was groot fan met alles er omheen.vele foto's, veel stickers, concert in de loge, playbacken voor de leraar, the movie, lolly's, cd's etc. Heb nog een stapel spullen ergens liggen.
ik was groot fan van mel c omdat ik haar adidasoutfits leuk vond en natuurlijk omdat ze sporty was
Oud 30-05-2005, 22:42
Broeder
Broeder is offline
Citaat:
terror koekjes schreef op 29-05-2005 @ 20:26 :
dnjn
arme meid toen besloot je zeker gothic te worden?
Oud 30-05-2005, 22:42
DG
DG is offline
ik viel op geri want die had toendertijd dikke tieten
(althans zo leek het)

bovendien ben ik nu genezen van het: harde-lul-syndroom-bij-het-zien-van-dikke-tieten
Oud 30-05-2005, 22:44
Faerie
Faerie is offline
Emma en Mel C vond ik altijd het leukst.
Ik was echt helemaal obsessed met de Spice Girls. Ik had heel mijn kamer volgeplakt met van die stickers die bij kaugom zaten. Ik heb ook nog heel veel spullen, een dekbed, pennen, potloden vanalles. En nog die oude cd's natuurlijk! Ik vond het echt supergaaf ook toen ik een video had gekregen van de Spice Girls.
En ik had ook schoentjes met lampjes erin hehe
Met citaat reageren
Oud 30-05-2005, 22:48
Verwijderd
Citaat:
Love_Fulfilled schreef op 30-05-2005 @ 19:47 :
Ik heb ook nog steeds m'n collectie t-shirts haha .
OMG die wil ik hebbenstelenoverkopen
Met citaat reageren
Oud 30-05-2005, 23:19
Verwijderd
speciaal voor jullie van teun
Met citaat reageren
Oud 31-05-2005, 09:45
JJ13
JJ13 is offline
ik wilde niemand zijn, maar ik had wel veel van de spice girls: postpapier, sleutelhanger, cd's, lolly's
Oud 31-05-2005, 10:53
Verwijderd
ik wilde altijd mel b zijn en iedereen vond dat ik op haar leek omdat ik ook zulk haar had en ook bruin was en we ware een keer met carnaval allemaal als spicegirls

maar ik ben nooit echt spicegirl fan geweest en ik vond die muziek echt niet leuk, ik was meer een five fan...
Met citaat reageren
Oud 31-05-2005, 10:59
Otis
Otis is offline
ik was posh
Met citaat reageren
Oud 31-05-2005, 11:04
Olijf
Olijf is offline
Ik vond ze eigenlijk allemaal heel erg leuk. Iedere Spice girl was zooo verschillend.
Maar als ik echt moest kiezen baby Spice en Posh.
Baby spice omdat zij zo schattig was enzo... Deed haar ook altijd na met dansjes op de basisschool. En posh gewoon omdat ze het mooist was met de mooiste kleding!
Met citaat reageren
Oud 31-05-2005, 12:41
Mandarijntje
Mandarijntje is offline
Ik was echt niet gezond fan van ze. Als ik mijn kamer ging opruimen ging ik me helemaal voorstellen dat de Spice Girls op bezoek zouden komen als ik klaar was.
Mijn kamer hing helemaal vol met posters, ik luisterde echt niets anders meer, de cd ging op repeat en zo zat ik dan de middag op mijn nette kamertje mijn plakboek vol te plakken.
Ik had die lelijke witte plateau-zool-gympen en een SG-horloge.
Met de weeksluiting was ik altijd Emma, blond haar dus tsjah. In die clip van Two Become One doet zij zo knipogen, dus tijdens ons stukje moest mijn 'vriendje' vooraan zitten zodat mijn knipoog wel gemeend leek natuurlijk.

Eigenlijk hield het mijn hoofd van andere zaken dan mijn broer die toen op de oncologie lag, dus mijn ouders moedigden het ook een beetje aan.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2005, 14:09
da leentjuh
da leentjuh is offline
Ik was heeeel erg fan van de Spice Girls. Had ook stiekem een cd van ze van de bieb op een bandje gezet (ik had in die tijd een walkman)

Emma was het coolst want die had altijd jurkjes aan en ik was een heel erg 'meisjesachtig' meisje. Ik had een abonnement op de Tina en daar stond zo'n test in op welke Spice Girl je het meest leek, er kwam eigenlijk Victoria uit, maar ik deed m gewoon net zo vaak tot er Emma uitkwam Achteraf vind ik Posh Spice eigenlijk wel veel beter als uitslag, maar goed.

Wij deden ook vaak de Spice Girls na, ik was dan altijd Emma, want ik had blond lang haar.
Oud 31-05-2005, 14:39
Verwijderd
Waarom vindt iedereen Emma zo gaaf, ik vond haar echt een hoer
Met citaat reageren
Oud 31-05-2005, 15:13
JJ13
JJ13 is offline
ik vond emma ook stom
Oud 31-05-2005, 18:21
Vitamintje
Vitamintje is offline
Ik vond Emma altijd de leukste. En ik had super veel van de spice girls, cd's, foto's met fotoalbum en een pennenbak en een portemonnee, een t-shirt, lolly's, kauwgom, deo, potloden, het boek en een video en natuurlijk schoenen met plateauzolen. Daar voelde ik me echt stoer mee maar nu vind ik ze hartstikke lelijk. En ik was ook nog helemaal anti-BSB om de een of andere reden.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2005, 22:53
terror koekjes
Citaat:
Broeder schreef op 30-05-2005 @ 23:42 :
arme meid toen besloot je zeker gothic te worden?
Nee. Eerst moest ik nog even voor hippie spelen. Dat was ook zo'n doldwaze periode
Oud 03-06-2005, 21:05
Miss_kausalaya
Miss_kausalaya is offline
sporty spice was mijn favoriet,... en later Mel.B ook wel..

En Mel.C heeft het ook het verst geschopt ..btw
Oud 03-06-2005, 21:48
Verwijderd
Citaat:
Miss_kausalaya schreef op 03-06-2005 @ 22:05 :
En Mel.C heeft het ook het verst geschopt ..btw
victoria is met beckham getrouwd, dus zij was de beste, duh
Met citaat reageren
Oud 03-06-2005, 21:51
Kaps
Kaps is offline
Citaat: