![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Zo zijn er ook mensen met slechte ervaringen met Maxtor schijven, slechte ervaringen met Gigabyte moederborden, slechte ervaringen met zo'n beetje alle merken. Wil nog niet zeggen dat het rotzooi is ![]()
||
Citaat:
ik ben niet echt een gamer maar ben wel toe aan wat nieuws wat betreft mn pc..
||
Citaat:
||
Citaat:
X800 of 6600 GT, allemaal onder of rond de €200. Je hebt gewoon de keuze uit: - Asus A8N-E, nForce 4 Ultra (Sound, LAN, SATA-RAID) € 91,20 - DFI Lanparty UT nF4 Ultra-D, nForce4 (PCI-e, Sound, LAN, SATA II, RAID, 1394) € 131,75 - Epox EP-9NPA+ Ultra, nForce4 Ultra (Sound, LAN, SATA II, RAID, 1494) € 118,- - Epox EP-9NPA+, nForce4 (Sound, LAN, SATA-RAID, 1394) € 99 - Gigabyte GA-K8NF9, nForce4 (PCI-e, Sound, LAN, SATA-RAID, 1394) € 89, - MSI K8N Neo4 Platinum, nForce 4 Ultra (Sound, LAN, SATA-RAID, 1394) € 130,75 - MSI RS480M2, Xpress 200 (mATX, PCI-e, Sound, LAN, SATA-RAID, VGA, 1394) € 93,- Zijn allemaal prima bordjes, DFI valt al af, omdat jij er negative ervaringen mee hebt. Epox hebben niet veel winkels, Gigabyte, Asus en MSI is overal wel te verkrijgen. Gigabyte kan Gimme More Beer aanraden. MSI K8N Neo4, kunnen D@mien en ik je aanraden, wij hebben ze allebei, ik heb hem gehad, inmiddels doorverkocht.
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() En mensen hoor je natuurlijk ook alleen als er iets niet goed is, er zullen ook genoeg mensen tevreden zijn met hun Asus bordje, maar die komen meestal niet even melden "alles werkt goed!".
||
Citaat:
||
Citaat:
En dat 4x slot doet het waarschijnlijk toch alleen maar in SLI mode op dat bord. De nForce4 heeft naar mijn weten 20 PCIe lanes, en als er dan 16 al nodig zijn voor de grafische kaart (of in SLI mode 2x 8) dan heb je er nog vier andere over. Als de boel niet in SLI draait, dan is het tweede PCIe x16 slot voorzien van 2 PCIe lanes, dan nog eentje op het PCIe x1 slot.. En jawel, ook één voor het PCIe x4 slot. Dus als ik een vette controller erin mik, dan breek ik een stuk plastic uit een ander slot, of ik pleur'm in een PCIe x16 slot, want ik hoef toch geen SLI (heeft niet bar veel zin in X2). Tyan heeft een bord met twee volledige bezette PCIe x16 sloten. Iwill heeft ook zo'n ding (ontzettend mooi bord trouwens, erg netjes) en Supermicro volgens mij ook. Alleen een beetje prijzig allemaal. En over Asus: Tsja, ze doen het niet slecht. Ik heb ook wel eens ellende gehad met mijn K8V, maar wat moet je dan? Abit heeft aandelen in een ventilatorfabrikant, MSI knoeit soms ook maar wat aan, Epox is leuk, maar kut te krijgen of ze lopen wat achter qua techniek en mja.. Wat blijft er over? Gigabyte? Ook niet echt bijzonder. En aan moederborden met een twijfelachtige support begin ik ook niet meer. Er worden er vast veel van verkocht, daarom hoor je er ook veel lui over klagen. En die nieuwe A8N-SLi Premium is tof, dan hoef je niet zo'n ding om te prikken in je moederbord als je je PCIe lanes anders wil verdelen.
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Forum waar je support krijgtvan DFI, staan ook beta biossen op e.d. Ga mijn DFI btw inruilen voor een Epox. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[proc] Moederbord voor een Core 2 Quad unpopular | 8 | 25-06-2007 20:04 | |
Software & Hardware |
[Moederbord] is kapoet? Kurogane | 9 | 30-06-2005 12:19 | |
Software & Hardware |
[Moederbord] Waar moet ik op letten met vervangen Paperz | 32 | 08-03-2005 07:31 | |
Software & Hardware |
[MOEDERBORD] Welke heb ik? bezorghoer | 5 | 18-08-2004 20:43 | |
Software & Hardware |
[Videokaart] Welke Faab-D'chem | 35 | 31-03-2004 04:00 | |
Software & Hardware |
[Moederbord] Beste keus? Ocelot | 13 | 04-03-2004 11:35 |