Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Van de zwakke meisjes of van de loverboys?
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
De zogenaamde Loverboy-prostitutie is een verschijnsel dat de afgelopen tien jaar de kop op stak in bijna alle Nederlandse steden. Loverboys worden beschouwd als 'kleine pooiers'. De telefilm 'Loverboy' vertelt het verhaal van een meisje dat in de prostitutie belandt. De film: Loverboy vertelt het verhaal van Denise, een 17-jarig meisje uit een blank ondermodaal gezin in Den Haag. Ze is een buitenbeentje op een 'zwarte' middelbare school en schaamt zich voor haar thuissituatie. De middelbare school afmaken en studeren is voor Denise geen optie want dat duurt te lang. Denise wil nu leven en gelukkig zijn. Wanneer Denise de charmante, 19-jarige Michael ontmoet, lijken al haar dromen in vervulling te gaan. Michael behandelt haar als een prinses en geeft veel geld aan haar uit. Maar Michael heeft een dubbele agenda: hij manipuleert Denise om haar in de prostitutie te laten werken. Michael geeft haar het idee dat ze samen de prostitutie uitvinden als ideale manier om welvarend, hip en gemakkelijk te kunnen leven. Monique van der Werff speelt erin (opgezocht ![]() Paar keer op nederland 3 geweest.. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
One man's loss always is another man's gain Yes, one man's joy always is another man's pain |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Het zijn niet alleen 'domme chix' er zitten jongen vrouwen van alle klassen en standen bij ook van de universiteit of 'chix' die een normaal leven 'hadden' |
![]() |
||
Citaat:
Iedereen weet en er word niks aan gedaan af en toe ben ik echt trots om Nederlander te zijn... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
wat denk je zelF? |
![]() |
||