Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-06-2005, 14:14
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Citaat:
Daarom zoeken loverboys ook altijd meisjes op die het even allemaal niet meer zo helder op een rijtje hebben staan.
idd

En daarom vind ik hun gedrag zo enorm verwerpelijk.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-06-2005, 14:18
Loezzel
Loezzel is offline
Citaat:
hhendrikxx schreef op 01-06-2005 @ 15:14 :
idd

En daarom vind ik hun gedrag zo enorm verwerpelijk.
Wiens gedrag?
Van de zwakke meisjes of van de loverboys?
Oud 01-06-2005, 14:31
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Allebei. Het meisje moet nee zeggen. Maar de jongen moet de vraag (wil je seks voor geld hebben?) niet eens stellen...

Hij zal de sterkere zijn. Dus moet hij de verantwoordelijkheid nemen.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2005, 15:51
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 31-05-2005 @ 16:21 :
Da's meer een player.

Is een loverboy niet meer iemand die met dure cadeaus jonge naïeve meisjes probeert te pimpen?
om ze vervolgens in de prositutie te krijgen...
Oud 01-06-2005, 16:55
Verwijderd
Citaat:
Smobbo schreef op 01-06-2005 @ 12:59 :
Een film over loverboys? Nooit van gehoord...

De zogenaamde Loverboy-prostitutie is een verschijnsel dat de afgelopen tien jaar de kop op stak in bijna alle Nederlandse steden. Loverboys worden beschouwd als 'kleine pooiers'. De telefilm 'Loverboy' vertelt het verhaal van een meisje dat in de prostitutie belandt.

De film:

Loverboy vertelt het verhaal van Denise, een 17-jarig meisje uit een blank ondermodaal gezin in Den Haag. Ze is een buitenbeentje op een 'zwarte' middelbare school en schaamt zich voor haar thuissituatie. De middelbare school afmaken en studeren is voor Denise geen optie want dat duurt te lang. Denise wil nu leven en gelukkig zijn.
Wanneer Denise de charmante, 19-jarige Michael ontmoet, lijken al haar dromen in vervulling te gaan. Michael behandelt haar als een prinses en geeft veel geld aan haar uit. Maar Michael heeft een dubbele agenda: hij manipuleert Denise om haar in de prostitutie te laten werken. Michael geeft haar het idee dat ze samen de prostitutie uitvinden als ideale manier om welvarend, hip en gemakkelijk te kunnen leven.

Monique van der Werff speelt erin (opgezocht )

Paar keer op nederland 3 geweest..
Met citaat reageren
Oud 02-06-2005, 11:32
Ostentation
Ostentation is offline
Nog meer mensen met goede tips?!
Met citaat reageren
Oud 02-06-2005, 13:30
Skilly
Skilly is offline
Citaat:
Jolankaas schreef op 01-06-2005 @ 17:55 :
De zogenaamde Loverboy-prostitutie is een verschijnsel dat de afgelopen tien jaar de kop op stak in bijna alle Nederlandse steden. Loverboys worden beschouwd als 'kleine pooiers'. De telefilm 'Loverboy' vertelt het verhaal van een meisje dat in de prostitutie belandt.

De film:

Loverboy vertelt het verhaal van Denise, een 17-jarig meisje uit een blank ondermodaal gezin in Den Haag. Ze is een buitenbeentje op een 'zwarte' middelbare school en schaamt zich voor haar thuissituatie. De middelbare school afmaken en studeren is voor Denise geen optie want dat duurt te lang. Denise wil nu leven en gelukkig zijn.
Wanneer Denise de charmante, 19-jarige Michael ontmoet, lijken al haar dromen in vervulling te gaan. Michael behandelt haar als een prinses en geeft veel geld aan haar uit. Maar Michael heeft een dubbele agenda: hij manipuleert Denise om haar in de prostitutie te laten werken. Michael geeft haar het idee dat ze samen de prostitutie uitvinden als ideale manier om welvarend, hip en gemakkelijk te kunnen leven.

Monique van der Werff speelt erin (opgezocht )

Paar keer op nederland 3 geweest..
Hmm goede film. Weet je messchien wanneer ze dat weer draaien?
Oud 02-06-2005, 14:03
Mr.Hypert€xt
Mr.Hypert€xt is offline
Laatst is hier nog een topic over geweest, dus als je even zoekt op ''loberboy" kom je vast wel meer te weten.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2005, 20:56
Verwijderd
Citaat:
Skilly schreef op 02-06-2005 @ 14:30 :
Hmm goede film. Weet je messchien wanneer ze dat weer draaien?
Nee jammer genoeg niet, vond 'm wel goed. Maar hij is al meerdere keren op tv geweest dus zal vast wel weer een keer komen.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2005, 21:02
evanescence
evanescence is offline
heb pas artikel geschreven en heb ook misc nog wel wat bijlages..wil je die hebben? had een 8,5
Oud 02-06-2005, 23:00
Blues
Blues is offline
Citaat:
DetonatorDc schreef op 31-05-2005 @ 16:56 :
In de Volkskrant stond laatst een heel onderzoek meen ik.
2 maanden terug als ik het goed heb.

Het nut? -> Geld, geld en nog eens geld...

Je laat dan wel een meisje helemaal kapot gaan, maar je hebt dan wel snel geld

De een zijn leed is de ander zijn BMW.
Zo zijn mensen nu eenmaal!

One man's loss always is another man's gain
Yes, one man's joy always is another man's pain
Met citaat reageren
Oud 02-06-2005, 23:13
bamiPoep
bamiPoep is offline
Citaat:
Loezzel schreef op 01-06-2005 @ 15:18 :
Wiens gedrag?
Van de zwakke meisjes of van de loverboys?
alleen van die domme chix. loverboys proberen ook alleen maar een beetje inkomen te verdienen.
Oud 02-06-2005, 23:32
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Je zal die domme dingen wel roepen om ons te stangen... Toch vind ik je uitspraken zielig!
Met citaat reageren
Oud 03-06-2005, 00:07
Blues
Blues is offline
Citaat:
hhendrikxx schreef op 03-06-2005 @ 00:32 :
Je zal die domme dingen wel roepen om ons te stangen... Toch vind ik je uitspraken zielig!
mee eens
Het zijn niet alleen 'domme chix' er zitten jongen vrouwen van alle klassen en standen bij ook van de universiteit of 'chix' die een normaal leven 'hadden'
Met citaat reageren
Oud 03-06-2005, 10:33
Mr.Hypert€xt
Mr.Hypert€xt is offline
De meisjes zijn onzeker, de jongen kansloos en crimineel. Je wordt niet zomaar een loverboy, sociale en economische problematiek speelt ook een rol, maar dat mag uiteraard geen vrijbrief zijn. Maar ik ben wel van mening dat meisjes die trappen in het inmiddels bekende loverboyfenomeen erg dom zijn, of je bent héél wereldvreemd (iedereen weet inmiddels wat loverboys zijn) of je bent gewoon dom, eigenwijs en goedgelovig. Want zeg nou zelf, een Antilliaan/Marokkaan/ Hollandse sjonnie van +/- 20 á 25 met veel sieraden, dure kleding, flappen en bergen met tijd om de hele dag in een nog duurdere wagen te rijden, geloof jij dat?
Met citaat reageren
Oud 06-06-2005, 18:48
Blues
Blues is offline
Citaat:
Mr.Hypert€xt schreef op 03-06-2005 @ 11:33 :
De meisjes zijn onzeker, de jongen kansloos en crimineel. Je wordt niet zomaar een loverboy, sociale en economische problematiek speelt ook een rol, maar dat mag uiteraard geen vrijbrief zijn. Maar ik ben wel van mening dat meisjes die trappen in het inmiddels bekende loverboyfenomeen erg dom zijn, of je bent héél wereldvreemd (iedereen weet inmiddels wat loverboys zijn) of je bent gewoon dom, eigenwijs en goedgelovig. Want zeg nou zelf, een Antilliaan/Marokkaan/ Hollandse sjonnie van +/- 20 á 25 met veel sieraden, dure kleding, flappen en bergen met tijd om de hele dag in een nog duurdere wagen te rijden, geloof jij dat?
Klopt wat je zegt maar hoeft niet altijd zo te zijn, het gaat heel erg langzaam ze sleuren je in 'n wereld waar je niet meer uit kwam, er is ook 'n film gemaakt over 'n meisje (dat best slim was, maar wel financiel kapot) die in aanraking komt met zo'n loverboy dude...

Iedereen weet en er word niks aan gedaan af en toe ben ik echt trots om Nederlander te zijn...
Met citaat reageren
Oud 06-06-2005, 20:01
perfectme
perfectme is offline
Ik ben een player. Telt dat ook? :')
Met citaat reageren
Oud 06-06-2005, 20:56
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 31-05-2005 @ 16:21 :
Da's meer een player.
Ja, als een jongen vraagt om een trio is hij een player.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2005, 12:41
Ostentation
Ostentation is offline
Citaat:
perfectme schreef op 06-06-2005 @ 21:01 :
Ik ben een player. Telt dat ook? :')

wat denk je zelF?
Met citaat reageren
Oud 12-06-2005, 12:52
Paulo Nuñez
Paulo Nuñez is offline
'geloof me het zijn altijd dezelfde types die slachtoffer worden kortom bv van die wijven die ""hard to get"" denken te spelen maar eigenlijk al in het begin duidelijk maken datz e zin hebben in sex en ontevreden zijn met hun leven
Met citaat reageren
Oud 12-06-2005, 13:02
Verwijderd
Citaat:
Blues schreef op 06-06-2005 @ 19:48 :

Iedereen weet en er word niks aan gedaan af en toe ben ik echt trots om Nederlander te zijn...
Af en toe ben ik er echt trots op een weldenkend mens te zijn.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten