![]() |
||
Citaat:
![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Okay! ![]() ![]() Maar kan iemand dan wel DUIDELIJK uitleggen waar de grondwet voor staat?
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
'milieu moet worden tegengegaan'. Hmm ![]() ![]() Milieuproblemen dus ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Ik wilde graag voor stemmen, maar mijn stembriefje was nergens te vinden ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
en die dieren wel, tis gewoon zinloos geweld en die dieren kunnen zelf niks terugdoen |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En alle mensen die geen anti-kogel-huid hebben kunnen ook niks terugdoen. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
En ik heb ook vóór gestemd. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Mensen kunnen een europees besluit aanvechten door middel van een millioen burgers op te trommelen, echter de europese wetgever hoeven er geen waarde aan te hechten alleen daarvoor al zou ik tegen stemmen
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() De onderhandelingen moeten nog beginnen. Dáár is men het pas over eens geworden. Wanneer zullen mensen zich eens eerst laten informeren voordat ze iets gaan roepen? |
![]() |
||
Citaat:
![]() En het is ze min of meer al beloofd.. en als ik al die ministertjes maar hoor.. dat ze er niet meer vanaf kunnen... dan lijkt het mij dat er toch een goeie kans is dat turkije bij de EU komt... |
![]() |
||
Citaat:
Maargoed. De enige manier voor Turkije om in de EU te komen is door dusdanig te veranderen. En dat doe je niet zo 1 2 3. Dus de komende tien jaar hoef je niet te verwachten dat Turkije toetreedt. En verder heeft het een wel of niet toetredend Turkije niets, maar dan ook helemaal niets te maken met de grond, behalve dan het feit dat het met de grondwet wel degelijk moeilijker wordt voor nieuwe landen om er bij te komen. Dus zeur niet als je er niets van weet.
||
Citaat:
Het gaat mij er om dat die grondwet mij niet aanstaat als hij ook voor een land als turkije gaat gelden, boeiend dat het over 10 jaar is... boeiend als het over 50 jaar pas is.... Het gaat erom dat ik niet wil dat die wet ook voor turkije gaat gelden. Maakt me niet uit in welk jaar dat is.. desnoods in 2078... dan zal ik er niet meer zijn, maar mijn kinderen wel... en hun kinderen... Want geef toe... ze hebben het hele zootje mooi lopen verneuken voor de komende generaties (voor onze generatie ook al eigenlijk ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
En dan nog, dat heeft niets te maken met het feit dat 'ik wil niet dat Turkije bij de EU komt' geen reden is om tegen de grondwet te stemmen.
||
Citaat:
![]() Mij boeid het niet of turkije erbij komt, maar als turkije erbij komt wil ik niet dat die grondwet van toepassing is. En wat boeid het ook, er is tegen gestemd, goed gedaan nederland! ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dat men 'nee' stemt vanwege het ontbreken van stierenvechten, is een signaal dat de Grondwet simpelweg nog niet perfect of volledig genoeg is. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik heb overigens voor gestemd, omdat de mensen die ik als experts beschouw dat ook deden. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Het weerwolfspel #46 deel 2 Lethe | 500 | 21-04-2008 22:40 | |
De Kantine |
Wat vond jij minder aan de partij waarop je gestemd hebt? Eye of Sauron | 59 | 03-03-2007 17:14 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Verkiezingen - wat heb JIJ al gedaan? Joyceb | 33 | 22-11-2006 18:49 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Is God almachtig? Redhair | 302 | 26-10-2004 11:56 | |
Lichaam & Gezondheid |
Welke schoenmaat heb jij? D-sire | 138 | 14-06-2004 19:13 | |
De Kantine |
Ben jij trots op... -Meisje- | 53 | 16-06-2002 18:09 |