![]() |
||
Citaat:
![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() ik kan helaas niet ivm eind project ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Was het wel druk verder, aangezien er geen treintjes reden? |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
Malkovich Enorm goed geluid met een show die helaas niet veel enthousiasme opwekte bij het, merendeel metal, publiek. Wel jammer, want de band ging er wel degelijk voor en ze bewezen nogmaals dat ze momenteel tot de creme de la creme van de nederlandse bands behoord. DEP Enorm vette show, al zullen de geluidstechnici dit niet met mij eens zijn, want er zijn wel een aantal boxen gesneuveld, flessen water vlogen met regelmaat de zaal door, microfoonstandaards werden het podium over gekegeld etc. Al met al was er iets van 125 man binnen gok ik. Ondanks de treinen kwam er dus toch redelijk wat publiek op af. Dit waren voor het merendeel echter 'locals'. + DEP in een kleine zaal + Malkovich - Geen frisse lucht / airco in de zaal. Hierdoor werd het wel heel erg benauwd. --King Locust |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() @roxy ![]() @ddeftones locals, ik heb er 75 km voor gereden ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar iedereen heeft zich vermaakt ![]() |
![]() |
||
Citaat:
GODVERDOMME WAT VET ZEG. ik sluit me eigenlijk bij ddeftones aan, maar toch nog een klein verslagje. King Locust: Wat een ontiegelijke kutband zeg, gatverdamme, het kwam niet over, ze speelden opzich wel strak. De zanger miste gewoon het charisma, en de rest stond er ook een beetje als een zoutzak bij. hét minpunt van de hele avond. Malkovich Ik moet zeggen dat ik in het begin nogal schrok toen ze opkwamen. wat moeten die hipsters hier en die zanger met die polo met zijn axel rose bandana? dat sloeg snel om. Wat speelt die band strak, ze stralen wat uit en de zanger deed gekke dansjes.<3 Helemaal niks op aan te merken, alleen nogal jammer dat het publiek niet 'echt' losging. Niks dan respect voor die gasten.ik wilde a criminal record kopen, maar mijn geld was op en er was geen pinautomaat in de buurt helaas. DILLINGER. godverdomme wat was dit hard, en wat een podiumpresentatie, gewoon zwaar geniaal. de zanger(greg) ging echt als een idioot te keer, gooide met boxen, en sprong op een gegeven moment half pittend het publiek in. bijna nog een klap voor mijn kop gekregen met een gitaar toen ik de gitarist vastpakte, die gasten gooien en smijten met hun instrumenten alsof het een lieve lust is. ![]() verder heb ik rxqueen(zij is mooi ![]() ![]() ![]() ik heb nog wat merchandise gekocht van dillenger, 2 shirtjes voor 10 euro. ![]() +++DILLENGER!!! ++malkovich ++prijs(10 euro) ++intieme show +leuke merchandise +zatheid ---KING LOCUST ![]() --op een gegven moment was het te warm --Ring van tiq kwijtgeraakt, die we gelukkig wel weer hebben gevonden. ![]() daarna nog uit geweest en schijndel, was ook wel gezellig.
||
Citaat:
![]() @pim ![]()
||
Citaat:
![]() en ik vond het wel grappig dat zo'n gitarist meneer die zanger een paar keer gewoon een duw gaf zodat ie van het podium 'viel' hihi
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() dan heb ik jou ook gezien ja. ![]()
||
Citaat:
- het roept bij jouw geen emotie op omdat het je sowieso niet raakt - je hebt een vrij eigenzinnige opvatting over gevoelens/emoties dep raakt bij zowel op esthetisch gebied en emotioneel gebied zeer hard. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |