Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-06-2005, 15:13
Verwijderd
Citaat:
Andijvie schreef op 06-06-2005 @ 15:55 :
Ik zie hem elke dag, want we wonen samen. En daarnaast heb ik genoeg tijd voor mezelf, want ook de tijd waarin we samen zijn is mijn tijd. Ik kan precies doen wat ik wil en hij ook.
Maar heb je nooit dat je eens alleen wil zijn? Dat is toch iets anders dan kunnen doen wat je wil.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-06-2005, 15:22
Verwijderd
Citaat:
zuster schreef op 06-06-2005 @ 16:13 :
Maar heb je nooit dat je eens alleen wil zijn? Dat is toch iets anders dan kunnen doen wat je wil.
Oh ja, dan ga ik op de slaapkamer zitten of stuur ik hem naar de slaapkamer Hij werkt 7 dagen per week, dus ik ben vaak genoeg alleen. We zitten absoluut niet op elkaars lip ofzo. Ik ga daarnaast regelmatig naar mijn ouders, dan is hij eens alleen thuis.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2005, 15:28
ChateauDenise
ChateauDenise is offline
Als we beide vrij zijn (lees; geen stage of school) dan zijn we altijd bij elkaar. We wonen samen (bij mijn ouders + zusjes in). Als het aan hem zou liggen doen we alles samen. Van boodschappen halen tot afwassen. Heb er geen problemen mee, maar soms zeg ik toch nee. Niet omdat ik tijd voor mezelf wil hebben, maar omdat ik nogal een lui persoon ben. Daarnaast heb ik nooit het gevoel gehad van 'rot op, ik wil tijd voor mezelf'.
Oud 08-06-2005, 10:34
minie
minie is offline
Ik zie hem ook bijna elke dag (2 dagen niet)
maar... ik vind dat ik nog tijd genoeg heb voor mezelf..
Ik zit meestal alleen 's morgens op school.. dus 's middags
kan ik dingen voor mezelf doen..
Ik heb er gewoon behoetfte aan om hem te zien
Het voelt gewoon goed als ik hem zie.. omdat hij
ook mijn beste vriend is..

Andere mensen zie ik nog wel..maar wel minder
maar dat vind ik niet erg..

Ik heb er ook iets mooiers voor tegenover staan..
Oud 08-06-2005, 14:54
bracelance
bracelance is offline
je zal de vrije tijd die je hebt tussen hun moeten verdelen, daar zullen beide partijen (vriendin(nen) en vriend(en)) moeten accepteren, als ze dat niet kunnen zijn ze egoistisch
Oud 08-06-2005, 22:16
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Ook al heb ik geen vriendin, ik wil hier toch iets over kwijt.

Als ik een vriendin zou hebben, zou ik haar door alle drukte waarschijnlijk niet meer kunnen zien dan 2 avonden per week. Vanaf nu heb ik dan wel een maandje vakantie, maar in drukke periodes gaat school en werk nou eenmaal voor. En verder wil ik ook nog wat dingen met mijn vrienden doen en wil ik ook een avondje in de week voor mezelf hebben (gewoon zelf een beetje relaxen / sporten / internetten).

Maja, ik wil waarschijnlijk te veel. Echter, ik zie het gewoon bij bepaalde vrienden: ze hebben een vriendin en je ziet ze bijna nooit meer. Het irriteert me niet, maar jammer vind ik het wel. Maar toch laat ik die jongens niet vallen, toch vraag ik voor elk weekend van: "Ga je mee op stap / iets leuks doen?" en dan is het vaak ja: "We gaan niet." Hoezo, moet je eerst toestemming aan je vriendin vragen dan? Of als zij niet gaat, ga jij ook dan niet? Ik vroeg het aan hem, niet aan hun beiden (met alle respect naar de vriendinnen die ze hebben), als diegene met me op stap gaat mag die gerust zijn vriendin mee nemen.

Kijk, en dit soort dingen willen mij niet overkomen. Ik wil niet doordat ik een vriendin heb (en redelijk onder de plak raak) andere hobby's gaan verwaarlozen. Het is misschien een beetje zwart-wit bekeken en ik weet dat deze instelling nogal "fout" is, maar misschien verander ik me hier in nog wel eens.

Nu wil ik niet zeggen dat alle meiden zo zijn, echt niet. Er zijn ook genoeg lieve meiden die je hierin kunnen begrijpen. Maar volgens mij gaan veel meiden geleidelijk aan zeuren als je te weinig tijd en aandacht aan ze besteedt. Tja, ik wil wel meer tijd voor ze vrij maken, maar dan moet ik andere dingen laten vallen en dat vind ik ook wel jammer. Maja, keuzes maken, daar gaat het dan om.

Kortom: ik vind het moeilijk om keuzes te maken. En uiteraard bekijk ik het te zwart-wit. Echter, het "school en werk gaat voor het meisje"-principe gaat altijd bij me op en dat krijg je niet meer uit me. Denk ik...

Boh, wat een lap tekst. Sorry voor het lastig vallen.

Laatst gewijzigd op 08-06-2005 om 22:20.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2005, 09:44
K-elli-e
K-elli-e is offline
Je geeft zelf al aan dat je geen vriendin hebt en dan is het erg moeilijk om dat zo te beslissen. Ik dacht net als jij voor dat ik verkering kreeg maar op een gegeven moment doe je meer samen en ga je ook samen uit. Op een gegeven moment is dat normaal (althans bij mij) En als de één geen zin heeft is het al snel, ok zullen we dan iets anders doen. Maar je moet natuurlijk wel de vrijheid krijgen om je eigen dingen te kunnen doen. En niet alles van je af laten nemen. Maar dat is vanzelfsprekend. Als je verkering hebt moet je er gewoon rekening mee houden dat sommige dingen veranderen. Maar je krijgt er wel veel voor terug. Overigens, als mijn vriendje hier is dan kan ik nog mijn eigen ding doen.
Oud 09-06-2005, 10:17
Verwijderd
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 08-06-2005 @ 23:16 :
Ook al heb ik geen vriendin, ik wil hier toch iets over kwijt.

Als ik een vriendin zou hebben, zou ik haar door alle drukte waarschijnlijk niet meer kunnen zien dan 2 avonden per week. Vanaf nu heb ik dan wel een maandje vakantie, maar in drukke periodes gaat school en werk nou eenmaal voor. En verder wil ik ook nog wat dingen met mijn vrienden doen en wil ik ook een avondje in de week voor mezelf hebben (gewoon zelf een beetje relaxen / sporten / internetten).

Maja, ik wil waarschijnlijk te veel. Echter, ik zie het gewoon bij bepaalde vrienden: ze hebben een vriendin en je ziet ze bijna nooit meer. Het irriteert me niet, maar jammer vind ik het wel. Maar toch laat ik die jongens niet vallen, toch vraag ik voor elk weekend van: "Ga je mee op stap / iets leuks doen?" en dan is het vaak ja: "We gaan niet." Hoezo, moet je eerst toestemming aan je vriendin vragen dan? Of als zij niet gaat, ga jij ook dan niet? Ik vroeg het aan hem, niet aan hun beiden (met alle respect naar de vriendinnen die ze hebben), als diegene met me op stap gaat mag die gerust zijn vriendin mee nemen.

Kijk, en dit soort dingen willen mij niet overkomen. Ik wil niet doordat ik een vriendin heb (en redelijk onder de plak raak) andere hobby's gaan verwaarlozen. Het is misschien een beetje zwart-wit bekeken en ik weet dat deze instelling nogal "fout" is, maar misschien verander ik me hier in nog wel eens.

Nu wil ik niet zeggen dat alle meiden zo zijn, echt niet. Er zijn ook genoeg lieve meiden die je hierin kunnen begrijpen. Maar volgens mij gaan veel meiden geleidelijk aan zeuren als je te weinig tijd en aandacht aan ze besteedt. Tja, ik wil wel meer tijd voor ze vrij maken, maar dan moet ik andere dingen laten vallen en dat vind ik ook wel jammer. Maja, keuzes maken, daar gaat het dan om.

Kortom: ik vind het moeilijk om keuzes te maken. En uiteraard bekijk ik het te zwart-wit. Echter, het "school en werk gaat voor het meisje"-principe gaat altijd bij me op en dat krijg je niet meer uit me. Denk ik...

Boh, wat een lap tekst. Sorry voor het lastig vallen.
Mja, het punt is dat je, als je verkering hebt, het léuk is als je vriendje er ook is tijdens het uitgaan. Is er tenminste nog iemand daar die je mag zoenen

Maar goed, het is echt niet zo dat je nooit meer wat alleen doet. Ik ga vaker uit zónder het vriendje dan met, en hij ook vaker zonder mij. Bovendien besteden we allebei nog evenveel tijd aan onze hobbies (en werk, en studie), en gaan daarom ook eigenlijk nauwelijks dingen samen doen. Dat is eigenlijk ook wel vervelend, soms, maar we zijn allebei niet van plan om daarop te minderen.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2005, 10:23
Verwijderd
Voor het feit dat mijn vriend hier 100 meter vandaan woont zie ik hem vrij weinig. Ik denk om de 2 a 3 dagen. Meestal alleen op maandag en vrijdag. Oja en zondag af en toe.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2005, 12:24
gekmeisje18
gekmeisje18 is offline
ik zie mn vriend ongeveer 1 of 2 keer door de week
en int weekend blijft ie meestal wel n keertje slapen..

maar mn beste vriendinnetje zie ik ook nog vaak
Oud 09-06-2005, 12:42
zoef de haas
zoef de haas is offline
Heb nu geen vriend maar als ik die heb zorg ik wel dat ik mijn vrienden en vriendinnen gewoon blijf zien en met ze uitga en dingen doe zonder m'n vriend...
Vriendin van mij heeft nu een vriend die ze elke dag ziet en haar vriendinnen ontzettend voor hem laat vallen, heb mezef ook voorgenomen nooit zo te worden bah
Mijn ex zag ik 2 a 3 keer in de week door de weeks 's avonds een keer en dan in het weekend 1 en soms 2 keer zou er ook compleet gek van worden zou ik die elke dag moeten zien
Oud 09-06-2005, 18:44
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Kellie-Mensje schreef op 09-06-2005 @ 10:44 :
Als je verkering hebt moet je er gewoon rekening mee houden dat sommige dingen veranderen. Maar je krijgt er wel veel voor terug. Overigens, als mijn vriendje hier is dan kan ik nog mijn eigen ding doen.
Inderdaad, daar houd ik nu al rekening mee. Maar misschien vind ik het minder als die dingen veranderen. Ik weet het: je krijgt er wel veel voor terug want liefde is iets moois. Maar het kan ook niet mooi zijn met teleurstellingen en zo. En als ik teleurgesteld of verdrietig ben, pieker ik de hele dag. Dat wil ik ook niet.

Citaat:
Morgan schreef op 09-06-2005 @ 11:17 :
Mja, het punt is dat je, als je verkering hebt, het léuk is als je vriendje er ook is tijdens het uitgaan. Is er tenminste nog iemand daar die je mag zoenen

Maar goed, het is echt niet zo dat je nooit meer wat alleen doet. Ik ga vaker uit zónder het vriendje dan met, en hij ook vaker zonder mij. Bovendien besteden we allebei nog evenveel tijd aan onze hobbies (en werk, en studie), en gaan daarom ook eigenlijk nauwelijks dingen samen doen. Dat is eigenlijk ook wel vervelend, soms, maar we zijn allebei niet van plan om daarop te minderen.
Kijk, zo hoort het. Inderdaad, gewoon uitgaan met vriendin én mijn/haar vrienden. Deed ik ook vaak toen ik een vriendin had... ook uitgaan zonder haar was geen probleem. Ook kon ik in de tijd dat ik iets met haar had nog van allerlei dingen voor mezelf doen. Dat was gewoon ideaal met die meid: ze was echt lief. Maar ja, er zijn natuurlijk ook ander soort meiden. Van die types die om zo'n dingen al vrij snel gaan zeuren. Stapelt zoiets op dan (loop je steeds tegen hetzelfde probleem op), dan wordt het natuurlijk nooit iets in een relatie. Das ook wel vervelend.

Trouwens, over die 2 avonden per week samenzijn had ik dus al 1 stapavond bij gerekend. Die 2 avonden zijn inclusief dus een stapavond.

Ach ja, whatever eigenlijk ook allemaal, ik zie wel wat de toekomst brengt.
Oud 12-06-2005, 20:19
Aurora
Aurora is offline
Naja, mn vriend woont bij mn ouders en ik ben redelijk vaak thuis (woon eigenlijk op kamers, maar daar ben ik op het moment niet zo vaak) dus we zien elkaar zo ongeveer elke dag.

Mn vriendinnen zie ik minder, maar dat heeft ook te maken met drukte ivm studie enzo.
Oud 13-06-2005, 09:52
Alistar
Alistar is offline
Ik zit vrij vaak bij mijn vriend, of hij bij mij.
En nu helemaal, want zn vader is paar dagen geleden overleden
Oud 13-06-2005, 09:57
K-elli-e
K-elli-e is offline
Citaat:
Alistar schreef op 13-06-2005 @ 10:52 :
Ik zit vrij vaak bij mijn vriend, of hij bij mij.
En nu helemaal, want zn vader is paar dagen geleden overleden
Awww Sterkte ermee!
Reageren

Regels voor berichten