![]() |
||
Citaat:
Smaken zoals het rijkt? HOOP HET NIET!! |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik weet zeker dat jij ook geen geloofwaardige bron zult hebben dat het "lekker" zou zijn. En ja het verschilt per jongen, maar over het algemeen ruitk het een beetje hetzelfde, smaakt het hetzelfde. Iedereen eet/drinkt ongeveer hetzelfde, dus aan de smaak verandert weinig. Het blijft "sperma" en geen aarbeien milk shake bijvoorbeeld. Dus het is alles behalve lekker. Dat sommige vrouwen het als "neutraal" beschouwen kan ik nog wel inkomen, maar "lekker"? Nee echt niet. Ze kunnen beter "geil" zeggen. Mannen en vrouwen hebben allemaal een tong, proeven er allemaal smaken als zout, zoet etca mee. Al laat je je vriend zijn ( of iemand anders) sperma doorslikken zal hij er ook van walgen/ niet lekker vinden. En jawel, dat is precies hetzelfde. Man-vrouw beide menselijk en dezelfde smaakzintuigen (of hoe je het ook wil noemen). Alle menselijke "afvalstoffen" zijn gewoon smerig: snot, zweet, speeksel, stront, pis, scheten, afscheiding, sperma etca. en echt NIET lekker |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Overigens heb je als mens een ingebouwde afkeer van stront en pis, weer niet van snot. Dus je gooit twee groepen bij elkaar. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik had al zo'n vermoeden dat je jezelf als bron zou gebruiken. Stel dat ik je zou geloven (wat erg ongeloofwaardig is), mag ik dan misschien zo vrij zijn om je te vragen wat je er dan precies zo "lekker" aan vindt? Want ik kan me dat serieus echt niet voorstellen en ik ken ook werkelijk niemand die dat echt "lekker"vindt. Of je vriend zijn sperma moet naar bier smaken, maar dat betwijfel ik. |
![]() |
||
Citaat:
Je gedachten over een bepaalde smaak bepalen ook hoe je die smaak beleeft, hoe iets proeft. Dus de instelling van degene die het slikt zal ook zeker beinvloeden hoe diegene sperma vind smaken. Heterosexuele mannen zullen waarschijnlijk sperma ook minder snel 'lekker' vinden dan vrouwen ![]() Plus, trouwens, het feit dat sperma geen afvalstof is. Afvalstoffen loos je omdat je ze niet nodig hebt, sperma loos je omdat je het juist wel nodig hebt. Nodig om kinderen te krijgen, that is. (dat je het dan niet in een mond moet lozen is een ander verhaal)
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Dat kan ik niet uitleggen, wat vind jij bijvoorbeeld lekker aan aardappelen? Zolang het niet overdreven zout of bitter is, zou ik (figuurlijk) een kopje naast me op mn bureau hebben staan. Ooit warme, verse paardenmelk/biest op? Beetje hetzelfde idee (bij de goeie vent dan). Dat er weinig mensen zijn die het écht lekker vinden betekent maar niet gelijk dat het per definitie vies en ranzig is, en dat semi-geile wijven het in hun bek laten spuiten en met een ranzige blik beweren dat ze er pap van lusten maar 3 minuten later in een hoekje staan te kokhalzen, tsja, niet mijn probleem. En bier is nou niet iets dat ik graag zou slikken ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Sperma is op een andere manier wel een afvalstof. Kijk maar hoeveel sperma er verdwijnt in condooms of handdoeken. Het wordt vaak gezien als afval en niet als het natuurlijke voortplantingsmateriaal. |
![]() |
||
Citaat:
warme paardenmelk/biest heb ik nog nooit gedronken, maar ik zou er ook nooit mijn mond aanzetten. Lijkt me nogal onsmakelijk, net als sperma trouwens ^_^ Nee, dat zeg ik verkeerd, ik bedoel niet "lijkt", maar "weet uit ervaring"dat het smerig is. En menselijke afvalstoffen met etenswaren of drank vergelijken is zo goed als onmogelijk. ( ja ik doe dat wel eens, maar dat bedoel ik niet serieus) |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Ja het is op een andere manier dan je zou denken in eerste instantie een afvalstof -> zie mijn 1 na laatste post |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Sperma is geen afvalstof, val daar nu toch niet steeds op terug. Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() --> SMAKEN VERSCHILLEN!
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar ik hou erover op. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Nou, als hij knoflook heeft gegeten, stokbrood erbij; stokbrood-kruideboter ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Wacht ff, ik zal 's even kijken naar wat reacties... Michelle (18 jaar): Ik slik wel hoor.. Maar smaak verschilt per boy! Van mn laatste ex was het heerlijk Ilse (26 jaar): nou hier ook even mijn reactie dan. de eerste keer dat ik een jongen pijpte was niet echt een succes. ik ging direct over mijn nek. heb het daarna toch weer gedaan en nu vind ik het zelfs lekker om te slikken. geeft me trouwens ook een kick hoor. XXX Ilse Loes (19 jaar): ik pijp het liefst soms slik ik en soms nie, ligt echt gewoon aan mijn humeur Irene (17 jaar) gwoOn Slikken ![]() Melizza (15 jaar): ik vind het wel lekker smaken haha.. eerst ging ik bijna over me nek.. nu benk t gewend Esther (19 jaar): ik slik liever het is lekker en veel geiler dan even een doekje te pakken je kan meteen verder gaan en hoeft niet te stoppen heerlijk dus om te slikken hoe meer hoe beter!! Laura (16 jaar): hmm ik heb het wel gedaan. Maar ook soms uitgespuugd. Soms is het echt te ranzig, vooral als ie heel veel bier enzo op had Op zich wel aardig als ie expres allemaal zoete dingen gaat eten daarom Eline (16 jaar): jaa is wel lekker.. niet altijd ligt eraan waar sn sperma naar smaakt maar als ie nou beetje gezond eet whiehiejj Puur sperma schijn een beetje bitterzoet te smaken. Dat valt dus best te doen. Het wordt zoeter als de jongen veel chocolade eet en vruchtensapjes (vooral peer, perzik, ananas, etc.) en zoete witte wijn drinkt. Een negatief effect op de smaak van sperma hebben bier (pils), roken en knoflook... Ik hoop jullie zo voldoende te hebben ingelicht (of voorgelicht) in deze kwestie. Veel plezier! Groetjes van Sebastiaan ![]()
||
![]() |
Citaat:
Sebas. ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Niet pijpen. Thom | 127 | 29-10-2006 15:23 | |
Seksualiteit |
kan iemand omschrijven hoe sperma nu smaakt? X-je | 62 | 20-05-2003 11:01 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 | |
Seksualiteit |
"Schuim" op je kut tijdens het neuken MP-nl | 16 | 06-04-2002 22:07 |