Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-06-2005, 19:30
Blues
Blues is offline
Citaat:
NyteWolf schreef op 04-06-2005 @ 14:04 :
Postverbeteraar de gekste.
Doe niet zo bij de hand man...

Smaken zoals het rijkt?
HOOP HET NIET!!
Met citaat reageren
Oud 06-06-2005, 21:18
Logicae
Logicae is offline
Citaat:
roosjes schreef op 06-06-2005 @ 19:43 :
het smaakt een beetje naar rucola

ik vind het niet vies, nu wil ik het ook niet 'lekker' noemen, maar het slikken van sperma hééft gewoon iets. ohja, en het blijft aan je gehemelte plakken
Dat van die rucola weet ik niet, maar dat het aan je gehemelte plakt en dat je het later nog in je keel kunt voelen plakken is zeker waar!!
Oud 06-06-2005, 21:33
Verwijderd
kans dat iets in je slokdarm blijft zitten is klein hoor.. die spier die werkt alles meteen naar beneden naar de maag.. plakkerig of niet.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2005, 09:44
gurl19
gurl19 is offline
Ik slik het altijd door..
Op die manier is het het snelste weg. Ik hoor wel eens van mn vriendinnen dat ze het in de mond houden en dan uitspugen. Naar mijn mening heb je het dan veel langer in de mond (en ook dicht bij je smaakpupillen) dan als je het in een keer door slikt.

Ik vind het idd meestal niet lekker, maar het is ook weer niet vies.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2005, 11:32
Shitonya
Shitonya is offline
Citaat:
Sovreze schreef op 06-06-2005 @ 20:00 :
bullshit?
Nee, feit
Met citaat reageren
Oud 07-06-2005, 12:03
Verwijderd
Citaat:
Shitonya schreef op 07-06-2005 @ 12:32 :
Nee, feit
Nee hoor. Bron?
Met citaat reageren
Oud 07-06-2005, 12:24
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Shitonya schreef op 06-06-2005 @ 19:20 :
Nee, het IS smerig. Mensen die beweren dat het lekker is, liegen
Ik denk dat niemand het echt lekker vindt. Maar vaak is 't zo erg nog niet. Verschilt een beetje per jongen en per keer.
Oud 07-06-2005, 14:45
Shitonya
Shitonya is offline
Citaat:
Sovreze schreef op 07-06-2005 @ 13:03 :
Nee hoor. Bron?
Naar horen zeggen.
Ik weet zeker dat jij ook geen geloofwaardige bron zult hebben dat het "lekker" zou zijn.
En ja het verschilt per jongen, maar over het algemeen ruitk het een beetje hetzelfde, smaakt het hetzelfde. Iedereen eet/drinkt ongeveer hetzelfde, dus aan de smaak verandert weinig. Het blijft "sperma" en geen aarbeien milk shake bijvoorbeeld. Dus het is alles behalve lekker. Dat sommige vrouwen het als "neutraal" beschouwen kan ik nog wel inkomen, maar "lekker"? Nee echt niet. Ze kunnen beter "geil" zeggen.

Mannen en vrouwen hebben allemaal een tong, proeven er allemaal smaken als zout, zoet etca mee. Al laat je je vriend zijn ( of iemand anders) sperma doorslikken zal hij er ook van walgen/ niet lekker vinden. En jawel, dat is precies hetzelfde. Man-vrouw beide menselijk en dezelfde smaakzintuigen (of hoe je het ook wil noemen). Alle menselijke "afvalstoffen" zijn gewoon smerig: snot, zweet, speeksel, stront, pis, scheten, afscheiding, sperma etca. en echt NIET lekker
Met citaat reageren
Oud 07-06-2005, 15:17
waves
waves is offline
t is best te doen, en als je niets wil proeven moet je de penis van je partner vrij diep in je mond brengen (als dat lukt).
Oud 07-06-2005, 15:33
Farfalla
Farfalla is offline
De smaak verschilt per persoon enzo ja, maar ik vind het vaak een beetje naar kaviaar smaken, hehe
Oud 07-06-2005, 17:30
Verwijderd
Citaat:
Shitonya schreef op 07-06-2005 @ 15:45 :
Naar horen zeggen.
Ik weet zeker dat jij ook geen geloofwaardige bron zult hebben dat het "lekker" zou zijn.
En ja het verschilt per jongen, maar over het algemeen ruitk het een beetje hetzelfde, smaakt het hetzelfde. Iedereen eet/drinkt ongeveer hetzelfde, dus aan de smaak verandert weinig. Het blijft "sperma" en geen aarbeien milk shake bijvoorbeeld. Dus het is alles behalve lekker. Dat sommige vrouwen het als "neutraal" beschouwen kan ik nog wel inkomen, maar "lekker"? Nee echt niet. Ze kunnen beter "geil" zeggen.

Mannen en vrouwen hebben allemaal een tong, proeven er allemaal smaken als zout, zoet etca mee. Al laat je je vriend zijn ( of iemand anders) sperma doorslikken zal hij er ook van walgen/ niet lekker vinden. En jawel, dat is precies hetzelfde. Man-vrouw beide menselijk en dezelfde smaakzintuigen (of hoe je het ook wil noemen). Alle menselijke "afvalstoffen" zijn gewoon smerig: snot, zweet, speeksel, stront, pis, scheten, afscheiding, sperma etca. en echt NIET lekker
Ik heb mezelf als bron. Dat was/is mn hele punt. En dan zeg ik genoeg, heeft niets met geilheid te maken.

Overigens heb je als mens een ingebouwde afkeer van stront en pis, weer niet van snot. Dus je gooit twee groepen bij elkaar.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2005, 18:41
Verwijderd
Je moet shitonya een beetje laten. Die overtuig je toch niet, aangezien ze te erg overtuigd is van zichzelf.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2005, 19:23
Verwijderd
Citaat:
Shoarm schreef op 07-06-2005 @ 19:41 :
Je moet shitonya een beetje laten. Die overtuig je toch niet, aangezien ze te erg overtuigd is van zichzelf.
Dat weet ik, ken dr langer dan jij. Probeer alleen over bepaalde dingen duidelijkheid te krijgen
Met citaat reageren
Oud 07-06-2005, 21:40
gekmeisje18
gekmeisje18 is offline
Vraag of ie veeeeeeeeeeel fruit eet!
Zet hem desnoods 2 dagen op n fruit dieet..

Dan valt t best mee.
Maar anders...
Oud 07-06-2005, 22:23
Shitonya
Shitonya is offline
Citaat:
Sovreze schreef op 07-06-2005 @ 20:23 :
Dat weet ik, ken dr langer dan jij. Probeer alleen over bepaalde dingen duidelijkheid te krijgen
"kennen"? Nee, gekkerd. Nu overdrijf je toch echt.
Ik had al zo'n vermoeden dat je jezelf als bron zou gebruiken. Stel dat ik je zou geloven (wat erg ongeloofwaardig is), mag ik dan misschien zo vrij zijn om je te vragen wat je er dan precies zo "lekker" aan vindt? Want ik kan me dat serieus echt niet voorstellen en ik ken ook werkelijk niemand die dat echt "lekker"vindt. Of je vriend zijn sperma moet naar bier smaken, maar dat betwijfel ik.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2005, 22:38
Type
Type is offline
Citaat:
Shitonya schreef op 07-06-2005 @ 15:45 :
Naar horen zeggen.

Nou vergeet je bij dit geweldige biologielesje over de tong en proeven een heel belangrijk feit: wij mensen kunnen ook DENKEN en ons een mening ergens over vormen, die VAN ALLES beinvloed.
Je gedachten over een bepaalde smaak bepalen ook hoe je die smaak beleeft, hoe iets proeft.
Dus de instelling van degene die het slikt zal ook zeker beinvloeden hoe diegene sperma vind smaken. Heterosexuele mannen zullen waarschijnlijk sperma ook minder snel 'lekker' vinden dan vrouwen

Plus, trouwens, het feit dat sperma geen afvalstof is. Afvalstoffen loos je omdat je ze niet nodig hebt, sperma loos je omdat je het juist wel nodig hebt. Nodig om kinderen te krijgen, that is.
(dat je het dan niet in een mond moet lozen is een ander verhaal)
Oud 07-06-2005, 22:39
Verwijderd
Citaat:
Shitonya schreef op 07-06-2005 @ 23:23 :
Ik had al zo'n vermoeden dat je jezelf als bron zou gebruiken. Stel dat ik je zou geloven (wat erg ongeloofwaardig is), mag ik dan misschien zo vrij zijn om je te vragen wat je er dan precies zo "lekker" aan vindt? Want ik kan me dat serieus echt niet voorstellen en ik ken ook werkelijk niemand die dat echt "lekker"vindt. Of je vriend zijn sperma moet naar bier smaken, maar dat betwijfel ik.
Je forumgedrag dan

Dat kan ik niet uitleggen, wat vind jij bijvoorbeeld lekker aan aardappelen? Zolang het niet overdreven zout of bitter is, zou ik (figuurlijk) een kopje naast me op mn bureau hebben staan. Ooit warme, verse paardenmelk/biest op? Beetje hetzelfde idee (bij de goeie vent dan). Dat er weinig mensen zijn die het écht lekker vinden betekent maar niet gelijk dat het per definitie vies en ranzig is, en dat semi-geile wijven het in hun bek laten spuiten en met een ranzige blik beweren dat ze er pap van lusten maar 3 minuten later in een hoekje staan te kokhalzen, tsja, niet mijn probleem.

En bier is nou niet iets dat ik graag zou slikken
Met citaat reageren
Oud 07-06-2005, 23:31
Shitonya
Shitonya is offline
Citaat:
Type schreef op 07-06-2005 @ 23:38 :
Nou vergeet je bij dit geweldige biologielesje over de tong en proeven een heel belangrijk feit: wij mensen kunnen ook DENKEN en ons een mening ergens over vormen, die VAN ALLES beinvloed.
Je gedachten over een bepaalde smaak bepalen ook hoe je die smaak beleeft, hoe iets proeft.
Dus de instelling van degene die het slikt zal ook zeker beinvloeden hoe diegene sperma vind smaken. Heterosexuele mannen zullen waarschijnlijk sperma ook minder snel 'lekker' vinden dan vrouwen

Plus, trouwens, het feit dat sperma geen afvalstof is. Afvalstoffen loos je omdat je ze niet nodig hebt, sperma loos je omdat je het juist wel nodig hebt. Nodig om kinderen te krijgen, that is.
(dat je het dan niet in een mond moet lozen is een ander verhaal)
Ja je gedachten over een smaak, bepaald hoe je iets proeft/beleeft. Logisch. Maar je kan niet denken over een smaak, zonder het eerst geproefd te hebben. Dus eerst komt het proeven en daarna de gedachte over de geproefde smaak. Objectief is het voor elk mens (denk ik) ongeveer hetzelfde. Zet tien mensen, 5 mannen, 5 vrouwen aan een tafel die nog nooit sperma hebben geproefd en blinddoek ze. Laat ze een bekertje met wat sperma "drinken/proeven". Ik denk dat het smaakverschil weinig zal verschillen qua mannen/vrouwen.

Sperma is op een andere manier wel een afvalstof. Kijk maar hoeveel sperma er verdwijnt in condooms of handdoeken. Het wordt vaak gezien als afval en niet als het natuurlijke voortplantingsmateriaal.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2005, 23:34
Shitonya
Shitonya is offline
Citaat:
Sovreze schreef op 07-06-2005 @ 23:39 :
Je forumgedrag dan

Dat kan ik niet uitleggen, wat vind jij bijvoorbeeld lekker aan aardappelen? Zolang het niet overdreven zout of bitter is, zou ik (figuurlijk) een kopje naast me op mn bureau hebben staan. Ooit warme, verse paardenmelk/biest op? Beetje hetzelfde idee (bij de goeie vent dan). Dat er weinig mensen zijn die het écht lekker vinden betekent maar niet gelijk dat het per definitie vies en ranzig is, en dat semi-geile wijven het in hun bek laten spuiten en met een ranzige blik beweren dat ze er pap van lusten maar 3 minuten later in een hoekje staan te kokhalzen, tsja, niet mijn probleem.

En bier is nou niet iets dat ik graag zou slikken
Slikt toch heel wat sneller en makkelijker dan sperma. En aardappelen ... hoef ik gelukkig niet uit te leggen, want die dingen zijn smerig.
warme paardenmelk/biest heb ik nog nooit gedronken, maar ik zou er ook nooit mijn mond aanzetten. Lijkt me nogal onsmakelijk, net als sperma trouwens ^_^ Nee, dat zeg ik verkeerd, ik bedoel niet "lijkt", maar "weet uit ervaring"dat het smerig is. En menselijke afvalstoffen met etenswaren of drank vergelijken is zo goed als onmogelijk. ( ja ik doe dat wel eens, maar dat bedoel ik niet serieus)
Met citaat reageren
Oud 07-06-2005, 23:53
JCG
JCG is offline
Citaat:
Shitonya schreef op 08-06-2005 @ 00:34 :
Slikt toch heel wat sneller en makkelijker dan sperma. En aardappelen ... hoef ik gelukkig niet uit te leggen, want die dingen zijn smerig.
warme paardenmelk/biest heb ik nog nooit gedronken, maar ik zou er ook nooit mijn mond aanzetten. Lijkt me nogal onsmakelijk, net als sperma trouwens ^_^ Nee, dat zeg ik verkeerd, ik bedoel niet "lijkt", maar "weet uit ervaring"dat het smerig is. En menselijke afvalstoffen met etenswaren of drank vergelijken is zo goed als onmogelijk. ( ja ik doe dat wel eens, maar dat bedoel ik niet serieus)
is sperma eigenlijk een menselijk afvalstof?
Oud 08-06-2005, 01:59
Shitonya
Shitonya is offline
Citaat:
JCG schreef op 08-06-2005 @ 00:53 :
is sperma eigenlijk een menselijk afvalstof?
Ben jij eigenlijk wel blind?

Ja het is op een andere manier dan je zou denken in eerste instantie een afvalstof -> zie mijn 1 na laatste post
Met citaat reageren
Oud 08-06-2005, 02:18
Ninpo Otaku
Ninpo Otaku is offline
Sperma is een combinatie van zaadcellen..
En van vocht uit de prostaat..

En hoe dat verbonden is met elkaar, jah uhh zoek dat maar lekker zelf uit ..
Oud 08-06-2005, 07:09
Mephi
Mephi is offline
Citaat:
De gedachte eraan brengt mijn maag in oproer en doet me het klamme zweet uitbreken, maar stel dat iemand jou (*gruwel*) beft? Die slobbert ook redelijk wat nattigheid weg. Het is wellicht gedoseerder maar ik denk dat het - als je er over nadenkt - qua 'ranzigheid' wel vergelijkbaar is. Ik kan me voorstellen dat het niet ieders hobby is om een paar centiliter aan warme yoghurt weg te werken achter de huig, maar als ik me - God betere - voorstel dat mijn vriendin zou klaarkomen en er zou sperma bijkomen zou ik nog wel doorgaan met likken denk ik. Om maar eens aan mijn conclusie te beginnen: mijn mening is het dat 'slikken' op zich volgens mij niet 'ranzig' is, maar dat het meer te maken heeft met hoe jij naar seks kijkt enzo. Klinkt meer of je het zou doen uit verplichting dan dat je een soort seksbeest bent.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2005, 08:49
Muchacha
Muchacha is offline
Ja, aardappelen zijn smerig, daarom eet iedereen het bijna dagelijks op zijn bord, met een glaasje ranzige sperma ernaast, al even smerig...
Ik vind aardappelen lekker! Mits ze goed zijn klaargemaakt. Sperma kan lekker zijn, tenzij de jongen zich elke dag volgiet met bier en koffie en paft als een turk en weet ik veel wat nog allemaal wat de smaak ervan beïnvloed. En het feit dat je geil bent, dat het een geile gedachte kan zijn om te slikken (wat persoonlijk is) maakt dat je het even graag binnenkrijgt als aardbeienmelk (en niet als bier, jakkie), ook al proeft het niet naar aardbeienmelk...

Conclusie: over smaak valt niet te twisten, wat de ene ranzig vindt, vindt de ander lekker... Dus is het subjectief of iets smerig is of niet.

Laatst gewijzigd op 08-06-2005 om 09:07.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2005, 10:59
Verwijderd
Citaat:
Ik gok maar wat, het ging om het voorbeeld. Opnieuw; alleen maar omdat jij je het niet voor kunt stellen of jij het vies vindt, betekent niet dat de rest van de wereld het vies vindt.

Sperma is geen afvalstof, val daar nu toch niet steeds op terug.
Citaat:
Muchacha schreef op 08-06-2005 @ 09:49 :
Conclusie: over smaak valt niet te twisten, wat de ene ranzig vindt, vindt de ander lekker... Dus is het subjectief of iets smerig is of niet.
ja.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2005, 19:03
Kitaantjuh
Kitaantjuh is offline
Jezus sommige mensen snappen echt niet dat niet iedereen dingen hetzelfde smaakt ofzo? Pretty sad... Maarja ik vind het toevallig helemaal niet vies. Dus je moet niet zo zeiken shitonya... charmante naam trouwens, als je het dan toch over afvalstoffen had *-)
Oud 08-06-2005, 20:36
Gsusss
Gsusss is offline
geen idee of het al is genoemd, maar van ananas wordt sperma zoeter... Op zich ook wel fijn
Oud 08-06-2005, 22:35
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Ninpo Otaku schreef op 08-06-2005 @ 02:18 :
Sperma is een combinatie van zaadcellen..
En van vocht uit de prostaat..

En hoe dat verbonden is met elkaar, jah uhh zoek dat maar lekker zelf uit ..
Ik weet dat
Oud 08-06-2005, 22:36
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Shitonya schreef op 07-06-2005 @ 22:23 :
Het is ook niet lekker als een glas cola, ik zou niet zo snel een glas van dat spul leegdrinken. Maar het is lekker omdat het geil is. En de een krijgt er kokhalsneigingen van en de ander vindt het prima. Netzoiets als met spruitjes dus (maar spruitjes zijn niet écht geil)

--> SMAKEN VERSCHILLEN!
Oud 08-06-2005, 23:41
Verwijderd
Citaat:
Qimm schreef op 08-06-2005 @ 23:36 :
Maar het is lekker omdat het geil is.
daar probeerde ik nu juist omheen te lullen.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2005, 23:51
Shitonya
Shitonya is offline
"Omdat het geil is" Daar heb ik al mijn antwoord
Met citaat reageren
Oud 08-06-2005, 23:52
Shitonya
Shitonya is offline
Citaat:
Shitonya schreef op 09-06-2005 @ 00:51 :
"Omdat het geil is" Daar heb ik al mijn antwoord ( als het dus niet "geil" zou zijn, zou het minder "lekker"zijn)
Met citaat reageren
Oud 09-06-2005, 14:52
Chronocide
Chronocide is offline
Citaat:
little nemo schreef op 05-06-2005 @ 00:45 :
...als jullie dan gewoon naar roosjes gaan ruiken...
...en ook niet zulke chagrijnige menstruatie-buien meer krijgen...
Oud 09-06-2005, 14:53
Muchacha
Muchacha is offline
Nee, maar sommige vinden het wel geil dus vinden ze het ook lekker. Ik vind water ook niet lekker, het proeft naar niks, gewoon naar water, maar op een hete zomerse dag kan ik enorm genieten van een glas fris water en is het dus lekker .
Met citaat reageren
Oud 09-06-2005, 20:43
Badmutssssss
Badmutssssss is offline
Citaat:
MiirJam,, schreef op 04-06-2005 @ 21:32 :
<small> iiCk denk datt er nii Veel Vrschiill tUssen siit neeY,,
Deze taal hebben ze niet bij www.freetranslations.com
Oud 09-06-2005, 21:15
Verwijderd
edit

Laatst gewijzigd op 16-07-2009 om 20:52.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2005, 21:56
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Sovreze schreef op 08-06-2005 @ 23:41 :
daar probeerde ik nu juist omheen te lullen.
het is toch waar? Waarom er omheen lullen dan? Of ga je mij vertellen dat het jouw lievelingssnack is?
Oud 09-06-2005, 23:01
JCG
JCG is offline
Citaat:
Shitonya schreef op 08-06-2005 @ 02:59 :
Ben jij eigenlijk wel blind?

Ja het is op een andere manier dan je zou denken in eerste instantie een afvalstof -> zie mijn 1 na laatste post
beetje beleefder mag wel hoor. Ik vroeg het gewoon. Maar ik ben bijziend, maar ontzettend lui
Oud 09-06-2005, 23:04
Verwijderd
Citaat:
Qimm schreef op 09-06-2005 @ 22:56 :
het is toch waar? Waarom er omheen lullen dan? Of ga je mij vertellen dat het jouw lievelingssnack is?
als je het topic terug leest zou je het antwoord kunnen vinden, maar ik zal mezelf herhalen; "Hoef er niet perse geil voor te zijn het te willen slikken (/kunnen zonder het vies te vinden)".
Maar ik hou erover op.
Met citaat reageren
Oud 10-06-2005, 10:59
Shitonya
Shitonya is offline
Citaat:
Shitonya schreef op 10-06-2005 @ 11:59 :
Ik blijf erbij: het "is/lijkt" lekker omdat het geil is. Je zou het niet "zomaar"zonder reden slikken en nog steeds zo lekker vinden. Gewoon uit een buisje slikken of zoiets.
Met citaat reageren
Oud 10-06-2005, 11:42
Verwijderd
Blijf in die waan
Met citaat reageren
Oud 10-06-2005, 11:50
Shitonya
Shitonya is offline
blijf tegen jezelf zeggen dat sperma op zich echt lekker is, dan ga je het op een bepaald moment geloven.... o wacht, dat geloof je al.
Met citaat reageren
Oud 10-06-2005, 12:45
Mephi
Mephi is offline
Citaat:
Shitonya schreef op 10-06-2005 @ 12:50 :
blijf tegen jezelf zeggen dat sperma op zich echt lekker is, dan ga je het op een bepaald moment geloven.... o wacht, dat geloof je al.
Mensen vinden olijven lekker, ik vind ze ranzig. Mensen vinden sperma 'lekker', jij vindt het ranzig. Zie je een overeenkomst tussen beide voorbeelden? Zo niet, lees het dan nog eens.
Met citaat reageren
Oud 10-06-2005, 13:00
Muchacha
Muchacha is offline
Sperma uit een glas drinken lijkt me lekkerder dan olijven eten, maar niet ranziger... (het zit dus allemaal in het kopje )
Met citaat reageren
Oud 10-06-2005, 15:11
Verwijderd
Citaat:
Shitonya schreef op 10-06-2005 @ 12:50 :
Tsja, als jij er maar niet bij kan. Wat is hier werkelijk het verschil tussen sperma en een champignon? Ik zal het de volgende keer eens proberen, aan mn vent vragen of hij ipv in mn bek te spuiten een champignon erin wil proppen, kijken of ik het dan wél lust.

Met citaat reageren
Oud 10-06-2005, 22:41
Verwijderd
Citaat:
juno schreef op 05-06-2005 @ 14:12 :

Ik slik wel een beetje door, als het lekker is die keer. Vaak is het ook echt best lekker, zacht, mild, zoetig. Voer hem veel fruit, en laat hem vooral geen knoflook eten.

Nou, als hij knoflook heeft gegeten, stokbrood erbij; stokbrood-kruideboter
Met citaat reageren
Oud 10-06-2005, 23:05
Uice
Uice is offline
Citaat:
Benfatto schreef op 10-06-2005 @ 23:41 :
Nou, als hij knoflook heeft gegeten, stokbrood erbij; stokbrood-kruideboter
Ja, wie neemt er nou geen stokbrood bij het pijpen.
Oud 11-06-2005, 11:27
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Juice schreef op 10-06-2005 @ 23:05 :
Ja, wie neemt er nou geen stokbrood bij het pijpen.
Doe jij dat nooit dan?
Oud 20-11-2005, 11:37
Sebastian31
Sebastian31 is offline
Citaat:
[Wacko] KiP schreef op 03-06-2005 @ 23:05 :
Smaakt sperma zoals het ruikt?

Ik heb het sperma van mijn vriend wel eens geroken (wat klinkt dat maf ) en dat is niet echt vies ofzo .. maar ik vraag me af of het net zo smaakt als dat het ruikt zeg maar ...

Kan iemand hier mij meer over vertellen?
Tja, op de website van Sugababes & Superdudes loopt ook al heel lang een THREAD (zoals ze dat noemen) over wel of niet sperma proeven of slikken. De meningen zijn verdeeld. Zowiezo wil een deel van de dames er niet eens aan denken (meestal de jongere of seksueel wat minder ervaren dames). Anderen hebben het geprobeerd. Maar de smaak verschilt per jongen of man, en bovendien is het belangrijk om te weten wat hij heeft gegeten, gedronken of gerookt...

Wacht ff, ik zal 's even kijken naar wat reacties...

Michelle (18 jaar):
Ik slik wel hoor.. Maar smaak verschilt per boy!
Van mn laatste ex was het heerlijk

Ilse (26 jaar):
nou hier ook even mijn reactie dan. de eerste keer dat ik een jongen pijpte was niet echt een succes. ik ging direct over mijn nek. heb het daarna toch weer gedaan en nu vind ik het zelfs lekker om te slikken. geeft me trouwens ook een kick hoor.
XXX Ilse

Loes (19 jaar):
ik pijp het liefst
soms slik ik en soms nie, ligt echt gewoon aan mijn humeur

Irene (17 jaar)
gwoOn Slikken

Melizza (15 jaar):
ik vind het wel lekker smaken haha..
eerst ging ik bijna over me nek.. nu benk t gewend

Esther (19 jaar):
ik slik liever het is lekker en veel geiler dan even een doekje te pakken je kan meteen verder gaan en hoeft niet te stoppen heerlijk dus om te slikken hoe meer hoe beter!!

Laura (16 jaar):
hmm ik heb het wel gedaan. Maar ook soms uitgespuugd. Soms is het echt te ranzig, vooral als ie heel veel bier enzo op had
Op zich wel aardig als ie expres allemaal zoete dingen gaat eten daarom

Eline (16 jaar):
jaa is wel lekker.. niet altijd ligt eraan waar sn sperma naar smaakt maar als ie nou beetje gezond eet whiehiejj

Puur sperma schijn een beetje bitterzoet te smaken. Dat valt dus best te doen. Het wordt zoeter als de jongen veel chocolade eet en vruchtensapjes (vooral peer, perzik, ananas, etc.) en zoete witte wijn drinkt. Een negatief effect op de smaak van sperma hebben bier (pils), roken en knoflook...

Ik hoop jullie zo voldoende te hebben ingelicht (of voorgelicht) in deze kwestie.

Veel plezier!

Groetjes van Sebastiaan
Oud 20-11-2005, 12:05
Sebastian31
Sebastian31 is offline
Citaat:
Shitonya schreef op 06-06-2005 @ 19:20 :
Nee, het IS smerig. Mensen die beweren dat het lekker is, liegen
Smaken verschillen, het is gewoon je persoonlijke smaak en eigen ervaringen die het maken of je het lekker vindt of niet...

Sebas.

Regels voor berichten