Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-06-2005, 15:43
Shitonya
Shitonya is offline
Citaat:
Smobbo schreef op 06-06-2005 @ 13:07 :
Oke je bent normaal gewoon een botte zeikerige doos, maar nu probeer je ons te vertellen hoe het moet?
Het is gewoon bijna grappig....

Zoals NyteWolf al zei, begeef je onder de mensen en leer hoe je met mensen om moet gaan...
Hopelijk wordt je dan wat minder bot en zeikerig....

Ontopic:
Top actie! Wel een hele bende lef voor nodig, maar dat zal ie wel waarderen . Stoer! Vertel ff wat er van komt? (aan jou heeft het iig niet gelegen he )
Nee blinde idioot. Ik probeer een feit te vertellen, niet "proberen te vertellen hoe het moet".
Nytewolf: ik geen verstand van mannen? Waar baseer je dat op? Op 1 reactie? Ik heb genoeg verstand van mannen, daar ligt het echt niet aan. Mannen zijn over het algemeen voorspelbaarder dan vrouwen Vooral op het gebied van relatie/seks
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-06-2005, 15:50
Loezzel
Loezzel is offline
Citaat:
Shitonya schreef op 07-06-2005 @ 16:43 :
Nee blinde idioot. Ik probeer een feit te vertellen, niet "proberen te vertellen hoe het moet".
Nytewolf: ik geen verstand van mannen? Waar baseer je dat op? Op 1 reactie? Ik heb genoeg verstand van mannen, daar ligt het echt niet aan. Mannen zijn over het algemeen voorspelbaarder dan vrouwen Vooral op het gebied van relatie/seks
Nytewolf kent jou ook heus wel van andere reacties...
Wel jammer dat je dan de enige bent met deze mening. Dus daarom vraag ik me ook sterk af hoeveel verstand jij van mannen hebt (op het gebied van relatie/seks )
Oud 07-06-2005, 15:55
kleine_meis
kleine_meis is offline
Om mijn vraag een beetje ontopic te houden, zijn er nog anderen die een soortgelijke actie of iets bijzonders hebben gedaan om de aandacht te trekken van een jongeng/man danwel meisje/vrouw?
Met citaat reageren
Oud 07-06-2005, 15:57
Cookie
Cookie is offline
Citaat:
kleine_meis schreef op 07-06-2005 @ 16:55 :
Om mijn vraag een beetje ontopic te houden, zijn er nog anderen die een soortgelijke actie of iets bijzonders hebben gedaan om de aandacht te trekken van een jongeng/man danwel meisje/vrouw?
nee dat durf ik echt niet...ikb en heel erg op dat gebied.
Oud 07-06-2005, 16:01
kleine_meis
kleine_meis is offline
@ cookie16: Ik had zelf zoiets nog nooit gedaan en had ook niet gedacht dat ik het lef ervoor zou hebben... Was voor mij op het moment dat ik voor die winkel stond echt even Augen zu und durch...
Met citaat reageren
Oud 07-06-2005, 16:05
Cookie
Cookie is offline
Citaat:
kleine_meis schreef op 07-06-2005 @ 17:01 :
@ cookie16: Ik had zelf zoiets nog nooit gedaan en had ook niet gedacht dat ik het lef ervoor zou hebben... Was voor mij op het moment dat ik voor die winkel stond echt even Augen zu und durch...
Hmz..op het moment dat ik daar sta zijn tomaten duur en loop ik door.
Maar je gaat er dus nog een keer heen?
Oud 07-06-2005, 16:07
kleine_meis
kleine_meis is offline
@ cookie16 : Alleen als hij over een week nog niet gsmst heeft, mocht er dan uitkomen dat hij er niets voor voelt eens koffie te gaan drinken oid, dan laat ik het rusten en ga ik weer vrolijk verder
Met citaat reageren
Oud 07-06-2005, 16:14
duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Shitonya schreef op 06-06-2005 @ 11:10 :
Ik hou echt van die mensen die standaard "nee, jij bent perfect" zeggen zodra ze geen betere opmerking weten.
Morgan: Ik denk toch echt niet dat de gemiddelde man op zo'n manier benaderd wil worden, tegenwoordig gaat dit soort rituelen wel wat directer
Jij denkt echt dat je alles van mensen weet he.. Je wil altijd dat jouw mening een feit is.

Citaat:
Feiten zijn controleerbaar, en wat jongens dus de leukste benadering vinden niet. Want het blijft lekker een persoonlijke mening.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2005, 16:17
Verwijderd
Ik heb weleens zoiets gedaan, maar toen was ik acht en het was valentijn.. *schaamt* maar het was niet echt heel serieus natuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2005, 16:37
*GaJeL*
*GaJeL* is offline
...super stunt...
Neen, denkt niet dak zoiets zou durven, heb je wel veel lef voor nodig! als ik een jongen leuk vind, loop ik wel 20 keer voorbij tot ie me opmerkt;
zoniet, helaas want ik durf echt niet die stap te zetten nogal zielig maarja...
Vind het eigenlijk leuker als jongens op me afkomen

Succes nog hè !
Oud 07-06-2005, 16:50
Verwijderd

Heb je bij het afgeven van het briefje opnieuw twee nutteloze dingen gekocht, of liep je toen alleen maar op m af en duwde je dat briefje in zn handen?
Met citaat reageren
Oud 07-06-2005, 18:41
supernova
supernova is offline
stoer zeg! als ie je niet al leuk vond, vindt ie dit vast iig geweldig! best hip als je gewoon je werk staat te doen en een meisje drukt je een lief briefje in je hand..
Met citaat reageren
Oud 07-06-2005, 20:08
Periodiek
Periodiek is offline
Kvind dat die acties juist vaker moeten gebeuren! Het is al zo standaard om met iemand te gaan praten o.i.d.

Ik heb ook een keer zoiets gedaan bij een meisje op een feest. Ik had bij het weggaan haar een viltje gegeven met 'I like you'. Maar tis nooit wat geworden..

En k ben een jongen
Oud 07-06-2005, 22:01
Verwijderd
Citaat:
Nooit zelf gedaan, wel vaker meegemaakt en ik moet zeggen dat ik daar erg vrolijk van werd! De leukste blijft nog altijd die man die langs mijn tentje (vakantie) fietste met een wijnglas met daarin een briefje: Ik zou graag eens een wijntje met je komen drinken. Zin om langs te komen?

Maar goed, lekker doorgaan met die acties, wie weet hoeveel mensen je vrolijk maakt en wat er uit kan komen...
Met citaat reageren
Oud 08-06-2005, 07:19
kleine_meis
kleine_meis is offline
Allereerst...... Gisteravond, iets na 10 uur... Mijn telefoon roert zich... Ik was al vroeg mn bedje in gegaan omdat ik enorm moe was. Ik dacht eerst dat zal wel weer een medestudent zijn...

Met mn vermoeide hoofdje pak ik mn telefoon. Ik lees de eerste zin, het dringt nog niet helemaal tot me door.. Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa een smsje van hem!!!

Hij voelde zich gevlijt, vond me een lieve meid en zou het leuk vinden eens wat met me te gaan drinken.

Ik was uiteraard gelijk klaarwakker, heb een tijdje naar mn mobieltje zitten staren... Smsje terug getypt... En na een half uurtje heb ik hem nog eventjes gebeld. We gaan aanstaande donderdag samen uit eten!

Na dat telefoontje kon ik maar moeilijk in slaap komen zo wakker was ik ineens.

@ N00dles: Nee heb niet weer iets nutteloos gekocht, as die winkel in gegaan, keek even rond. Er zat een verkoopster iets bij te vullen, en vroeg of ze me kon helpen. Ineens kwam hij van achter uit de winkel en heel blij: "Ik kom je wel even helpen!" (weer die enorme glimlach) Ik met moeite: "ehm ja... nou... (uitgekraamde onzin)" Briefje afgegeven en nog een fijen avond gewenst en zo snel mogenlijk die winkel weer uit emt een rood hoofdje...

@ Shitonya: Je had in dit geval dus ongelijk
Met citaat reageren
Oud 08-06-2005, 07:39
Sweetsurrender
Sweetsurrender is offline
En wat leren we nu?

Altijd je kans grijpen, wat heb je te verliezen.
Gefeliciteerd meis
Met citaat reageren
Oud 08-06-2005, 07:41
kleine_meis
kleine_meis is offline
Dank je wel

Ik ben nu gewoon echt klaarwakker en dat zelfs zonder koffie, hier word ik enorm blij van
Met citaat reageren
Oud 08-06-2005, 07:46
Sweetsurrender
Sweetsurrender is offline
Wen er maar aan, dat hoort erbij. Heb ik ook al 6 maanden last van
Met citaat reageren
Oud 08-06-2005, 08:37
Muchacha
Muchacha is offline
Samen uit eten Kei spannend
Met citaat reageren
Oud 08-06-2005, 08:40
kleine_meis
kleine_meis is offline
Hij komt me zelfs ophalen van huis... (gaat nog leuk worden emt mn ouders als hij voor de deur staat...)
Met citaat reageren
Oud 08-06-2005, 10:17
synclinorium
synclinorium is offline
Super leuk! Veel plezier morgen. Laat je even weten hoe het was? Was ie helemaal geweldig of viel hij toch een beetje tegen...
Oud 08-06-2005, 10:25
teirg
teirg is offline
Super gewoon! Ik zou dat echt nooit durven. Maar 'k ben blij voor jou dat hij geantwoord heeft

Veel plezier morgenavond. En laat weten hoe het verlopen is hé!
Oud 08-06-2005, 10:44
kleine_meis
kleine_meis is offline
ik zal het laten weten

We moeten alleen nog even een leuk restaurantje uitzoeken...
Met citaat reageren
Oud 08-06-2005, 10:45
Verwijderd
Citaat:
Shitonya schreef op 06-06-2005 @ 11:10 :
Ik hou echt van die mensen die standaard "nee, jij bent perfect" zeggen zodra ze geen betere opmerking weten.
Morgan: Ik denk toch echt niet dat de gemiddelde man op zo'n manier benaderd wil worden, tegenwoordig gaat dit soort rituelen wel wat directer
Ik heb eens rondgevraagd, maar elke jongen/man vind het leuk om versierd te worden door een leuk meisje, of dat nu met briefjes gaat of niet. Maar goed, ik zal me wel weer in een rare omgeving bevinden, waar niets zo gaat als in de echte wereld.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2005, 10:47
Verwijderd
Citaat:
Ik heb ooit een kaartje gekregen van een jongen met daarop de redenen waarom hij mij zo leuk vond Fantastische actie, alleen jammer dat ik op dat moment verliefd was op iemand anders.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2005, 10:49
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef op 08-06-2005 @ 11:45 :
Ik heb eens rondgevraagd, maar elke jongen/man vind het leuk om versierd te worden door een leuk meisje, of dat nu met briefjes gaat of niet. Maar goed, ik zal me wel weer in een rare omgeving bevinden, waar niets zo gaat als in de echte wereld.
Inderdaad. Ik ken niemand die dat niet leuk zou vinden
Met citaat reageren
Oud 08-06-2005, 10:53
kleine_meis
kleine_meis is offline
ik kreeg ook van iedereen in mijn omgeving leuke reacties op mijn actie, en kon me dus ook niet voorstellen dat iemand het niet leuk zou vinden.

En het blijkt maar weer, ook hij vond het leuk
Met citaat reageren
Oud 08-06-2005, 10:55
Jolt
Jolt is offline
Citaat:
Zie mijn post op de vorige pagina
Oud 08-06-2005, 12:03
Smobbo
Smobbo is offline
TOP Meid
Echt stoer dat jullie nu dus ook wat gaan drinken .
Hoop dat het een leuke avond wordt!
En natuurlijk: Hou ons op de hoogte! (heel klein btje nieuwsgierig maar ).
Oud 08-06-2005, 12:05
Cookie
Cookie is offline
Citaat:
Smobbo schreef op 08-06-2005 @ 13:03 :
Hoop dat het een leuke avond wordt!
En natuurlijk: Hou ons op de hoogte! (heel klein btje nieuwsgierig maar ).
Oud 08-06-2005, 16:04
duivelaartje
duivelaartje is offline
Oh, weet je hoe tof.

Veel plezier alvast!
Met citaat reageren
Oud 08-06-2005, 16:16
Verwijderd
dat is echt leuk! Ik zit nu breed te glimlachen
Met citaat reageren
Oud 08-06-2005, 17:03
Verwijderd
Citaat:
kleine_meis schreef op 08-06-2005 @ 08:19 :
@ N00dles: Nee heb niet weer iets nutteloos gekocht, as die winkel in gegaan, keek even rond. Er zat een verkoopster iets bij te vullen, en vroeg of ze me kon helpen. Ineens kwam hij van achter uit de winkel en heel blij: "Ik kom je wel even helpen!" (weer die enorme glimlach) Ik met moeite: "ehm ja... nou... (uitgekraamde onzin)" Briefje afgegeven en nog een fijen avond gewenst en zo snel mogenlijk die winkel weer uit emt een rood hoofdje...
Haha Geweldig!

Gefeliciteerd met je date.

Hm, ik wil ook briefjes in mn handen geduwd krijgen ;p
Met citaat reageren
Oud 08-06-2005, 18:06
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
N00dles schreef op 08-06-2005 @ 18:03 :
Haha Geweldig!

Gefeliciteerd met je date.

Hm, ik wil ook briefjes in mn handen geduwd krijgen ;p
Zullen wij samen een winkel beginnen om briefjes te ontvangen?

@Shitonya: Ik hoop dat je veel plezier hebt met jouw mismaakte kijk op de realiteit, ik hoop dat je een man vindt die jouw directe aanpak waardeert en waar je een heerlijk afgepast leven mee mag hebben .
Oud 08-06-2005, 18:09
vampire_esje
vampire_esje is offline
ik vind dit zo gaaf voor je! ik hoop dat het nog leuker uitpakt als je nu in gedachten hebt. Ik zou het echt niet durven, om een briefje te schrijven..

Heb ooit wel een kaart gestuurd naar een jogen bij wie ik (hlaas) derde keus bleek te zijn...
Is niets geworden, hij werd zelfs boos!

Vampire_esje
Met citaat reageren
Oud 08-06-2005, 18:09
Silent Moon
Silent Moon is offline
Echt helemaal leuk!! Heel veel plezier morgen!!
Oud 08-06-2005, 18:12
Leshy
Leshy is offline
Dit soort vage acties haal ik ook wel eens uit. Tot nog toe is de succesratio 0%
Oud 08-06-2005, 18:40
I C U
I C U is offline
Wat ontzettend leuk! Heel veel plezier morgenavond enne, laat ff weten hoe het is geweest enzo!

Hm, nee, ik heb nog nooit zo'n actie uitgevoerd. Ben er veels te schijterig voor. Misschien moet ik mijn angst maar es opzij gaan zetten, ben al te lang vrijgezel! Ik ga je voorbeeld misschien wel volgen
Oud 08-06-2005, 19:54
Verwijderd
Citaat:
NyteWolf schreef op 08-06-2005 @ 19:06 :
Zullen wij samen een winkel beginnen om briefjes te ontvangen?
Geniaal plan
Met citaat reageren
Oud 08-06-2005, 20:30
Codaz
Codaz is offline
Tja de race is pas gereden wanneer de vlag gevallen is zo hoor ik hier thuis altijd maar. Dus mensen geen valse hoop he

Maar suc6, en een briefje langsbrengen , ik denk dat ALS ik al een briefje had geschreven, het uit mijn trillende handen was gevallen nog voordat ik maar 1 stap gezet had richting die winkel.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2005, 20:49
Roosje
Roosje is offline
Ik vind dit een geweldige actie. Ik las laatst, in de Rails, zo'n zelfde soort iets (maar dan beetje anders). Dat meisje noemde zichzelf (ook) klein meisje.
Oud 08-06-2005, 21:21
gekmeisje18
gekmeisje18 is offline
Das juist leuk!!!!

Mijn 'stoerste' actie was..
Ik was aant werken en daar was een hele leuke jongen...
Ik moest hem bedienen (tosti make, pilsje tappen..)
en mn collega kende hem (collega=35 en heeft kinderen)
volgens haar was t n super leuke, lieve jongen.

Toen ik was afgewerkt heb ik een viltje gepakt, emailadres opgeschreven, verder niks.
En gevraagd aan die collega of ze dat aan em wou geven..

achteraf bleek dat hij ook een klik voelde en 5 dagen later spraken we iets af en vanaf dat moment (5maanden geleden) is hij mn vriendje
Oud 08-06-2005, 21:23
Sime
Sime is offline
Aaaaaaaahhhhhh wat schattig!
Met citaat reageren
Oud 08-06-2005, 22:02
Periodiek
Periodiek is offline
Citaat:
gekmeisje18 schreef op 08-06-2005 @ 22:21 :
Das juist leuk!!!!

Mijn 'stoerste' actie was..
Ik was aant werken en daar was een hele leuke jongen...
Ik moest hem bedienen (tosti make, pilsje tappen..)
en mn collega kende hem (collega=35 en heeft kinderen)
volgens haar was t n super leuke, lieve jongen.

Toen ik was afgewerkt heb ik een viltje gepakt, emailadres opgeschreven, verder niks.
En gevraagd aan die collega of ze dat aan em wou geven..

achteraf bleek dat hij ook een klik voelde en 5 dagen later spraken we iets af en vanaf dat moment (5maanden geleden) is hij mn vriendje
lief.
Oud 09-06-2005, 08:01
zeep007
zeep007 is offline
Hahaha, wat een vette toffe actie! en een lef he, haha, cool.

Ik kan mij niet voorstellen dat iemand dit niet leuk zou vinden, behalve shitonya natuurlijk. Maar ik vind dat wel tof. Het zou leuk zijn als iedereen daar wat meer spontaner in zou zijn.

Veel plezier op je date iig!
Met citaat reageren
Oud 09-06-2005, 08:32
Verwijderd
Superdesuper! Hoop dat je ons ook even op de hoogte houdt van hoe het nou verder gaat...
En ik las dat hij je thuis komt ophalen? Netjes hoor
Met citaat reageren
Oud 09-06-2005, 08:46
kleine_meis
kleine_meis is offline
Het is zeker erg netjes van hem dat hij me thuis komt ophalen bij mijn ouders, vind het erg lief van hem. Had eigenlijk gedacht op een punt af te spreken zodat hij mn ouders niet zou hoeven ontmoeten, maar hij bood het gewoon zelf aan.

Ik verheug me in iedergeval op vanavond!
Met citaat reageren
Oud 09-06-2005, 10:54
Cookie
Cookie is offline
Heel veel plezier
Oud 09-06-2005, 11:59
Silent Moon
Silent Moon is offline
Lief hee . Ik ben zoo benieuwd hoe het gaat aflopen. Heel veel succes en plezier again!
Oud 09-06-2005, 13:08
Flowtje
Flowtje is offline
Ik vind het echt leuk! (Het was al een geniale actie, maar vooral hoe het verder is gegaan is echt geweldig )

Veel plezier vanavond!
Reageren

Regels voor berichten