Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-06-2005, 14:20
Verwijderd
Nou ja, ik heb wel een leraar gehad die een foto van me wilde maken en toen ik hysterisch: "neeeeeeee!!!!" gilde, vroeg hij of ik dacht dat dat een lelijke foto zou worden dan en dat 'de meningen daarover verdeeld waren, hoor'
En die tegen een klasgenoot zei dat ik er leuk cq. goed uitzag en toen zich naar mij wendde en zei: "maar ik zal je maar niet teveel complimentjes geven, want dadelijk denk je nog dat ik je leuk vindt"
En nou ja, dat vind ik niet helemaal normaal, natuurlijk.

Maar als mijn (veel jongere) ANW leraar vertelt dat hij zich minder mannelijk zou voelen als ie 'm niet meer omhoog zou krijgen (wat indirect wel aansloot bij het onderwerp) dan vind ik dat niet erg.
Net zoals dat ik het niet erg vindt dat een evenzo jonge leraar tijdens het uitgaan na de examenstunt (bier) mij optilt en gewoon, niet ranzig of met extra lichamelijk contact, met alle meisjes (en jongens, maar zoveel dansende jongens waren er niet) meedanst.
Deze zelfde leraar aait ook gewoon over mijn hoofd, als grapje zo van "ahhh wat ben je toch zielig" of "valt me aan" (knijpt in mijn nek ) als ik een bijdehante opmerking maak.

Er zit gewoon een heel groot verschil tussen of je met een oudere leraar te maken hebt of dat je als 17/18 jarige leerling met een leraar van bijvoorbeeld 23 omgaat. Het is denk ik normaal dat in het tweede geval de omgang toch een stuk informeler en minder zakelijk is dan in het eerste geval.

Laatst gewijzigd op 05-06-2005 om 14:24.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-06-2005, 16:22
kusj
kusj is offline
ja, Het is mischien niet zo extreem als het lijkt, maar ik heb ook soms mijn twijfels bij docenten.
Alhoewel ik verwacht dat dat niet iets van de afgelope tijd is, maar dat dat al heel erg lang is, alleen nu durven mensen het te zeggen, omdat het strafbaar is!
Met citaat reageren
Oud 05-06-2005, 19:12
Roosje
Roosje is offline
Ik heb wel, als ik op toneelweekend ben met school, een veel "lichamelijkere" band met leraren dan gewoon op school zelf. Maar dat komt dan weer doordat het toneelweekend is, en daarbij gaan alleen leuke betrouwbare leraren mee. En gewoon, tja, omdat het toneelweekend is, ofzo.
Oud 05-06-2005, 20:33
M. Arnoldi
M. Arnoldi is offline
Ik doe de PABO, maar ik denk dat middelbare scholieren het niet fijn vinden als ik ze een aai over de bol geef, terwijl ze met succes hun werkje hebben afgemaakt!

Hmm...ik ben vrij handtastelijk persoon in de privekringen, maar ik zou mij als leraar nooit zomaar iemand aanraken. Het moet wel zakelijk blijven, want stel je eens voor dat een leerling obessed van je wordt. Kijk, als de verstandhouding tussen leerling en leraar goed is, kan een schouderklop bijv. geen kwaad. Het is maar net hoe je het brengt en wat voor persoon jij bent.

Laatst gewijzigd op 05-06-2005 om 20:36.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2005, 14:26
Sennah
Sennah is offline
Citaat:
perseus schreef op 04-06-2005 @ 14:52 :
Ben jij niet iets te oud om een typisch voorbeeld te zijn van domme huppelkutten die per definitie een hekel hebben aan leraren?
Ik heb het dan ook over de desbetreffende leraren, niet leraren over het algemeen.
Misschien had ik dat erbij moeten zetten, ik dacht dat dat wel duidelijk was.
Oud 07-06-2005, 15:04
HoneYy
HoneYy is offline
sommige leraren zijn idd zo, ik was DERTIEN toen mijn techniek leraar vroeg of ik ooit eens wilde strippen voor hem... ben je klaar mee met zoiets... ik was echt wel bang toen... en nog een leraar bij ons op school...man van 25,...goede gast hoor maar die zag wel iets in een leerling van hem....ziji was wel bijna 19 maar toch... een leerling en leraar dat moet je gewoon niet doen... dus het kan zeker wel... maakt neit uit op wat voor een school je zit...gebeurd overal!!
Met citaat reageren
Oud 07-06-2005, 17:10
*GaJeL*
*GaJeL* is offline
Ik vind het leuk een goede band te hebben met mijn leerkrachten, alhoewel ik niet zoveel van mijn oudere docenten moet weten - door verhalen die bij ons op school de ronde hebben gedaan -. Maar mijn vriendinne en ik gaan regelmatig uit met onze leraar, echt een leuke gast en daar wordt ook geknuffeld, gedanst... Niets mis mee toch?!
Oud 07-06-2005, 21:52
Apomes
Apomes is offline
Ik had een boel vrouwlijke lkr die zaken deden, die ik heel normaal vind maar anderen niet.

- Zo kreeg (/ krijg als ik ze nog eens zie) ik steeds een kus van die leerkrachte als ze me zag en we waren niet in school.
- Diezelfde leerkrachte kneep soms in me billen of stampte met haar voet tegen mijn billen en zei ze "allee ewa rapper"
- Diezelfde leerkrachte staat in mijn MSN
- Een andere leerkrachte gaf mij de examen antwoorden , als ik een vraag niet kon of liet me afkijken op toetsen
- Bij een andere leekrachte (ouderse) had ik een extreem goede band en we gingen dan ook regelmatig iets drinken in stad en ze had van bijnamen voor me zoals: ruuke, trees. Ik kocht haar altijd snoep want dat at ze graag

Is gewoon een goede band hebben met je lkr...
Het verschil tussen goede band en oh dies verliefd op mij voel je wel aan.
Oud 07-06-2005, 22:27
Verwijderd
ik heb geen leuke leraren jammr haha (allemaal oudjes)
Met citaat reageren
Oud 08-06-2005, 01:49
annetjuh
annetjuh is offline
mijn leraar van maatschappijleer (geschiedenis) vertelde mij ooit dat ik een aparte meid was die zich nergens wat van aantrok en dat vond hij mooi. Hij maakte vaker van dat soort complimentjes en ik was altijd diep in discussie dat groen links beter was dan CDA.

Daarnaast keek hij met mijn diploma uitreiking regel recht mijn decolete in en naar mijn borsten en op die manier gaf hij mij die hand. Mijn mentrix viel het zelfs op.
Oud 08-06-2005, 12:27
Verwijderd
Citaat:
annetjuh schreef op 08-06-2005 @ 02:49 :
mijn leraar van maatschappijleer (geschiedenis) vertelde mij ooit dat ik een aparte meid was die zich nergens wat van aantrok en dat vond hij mooi. Hij maakte vaker van dat soort complimentjes en ik was altijd diep in discussie dat groen links beter was dan CDA.

Daarnaast keek hij met mijn diploma uitreiking regel recht mijn decolete in en naar mijn borsten en op die manier gaf hij mij die hand. Mijn mentrix viel het zelfs op.
zo hahahaah
Met citaat reageren
Oud 08-06-2005, 22:16
Skilly
Skilly is offline
Citaat:
annetjuh schreef op 08-06-2005 @ 02:49 :

Gruwelijk..Wat zei je mentrix toen
Oud 09-06-2005, 17:34
Linn_daa
Linn_daa is offline
Citaat:
Kellie-Mensje schreef op 04-06-2005 @ 13:08 :
Klopt! Onze wiskundeleraar van vorig jaar keek altijd naar onze BORSTEN
Aahh .. wij hebben een lv leraar, die ook kijkt naar borsten.. levensbeschouwing is al n kutvak, en dan ook nog ns n soort pedo erbij;; ook altijd zn opmerkingen ;; nu ga ik de cijfers oplezen. en dan zegt hij; Ja Lisa staat bovenaan, dus eerst geef ik Lisa een flinke beurt *Beurt in zin van cijfer oplezen, maar zoooo seksistisch bedoeld!!! * ook noemt hij leerlingen schattebout, en heeft hij wel eens gezegt; ' Laatstt heb ik een toneelstuk gespeeld, en k mocht aan n leerlinge zitten. EINDELIJK HMMMM' hij zat zowat te kreunen in zn stoel. de goorlap. en zo kan k nog wel even doorgaan. het is gewoon ranzig. xx
Oud 09-06-2005, 22:24
Verwijderd
heb je als 13 jarige als borsten dan ( grapje )
Met citaat reageren
Oud 13-06-2005, 00:13
Tara Masquerade
Tara Masquerade is offline
Het was allemaal vaag.. hij heeft mn leven vergalt. Ik zit nu al 1,5 jaar thuis omdat ik niks meer durf. Ik vertrouw mensen niet meer. Er was een kans dat ik hem vrijdag zou zien tijdens het gala van mn broertje. Maar goed is dat niet gebeurt want mn hart bonkte als een gek en ik weet zeker dat als hij voor mn neus stond ik erop los had geslagen of m verrot zou schelden.
Reageren

Regels voor berichten