![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Leg eens uit, I need to know ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() OF schopt sowieso al gigantisch kont. Beste oorlogsgame ooit. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Edit: De Frags waren ook mooi, ik zat ergens rond de 500 geloof ik ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
en nog een paar iedereen dacht dat dta ging winnen maar hij werd laatste ![]() maar hij was wel samen met 7th ook naar Dallas gegaan, op eigen kosten
||
![]() |
Citaat:
in Dallas. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
|
De NES
M'n eerste console ooit. Met m'n broer uren op gespeeld (eigenlijk was die van m'n broer want ik was 6 jaar en had geen geld voor zo'n dingen). En als favoriete spel natuurlijk Mario, Duck Hunt, Double Dragon en Zelda met die gouden cassette. M'n eerste pc Met windows 3.1 en Redneck Rampage. http://www.google.be/search?hl=nl&q=...e+zoeken&meta= De playstation Met als hoogtepunten Abe's Exodus, FFVII, FFIX, Driver, Tony Hawk, Die Hard, Resident Evil, Parasite Eve, zoiets met apen die aan zwaailicht op hun hoofd hadden, Tenchu, Gran Turismo en GTA. En parappa the rapper! =) De nieuwe pc Vele first person shooters en Vice City. De GameCube Veel mensen onderschatten deze console maar eens je er op gespeeld hebt in de zetel (en niet op die standjes die je vrijheid van bewegen met je controller wegnemen) zal je er toch anders over denken. Eternal Darkness en FF: Crystal Chronicles. =) Tekken 2 op de arcadekast Omdat dit me het meeste geld heeft gekost... En eigenlijk nog zoveel andere dingen... Age of Empires, Command and Conquer, Wolfenstein, Super Mario Sunshine, Need For Speed Underground I en II, Tony Hawk reeks, Tekken, Crash Bandicoot,... En binnekort de komst van de Nintendo Revolution. =)
Laatst gewijzigd op 20-06-2005 om 23:32. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Vond het ook erg cool. Ik had het gehuurd, was erg ver gekomen, maar helaas begaf m'n destijds 6-speed cd speler het. Moet het nog altijd een keer finishen. Deel 2 lijkt me ook nog altijd erg vet ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() zoiets had ik met Pokémon toen ik nog klein was ![]() ik was ontroostbaar ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |