Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-06-2005, 16:19
Verwijderd
Ik ga op een manege stallen ruimen, zwaar werk, 2.75 per uur, 8 uur per dag, 2 dagen in de week... maar er is toch niks anders. En dan heb ik ook nog mijn vaste bijbaantje als afwasser, wat veel beter verdient.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-06-2005, 22:09
~Meliss@~
~Meliss@~ is offline
Ik ga 3 weken werken bij het GGZ en ik heb gesolliciteerd bij Dierenpark Emmen, dus misschien dat ik daar ook nog kan werken...
Met citaat reageren
Oud 14-06-2005, 22:26
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
~~Fantôme~~ schreef op 07-06-2005 @ 13:54 :
nice zoiets heb ik nu voor stage (in amsterdam)

oké, zelf werk ik bij de ah, alweer bijna 2 jaar.
ik ga kijken of ik iets leuks kan vinden en anders blijf ik gewoon daar in de zomer werken. hopelijk dan voor 30 uur in de week oid.
als ik wel ergens leuk vakantiewerk vind, maar dit dan alleen voor de zomer kan doen, dan blijf ik denk toch bij de ah... zodat ik na de zomer ook nog steeds een baantje heb
[edit] ik mag dus een stuk meer uren gaan draaien dus denk dat ik maar weer bij de ah blijf hangen[/edit]

als hier mensen komen uit Den Helder (of in de buurt) ze zijn hier hard op zoek naar thuishulpmedewerkers. het liefst vanaf 18 staat erbij, maar dat moet je niet tegenhouden.
ook bij de formido zochten ze mensen geloof ik. (in den helder dus he)
Oud 16-06-2005, 14:02
Evaatje
Evaatje is offline
Ik ga 4 weken in een verpleeghuis werken als voedingshulp, 20 uur per week voor 5,72 per uur Het werk als voedingshulp houdt in dat ik koffie/thee zet, rondbreng, tafels dek, boterhammen smeer, de mensen help met eten (aangezien ik ga werken op de afdeling met zwaar dementerende, soms met psychiatrische achtergrond) ben ik daar de meeste tijd mee bezig, ruim af, vaatwasser inruimen/uitruimen, boodschapjes doen, avondeten ophalen en controleren.. Ik vind het best zwaar, maar erg leuk werk. Vorig jaar heb ik het ook gedaan, en ik was blij toen ik dit jaar weer terug mocht komen!
Met citaat reageren
Oud 16-06-2005, 14:20
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Evaatje schreef op 16-06-2005 @ 14:02 :
Ik ga 4 weken in een verpleeghuis werken als voedingshulp, 20 uur per week voor 5,72 per uur Het werk als voedingshulp houdt in dat ik koffie/thee zet, rondbreng, tafels dek, boterhammen smeer, de mensen help met eten (aangezien ik ga werken op de afdeling met zwaar dementerende, soms met psychiatrische achtergrond) ben ik daar de meeste tijd mee bezig, ruim af, vaatwasser inruimen/uitruimen, boodschapjes doen, avondeten ophalen en controleren.. Ik vind het best zwaar, maar erg leuk werk. Vorig jaar heb ik het ook gedaan, en ik was blij toen ik dit jaar weer terug mocht komen!
Ik vind dat je dan niet veel verdient. Ik verdien met schoonmaakwerk 8 euro 20 bruto per uur, ook bij oude mensen die hulpbehoevend zijn... Mijn salaris is btw voor een 18/19 jarige (zelfde bedrag).
Met citaat reageren
Oud 16-06-2005, 14:26
Evaatje
Evaatje is offline
en ik ben 17... en vergeleken met wat vriendinnen van me bij de AH veridenen (3,51 bruto per uur...) heb ik het toch wel relaxt
Met citaat reageren
Oud 16-06-2005, 14:40
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Evaatje schreef op 16-06-2005 @ 14:26 :
en ik ben 17... en vergeleken met wat vriendinnen van me bij de AH veridenen (3,51 bruto per uur...) heb ik het toch wel relaxt
Ik bedoelde ook meer dat het bedrag hoger zou kunnen zijn. Volgens mij verdien je met dat werk hier nml veel meer, vergelijkbaar met het bedrag dat ik verdien. Het is niet slecht, dat zeker niet. 17 is btw maar 1 jaartje jonger, dus zoveel verscheelt dat niet.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten