![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Gewoon /fps intypen geloof ik. ![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
jaja 3e post op een rij (lekker boeie)
linkje met een fix voor GF4 users http://www.forumplanet.com/planetbat...92&tid=1672681
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Zelf speel ik het meest met special force of sniper. Anti tank is niet boeiend, met een special force of assault knal je die tank net zo hard af. ![]() Ik heb al met wat vrienden samengespeeld, dat gevoel dat je samenwerkt met mic is zo tof! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik wil het wel es proberen als medic ![]() hoewel ik vooral heb geoefend met anti tank en support PM me maar als je interesse hebt |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
probeer het ipv de muis met de pijltjestoetsen, dan vlieg je wat stabieler |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Met W stijg je op en met S ga je weer naar beneden. De A en D zijn voor links en rechts en de muis is om te kantelen naar voren/achter/links/rechts. Als je beginner bent kan je het beste voor een bocht A en D gebruiken zodat de heli niet kan kantelen. Dus met W stijg je op, ben je eenmaal opgestegen dan ga je met je muis naar achter zodat je voorkant van de heli naar beneden word gericht (Principe van een heli). De flexibiliteit van een heli kan je alleen gebruiken met de muis erbij, met muis kan je namelijk scherpere bochten maken, naar voren en achteren en etc. ![]() Stil blijven in de lucht is gewoon niks aanraken van de muis en toetsenbord, zorg dan wel dat je stabiel en recht bent. Als je wilt landen moet je bij de landingsbaan vaart minderen zodat je rustig kan landen. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar ik vind wel dat daardoor de 'feel' die je(nja, ik dan) had bij deel 1, hier wat verloren gaat. er is gewoon niet zoveel nieuws. jah de vliegtuigjes van toen zijn nu straaljagers, en de prutteltankjes van toen zijn nu grote sterke monsters. Maar de effecten van ieder schot is nog precies hetzelfde. Er was afgezien van de graphics natuurlijk ook niet superveel te verbeteren, maar ik vind het gewoon niet om van mn stoel te vallen. |
![]() |
||
Citaat:
het is een demo er komen 50v50 maps
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Je zou hem kunnen draaien op low, en texture op medium. Mijn broer heeft ook die kaart. Als je een nieuwe wilt kopen kijk eens naar de 6600 GT/X800. Anders voor een 2e hands Radeon 9700Pro/9800Pro
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|