Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-06-2005, 19:12
Verwijderd
Citaat:
MaHo schreef op 13-06-2005 @ 19:47 :
Ik heb hetzelfde, maar dan een PIV 2,6ghz en alles draait goed op medium, 1024x7**, no AA. Het loopt lekker vloeiend, dus ik kan niet klagen Is er ook een command ofzo om je FPS te zien?
Heb je al console geopend en fps geprobeerd?

Gewoon /fps intypen geloof ik.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-06-2005, 20:11
Jolt
Jolt is offline
Fraps all the way, naja het is een leuk vervolg, maar ik hou het toch eventjes bij GTA
Oud 13-06-2005, 23:50
Big Boi
Big Boi is offline
Onwijs wrede demo.
Heb tot nu toe 1 vastloper gehad maar voor de rest zeer puikig

Ik draai op:
Windows xp pro sp 2
P4 2,8 ghz HT
1024 mb
Rad 9800 Pro

Laadtijden vallen me mee en draait lekker soepel op alles medium, 1152x864, 4x AA.
Zelfs bij drukke momenten (2 tankbattles om me heen, paniekerige gastjes overal, vliegtuigen die overvliegen en een helicopter die achter mn ass aan zit) doet ie het prima.
Af en toe een framedrop, mja das te overleven.
Heb nieuwste drivers etc.

Toppie!
Oud 14-06-2005, 02:40
Wammus
Wammus is offline
Ik heb er een tijdje mee geoefend en het vliegen gaat me nu best goed af . Alleen ik moet nog wat beter leren mikken met die raketen en ook met gewone schoten. Kan je eigenlijk ook terwijl je vliegt switchen naar dat radarschermpje zodat je je bommen precieser kan mikken?
Oud 14-06-2005, 11:01
Obi Wan
Obi Wan is offline
Ik heb het vliegen nu ook wel redelijk onder de knie

Heb alleen geen idee over dat beter droppen van bommen

Had gisteren ook de hele dag zowat gespeeld als commander (omdat er niemand was die het kon)

Ook zeer leuk om te doen

Meeste tijd zat ik vanuit het vliegdekship support en orders te geven terwijl ik ondertussen de vijandelijke vliegtuigen van ons vliegdekschip weg hield
Met citaat reageren
Oud 14-06-2005, 12:16
Wammus
Wammus is offline
Commandant ben ik nog niet geweest. Ja een keer maar daar snap ik nog niet zo veel van. Ik ga het wel proberen maar daar zal het bij blijven. Dat laat ik lekker aan iemand anders over. Laat mij maar lekker rondvliegen in m'n straaljagertje en mensen bombarderen en helicopters uit de lucht schieten . Dat vind ik leuk. Als dat niet kan dan special force of anti tank. Sniper heb ik ook geprobeerd maar daar blijf ik bar slecht in. Ik schiet steeds net te vroeg of net te laat en net te hoog of net te laag .

Ik ben er wel achter gekomen dat dat streepje wat in beeld komt te staan als je naar de secondary wapen optie (het droppen van bommen dus) van je straaljager switcht staat voor waar de bom dropt. Dan is het alleen nog een kwestie van recht over je doel heen vliegen en op tijd op het knopje drukken. Maar veel makkelijker is het om nog iemand mee te nemen die de bommen voor je dropt. Jammer genoeg zijn er op internet maar weinig te vinden die daar wat voor voelen .
Oud 14-06-2005, 12:32
MaHo
MaHo is offline
Ik heb net ff zwaar ge0wned als Special Forces
Ik stond dik bovenaan met 9 kills en 1 death (en natuurlijk de nodige assist points). Ik was in de aanval op een MEC basis, maar daar kwamen ineen eens stuk of 6 lui uit om onze basis aan te vallen, kheb er 1 neergelegd, maar toen werd ik gekilled, maar......ik spawnde dus op de basis die zij wilden aanvallen en heb snel ff wat C4 rond de vlag gedropt (ik was een van de weinigen op die basis) en toen ze dachten dat ze het kamp hadden gecleared zat ik nog in een hoekje met m'n afstandsbediening; BOEM

Geweldig dit soort momenten
Met citaat reageren
Oud 14-06-2005, 12:56
Andrew
Andrew is offline
Citaat:
Jolt schreef op 13-06-2005 @ 17:55 :
Logisch je hebt pixel shader 2.0 nodig.
ik heb net gespeeld met mn geforce 4 zijn aan een fix bezig, gisteren kwamen we in de menus en nu kunnen we al spelen, ziet en alleen nog niet uit
Oud 14-06-2005, 12:57
Andrew
Andrew is offline

sommige keren heb je een blauw vlak maar als je een andere kant op kijkt verdwijnt het maar heey, het draait iig al wel, hoe het er uit ziet zal ook nog wel vooruit gaan
Oud 14-06-2005, 13:00
Andrew
Andrew is offline
jaja 3e post op een rij (lekker boeie)

linkje met een fix voor GF4 users

http://www.forumplanet.com/planetbat...92&tid=1672681
Oud 14-06-2005, 13:19
Verwijderd
met tanks en ander pantsergedoe ben ik al aardig aan het beuken maar een vliegtuig hou ik niet langer dan een minuut in de lucht. maakt ook niet uit, tanks zijn toch vetter.

dr spelen wel veel knuppels mee, ondanks dat ik het gister voor het eerst deed stond ik met een uur spelen al dik bovenaan.

nah ja misschien geluk gehad
Met citaat reageren
Oud 14-06-2005, 13:55
D@mien
D@mien is offline
als je medic bent dan stapelen de punten zich pas op.....je krijgt een punt als je iemand healed, én als je iemand revived....kan niet beter bijna
Oud 14-06-2005, 14:18
Verwijderd
In de meeste servers krijg ik al een aardige score.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2005, 14:28
MaHo
MaHo is offline
Mijn favorieten zijn nu duidelijk Special Forces, Medic en Anti-tank geworden Ik heb met alle classes gespeeld, maar als support en engineer is het heel moeilijk punten te halen. Eer je als engineer bij een voertuig bent dat reparaties nodig heeft, is dat voertuig al kapot door de vele heli's en tanks.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2005, 15:22
Verwijderd
Citaat:
D@mien schreef op 14-06-2005 @ 14:55 :
als je medic bent dan stapelen de punten zich pas op.....je krijgt een punt als je iemand healed, én als je iemand revived....kan niet beter bijna
het lullige is alleen dat je niet kan schieten tijdens healen, en zijn er vaak vijanden op niet meer dan 15 seconden afstand
Met citaat reageren
Oud 14-06-2005, 17:20
Verwijderd
Citaat:
MaHo schreef op 14-06-2005 @ 15:28 :
Mijn favorieten zijn nu duidelijk Special Forces, Medic en Anti-tank geworden Ik heb met alle classes gespeeld, maar als support en engineer is het heel moeilijk punten te halen. Eer je als engineer bij een voertuig bent dat reparaties nodig heeft, is dat voertuig al kapot door de vele heli's en tanks.
We zoeken nog medic voor clan.

Zelf speel ik het meest met special force of sniper.

Anti tank is niet boeiend, met een special force of assault knal je die tank net zo hard af.

Ik heb al met wat vrienden samengespeeld, dat gevoel dat je samenwerkt met mic is zo tof!
Met citaat reageren
Oud 14-06-2005, 17:38
Verwijderd
Citaat:
DarkSavior schreef op 14-06-2005 @ 18:20 :

Zelf speel ik het meest met special force of sniper.

Anti tank is niet boeiend, met een special force of assault knal je die tank net zo hard af.

Ik heb al met wat vrienden samengespeeld, dat gevoel dat je samenwerkt met mic is zo tof!
demo clan?

ik wil het wel es proberen als medic

hoewel ik vooral heb geoefend met anti tank en support

PM me maar als je interesse hebt
Met citaat reageren
Oud 14-06-2005, 18:34
Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Commander spelen is zeker leuk, ik ben het vaak, al was het eerst toch even zoeken hoe en wat.

Heerlijk als je je art. gebruikt en zo de helft van de vijanden opblaast

Ik ben vrijwel altijf Special Force of Medic.
Als ik commander ben, ben ik vrijwel altijd engineer, omdat niemand art., UAV, of je commandopost wilt repareren als-ie kaduuk is.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2005, 18:59
D@mien
D@mien is offline
zijn er btw meer commands dan je onder 'q' hebt staan?? ik hoor nl wel es dingen die niet onder die knop zitten (bijv. iets van 'medic on duty' ofsow)
Oud 14-06-2005, 19:01
Verwijderd
Citaat:
D@mien schreef op 14-06-2005 @ 19:59 :
zijn er btw meer commands dan je onder 'q' hebt staan?? ik hoor nl wel es dingen die niet onder die knop zitten (bijv. iets van 'medic on duty' ofsow)
Q en T
Met citaat reageren
Oud 14-06-2005, 19:04
Levitating Nun
Als je in een Squad zit T inderdaad. Verder als je op Q drukt en vervolgens rechtermuisknop komen er ook meer opties.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2005, 19:13
Verwijderd
Wat ik trouwens wel mis met commands is dat de naam tegen wie je het hebt niet ziet staan.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2005, 22:47
MaHo
MaHo is offline
Citaat:
DarkSavior schreef op 14-06-2005 @ 18:20 :

Ik wil het best eens proberen, ik zeg alleen niet dat ik er goed in ben . Maar die M16 van die medics vind ik eigenlijk enorm fijn
Met citaat reageren
Oud 15-06-2005, 02:04
Wammus
Wammus is offline
Vliegen is echt te meesterlijk voor woorden . Het lukte me zowaar om een helicopter stabiel te houden alleen echt snel zoals ik sommige zie gaan ging ik nog niet vooruit. Naja zal wel komen als ik een joystick heb . Overigens weigert m'n microfoon tot nu toe alle medewerking oftewel hij doet het niet...
Oud 15-06-2005, 13:38
MaHo
MaHo is offline
Bah, dat vliegen lukt me totaal niet ik blijf neerstrorten na een paar seconeden. Kan iemadn misschien eens uitleggen hoe het moet? Zowel vliegtuigen als helikopters lukken me niet.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2005, 13:52
Verwijderd
Citaat:
MaHo schreef op 15-06-2005 @ 14:38 :
Bah, dat vliegen lukt me totaal niet ik blijf neerstrorten na een paar seconeden. Kan iemadn misschien eens uitleggen hoe het moet? Zowel vliegtuigen als helikopters lukken me niet.

probeer het ipv de muis met de pijltjestoetsen, dan vlieg je wat stabieler
Met citaat reageren
Oud 15-06-2005, 15:11
infamous
infamous is offline
damn dit spel is ZIEK

daar gaat m'n leven
Oud 15-06-2005, 15:21
Levitating Nun
Helicopters gaan uitstekend. Straaljagers vind ik geen zak aan, ik kan niet goed vliegen daarmee.

Anyway ik heb de demo verwijderd, ik begin tekenen van verslaving te vertonen
Met citaat reageren
Oud 15-06-2005, 19:04
Verwijderd
Citaat:
wammus schreef op 15-06-2005 @ 03:04 :
Vliegen is echt te meesterlijk voor woorden . Het lukte me zowaar om een helicopter stabiel te houden alleen echt snel zoals ik sommige zie gaan ging ik nog niet vooruit. Naja zal wel komen als ik een joystick heb . Overigens weigert m'n microfoon tot nu toe alle medewerking oftewel hij doet het niet...
Zal ik even uitleggen hoe het werkt?

Met W stijg je op en met S ga je weer naar beneden.
De A en D zijn voor links en rechts en de muis is om te kantelen naar voren/achter/links/rechts.

Als je beginner bent kan je het beste voor een bocht A en D gebruiken zodat de heli niet kan kantelen.

Dus met W stijg je op, ben je eenmaal opgestegen dan ga je met je muis naar achter zodat je voorkant van de heli naar beneden word gericht (Principe van een heli).

De flexibiliteit van een heli kan je alleen gebruiken met de muis erbij, met muis kan je namelijk scherpere bochten maken, naar voren en achteren en etc.

Stil blijven in de lucht is gewoon niks aanraken van de muis en toetsenbord, zorg dan wel dat je stabiel en recht bent.

Als je wilt landen moet je bij de landingsbaan vaart minderen zodat je rustig kan landen.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2005, 22:26
Verwijderd
Heb de demo nu ook gespeeld, maar krijg er eerlijk gezegd niet de kriebels van die ik van battlefield 1942 kreeg..
Het mist toch een beetje het sfeertje dat het door de 2e wereldoorlog kreeg. Vietnam vond ik zelf ook al wat minder.

Het gevoel als je fijn in je messerschmidt(kutnaam) over een hoopje heen vloog en dood en verderf zaaide met je boordkanonnen en je bommen. Hier heb je een straaljager, en het klopt gewoon niet om dan met dezelfde snelheid als je propellorvliegtuig over de mensen heen te vliegen..
Ook vind ik het niet echt vernieuwd. Je rijdt nogsteeds in tanks en jeeps.. ze zien er iets moderner uit, maar het effect is nog hetzelfde. je zit nogsteeds in een turret, en knalt alles wat voor je voeten komt in een schot dood.

Het commander idee vind ik wel mooi, maar het is eigenlijk een beetje het enige nieuwe.. En natuurlijk zijn de helicopters bruut. Maar toch, dan heb je nogsteeds tanks jeeps vliegtuigen en wapens die niet zaligmakend zijn.

Het is een mooi spel geworden, maar ik vind het toch niet zo geweldig als ik het eerste deel vond. Het ziet er misschien een beetje ouderwets uit ondertussen, maar ik blijf nog lekker engelsen uit hun stomme britse basesjes knallen met mijn bommenwerper.
mja, da's mijn mening.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2005, 23:59
Jolt
Jolt is offline
Dus je wilde dat de F16 1000 km/u ging?
Hoe moet je dan schieten?Je vlieg dan meteen het beeld uit, zowas dat bij deel 1.

Realisme maakt een spel kapot. Klein beetje moet er wel in zijn, maar te is nooit goed.
Oud 16-06-2005, 06:48
Viporizer
Viporizer is offline
Naar mijn idee gingen de straaljagers in 1 (desert combat) langzamer dan de straaljagers nu.
Oud 16-06-2005, 08:50
D@mien
D@mien is offline
Citaat:
Viporizer schreef op 16-06-2005 @ 07:48 :
Naar mijn idee gingen de straaljagers in 1 (desert combat) langzamer dan de straaljagers nu.
dat idee heb ik ook....ik heb nu de grootste moeite met de snelheid enzo, terwijl ik nergens problemen mee had in DC...
Oud 16-06-2005, 09:52
Mark
Mark is offline
Videokaartje FX5600 met 128mb.

Waarschijnlijk niet voldoende? Randje aan?

Mark
Oud 16-06-2005, 10:22
MaHo
MaHo is offline
Waarschijnlijk net wel voldoende, maar verwacht geen wonderen
Met citaat reageren
Oud 16-06-2005, 10:35
Jolt
Jolt is offline
Op low moet iedereen het kunnen spelen , mits je een pixels shader 2.0 kaartje hebt
Oud 16-06-2005, 10:36
Verwijderd
Citaat:
Jolt schreef op 16-06-2005 @ 00:59 :
Dus je wilde dat de F16 1000 km/u ging?
Hoe moet je dan schieten?Je vlieg dan meteen het beeld uit, zowas dat bij deel 1.

Realisme maakt een spel kapot. Klein beetje moet er wel in zijn, maar te is nooit goed.
Tuurlijk, daarin ben ik het ook helemaal met je eens.
Maar ik vind wel dat daardoor de 'feel' die je(nja, ik dan) had bij deel 1, hier wat verloren gaat. er is gewoon niet zoveel nieuws. jah de vliegtuigjes van toen zijn nu straaljagers, en de prutteltankjes van toen zijn nu grote sterke monsters. Maar de effecten van ieder schot is nog precies hetzelfde. Er was afgezien van de graphics natuurlijk ook niet superveel te verbeteren, maar ik vind het gewoon niet om van mn stoel te vallen.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2005, 10:38
Jolt
Jolt is offline
Yep, ik zelf vond het ook zwaar tegenvallen. Ben wel neit zo een dikke online gamer, maar de demo vond ik zwaar tegen vallen, ik moet zeggen ze hebben een ijzersterke formule, maar deel II had ik toch meer verwacht, 50 vs 50, het zou een lichtere engine dan Battlefield 1 zijn, etc.

Leuk dat je nu met de commander en zo kan spelen, c.q squad, dat maakt het weer wat leuker.

Maar niks voor mij.
Oud 16-06-2005, 14:35
infamous
infamous is offline
Citaat:
Jolt schreef op 16-06-2005 @ 11:38 :
Yep, ik zelf vond het ook zwaar tegenvallen. Ben wel neit zo een dikke online gamer, maar de demo vond ik zwaar tegen vallen, ik moet zeggen ze hebben een ijzersterke formule, maar deel II had ik toch meer verwacht, 50 vs 50, het zou een lichtere engine dan Battlefield 1 zijn, etc.

Leuk dat je nu met de commander en zo kan spelen, c.q squad, dat maakt het weer wat leuker.

Maar niks voor mij.

het is een demo

er komen 50v50 maps
Oud 16-06-2005, 15:36
Verwijderd
ben net een uur lang de buschauffeur uit wezen hangen vanaf de carrier naar willekeurige plekken met de BH

je krijgt er nog erkenning voor ook
Met citaat reageren
Oud 16-06-2005, 16:13
Obi Wan
Obi Wan is offline
Hmm ik kan niet wachten tot de full versie op de markt is

Overgens heeft EA er verschillende servers uit gepik die de timelimit uit hadden gezet, dat mocht blijkbaar niet

Ik vind rondes van 12 minuten in een 32 player mapversie veel te kort, ben blij dat het er niet standaard bij hoort hehe

Maar de BH kan vrij leuk zijn ja, mits je natuurlijk 1 of 2 goede gunners bij je hebt
Met citaat reageren
Oud 16-06-2005, 17:48
Wammus
Wammus is offline
Met de snelheid van de f16s heb ik niet zo veel problemen. Alleen het mikken van m'n misiles wil af en toe voor problemen zorgen. DAt er aan het basisprincipe van deel een niet heel veel bijzonders is toegevoegd vind ik niet raar. Het principe van deel een was gewoon goed en door een aantal goede toevoegingen vind ik het alleen maar beter geworden. Dat het niet (weer) in WOII speelt maar in Irak vind ik juist een verbetering. Dat geeft toch wat meer het gevoel dat je een oorlog aan het naspelen bent die je zelf indirect hebt meegemaakt. Dat spreekt toch iets meer tot de verbeelding dan de zoveelste WOII shooter. Die crap heb ik toch wel een beetje gehad.

Heel goed spel dus . Ik kan echt niet wachten tot de 24e.

Dat van die timelimit dat ze eruit hebben gehaald vind ik heel jammer. Het is af en toe best leuk om gewoon een beetje doelloos rond te vliegen/rennen/rijden en elkaar een beetje af te knallen zonder echt een missie te moeten volbrengen. Ik denk dat de map die er in de demo zit zich daar best voor leent en ik hoop dat ze dat in de full version niet ook flikken. Minpuntje dus
Oud 16-06-2005, 18:20
Viporizer
Viporizer is offline
Citaat:
wammus schreef op 16-06-2005 @ 18:48 :
Dat van die timelimit dat ze eruit hebben gehaald vind ik heel jammer. Het is af en toe best leuk om gewoon een beetje doelloos rond te vliegen/rennen/rijden en elkaar een beetje af te knallen zonder echt een missie te moeten volbrengen. Ik denk dat de map die er in de demo zit zich daar best voor leent en ik hoop dat ze dat in de full version niet ook flikken. Minpuntje dus
Je kan alsnog je gewoon aan de time limiet houden. Ik bedoel als niemand vlaggen gaat halen/veroveren dan moet je toch nog 200 kills maken wil je stoppen. Dat kan toch ook makkelijk?
Oud 16-06-2005, 18:54
Verwijderd
Ik heb wel een ip van een server zonder tijdslimiet, pm me maar voor ip.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2005, 00:52
Wammus
Wammus is offline
Citaat:
Viporizer schreef op 16-06-2005 @ 19:20 :
Je kan alsnog je gewoon aan de time limiet houden. Ik bedoel als niemand vlaggen gaat halen/veroveren dan moet je toch nog 200 kills maken wil je stoppen. Dat kan toch ook makkelijk?
Dat is waar maar dan nog blijft het iritant dat je eens in de 12 minuten hetzelfde level opnieuw moet laden als je gewoon een half uurtje ff wat rond wilt rennen en mannetjes wilt neerknallen op wat voor manier dan ook in een Batlefield setting.
Oud 17-06-2005, 08:45
Verwijderd
GeForce FX 5200 heb ik, lukt dat?

Wat is nou echt een goede 3D-kaart om te gamen, ik kan CSource bv wel goed spelen, maar wil denk ik een nieuwe kopen, welke is nou echt goed?
Met citaat reageren
Oud 17-06-2005, 09:03
D@mien
D@mien is offline
Snap ik et btw goed dat je in de full version je classe kan verbeteren?? dat je meer weapons bij je kan dragen enzo??
Ik hoop ook dat je je character kan customizen...
Oud 17-06-2005, 10:13
Jolt
Jolt is offline
Citaat:
Metal_Jacket schreef op 17-06-2005 @ 09:45 :
GeForce FX 5200 heb ik, lukt dat?

Wat is nou echt een goede 3D-kaart om te gamen, ik kan CSource bv wel goed spelen, maar wil denk ik een nieuwe kopen, welke is nou echt goed?
Csource is zeer cpu intensief, daarbij draait het bij jou op DX 8 mode.

Je zou hem kunnen draaien op low, en texture op medium. Mijn broer heeft ook die kaart.

Als je een nieuwe wilt kopen kijk eens naar de 6600 GT/X800.
Anders voor een 2e hands Radeon 9700Pro/9800Pro
Oud 17-06-2005, 15:32
Big Boi
Big Boi is offline
Ik heb een irritant probleem:
Als ik naar de multiplayer optie ga dan loopt ie vaak vast omdat ie dan de server list aan het ophalen is.
Die is trouwens megatraag en sommige servers (bijna alle moet ik zeggen) tonen geen ping.

Iemand meer dit probleem?
Oud 17-06-2005, 16:12
Levitating Nun
Citaat:
Big Boi schreef op 17-06-2005 @ 16:32 :
Ik heb een irritant probleem:
Als ik naar de multiplayer optie ga dan loopt ie vaak vast omdat ie dan de server list aan het ophalen is.
Die is trouwens megatraag en sommige servers (bijna alle moet ik zeggen) tonen geen ping.

Iemand meer dit probleem?
Yep, heb ik soms ook. Gewoon je pc als een dame behandelen en rustig scrollen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten