Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Als in de ogen van het grote publiek het goed uitvoeren van het werk een vereiste is om te mogen staken, dan kunnen we net zo goed het hele stakingsrecht afschaffen en het neerleggen van het werk uit onvrede met de arbeidsvoorwaarden strafbaar stellen. Mensen zijn over diensten als NS en Prorail sowieso nooit tevreden omdat ze er niets van begrijpen. |
![]() |
||
Citaat:
Een heleboel boze/teleurgestelde klanten maken samen een hoop ophef en dat is dan ook de bedoeling van zo'n staking. Dit wil overigens niet zeggen dat ik het eens ben met die staking. Want van wat ik heb begrepen, willen de medewerkers van Pro Rail meer geld zien, omdat de mensen bij NS meer krijgen. (Maar dat weet ik niet zeker hoor. ![]() |
![]() |
|
Nou, ik heb geluk. M'n broertje leent een auto van m'n ouders en pikt me op vrijdag. Anders zou ik een concert en een college moeten missen.
||
Citaat:
Klagen over de NS en Pro-Rail zal men toch wel blijven doen, ook al hebben we een van de beste spoorwegdiensten van de wereld.
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
Op deze weblog staan aantal prachtige standaardbrieven om je declaratie in te dienen bij de NS.
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
Vertrek 12:28
Aankomst 20:35 Reistijd 8.07 Overstappen 8 oke ik kan nu dus NIET naar het concert gaan. ik zou 8 uur in de bus moeten zitten, en de bus gaat niet eerder dan 12.28. dan zou ik pas om half 9 in den bosch zijn, terwijl ik er al om half 6 zou moeten zijn. IK BEN ECHT ZO FUCKIN PISSED OFF NU. weet iemand een alternatief om in den bosch te komen, niet te duur? mag best 40 euro of meer kosten ofzo, dat maakt me weinig uit. ![]()
||
Citaat:
![]() Groningen-Amsterdam met de bus in 4 uur over de Afsluitdijk ![]()
||
Citaat:
![]() Misschien kunnen je ouders je ergens naar een busstation brengen waarvandaan wel een rechtstreekse bus rijdt. Taxi is duur. Ik betaal al 20 euro voor 10 km. Maar je hebt ook regiotaxi's, die zijn goedkoper.
||
Citaat:
![]() thnx for the tips anyway. ![]()
||
Citaat:
Wat Tox zegt... beetje dom om dat in een tijd te doen als bijna alle studenten tentamens moeten maken...
|
'minst drukke dagen in de trein'
gemiddeld 900.000 forensen/reizigers in plaats van 1.050.000? moet ik nou soms ook nog sympathie voor ze tonen, omdat 'ze de minst drukke dag' hebben gekozen? ![]() ga weg. Echt ik heb geen greintje respect voor die gasten, als ik er nu een in mijn handen zou krijgen zou ik hem (serieus waar) kunnen vermoorden, of heel erg erg veel pijn doen. een aanbod van 2.5% afgewezen, en een van 4.5 ge-eist. werkelijk waar.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Mensen die niet kunnen werken of niet naar school kunnen hebben wel een wat groter probleem. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|