![]() |
||
Citaat:
oh, laat ik voor de grap ook eensch ontopic doen: Ik ben allergisch voor katten, honden en rrrrratten... en dat haat ik, want dat zijn juist de dieren die ik echt te schattig vind. Vanaf m'n geboorte heb ik altijd twee katten om me heen gehad, tot m'n 17e... en m'n (inmiddels) kattenhatende vader had het perfecte excuus om geen nieuwe te nemen na hun dood: mijn allergie ![]() ![]()
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Dit is boris, boris en ik zijn dikke maatjes, al vraagt hij wel veel aandacht, maar dat kan ik soms ook doen. Verder ben ik ook wel wat lui en lig ik ook graag met m'n genitaliën bloot ![]() ![]() ![]() anders dan boris hou ik niet van kitscherige hartjes rond m'n nek, maar het flatteert hem wel, alleen is het wel een beetje een aantasting van z'n mannelijkheid ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() en op een leeftijd van 13 weet je toch al wat inlevingsvermogen is ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
is dat een boxer? ik hou wel van boxers ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
en bij gebrek aan een foto van mijn vroegere hond een foto van onze familiehond die zijn jeugdige jaren bij ons doorbracht, omdat mijn opa en oma een nest van 12 boxers hadden en geen plek voor deze vondeling |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
gebruikt apomes wel dierproefvrije make up?
op www.cosmeticagids.nl kun je kijken of het merk dierproefvrij is. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
oh god wat mis ik mijn ratties
||
Citaat:
||
Citaat:
aan vroeger heeft ie ook zn naam te danken ![]() nouja "zij" dan. en het is kut dat ze maar zo jong worden. al overleeft deze al die vorige nu wel. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
oh, en heeft niets met labrotoria te maken. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Bij een rattery letten ze op eventuele ziektes in de lijn en fokken ze op gezondheid, karakter en ja, uiterlijk. Ze kijken daar dus of de ouderdieren goed tam en lief zijn en hun hele leven niet (ernstig) ziek zijn geweest. Bovendien mogen mannen pas dekken vanaf dat ze twee jaar oud zijn en op die manier proberen ze de gemiddelde leeftijd van de rat als soort omhoog te krijgen en er dus voor te zorgen dat je ritten NIET na zes maanden dood in zijn kooi ligt met een gezwel op zijn rug even groot als zijn hoofd. Dus. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Jongens, ik vind het een beetje dood hier Verwijderd | 52 | 06-07-2009 23:16 | |
Lifestyle |
huisdieren lifestyle Verwijderd | 118 | 20-05-2006 14:41 | |
Lifestyle |
Huisdieren life-style Mr.Ed. | 88 | 24-02-2005 16:13 | |
Lifestyle |
Dieren Lifestyle CharismaticBass | 52 | 23-11-2004 17:45 | |
Lifestyle |
Lifestyle&Petsss Otis | 133 | 23-07-2004 10:40 | |
Lifestyle |
Je kat als schaap battlestar | 85 | 22-06-2003 23:02 |