Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Zeg tegen der dat ze goed bedenkt wat ze doet. Verder moet ik er nog ff over nadenken je houdt nog eentje te goed vanme gr,tieneke
||
Citaat:
![]() Puntje is echter wel dat ik weet waar hij nu werkt, en zij niet. Ze kan naar zijn huis gaan, dat wel. Al heb ik haar dat sterk ontraden, omdat ik die persoon er helaas voor aanzie, haar nog wel een keer zoveel pijn te doen. En dat is natuurlijk had allerlaatste wat moet/mag gebeuren tijdens zo'n ontmoeting. Dan ga ik liever met haar samen naar zijn werk (openbare gelegenheid, dus kan je makkelijk "heen", geen kantoor oid). En daar zou ze, eventueel, ook alleen heenkunnen qua risico. Ze wil van hem antwoorden op vragen als "waarom?" en "ben ik zelf schuldig". Op de eerste vraag kan niemand denk ik antwoord geven, en het lijkt me ook stug dat hij een antwoord geeft, die de stap tot deze ontmoeting goedmaakt. De 2e vraag is in mijn ogen een volmondig nee, na de gedetaileerde beschrijving die ze me gegeven heeft over wat er die nacht gebeurd is. Maarja, ze blijft de schuld bij zichzelf zoeken, iets wat schijnbaar "normaal en gebruikelijk" is bij mensen die zoiets hebben meegemaakt. Ik vind het erg moeilijk om mee om te gaan, maar met mn kennis over haar en toch stiekem ook wel beetje de ideeen hier, komen we er wel uit. Het lijkt soms echter wel of het met ups en downs gaat, herkent iemand dit? (de verwerking door haar) Laatst gewijzigd op 29-06-2005 om 20:42. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar het lucht wel op dat diegene weet dat er een grens is overschreden en dattie dat niet weer hoeft te doen. Ik weet niet hoe beschadigd de vriendin van je is, maar als ze een beetje redelijk stevig in haar schoenen staat kan het enorm helpen om het af te sluiten, omdat de dader(s) weet dat het ontoelaatbaar is wattie heeft gedaan. Bovendien geeft het een ego-boost aan jezelf dat je het hebt gedaan en dat jij daarbij de touwtjes in handen had. Ik vind het moeilijk om het effect uit te leggen zoals je ziet... ![]()
||
Citaat:
![]() om heel kort te zijn: ze staat niet sterk in haar schoenen. Relatief veel stemmingswisselingen, onzeker op de meest onlogische momenten e.d.. Daarom zie ik een ontmoeting met de dader ook niet zitten. Om het geheel even complex te maken: de dader is de ex van een andere vriendin van mij. Het slachtoffer is hiervan op de hoogte, deze andere vriendin echter niet (er zijn maar een paar mensen die van deze verkrachting afweten). Zoals "gewoonlijk", speelt schaamte bij het slachtoffer een hele grote rol. Zodra ik over eventuele hulp voor haarzelf begint, geeft ze zelf aan dat ze niet als een krankzinnige behandelt dient te worden, ook al begrijpt ze mn goede bedoeling er wel mee.\ haar kennende (en ik durf wel te zeggen dat ik haar goed ken) denk ik dat ze niet toe is aan een ontmoeting met hem. Hij is in staat haar opbouw de laatste paar maanden geheel teniet te doen, omdat ik al weet dat hij spijt zal tonen. Gezien haar beschrijving van wat er gebeurd is, wist hij heel goed waar hij mee bezig was. Ik vrees het ergste dan dus... |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Daarom heb ik ook al aan haar aangeboden "in de buurt" te blijven, op dit moment lopen de rillingen al over haar rug als ze erover praat. Ze gaf zelf ook al aan misschien zo'n ontmoeting niet aan te kunnen, en dan niet weet wat er met haar gebeurd. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
kun je ophouden met dt gr tieneke ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik zpou dan ook niet meer durven om naar buiten te gaan |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
vind ik niks mis mee, maar zij heeft er blijkbaar last van.
||
Citaat:
Is gewoon een norm van beleefd heid is het niet ??? Fatome ?
||
Citaat:
Ikzelf zet ook vaak: liefs fantome, xxx fantome, x fantome of wat dan ook neer... Denk niet dat het echt verkeerd is, of misschien een vorm van beleefdheid (als dat jou achterliggende reden is, is dat het) maar zij stoort zich daaraan. maak je er niet druk om ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Neej coopergirl en fatome doe ik ook niet ![]() K ga werken blahhhh heb geen zin maarja centjes verdienen moet ook doeidoei
||
Citaat:
dat vindt ik zeker getuigen van een ruggegraat mijn complimenten ![]()
||
![]() |
Citaat:
Dankjewel ![]() Dankje.
||
Citaat:
Wederom zeg ik als ik de dader kon dan deed ik het ook,wil ik het ook.
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|
|