Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() edit: oh dat was je al uitgelegd zie ik nou ik ff verder las. ![]() Laatst gewijzigd op 16-06-2005 om 22:27. |
![]() |
||
Citaat:
zo beter? |
![]() |
||
Citaat:
![]() ontopic: van dat gras wat uren op een hoop heeft liggen rotten in de zon, als je er dan de bovenste laag afhaalt krijg je zo'n walg in je gezicht. Benzine Watervaste stiften De strontlucht die altijd rondom boerderijen hangt, doet me denken aan de zomer ![]() Shag (Sigaretten-rook vind ik ronduit smerig) De lucht die van een ballon afkomt als je hem opblaast. Nieuwe vuilniszakken. (zonder inhoud dus nog) ![]()
||
![]() |
Citaat:
maar is denk ik ook geen smerige geur lijm vind ik ook wel lekker
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Oooohh Jah.. Die ruikt lekker.. toen ik hem rook kreeg ik direct zin in chocolade ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Tribute to Quiana: Control C en ook Control V hasseltboy | 500 | 28-07-2005 22:58 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 |