Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
ice tea is voor mietjes die bang zijn voor temperaturen boven de 30 graden bram zegt: mijn ice tea is warm PIeter zegt: lekker westers maar fucking mietjes zijn 't wel bram zegt: het is wel de perzik edition PIeter zegt: kkgeil
||
![]() |
Citaat:
SLAYER!!!!!!!!!! |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Een concert waar niet 'Slayer' geroepen wordt, is niet geslaagd te noemen. Ik irriteer me vooral aan de radio in de bus, dat 1 of ander gezeik van rtl fm mijn discman overstemt. Ik irriteer me aan het volk wat op een Dimmu Borgir concert afkomt. Ik irriteer me aan lui die zich opeens bedenken dat ze vooraan willen staan en dus van achter alles omverbeukend naar voren rennen. Meestal zijn ze zat, bezweet, hebben een bierpens en dragen ze geen shirt, juk. Moshpits bij concerten zijn normaal, maar ik irriteer me wel aan malloten die bij een vrij rustige pit als karatekid erdoor heen menen te moeten walsen om te laten zien welke moves ze in huis hebben.
||
![]() |
Citaat:
Of andersom kan het ook, onder keiharde hardcore-punk iedereen erop aanspreken dat ze te hard aan het moshen zijn ![]() Iedereen die klaagt over NIN-moshers, kom ik de 26ste wel tegen ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
dat je 25 euro betaald voor een AIR optreden en dat het een half uur duurt en nog kkkut is ook. dat the Residents naar NL komen, wat vrij uitzonderlijk is, en dat je je kaartje 20 meter voor de melkweg kwijtraakt omdat je een broek hebt gekocht die rare gaten heeft ![]() ![]() ik roep standaard Slayer, hoeren en joduhh bij concerten ![]()
Laatst gewijzigd op 18-06-2005 om 12:35. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() mensen die onder een geniaal nummer de meest onzinnige dingen tegen jou of iemand in je omgeving gaan zeggen zodat je afgeleid bent mensen die zo hard naar je staren dat je niet ongestoord kunt dansen |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() mensen die zijn aan het pitten en die dan opeens ruzie beginnen te zoeken omdat ze perongeluk een klap voor hun bek hebben gekregen.
||
![]() |
Citaat:
Jeetje ![]() Juist vanwege dat soort crap koop ik voor iedere show waar ik heen ga en voor moet treinreizen, in de vvk tickets. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
met een frietschotel + twee frikandellen dichtbij de pit. Toen het eenmaal begon kon ik 80% naar binnen werken, 20% vond een onbekende bestemming ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|