Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-06-2005, 20:10
Flenya
Flenya is offline
2 vwo (gymnasium)
Ik heb het best druk gehad dit jaar, maar gelukkig schijnt het tweede jaar ook het breedst te zijn van de onderbouw. Aan het begin moest ik eraan wennen dat ik meer moest doen dan in de havo/vwo brugklas (toen heb ik het hele jaar op mn luie reet gezeten), en haalde ik daardoor en vijf voor frans.

Wel leuke klas, ja. 'k Moest er ook aan wennen dat ik niet de beste was van de klas maar gewoon gemiddeld.

Of ik over ga? Ja. Theoretisch gezien zou ik kunnen blijven zitten, maar mocht ik in bespreking worden gebracht (nja, die kans is kleín...) bevorderen ze me toch wel. t Is te lullig voor woorden op handvaardigheid, dat ik nooit meer in mn leven krijg, te blijven zitten.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-06-2005, 22:17
pino123
pino123 is offline
Citaat:
Kimisa schreef op 20-06-2005 @ 16:43 :
Jij bent 15? Heb je een jaar overgeslagen ofzo?
nope, maar ik ben in september jarig (1989)--> vroege leerling

Laatst gewijzigd op 20-06-2005 om 22:23.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2005, 22:21
Keith
Keith is offline
Niet zomaar ee nvroege leerling maar een exceptioneel vroege leerling dan, want de grens ligt eigenlijk op 1 okt, dus in september zou je eigenlijk late leerling zijn, je hebt dus eigenlijk wel een jaar overgeslagen, toen je begon met school voordat je echt oud genoeg was.
Oud 20-06-2005, 22:23
pino123
pino123 is offline
Citaat:
Keith schreef op 20-06-2005 @ 23:21 :
Niet zomaar ee nvroege leerling maar een exceptioneel vroege leerling dan, want de grens ligt eigenlijk op 1 okt, dus in september zou je eigenlijk late leerling zijn, je hebt dus eigenlijk wel een jaar overgeslagen, toen je begon met school voordat je echt oud genoeg was.
jeej, ik ben bijzonder
Oud 20-06-2005, 23:28
JCG
JCG is offline
tot de kerst heb ik HBO elektrotechniek gedaan, maar ik had geen enkele voldoende. Dus ben ik met die opleiding gestopt. Toen tot feb gewerkt en 1 feb begonnen met MBo elektro. En met vlag en winpel dit jaar gehaalt.
Oud 21-06-2005, 11:51
gezweetwel
gezweetwel is offline
Citaat:
Keith schreef op 20-06-2005 @ 23:21 :
wat een oplichterij! ik zou m'n jaar terugvragen
Oud 21-06-2005, 14:22
lotjesnotje
lotjesnotje is offline
2de jaar mbo. En mijn god wat viel ook dit jaar weer tegen. Domme mensen domme dingen het is allemaal te simpel. Stages wel oke maar simpel. Volgend jaar waarschijnlijk 2 jaar in 1 doen en dan een hele andere richting op namelijk de pabo.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2005, 17:23
Femic
Femic is offline
Tja, ik ben geslaagd voor het VWO zonder daar uitzonderlijk veel moeite voor te hoeven doen, met mooie cijfers, dus absoluut een geslaagd schooljaar Profielwerkstuk was ook wel leuk, de beoordeling was ook heel positief, dat is altijd fijn.
Verder ontzettend veel lol gehad met vrienden en ook met sommige leraren. De 2e helft van het jaar wel belachelijk veel gespijbeld, maar sommige lessen stelden ook niet zoveel voor en soms was het gewoon té lekker weer

Een heel leuk schooljaar gehad, wel jammer dat ik nu van school af moet eigenlijk
Oud 21-06-2005, 18:05
Carpe Diem
Carpe Diem is offline
Mwa, redelijk jaar. De eerste helft van dit semester alleen maar mooie cijfers gehad. De tweede helft is dat wat minder. Wel voldoende, maar mijn inziens niet genoeg. Wellicht dat ik lui geworden ben.
Oud 22-06-2005, 12:07
5803
5803 is offline
wel oké jaar geweest. over van 5 gymnasium naar 6 gymnasium, met goeie cijfers. wel voor het eerst een echt druk jaar geweest. moeilijke toetsen, veel PO's en mondelingen. het is ook veel gezelliger geworden op school dus dat is ook mooi.
Reageren

Regels voor berichten