Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-06-2005, 17:20
Love_Fulfilled
Love_Fulfilled is offline
Zoenen met een jongen die ik eigenlijk helemaal niet leuk vond en ik had 'm nog ontgroent ook .
Oud 28-06-2005, 18:18
Kid Morbid
Kid Morbid is offline
Citaat:
Love_Fulfilled schreef op 28-06-2005 @ 18:20 :
Zoenen met een jongen die ik eigenlijk helemaal niet leuk vond en ik had 'm nog ontgroent ook .
Daar zal ie het wel heel moeilijk mee hebben gehad.
Oud 28-06-2005, 18:52
Verwijderd
Citaat:
********** schreef op 28-06-2005 @ 18:13 :
oh. my. god.

ik zou echt zoooo boos worden
Ik heb me er achteraf ook wel schuldig om gevoeld. Hoewel het mede zijn schuld was, want die kerel was uberdik en hij hijgde en stonk naar vis. Of rotte eieren. Of iets anders dat je niet wil ruiken als verdomde lam in een bus rijdt, misselijk bent en tegen het raam wordt geduwd door een homp vet.

Terwijl er zat andere plaatsen in de bus zijn.

Met citaat reageren
Oud 28-06-2005, 19:31
Wammus
Wammus is offline
Citaat:
Jolene schreef op 28-06-2005 @ 18:01 :
was dat bij romy?
Ja dat was bij de Vos en Romy heeft me er toen inderdaad tussenuit gehaalt ja. Dat zal nu 3.5 jaar geleden ongeveer zijn.
Oud 28-06-2005, 19:38
scrooping~paper
scrooping~paper is offline
Me de volgende morgen laten wijsmaken dat ik met n goede vriendin had staan zoenen terwijl mn vriend erlangs stond

Edit: het was dus achteraf niet waar
Oud 28-06-2005, 20:25
Jolene
Jolene is offline
Citaat:
wammus schreef op 28-06-2005 @ 20:31 :
Ja dat was bij de Vos en Romy heeft me er toen inderdaad tussenuit gehaalt ja. Dat zal nu 3.5 jaar geleden ongeveer zijn.
Hehe ,ik heb daar ook gedanst maar ben zo'n beetje weggekickt omdat ik nooit meer kwam
Met citaat reageren
Oud 29-06-2005, 08:17
Verwijderd
Citaat:
Love_Fulfilled schreef op 28-06-2005 @ 18:20 :
.
Met citaat reageren
Oud 29-06-2005, 10:33
Kreator
Kreator is offline
bierflesjes tegen random objects en mensen kapotslaan om vervolgens het glas uit mn hand te peuteren en een lading zout op de wond te mikken
Oud 29-06-2005, 11:01
Verwijderd
Citaat:
Kreator schreef op 29-06-2005 @ 11:33 :
bierflesjes tegen random objects en mensen kapotslaan om vervolgens het glas uit mn hand te peuteren en een lading zout op de wond te mikken
erg lomp
Met citaat reageren
Oud 29-06-2005, 11:01
Verwijderd
Citaat:
scrooping~paper schreef op 28-06-2005 @ 20:38 :
Me de volgende morgen laten wijsmaken dat ik met n goede vriendin had staan zoenen terwijl mn vriend erlangs stond

Edit: het was dus achteraf niet waar
dus je hebt nog niks interessants gedaan...
Met citaat reageren
Oud 29-06-2005, 12:26
Poeperd
Poeperd is offline
Ik:

Zo dronken zijn dat ik niet meer kon lopen; mn vriend heeft me naar huis gedragen.

Een andere keer is er waarschijnlijk iets in mn drankje gedaan; blackout. 's Ochtends blijkt dat ik de plee heb ondergekotst bij mijn vriendje thuis En zijn moeder heeft het opgeruimd

Vriendin van me:

Strippen.

Met een meisje (mn nichtje) gezoend.

Op de grond vallen op een schoolfeest als je probeert te dansen. En dan blijven liggen..

Iemand voor de grap aftrekken buiten, waar andere mensen bijstaan (is overigens ook gefilmd).

Wildplassen (let op: ik ben een meisje). Meerdere malen.

Naar een jongen toelopen en heel hard roepen 'ik weet dat je me geil vindt, je vriend heeft het verteld!! Maar dat vind ik helemaal niet erg hoor!' waar die vriend bijstaat.

Met meerdere jongens op 1 avond zoenen (3 keer gebeurd).

Zoenen met de barman om een gratis drankje te krijgen (omdat ik boos was op mijn vriend) (maar die barman was ook niet verkeerd ).

Mensen opbellen en zeggen dat ze lelijk zijn.

In geuren en kleuren aan mn moeder verteld dat ik wél met hem naar bed was geweest.

Mijn ex opbellen en zeggen dat ik zin heb om met mijn benen wijd te gaan liggen en te neuken (wat mijn ex overigens niet zo leuk vond).

In het bijzijn van de gereformeerde moeder van een vriendin van mij zeggen 'kankerdekankerdekanker ik kan die kankeroorbel niet vinden'. Heel naar vond ze dat.
Oud 29-06-2005, 14:32
Mir-idiotA
fatastisch, ik zou zeggen, drink nooit meer meid
Met citaat reageren
Oud 29-06-2005, 14:49
Kreator
Kreator is offline
Citaat:
Mir-idiotA schreef op 29-06-2005 @ 15:32 :
fatastisch, ik zou zeggen, drink nooit meer meid

zuip je zelf klem en kom'ns langs
Oud 29-06-2005, 19:36
*Supergirlll*
*Supergirlll* is offline
Echt dramatische dingen heb ik niet gedaan toen ik dronken was..
Ergste is dat denk ik wel slapen in stekelbosjes waardoor ik nu onder de littekens zit op mijn rug en armen

En waar ik nu nog steeds aan herinnert wordt is dat ik een krokodil ging na doen, schaam ik me achteraf nog steeds voor (ook al weet ik er niks meer van)

Ohja kotsen in een vaas met bloemen en het vergeten weg te gooien
Met citaat reageren
Oud 29-06-2005, 19:44
Kreator
Kreator is offline
Citaat:
EZBlade schreef op 29-06-2005 @ 12:01 :
erg lomp
lomp is my middle name
Oud 30-06-2005, 00:23
ExVaal
ExVaal is offline
Ik heb wel eens de letters van de plaatselijke bibliotheek af gehaald om zo 'Doei' te maken.

En natuurlijk talloze brandblussers leeggespoten op straat en in maten hun bek, vloeibare lijm verspreid en zo een lijn van minstens 100 meter trekken en in de fik steken.

Partytrashen bij een kennis thuis, met net een nieuwe plasmapit. "Geen shit naar de TV gooien! Die is net nieuw!" en na een half uurtje zat de hele pit vol met marshmellows.

Op datzelfde feest met frituurvet en zijn electrische tandenborstel de keuken kunstig versierd.

En zo nog talloze dingen die ik nu even niet meer kan bedenken.
Met citaat reageren
Oud 30-06-2005, 00:49
K-pax
K-pax is offline
ik vind dat doei toch aardig creatief, compliment
Oud 30-06-2005, 08:12
ExVaal
ExVaal is offline
Citaat:
K-pax schreef op 30-06-2005 @ 01:49 :
ik vind dat doei toch aardig creatief, compliment
Props voor een maat van me, die bedacht dat je de "b" om kan draaien zodat het een d lijkt. Daar was ik nooit opgekomen.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2005, 12:34
verwijderddeze
verwijderddeze is offline
Heb wel eens per ongeluk over iemand heen gekotst...

maar dat was incidenteel
Met citaat reageren
Oud 02-07-2005, 12:36
HTID
HTID is offline
Ik heb een keer een ijzeren paal van 7 meter hoog en een halve meter dik met een piepklein ijzerzaagje omgezaagd midden in de nacht, omdat er een vlag aan hing die ik graag wilde hebben
Oud 03-07-2005, 19:12
tjerk
tjerk is offline
De ergste is en blijft die keer dat ik al voor twaalven redelijk in de olie lag. Ik werd naar huis gebracht door anderen, maar wilde per sé de laatste paar meters zelf fietsen, in het geval mijn familie mij mocht zien. Het leek me beter als ze dachten dat ik nog prima kon fietsen, wat ik naar mijn mening nog uitstekend kon. Ik fietste dus mijn straat door, gevolgd door enigszins bezorgde vrienden. Ik reed mijn oprit op, en hoorde mijn vrienden 'remmen!' roepen. Ik besloot dit te negeren, ik was toch niet gek! Resultaat was dat ik frontaal op mijn moeders auto botste. Ik viel glorieus ten gronde, en wist nog zacht 'auw' uit te brengen. Door de klap kwamen mijn moeder en broer direct naar buiten gespoed. Zij keken verbaasd naar het schouwspel. Ik stond op, groette mijn moeder met een verdwaasd 'hehehe... mama...' en liep naar binnen, alwaar ik op een of andere manier de tegenwoordigheid van geest had om mijn lenzen uit te doen. Vervolgens ging ik in bed liggen, viel in slaap. Mijn broer kwam naar me toe met een groot glas water en een emmer. Ik zag de emmer en besloot dat ik dan maar moest kotsen, wat ik dus deed. Ik zag het glas water, nam een teugje, en ging slapen. Mijn broer stond er echter op dat ik hem helemaal leeg dronk, en aangezien ik gewoon wilde slapen en van hem af wilde zijn, dronk ik dat hele glas leeg, om vervolgens weer te kotsen...

Score:
- een boze moeder
- een uitlachende broer
- een kapotte auto
- een tand door m'n lip
- een kapotte fiets
- gekneusde ribben

Al met al een bijzonder avondje
Met citaat reageren
Oud 04-07-2005, 23:29
maritadamix
maritadamix is offline
met mensen zoenen waarmee je anders niet zou zoenen
heel ordinair danse
in me eigen bed gekotst HAHA
me tas in de taxi late ligge inclusief telefoon e.d
op straat gelegen
op een standbeeld midde in de stad geslape om 6uur sochtens
plasse voor een videocamera HAHA
Met citaat reageren
Oud 04-07-2005, 23:36
Phenobarbidoll
Phenobarbidoll is offline
Citaat:
maritadamix schreef op 05-07-2005 @ 00:29 :
met mensen zoenen waarmee je anders niet zou zoenen
heel ordinair danse
in me eigen bed gekotst HAHA
me tas in de taxi late ligge inclusief telefoon e.d
op straat gelegen
op een standbeeld midde in de stad geslape om 6uur sochtens
plasse voor een videocamera HAHA
nou, HA HA ,mallerd
Oud 05-07-2005, 01:09
maritadamix
maritadamix is offline
Citaat:
Phenobarbidoll schreef op 04-07-2005 @ 23:36 :
nou, HA HA ,mallerd
klinkt misschien niet grappig maar was het wel, het was zelfs TE GEK
Met citaat reageren
Oud 05-07-2005, 06:09
Verwijderd
dus je vind het leuk om in je bed te kotsen? nou ik vond het echt niet grappig ofzo toen ik zo wakker werd
Met citaat reageren
Oud 05-07-2005, 10:47
droomkoningin
droomkoningin is offline
Op 1 avond met drie mensen (tegelijk) zoenen..
Te ver gaan met iemand die eigenlijk helemaal niet zo leuk is (en het allemaal ook erg tegenvalt...) *blunder*
Keihard tegen het glas aanlopen, terwijl je denkt dat het open is
Halfdood op de badkamervloer liggen en de deur op slot doen, waardoor je ouders in paniek raken en denken dat je iets geslikt hebt als ze je zien liggen.

Zoiets, denk ik.
Oud 05-07-2005, 14:15
Middlefinger1
Middlefinger1 is offline
een keertje een duitser inelkaar gebeukt en daarna sochtends wakkerworden met een gebroken pink en een gescheurde miniscus oehhh dat was ik toch wel erg snel afgeleerd
Oud 05-07-2005, 17:09
Verwijderd
Citaat:
Poeperd schreef op 29-06-2005 @ 13:26 :
Ik:

Zo dronken zijn dat ik niet meer kon lopen; mn vriend heeft me naar huis gedragen.

Een andere keer is er waarschijnlijk iets in mn drankje gedaan; blackout. 's Ochtends blijkt dat ik de plee heb ondergekotst bij mijn vriendje thuis En zijn moeder heeft het opgeruimd

Vriendin van me:

Strippen.

Met een meisje (mn nichtje) gezoend.

Op de grond vallen op een schoolfeest als je probeert te dansen. En dan blijven liggen..

Iemand voor de grap aftrekken buiten, waar andere mensen bijstaan (is overigens ook gefilmd).

Wildplassen (let op: ik ben een meisje). Meerdere malen.

Naar een jongen toelopen en heel hard roepen 'ik weet dat je me geil vindt, je vriend heeft het verteld!! Maar dat vind ik helemaal niet erg hoor!' waar die vriend bijstaat.

Met meerdere jongens op 1 avond zoenen (3 keer gebeurd).

Zoenen met de barman om een gratis drankje te krijgen (omdat ik boos was op mijn vriend) (maar die barman was ook niet verkeerd ).

Mensen opbellen en zeggen dat ze lelijk zijn.

In geuren en kleuren aan mn moeder verteld dat ik wél met hem naar bed was geweest.

Mijn ex opbellen en zeggen dat ik zin heb om met mijn benen wijd te gaan liggen en te neuken (wat mijn ex overigens niet zo leuk vond).

In het bijzijn van de gereformeerde moeder van een vriendin van mij zeggen 'kankerdekankerdekanker ik kan die kankeroorbel niet vinden'. Heel naar vond ze dat.
Leuk dat mensen het op 'iets in m'n drankje' gooien als ze zo bezopen zijn dat ze een blackout krijgen. Alsof dat in de praktijk zo vaak gebeurt
En verder.. jezus wat een kansloze acties
Met citaat reageren
Oud 06-07-2005, 14:27
gurl19
gurl19 is offline
Citaat:
droomkoningin schreef op 05-07-2005 @ 11:47 :
Halfdood op de badkamervloer liggen en de deur op slot doen, waardoor je ouders in paniek raken en denken dat je iets geslikt hebt als ze je zien liggen.

Hoe kunnen je ouders je nou zien als de deur op slot is.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2005, 14:38
Mandarijntje
Mandarijntje is offline
Een naaktslak gelikt.

In Parijs op mijn kamer gekotst terwijl er nog geen halve meter naast me een emmertje stond, en het ging over mijn blote voeten en alles. Vervolgens opgeruimd met de dweil waarmee mijn huisgenoten de volgende dag het huis gingen dweilen.

Laatst gewijzigd op 06-07-2005 om 14:47.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2005, 15:46
humanafterall
humanafterall is offline
Ik weet niet wat ik allemaal heb gedaan, ik was dronken

Haha nee, ik doe eigenlijk nooit rare dingen, maar er is wel een leuke anekdote over een dronken Peter.

Jaren geleden was ik een keer op een feest waar we ook zouden kamperen. Op een gegeven moment was ik zo dronken dat ik naar mn tent gekropen ben en in slaap ben gevallen. Tot zover niks bijzonders.
Ik lag de volgende ochtend nog zo diep in coma dat mensen dachten dat ik dood was, iedereen in paniek tot ik even later rustig de tent uitkrabbelde en op mn gemak een biertje opende als ontbijt. Ik heb mensen nog nooit zo verbaasd zien kijken
Oud 06-07-2005, 15:53
Verwijderd
Eigenlijk gedraag ik me best wel als ik dat zo lees. Ik let ook meestal op mijn spullen enzo. En met meisjes en jongens zoenen vind ik nu ook niet zo'n lompe acties...
Met citaat reageren
Oud 06-07-2005, 16:16
Brasco
Brasco is offline
ehhmm.. Op het afscheidsfeest van de zus van 1 van mijn beste vrienden, was ik zo lam dat ik niet meer van de bank of kwam toen ik moest kotsen (echt zo'n bank waar je helemaal in wegzakt). Maar niemand had het door, en ik voelde me te stoer om het te vragen. Na 10 minuten proberen en bijna overgeven kwam gelukkig zijn moeder met een tijltje.. Heb ik daar tussen het bezoek 2x overgegeven.. in een tijltje. Iedereen lachen, including myself. Na t kotsen ging t wel weer, en ging ik weer verder met drinken.

Op een zomerkamp gingen we de laatste avond met zijn allen op 1 zaal liggen (jongens en meisjes). Op dat moment had ik iets met een meisje. Maar ik had t uitgemaakt omdat ik geen vriendin wilde en niet verliefd op dr was. Toen een uur nadat ik het had uitgemaakt begon ik met een ander meisje te zoenen, omdat ik straalbezopen was van de wodka, malibu, blue caracaou en wodka plus. We zaten namelijk in een conferentie centrum met een hele luxe bar. Nu was die bar niet goed afgesloten en hebben we daar ruim 3 flessen sterke drank naar binnen lopen tikken.. maar goed.. ik zoenen met dat andere meisje.. liep een beetje uit de hand, en na ongeveer een uur was ik dr zeg maar handmatig aan t bevredigen.. maar die hele zaal lag dus vol, en je lag echt op elkaar.. dus na een tijdje kregen bepaalde mensen het door, en moest er leiding aan te pas komen. 1 vrouw van de leiding was ook bezopen en vroeg heel hard en onbeleefd:

"Wat ben jij aan het doen ??? Laat je vingers eens ruiken !!!"

Nou toen deed ik dat.. en toen de mensen zagen wat voor gezicht ze trok, wist de rest van het kamp ook wat er was gebeurd Waarna dat meisje waar ik het net mee had uitgemaakt ook nog eens begon te trippen en me aanvloog en mn wenkbrauw openhaalde met dr nagels
Met citaat reageren
Oud 06-07-2005, 16:23
Poeperd
Poeperd is offline
Citaat:
********** schreef op 05-07-2005 @ 18:09 :
Leuk dat mensen het op 'iets in m'n drankje' gooien als ze zo bezopen zijn dat ze een blackout krijgen. Alsof dat in de praktijk zo vaak gebeurt
En verder.. jezus wat een kansloze acties
Ik had 2 wijntjes op. Dus ja, ik ga ervan uit dat er iets in is gegooid, aangezien ik ook heel stom mn drankje ergens had laten staan. Toen ik em weer wilde pakken stonden er 5 glazen wijn, heb ik er maar gewoon 1 gepakt.

Die andere dingen zijn dus van een vriendin van me, die was op dat moment bij me. En ja, zij gaat wel erg ver soms
Oud 06-07-2005, 17:38
nps
nps is offline
mijn pa na een dagje vissen met zijn vrienden (dat doet hij 1x in het half jaar en hij komt altijd bezopen thuis ) aan tafel: "Godverredomme, hehehe"

toen was het 1 van de eerste keren dat mijn toen nog kort geleden bekeerde zus haar christelijke vriendje had uitgenodigd om bij ons te eten.

vroeger ging ik na uitgaan altijd de vandalistische dronken hooligan uithangen met cha0s en bijvoorbeeld autoruitenwissers van auto's afrukken, ik heb een keer een fiets die op slot stond samen met nog iemand in een tuin gegooid. in slaap vallen.
maar mijn lichaam kent mijn grenzen beter dan ik, als ik nu teveel drink moet ik al snel kotsen of val ik in slaap ofzo.
Oud 06-07-2005, 18:36
gurl19
gurl19 is offline
Ik was niet zo lekker te pas, maar na een bad voelde ik me beter en besloot toch naar een verjaardag te gaan en daarna naar een discotheek.

Op de verjaardag heb ik ongeveer een 3 kwart fles apfelkorn gehad. Op zich best wat. Maar normaal ben ik daar een beetje draaierig van, maar verder niets. Ik heb daar nog een heel serieus gesprek gehad met de ouders. Ik had eigenlijk nog nergens last van. Toen moesten we nog een half uur a drie kwartier fietsen.

Onderweg kwamen we jongens tegen op een spartamet. We hebben toen nog aan een gehangen. Daar moet je dus best wel nuchter voor zijn. We hebben ff gestopt vlakbij de discotheek. Vandaar ben ik het opeens kwijt. Heel raar.

Maar er is mij dus verteld. Dat ik opeens niet meer kon lopen. Ze hebben me bijna de discotheek ingedragen. Daar heb ik iedereen die ik maar een beetje kende omhelst. Ik ben een paar languit gaan liggen. En heb geregeld gekotst op de wc. Ik wou daar ook gelijk gaan plassen maar vriendinnen hebben me na een andere wc gebracht. Daar viel ik om, zodat ik mn hoofd stootte. Ze hebben me toen maar gauw na huis gebracht. Ik kon niet normaal lopen, en we zijn geregeld met zn allen gevallen.

Ze hebben me thuis op de bank gelegd, waar ik gelijk weer vanaf ging om te kotsen (dan opeens kun je wel lopen haha) En zijn zelf weer na de discotheek gegaan. Dit was om 1 uur. Mijn broer kwam om half 5 thuis, en toen zat ik op een stoel ergens heen te staren. Overal lag kots en slijm. Mijn broer heeft gezegd dat ik na boven moest gaan en na bed. Dit heb ik gedaan, met hulp van hem weet ik niet. Maar ik had wel mijn lenzen en bh uit. En mijn pyama aan.

Volgende dag werd ik zo gek wakker. Aangezien het laatste wat ik weet bij de benzinepomp was. En toen voelde ik me nog niet eens zo slecht. Volgende dag had ik ook een kater. En heb weer gespuugd.

Ik vind eigenlijk dat dit ik heel raar dronken was. Normaal weet je nog wel iets. Ik echt helemaal niets, en er is niets terug gekomen. Ik was dus niet lekker te pas, daar zal het wel aan hebben gelegen. Mijn moeder denkt dat ze iets in mn drinken hebben gegooid, maar dat lijkt me niet logisch op een verjaardag.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2005, 18:36
gurl19
gurl19 is offline
Ik was niet zo lekker te pas, maar na een bad voelde ik me beter en besloot toch naar een verjaardag te gaan en daarna naar een discotheek.

Op de verjaardag heb ik ongeveer een 3 kwart fles apfelkorn gehad. Op zich best wat. Maar normaal ben ik daar een beetje draaierig van, maar verder niets. Ik heb daar nog een heel serieus gesprek gehad met de ouders. Ik had eigenlijk nog nergens last van. Toen moesten we nog een half uur a drie kwartier fietsen.

Onderweg kwamen we jongens tegen op een spartamet. We hebben toen nog aan een gehangen. Daar moet je dus best wel nuchter voor zijn. We hebben ff gestopt vlakbij de discotheek. Vandaar ben ik het opeens kwijt. Heel raar.

Maar er is mij dus verteld. Dat ik opeens niet meer kon lopen. Ze hebben me bijna de discotheek ingedragen. Daar heb ik iedereen die ik maar een beetje kende omhelst. Ik ben een paar languit gaan liggen. En heb geregeld gekotst op de wc. Ik wou daar ook gelijk gaan plassen maar vriendinnen hebben me na een andere wc gebracht. Daar viel ik om, zodat ik mn hoofd stootte. Ze hebben me toen maar gauw na huis gebracht. Ik kon niet normaal lopen, en we zijn geregeld met zn allen gevallen.

Ze hebben me thuis op de bank gelegd, waar ik gelijk weer vanaf ging om te kotsen (dan opeens kun je wel lopen haha) En zijn zelf weer na de discotheek gegaan. Dit was om 1 uur. Mijn broer kwam om half 5 thuis, en toen zat ik op een stoel ergens heen te staren. Overal lag kots en slijm. Mijn broer heeft gezegd dat ik na boven moest gaan en na bed. Dit heb ik gedaan, met hulp van hem weet ik niet. Maar ik had wel mijn lenzen en bh uit. En mijn pyama aan.

Volgende dag werd ik zo gek wakker. Aangezien het laatste wat ik weet bij de benzinepomp was. En toen voelde ik me nog niet eens zo slecht. Volgende dag had ik ook een kater. En heb weer gespuugd.

Ik vind eigenlijk dat dit ik heel raar dronken was. Normaal weet je nog wel iets. Ik echt helemaal niets, en er is niets terug gekomen. Ik was dus niet lekker te pas, daar zal het wel aan hebben gelegen. Mijn moeder denkt dat ze iets in mn drinken hebben gegooid, maar dat lijkt me niet logisch op een verjaardag.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2005, 18:59
Poeperd
Poeperd is offline
Citaat:
gurl18 schreef op 06-07-2005 @ 19:36 :

Mja, dat had ik dus ook.. En ik dacht ook dat ik die mensen allemaal kon vertrouwen, maar het was een feestje buiten en het was er zó druk, er hadden makkelijk mensen kunnen zijn die er niet bij hoorden. En ik hoorde later van mensen dat ze wel sommigen van de aanwezigen aan zouden kunnen wijzen die zoiets zouden doen. Fijn
Oud 06-07-2005, 20:38
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
nps schreef op 06-07-2005 @ 18:38 :
vroeger ging ik na uitgaan altijd de vandalistische dronken hooligan uithangen met cha0s en bijvoorbeeld autoruitenwissers van auto's afrukken
Oud 06-07-2005, 21:32
bbyn
bbyn is offline
Citaat:
EZBlade schreef op 19-06-2005 @ 16:59 :
een vaas van 67 euro omgestoten
ik heb keer iets van 200 euro omgestoten en ik was niet eens dronken
Oud 07-07-2005, 13:05
gurl19
gurl19 is offline
Citaat:
Poeperd schreef op 06-07-2005 @ 19:59 :
Mja, dat had ik dus ook.. En ik dacht ook dat ik die mensen allemaal kon vertrouwen, maar het was een feestje buiten en het was er zó druk, er hadden makkelijk mensen kunnen zijn die er niet bij hoorden. En ik hoorde later van mensen dat ze wel sommigen van de aanwezigen aan zouden kunnen wijzen die zoiets zouden doen. Fijn
Maar deze verjaardag bestond maar uit 8 personen. Die ik allemaal goed ken. Ik weet bijna zeker dat er niets in mijn drinken is gegooid. Maar het was wel allemaal heel raar.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2005, 13:24
Mir-idiotA
owja, me ergste keer dronken waar ik echt zoveeel spijt van heb gehad.
op me werkplek in de horeca, zo ver heen net in bed toen alles eruit kwam, collega's pissed off...
bazin me onder de douche gezet
op de gang moeten pitten van alle kwade lui
de volgende dag niks kunnen... had bardienst 's avonds maar ze stuurden me na een uurtje weg omdat alles fout ging..
Met citaat reageren
Oud 07-07-2005, 18:18
Poeperd
Poeperd is offline
Citaat:
gurl18 schreef op 07-07-2005 @ 14:05 :
Maar deze verjaardag bestond maar uit 8 personen. Die ik allemaal goed ken. Ik weet bijna zeker dat er niets in mijn drinken is gegooid. Maar het was wel allemaal heel raar.
Hm, dan is het wat anders ja
Oud 07-07-2005, 18:21
Kreator
Kreator is offline
Citaat:
gurl18 schreef op 07-07-2005 @ 14:05 :
Je hebt dus veel teveel gezopen.
Oud 07-07-2005, 18:51
kenni
kenni is offline
Op de bar gaan ZITTEN.. enne.. paaldansen op een tafel met een 'denkbeeldige paal'.. enne.. een stuk uit mijn eigen haar knippen..
Oud 07-07-2005, 19:41
xearo
xearo is offline
gaar thuis komen...

fiets middenin de tuin met lampen aan( zo`n flitsding), alle deuren open, wc volgekotst, vergeten door te spoelen, trap niet op kunnen, daarom voor de trap geslapen.

en dan smorgens door je moeder gevonden worden.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2005, 22:56
maritadamix
maritadamix is offline
Citaat:
EZBlade schreef op 05-07-2005 @ 06:09 :
dus je vind het leuk om in je bed te kotsen? nou ik vond het echt niet grappig ofzo toen ik zo wakker werd
joh achteraf is dat toch grappig wat een jotse hier
Met citaat reageren
Oud 07-07-2005, 23:39
Verwijderd
autorijden (ik heb geen rijbewijs)
Met citaat reageren
Oud 07-07-2005, 23:56
Verwijderd
Citaat:
maritadamix schreef op 07-07-2005 @ 23:56 :
joh achteraf is dat toch grappig wat een jotse hier
heb eigenlijk meestal iets tegen zatte mensen...
Met citaat reageren
Oud 08-07-2005, 08:16
deringmeester
deringmeester is offline
- van een dak springen en je pols breken
- bijna opgepakt worden omdat ik een inbreker leek. (ik kreeg mun voordeur niet meer open)
- station Eindhoven vol gekotst
- fiets verloren onderweg naar huis
- op de keukentafel gaan slapen
- mun schoenen vergeten in de kroeg
- iemand willen vastpakken omdat ik anders omviel en toen de ander mee omgetrokken
- met 3 man op 1 scooter zonder helm door een de stad rijden waar je niet eens mag fietsen en dan boos worden op meneer agent
- enzo...
Reageren

Regels voor berichten