Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-06-2005, 10:41
Otis
Otis is offline
veel foute muziek idd met uitgaan , ikhoor nooit echt precies wat ik wil horen.

maar hossen is tof.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-06-2005, 10:50
Susanne
Susanne is offline
uitgaan is alleen leuk als je geld en vrienden hebt die over uitgaan hetzelfde denken als jij
Oud 20-06-2005, 10:50
Poor twisted me
Poor twisted me is offline
Citaat:
Phylestra schreef op 19-06-2005 @ 20:52 :
Ik hou niet van uitgaan!
Ik ga daarom nu ook niet meer zo vaak uit. Als vrienden dan vragen of ik mee uitga en ik zeg ja dan zie ik elke keer weer tegen die avond op.
Het trekt me gewoon niet, op elkaar gepropt staan dansen in zo'n rokerige ruimte en omringd zijn door slechte muziek. En als iedereen dan uit is en het gezellig heeft dan zit ik maar thuis te denken "waarom kan ik uitgaan niet leuk vinden?''.

En als je dan zegt dat je niet zo van uitgaan houd, dan heeft iedereen zijn oordeel al klaarstaan en vinden ze je saai.
Ik ga veel liever naar de bioscoop, theater, festival, concerten en dat soort dingen. Gezellig met zijn allen in een leuk kroegje zitten waar je elkaar nog kunt verstaan vind ik ook altijd erg gezellig.

Ik heb echt het gevoel dat ik de enige ben, want al mijn vrieden vinden het uitgaan geweldig.

lotgenoot!

Ik vind uitgaan ook niet leuk Al die mensen op 1 hoopje, rotmuziek, mensen die tegen je aan gaan staan leunen/duwen. Ik drink zowiezo al geen alcohol.... en dat zien mensen als vreemd. Omdat ik het niet lekker vind, en het maar met hele kleine mate mag drinken i.v.m. medicijnen. Laatst was ik op een feestje van iemand, en dan komen ze echt met alcohol voor je aanzeulen.. hierr drink nou ook es wat!

behhh
Oud 20-06-2005, 10:54
Susanne
Susanne is offline
Citaat:
evil_angel schreef op 20-06-2005 @ 11:50 :
lotgenoot!

Ik vind uitgaan ook niet leuk Al die mensen op 1 hoopje, rotmuziek, mensen die tegen je aan gaan staan leunen/duwen. Ik drink zowiezo al geen alcohol.... en dat zien mensen als vreemd. Omdat ik het niet lekker vind, en het maar met hele kleine mate mag drinken i.v.m. medicijnen. Laatst was ik op een feestje van iemand, en dan komen ze echt met alcohol voor je aanzeulen.. hierr drink nou ook es wat!

behhh
ja dit bedoel ik dus met mensen uitgaan die hetzelfde denken over uitgaan als jij... blijkbaar is naar een discotheek gaan niks voor jou, dan moet jij vrienden zoeken die het leuk vinden om in de kroeg te zitten en te praten etc
Oud 20-06-2005, 10:56
Poor twisted me
Citaat:
Susanne schreef op 20-06-2005 @ 11:54 :
ja dit bedoel ik dus met mensen uitgaan die hetzelfde denken over uitgaan als jij... blijkbaar is naar een discotheek gaan niks voor jou, dan moet jij vrienden zoeken die het leuk vinden om in de kroeg te zitten en te praten etc
Ik hou ook niet van dat kroegen-gehang en dat gepraat... ik praat liever met nuchtere mensen Dit vooral omdat ik zelf dus niet drink en andere wel... dan krijg je al snel van die rare gesprekken, omdat de ander bezopen is.
Oud 20-06-2005, 10:59
Verwijderd
ik ga afwisselend met 3 verschillende groepjes uit
en ik vind het maar met 1 van die groepjes altijd leuk

maar ik ben ook niets gewend qua uitgaan

in ieder geval haat ik apres-ski tenten
Met citaat reageren
Oud 20-06-2005, 11:02
Poor twisted me
Als je niet van uitgaan houdt, zijn er altijd mensen die dat toch proberen op te dringen... zo van : ga toch mee bla bla bla... je bent zo saai.

Dat zei een jongen uit m'n nog letterlijk tegen me. Zelfs is het echt zo'n type die elk weekend smorgens wakker wordt op de inrit van z'n ouders, of ergens langs de berm.

Ik snap niet wat daar leuk aan is, kom ik nou van een andere planeet ofzo ?
Oud 20-06-2005, 11:09
Tom Violence
Tom Violence is offline
uitgaan is leuk met mensen waarmee uitgaan leuk is.
ik ga ongeveer 2 keer per week uit en als het ergens niet leuk is dan maken we het wel leuk (''), zoals uit pure wanhoop naar de korzakoff gaan om metalheads lastig te vallen
Oud 20-06-2005, 11:09
****Alicia****
****Alicia**** is offline
Een tijdje geleden vond ik geen zak aan uitgaan... ik denk dat dat aan het gezelschap lag... Vandaag de dag ga ik zo vaak mogelijk uit... je bent maar 1 keer jong he... ik ga met verschillende mensen uit... ik ben bang als ik met dezelfde mensen steeds uitga dat ik dan gauw op ze uitgekeken ben... vaak erger ik me wel aan de muziek, maar na een paar biertjes wordt alles leuk...
Oud 20-06-2005, 11:11
Poor twisted me
Citaat:
****Alicia**** schreef op 20-06-2005 @ 12:09 :
Een tijdje geleden vond ik geen zak aan uitgaan... ik denk dat dat aan het gezelschap lag... Vandaag de dag ga ik zo vaak mogelijk uit... je bent maar 1 keer jong he... ik ga met verschillende mensen uit... ik ben bang als ik met dezelfde mensen steeds uitga dat ik dan gauw op ze uitgekeken ben... vaak erger ik me wel aan de muziek, maar na een paar biertjes wordt alles leuk...
toepasselijke sig dus
Oud 20-06-2005, 11:17
Verwijderd
Citaat:
Tom Violence schreef op 20-06-2005 @ 12:09 :
ik ga ongeveer 2 keer per week uit en als het ergens niet leuk is dan maken we het wel leuk (''), zoals uit pure wanhoop naar de korzakoff gaan om metalheads lastig te vallen
ik ben ook een keer naar korzakoff gegaan ik voelde me niet echt op mijn gemak
Met citaat reageren
Oud 20-06-2005, 11:18
Aeries
Aeries is offline
Citaat:
****Alicia**** schreef op 20-06-2005 @ 12:09 :
maar na een paar biertjes wordt alles leuk...
Precies
Met citaat reageren
Oud 20-06-2005, 12:15
June bug
June bug is offline
Ik heb ook niet altijd zin om uit te gaan. De ene keer zit ik ook liever op een terrasje wat te kletsen met mensen, de andere keer wil ik wel graag de drukte en harde muziek in, ligt een beetje aan m'n bui.
Oud 20-06-2005, 13:01
Hagel
Hagel is offline
Ik ga niet veel meer uit, hier waar ik woon heb ik het sowieso wel gezien, eens in de zoveel tijd een keer een cafe maar dan heb ik het wel gehad. Wil binnekort eindhoven eens gaan bekijken, wie weet vind ik het dan leuker.
Oud 20-06-2005, 13:10
coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
uuuf schreef op 19-06-2005 @ 21:02 :
ik hou niet van discohokken met foute muziek and all. maar wel van concerten en kroegen.

ben ik nu saai?
Aaargh, dan ben ik ook saai Moet ik nu iets aan mijn imago gaan doen
Oud 20-06-2005, 13:11
Otis
Otis is offline
haha
Met citaat reageren
Oud 20-06-2005, 13:14
Verwijderd
Aaaaaaaaaaah.

Paniek paniek!!!! *gaat rondrennen en gillen als een meisje*
Met citaat reageren
Oud 20-06-2005, 13:20
Back Door Man
Back Door Man is offline
fuck gast gedraag je als 20.

ontopic,

ik hou wel van uitgaan maar niet hier in Bergen op Zoom
Met citaat reageren
Oud 20-06-2005, 13:43
analese
analese is offline
t gaat toch niet om de muziek maar om de mensen waar je mee bent...en of het gezellig is...

T is idd niet gezellig als je je de hele avond zit te ergeren aan wat voor muziek er gedraaid wordt...maar dat is toch bijzaak
Oud 20-06-2005, 13:45
Haligh
Haligh is offline
Citaat:
Back Door Man schreef op 20-06-2005 @ 14:20 :
ik hou wel van uitgaan maar niet hier in Bergen op Zoom
niet eens zo erg, maar niet elke week nee.
Oud 20-06-2005, 13:50
Metal
Metal is offline
ik zou wel eens met een niet nader te noemen zanger van een niet nader te noemen band een willekeurige apres ski tent inrennen om daar de hele tent naar de klote te slaan.

verder hou ik niet van discotheken, breezertenten etc.

doe mij maar een leuke kroeg, festivals, musea, concerten, uit eten gezellig, weet ik veel.

dat is wel leuk uitgaan, maar hersenloos stampen, nee.

ze zouden die mensen preventief moeten ruimen.
Oud 20-06-2005, 13:55
Nachtvlinder
Nachtvlinder is offline
Ik hou wel van uitgaan en drinken en rokerige ruimtes op zijn tijd, maar niet met iedereen. Ik kan bijvoorbeeld niet goed tegen mensen die continu zeuren over drank of rokerige ruimtes of teveel mensen. Verder vind ik bioscoop/kroegen/theater/enz. ook uitgaan en ook leuk.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2005, 13:59
Hakuna
Hakuna is offline
Citaat:
eXo schreef op 20-06-2005 @ 10:50 :
Urm heb je geen Fusion barren ofzo?
Voor zover ik weet niet, wel zijn er cafe's ed waar regelmatig jazzoptredens plaatsvinden, maar ik sta echt niet te wachten op het amateur gepiel van plaatselijke hobby muzikanten.

Waarom zou ik een 'loser' zijn alleen omdat ik niet van uitgaan houdt.?
Met citaat reageren
Oud 20-06-2005, 14:01
Otis
Otis is offline
ik heb nu alweer zin in sensation
Met citaat reageren
Oud 20-06-2005, 14:02
Metal
Metal is offline
dresscodes zijn zo gaaf.
Oud 20-06-2005, 14:03
Metal
Metal is offline
Citaat:
Susanne schreef op 20-06-2005 @ 11:50 :
vrienden hebt die over uitgaan hetzelfde denken als jij
juist en daar loopt het weleens vast.
Oud 20-06-2005, 14:05
Verwijderd
Precies, je moet gaan naar de juiste plaatsen 'uitgaan'.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2005, 14:05
Verwijderd
Citaat:
Tom Thumb schreef op 19-06-2005 @ 20:54 :
ja

houdt*
hehehehe
Met citaat reageren
Oud 20-06-2005, 14:11
MightyMarcel
MightyMarcel is offline
ach, iedereen heeft weer andere dingen die die leuk vindt. voor de een is dat uitgaan, voor de ander is het een theatertje, lekker uit eten met vrienden, dat soort dingen. zelf hou ik absoluut niet van het standaard-uitgaan (vroeger noemde we dat nog discotheken), wel van met vrienden ergens wat eten, en dan naderhand nog even wat doen of zo. meestal doen we dan ook iets actiefs, lasergamen of zo, of we pakken even een filmpje. En dan hebben we het allemaal erg leuk, dus zijn we niet saai.
(ik vind van die lui die wel elk weekend dronken thuiskomen maar nog nooit een opera van dichtbij gezien hebben overigens wel saai...)
Oud 20-06-2005, 15:03
Verwijderd
Er is niemand die van alle vormen der nachtleven houdt, lijkt me logisch. Ik heb een verschrikkelijke bloedhekel aan skihutten en ben zeer allergisch voor domme, simpele mensen. Maar een leuke club met goede muziek en leuke mensen, of een kroeg met vrienden
Met citaat reageren
Oud 20-06-2005, 15:15
Dinalfos
Dinalfos is offline
Ik ga nooit uit. Ik begrijp de lol er gewoon niet van. Wat is er nou leuk aan om op met 100 man op één vierkante centimeter te gaan staan. Je staat elkaar in de weg, je hoort elkaars lulverhalen aan, onaangename geuren en geluiden......

Fijn!
Oud 20-06-2005, 15:19
Phylestra
Phylestra is offline
hey,

leuk om al die berichtjes te lezen. Gelukkig ben ik niet de enige .

(En even voor de duidelijk, ík vind niet dat iemand saai is al die niet uitgaat, maar dat wordt vaak gezegd door mensen die altijd meteen hun oordeel klaar hebben staan en niet verder kijken naar hoe die persoon is.)

Misschien dat als ik straks ga studeren dat ik dan vrienden vind die ook niet van discotheken houden maar liever naar een festival, bioscoop etc. gaan. Want daar ligt het probleem nu; vrienden van nu houden er niet van, en ja, je kunt ze niet dwingen .
Met citaat reageren
Oud 20-06-2005, 15:28
Poor twisted me
Citaat:
Dinalfos schreef op 20-06-2005 @ 16:15 :
Ik ga nooit uit. Ik begrijp de lol er gewoon niet van. Wat is er nou leuk aan om op met 100 man op één vierkante centimeter te gaan staan. Je staat elkaar in de weg, je hoort elkaars lulverhalen aan, onaangename geuren en geluiden......

Fijn!
Beter had ik het zelf niet kunnen verwoorden...idd!
Oud 20-06-2005, 15:37
Synonym
Synonym is offline
Hmm ik ga ook liever naar showtjes/festivalletjes/bios/theater/enz. dan naar een kroeg ofzo. Het is daar altijd zo vies en het stinkt er en je kleren ook, als je er een kwartiertje staat. En ik krijg last van die rook.
Oud 20-06-2005, 15:45
AC Milan 7
AC Milan 7 is offline
Terrasje is wel gezellig, of met bekende naar n café. Maar uitgaan nee. Mij trekt t ook niet. Biertje drinken kan thuis met vrienden gezelliger zijn dan al die dronken/stonede mensen...
Met citaat reageren
Oud 20-06-2005, 15:59
Johnnie-mannuh
Johnnie-mannuh is offline
Maar wat is echt uitgaan?
Een disco? Nee daar hou ik ook totaal niet van. Contertje, Festival zijn wij dan ook regelmatig van de partij. En uitgaan.... is bij ons met een groep van 20/30 man naar een cafe gaan waar ze van die oude rockmuziek draaien. Heerlijk!
Met citaat reageren
Oud 20-06-2005, 16:24
Mindfields
Mindfields is offline
Je gaat naar de verkeerde tenten met de verkeerde mensen, lijkt me.
Oud 20-06-2005, 16:25
Otis
Otis is offline
sul, noem je topic dan BEN IK DE ENIGE DIE NIET VAN DISCOTHEKEN HOU?
Met citaat reageren
Oud 20-06-2005, 17:39
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Ik ga gewoon elke week. Of ik nou zin heb of niet.
Er zijn heus wel mensen die er niet van houden en/of andere interesses hebben. En je kan heus wel eens in een periode zitten dat je er minder zin in hebt, misschien komt het "vanzelf" weer terug.
Oud 20-06-2005, 17:45
schimmel
schimmel is offline
op feestjes waar ik de mzuiek leuk vind, zijn de mensen kut en andersom ook.
dus wissel ik maar een beetje af. zo af en toe als ik eens een keer geld heb.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2005, 17:55
Verwijderd
echt uitgaan doe ik niet zo vaak. wel wat drinken in een cafeetje.
en natuurlijk veel concerten bezoeken, da's al duur zat.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2005, 18:04
grandmommy
grandmommy is offline
ik ga niet echt vaak uit. maar dat is meer omdat ik op zaterdag altijd tot half negen moet werken en dan best wel tyfusmoe ben en ik altijd flauw ga lallen als ik moe ben. of misschien moest ik daarom maar eens uitgaan. afijn, mijn vrienden zitten altijd in de foute kroegen, janssen e.d.
Oud 20-06-2005, 18:04
esprit-chick
esprit-chick is offline
same here, ik houd er ook van om of iets te doen waar iets leuks te beleven is, zoals een film of een concert, of iets gezelligs zoals een rustig kroegje

in een tent waar het heel druk een lawaaerig is, hen ik zelfs de neiging tot clautrofobie...

ik kan dat echt niet leuk vinden, tussen een stel aangeschoten gozers staan hossen, verschrikkelijk
Met citaat reageren
Oud 20-06-2005, 18:08
Snuitermans
Snuitermans is offline
Citaat:
esprit-chick schreef op 20-06-2005 @ 19:04 :
ik kan dat echt niet leuk vinden, tussen een stel aangeschoten gozers staan hossen, verschrikkelijk
Weet je hoe kut aangeschoten vrouwen zijn, altijd weer gozers dit gozers dat. Wacht maar!
Oud 20-06-2005, 18:09
snoopy
snoopy is offline
Ik hou ook niet van uitgaan.
Oud 20-06-2005, 18:31
Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
Citaat:
Snuitermans schreef op 20-06-2005 @ 19:08 :
Weet je hoe kut aangeschoten vrouwen zijn, altijd weer gozers dit gozers dat. Wacht maar!
idd aangeschoten vrouwen/meisjes zijn hardstikke eng
Oud 20-06-2005, 22:52
Cosa_nostra
Cosa_nostra is offline
Nu niet meer zo, heb het wel beetj gezien allemaal.
dus nu zo 2 keer per maand , was eerst 5x per week
Oud 21-06-2005, 23:51
monolo
monolo is offline
ik houd van dansen op bliepjes. helaas is dit niet altijd mogelijk dus dan ben ik te vinden in waterfront oid, waar ik me best wel vaak aan de muziek irriteer. ik vermaak me ook het best op festivals en concerten (L)
Oud 22-06-2005, 14:20
Avelon
Avelon is offline
Citaat:
Tom Violence schreef op 20-06-2005 @ 12:09 :
wanneer gaan we naar de nieuwe anita?

ontopic:
als je de muziek stom vindt moet imho(!) je of naar een andere tent gaan of je smaak s verbreden.
ik heb het meestal wel naar mn zin eigenlijk.
Oud 22-06-2005, 14:24
Tom Violence
Tom Violence is offline
Citaat:
Avelon schreef op 22-06-2005 @ 15:20 :
wanneer gaan we naar de nieuwe anita?
als er weer eens een party is, ik wacht al weken

Citaat:
Avelon schreef op 22-06-2005 @ 15:20 :

ontopic:
als je de muziek stom vindt moet imho(!) je of naar een andere tent gaan of je smaak s verbreden.
Reageren

Regels voor berichten