Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
dan even een correctie: met zijn vijftienen moet je 3 douches en drie wc's delen, das dus 1 douche/wc met zijn vijfen. Verder wordt daar voor je schoongemaakt, en heb je een hele grote keuken. En het zijn echt goede douches daar, heel ruim en je hebt altijd gloeiend heet water met een flinke straal. Verder heb je echt heel snel internet. Tot zover de voordelen ![]() Om te beginnen, dus als 'eerste' kamer is Selwerd (of Hoendiep for that matter) helemaal niet zo gek. Een groot nadeel is dat zeker in Selwerd de kamers erg klein zijn. En of het leuk wonen is, hangt erg van je gang af. De selwerdflats zijn niet erg populair om te wonen, en ik ben er ook niet voor niets weggegaan. Maar als je echt een kamer zoekt in groningen is het helemaal niet zo'n gekke plek om te beginnen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Jij inmiddels al een kamer? Ik begin er steeds minder vertrouwen in te krijgen dat ik er 1 augustus eentje heb. Bijna alles wat aangeboden wordt is te klein of tijdelijk of je deelt het sanitair met zn tienen.
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik had zo'n beetje de helft van m'n reacties verbruikt voordat ik uberhaupt werd uitgenodigd ![]() Veel succes toegewenst.
||
Citaat:
@Stefano hoe is het gegaan?
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ook ben ik bij Rots-Vast (soort van makelaar) geweest en daar heb ik me ingeschreven. Zij hebben geregeld studentenkamers om te verhuren en gewoon op volgorde van reageren, dus geen wachtlijsten enzo ![]() En ik heb nog zo'n krant gehaald waar op woensdag veel advertenties in zouden horen te staan, daar stond niet zoveel in en heb ik maar een nummer gebeld, maar dat nummer bestond niet ![]() ![]() Dusss, ik blijf nog maar reageren op verschillende kamers en ik blijf gewoon hoop houden. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik sta ingeschreven bij studentenwoningweb en ik woon inderdaad helemaal in een uiteinde van Nederland, maar met de trein is het maar 1 uur en een kwartier verwijderd van Amsterdam, dus dat zal wel meevallen. Er is wel sprake van zo'n VU-regeling, maar dat heb jij ook.... ik weet het verder ook niet.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Hoe wat een nieuw begin moest zijn, bijna het einde werd. Kraai | 27 | 26-11-2012 17:50 | |
Algemene schoolzaken |
Kamers in Nijmegen lord_ralf | 9 | 27-01-2008 09:42 | |
Studeren |
Trade Management Azië Omi0 | 24 | 28-02-2007 19:01 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Adriaan Nederlof en zijn broer Ieke | 0 | 11-04-2005 17:42 | |
Verhalen & Gedichten |
Nina & Sara Giles | 18 | 24-07-2003 22:37 | |
Algemene schoolzaken |
kamers gaan 20marianne12 | 22 | 30-10-2002 16:37 |