Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-06-2005, 21:08
Verwijderd
Wat ik hier post mag iedereen weten, anders zou ik het niet posten.
Oud 21-06-2005, 21:34
gurl19
gurl19 is offline
Ik word wel automatisch ingelogd, maar ik zou eigenlijk niet willen dat ze alles lezen wat ik post. Maja.. het zou geen wereldramp zijn!
Oud 21-06-2005, 21:52
muizjuh88
muizjuh88 is offline
en heeft hij/zij nou al wel of neit gereageerd??

(srry, ben heel erg nieuwsgierig aangelegd... weet niet of k zou willen weten of mn broertje mijn shit zou lezen.. denk t niet.. gaat hem eigenlijk ook geen flikker aan..)
Oud 21-06-2005, 22:05
famillie
famillie is offline
Citaat:
en heeft hij/zij nou al wel of neit gereageerd??
Helaas nog niet...Mag ik t topic nog even in leven houden af en toe?

als t te lang duurt wordt ik wel specifieker
Oud 21-06-2005, 22:18
famillie
famillie is offline
Ik zie dat HIJ zojuist op een andere deel van dit forum wel heeft gepost.....
Oud 21-06-2005, 22:24
famillie
famillie is offline
ownee, toch niet..k ben scheel...
Oud 22-06-2005, 02:17
Verwijderd
Mijn broer en zus doen niet aan dat soort kinderachtige dingen.
Oud 22-06-2005, 07:20
Milan Dado
Milan Dado is offline
Citaat:
Billy_bob schreef op 21-06-2005 @ 15:50 :
ben ik niet met je eens, je kan ABSOLUUT volledig anoniem blijven als je dat wil!
Totdat jij ook post over die problemen met die ene vriend. En over die nieuwe auto die je hebt gekocht. En als je dan vervolgens ook nog eens post dat je met je ouders naar Spanje op vakantie gaat, zullen er best mensen zijn die op zijn minst een sterk vermoeden hebben.
Oud 22-06-2005, 08:51
Verwijderd
Mijn zusje heeft hier ook een account, en ik zou haar dingen kunnen lezen en zij de mijne, maar eigenlijk interesseert het me erg weinig. Ze zou me ook niet chanteren ofzo en als ze dat zou doen dan weet ik ook nog wel wat dingen ...
Ik zou het wel wat minder vinden als mijn moeder hier zou lezen, maar die doet dat toch niet, want die weet wel van het forum en mijn forumbaaszijn en wat ik zoal een beetje doe hier, maar naar mijn weten is ze nog nooit op het forum gekomen. Het is ook te ingewikkeld voor haar denk ik ..
Oud 22-06-2005, 10:36
Yaris
Yaris is offline
Citaat:
Milan Dado schreef op 22-06-2005 @ 08:20 :
Totdat jij ook post over die problemen met die ene vriend. En over die nieuwe auto die je hebt gekocht. En als je dan vervolgens ook nog eens post dat je met je ouders naar Spanje op vakantie gaat, zullen er best mensen zijn die op zijn minst een sterk vermoeden hebben.
Inderdaad. Of dat je ergens leest dat je zusje anaal lekker vindt en dat ze al duizend keer een zwangersschapstest heeft moeten gebruiken etc. Dat zou ik liever niet willen weten

Laatst gewijzigd op 22-06-2005 om 11:52.
Oud 22-06-2005, 10:49
Verwijderd
je bent een bedreiging voor het forum! Doordat jij hier rondloopt te verkondigen dat je mee leest gaan er mensen uit angst minder posten!
Oud 22-06-2005, 12:30
Verwijderd
Citaat:
Reverend schreef op 22-06-2005 @ 03:17 :
Mijn broer en zus doen niet aan dat soort kinderachtige dingen.
Oud 22-06-2005, 13:33
famillie
famillie is offline
Citaat:
je bent een bedreiging voor het forum! Doordat jij hier rondloopt te verkondigen dat je mee leest gaan er mensen uit angst minder posten!
Ik een bedreiging? en 'mensen' gaan minder posten? Welk representatief onderzoek ligt hieraan ten grondslag?

Je bedoelt waarschijnlik te zeggen: "goh, wat eerlijk van je dat je ons attent maakt, en wat houd je toch rekening met de gevoelens van je broertje door eerst na te gaan of hij wel geconfronteerd wil worden met deze feiten"

Ja, graag gedaan, geeft niets hoor, zo ben ik ook wel weer...

Ondertussen heeft 'ie nog steeds niet gereageerd, nou kom op broertje lief het gaat over jou hoor! Wie ik? Ja jij, jij bent otch een jongman tussen de 19 en 21 jaar?

Groet,

Broerlief
Oud 22-06-2005, 14:18
Verwijderd
Je wil dat je broer hier reageert zodat hij weet dat jij weet wat hij hier gepost heeft? Zo lijkt het wel Man, spreek hem er op aan als je zo graag die aandacht wil, hier wachten tot hij reageert vind ik echt stom
Oud 22-06-2005, 14:21
Verwijderd
Citaat:
Andijvie schreef op 21-06-2005 @ 20:26 :

Jij weet nu dingen die je misschien niet had willen/mogen weten, zet ze van je af, hou ze voor je. Lijkt me wel zo netjes. 'k Vind het wel raar dat je dingen bent gaan lezen, ook al stond die nickname er, en ook al ben je familie, dat is gewoon niet netjes.
Huh? Andere forumbezoekers lezen het toch ook? Is dat dan ook niet netjes? Of begrijp ik iets verkeerd?

Citaat:
Andijvie schreef op 22-06-2005 @ 15:18 :
Je wil dat je broer hier reageert zodat hij weet dat jij weet wat hij hier gepost heeft? Zo lijkt het wel Man, spreek hem er op aan als je zo graag die aandacht wil, hier wachten tot hij reageert vind ik echt stom
Idd. Ik kan me goed voorstellen dat hij dat hier niet laat weten, waarom zou hij ook? Je kent hem neem ik aan ook irl, spreek hem daar aan ipv dat hier te doen waar jan-en-alleman het mee kan lezen.

Laatst gewijzigd op 22-06-2005 om 14:43.
Oud 22-06-2005, 14:22
evanescence
evanescence is offline
mja het begint een beetje kinderachtig te worden hoor...
Oud 22-06-2005, 14:23
Muchacha
Muchacha is offline
Je kan het hem niet ff irl zeggen?
Oud 22-06-2005, 14:25
evanescence
evanescence is offline
waarom wil je trouwens zo graag dat je 'broertje' reageerd? lees gewoon zijn posts niet meer als ze je afschrikken of verbazen...is niet jou zaak wat zijn seksuele voorkeuren zijn...
Oud 22-06-2005, 14:55
leucomelas
leucomelas is offline
Citaat:
evanescene schreef op 22-06-2005 @ 15:25 :
waarom wil je trouwens zo graag dat je 'broertje' reageerd? lees gewoon zijn posts niet meer als ze je afschrikken of verbazen...is niet jou zaak wat zijn seksuele voorkeuren zijn...
misschien vind ie het wel mateloos interessant en leest hij ze graag. hij weet alleen niet of zijn broertje dit erg zou vinden en zou dit graag weten... dan kan hij er: of mee kappen, ermee door gaan en niks vertellen of vertellen en ermee doorgaan/kappen *ligt aan de reactie van zn broertje*
snap het probleem ook niet zo. tis een openbaar forum, iedereen kan hier lezen wat hij of zij wil. post dan niet als je niet wil dat iemand datgene wat je wil posten te weten kan komen.
lijkt me dan...
Oud 22-06-2005, 15:17
Verwijderd
Citaat:
evanescene schreef op 22-06-2005 @ 15:22 :
mja het begint een beetje kinderachtig te worden hoor...
!
Oud 22-06-2005, 15:27
Verwijderd
Citaat:
leucomelas schreef op 22-06-2005 @ 15:55 :
misschien vind ie het wel mateloos interessant en leest hij ze graag. hij weet alleen niet of zijn broertje dit erg zou vinden en zou dit graag weten... dan kan hij er: of mee kappen, ermee door gaan en niks vertellen of vertellen en ermee doorgaan/kappen *ligt aan de reactie van zn broertje*
Dan gaat hij naar zijn broer toe en dan vraagt hij dat? Een dergelijk bericht (toch voornamelijk gericht aan één persoon) hoort niet op het forum, lijkt mij.
Oud 22-06-2005, 15:45
Verwijderd
Volgens mij wil de TS dat zijn broertje reageert op de algemene vraag in dit topic, namelijk 'zou je het willen weten als je broer je posts heeft gelezen hier?' zodat als zijn broertje 'nee' zegt hij het verder kan laten rusten en hem niet het ongemak van een confrontatie aandoet.. maar als zijn broertje 'ja' zegt, die directe confrontatie irl aangaat..

Ik vind dat niet eens zo kinderachtig, best een goed idee zelfs.. als het had gewerkt

@Leonoor; hij heeft zich verder netjes aan de forumregels gehouden door in de openingspost een algemene vraag aan alle forummers te stellen. Het is door de reacties van iedereen dat het een persoonlijk topic is geworden.
Oud 22-06-2005, 16:04
Verwijderd
Citaat:
famillie schreef op 22-06-2005 @ 14:33 :

Ondertussen heeft 'ie nog steeds niet gereageerd, nou kom op broertje lief het gaat over jou hoor! Wie ik? Ja jij, jij bent otch een jongman tussen de 19 en 21 jaar?
Op zich is dit een goed onderwerp voor een topic, en mag het ook best wel een keertje op Seksualiteit, maar het is niet de bedoeling om een topic speciaal voor 1 persoon (je broer in dit geval) te openen.

Dus laten we het een beetje centraal houden..
Oud 22-06-2005, 17:34
Type
Type is offline
Daarnaast weet de betreffende broer waarschijnlijk niet eens dat 'familie' ook daadwerkelijk ZIJN familie is...
Oud 22-06-2005, 17:44
Verwijderd
Citaat:
Type schreef op 22-06-2005 @ 18:34 :
Daarnaast weet de betreffende broer waarschijnlijk niet eens dat 'familie' ook daadwerkelijk ZIJN familie is...
Ja DUH, het hele doel is nu juist erachter komen of hij dat wel wíl weten..
Oud 22-06-2005, 17:48
Pletterprater
Pletterprater is offline
Mijn broer ben je niet ... ik gebruik niet overal dezelfde naam .
Oud 22-06-2005, 18:10
KiMZz
KiMZz is offline
Ik ben een meisje. Dus niet je broer.

En ik zou het niet erg prettig vinden wanneer mijn broertje(s) mijn posts zouden lezen. Ik praat gemakkelijker met onbekenden of vrienden daarover dan met familie. Als een goeie vriend van me alles zou lezen zou t me niet kunnen schelen.

Maar mijn broertjes zijn pas 13 en 15 en zitten niet op forums maar te gamen heel de dag. Bovendien zijn ze (voor zover ik weet) niet echt geinteresseerd in meisjes (of jongens, wiv.) of seksueel actief.

Dus die zal ik hier niet terug vinden.
Oud 22-06-2005, 18:10
Cola
Cola is offline
mijn broer is ie ook niet, ik ben niet een jonge man van 19 tot 21, ik ben 15(gelukkig)
Oud 22-06-2005, 18:12
Verwijderd
Citaat:
Leonoor schreef op 22-06-2005 @ 15:21 :
Huh? Andere forumbezoekers lezen het toch ook? Is dat dan ook niet netjes? Of begrijp ik iets verkeerd?
Zeker, hij mág het ook best lezen. Maar ik zou - wanneer ik toevallig posts van mijn zus hier zou zien staan - niet verder lezen. Ik zou 't misschien eerst vragen ('Ben jij *nickname* op 't forum? Vind je het erg wanneer ik je posts lees?'). Wel zo netjes, aangezien mensen er hier lang niet altijd van uitgaan dat mensen die ze irl kennen dingen van ze gaan lezen hier. Natuurlijk mág hij het lezen, maar 't zou netter zijn geweest wanneer hij het niet (meteen) had gedaan, imo.
Oud 22-06-2005, 18:16
juno
juno is offline
een nickname is niet voor niets een alias, een pseudoniem, bedoeld om onherkenbaar te blijven voor de rest van de wereld die op een openbaar forum immers alles kan meelezen.

Als je weet wie iemand is, en je hebt het idee dat je op dit forum teveel prive informatiekrijgt, dan moet je hier niet meer komen, gun hem die privacy.

Vergelijk het met meegenieten van een telefoongesprek. Als het al te persoonlijk wordt, ga je toch ook even de kamer uit?
Oud 22-06-2005, 18:56
Type
Type is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef op 22-06-2005 @ 18:44 :
Ja DUH, het hele doel is nu juist erachter komen of hij dat wel wíl weten..
no fucking shit. Maar door wat ik zei bestaat de kans, nee, sterker nog, is de kans ZEER FUCKING GROOT dat broerlief hier niet eens gaat reageren...
Oud 22-06-2005, 19:02
Verwijderd
Internet is misschien anoniem, maar niet zo anoniem als sommige mensen denken. Ik vind het naďef als iemand denkt dat hier niemand uit zijn of haar omgeving rondloopt...het forum heeft 56.332 leden (ff undercovers wegdenken ), daar zal er altijd wel eentje tussen zitten die je kent. Ik ga hier iig geen dingen lopen vertellen waarvan ik niet wil dat mijn zusjes of andere mensen uit mijn omgeving het weten.

Om ontopic te blijven: als ik dingen van mijn zusjes tegen zou komen waarvan ik het idee heb dat ze niet willen dat ik het weet, dan zou ik ze er (irl) op wijzen dat het niet bijster slim is om dat dan op een openbaar internetforum te posten.

Maar bij ons is het ook makkelijk verdeeld, onbewust is s.com 'mijn' domein, mijn jongste zusje komt heel veel op een ander forum, dat is 'haar' domein en de ander internet weinig, die komt heel af en toe eens op s.com.
Oud 22-06-2005, 19:05
Verwijderd
Citaat:
Menahem schreef op 20-06-2005 @ 18:12 :
Mijn broer leest alles al, en daar kan hij wel mee omgaan.
nouja, ik doe iig heel goed alsof..
Oud 22-06-2005, 20:14
famillie
famillie is offline
Citaat:
Volgens mij wil de TS dat zijn broertje reageert op de algemene vraag in dit topic, namelijk 'zou je het willen weten als je broer je posts heeft gelezen hier?' zodat als zijn broertje 'nee' zegt hij het verder kan laten rusten en hem niet het ongemak van een confrontatie aandoet.. maar als zijn broertje 'ja' zegt, die directe confrontatie irl aangaat..
U bent bij deze gepromoveerd tot "friend 4 life", de spijker op z'n kop.

Citaat:
Op zich is dit een goed onderwerp voor een topic, en mag het ook best wel een keertje op Seksualiteit, maar het is niet de bedoeling om een topic speciaal voor 1 persoon (je broer in dit geval) te openen.
Het topic is gestart zodat iedereen kan reageren, dat ik een beetje mijn eigen agenda heb lijkt me niet meer dan een politiek correcte houding, daar (in de politiek) houdt iedereen er een eigen agenda op na.

Citaat:
Menahem schreef op 20-06-2005 @ 18:12 :
Citaat:
Mijn broer leest alles al, en daar kan hij wel mee omgaan
Citaat:
azaziël antwoordde ouja, ik doe iig heel goed alsof..
goede Trol!!
Oud 22-06-2005, 20:20
juno
juno is offline
Aza is Menachems broer, en ze zijn allebei oudgedienden, geen trollen dus.
Oud 22-06-2005, 20:24
Verwijderd
Citaat:
Leonoor schreef op 22-06-2005 @ 20:02 :
Internet is misschien anoniem, maar niet zo anoniem als sommige mensen denken. Ik vind het naďef als iemand denkt dat hier niemand uit zijn of haar omgeving rondloopt...het forum heeft 56.332 leden (ff undercovers wegdenken ), daar zal er altijd wel eentje tussen zitten die je kent. Ik ga hier iig geen dingen lopen vertellen waarvan ik niet wil dat mijn zusjes of andere mensen uit mijn omgeving het weten.
Natuurlijk is het niet slim alles altijd maar te vertellen op een forum, maar 'k vind 't behoorlijk ongepast om als broer dan maar vanalles te gaan lezen. Hij mag het wel, maar het echt doen gaat me wat ver.

Ik ben wel benieuwd wat de broer van TS hier nu eigenlijk van vindt, maar dat zullen we wel nooit weten..
Oud 22-06-2005, 20:45
famillie
famillie is offline
Citaat:
Natuurlijk is het niet slim alles altijd maar te vertellen op een forum, maar 'k vind 't behoorlijk ongepast om als broer dan maar vanalles te gaan lezen. Hij mag het wel, maar het echt doen gaat me wat ver.Ik ben wel benieuwd wat de broer van TS hier nu eigenlijk van vindt, maar dat zullen we wel nooit weten..

Wat ik vind? Welnu, ik zal even uitleggen hoe alles tot stand kwam. Tijdens mijn zoektocht op google zag ik ineens een stukje van dit forum met de nickname van mijn broertje erbij. Hee, zou dat 'm zijn dacht ik? Natuurlijk niet denkende aan het feit dat hij wellicht allerlei persoonlijke zaken hier zou melden.

op 'seksualiteit' valt het ook allemaal wel mee. niks dat ik niet van 'm weet ofzo.

Dus toch nieuwgierig naar het feit of hij het was of niet ben ik een paar postings gaan lezen. Omdat niet in elke posting de echte naam of woonplaats naar voren komt duurde het even eer ik de gaten had dat hij het was. Ik kreeg het pas door toen hij bij een ander deel van s.com iets heel persoonlijks deelde met de anderen. Wat hij deelde doet er nu niet toe.

Ik wist ook al wat hij vertelde daar, het is geen geheim. Maar toen pas bedacht ik mij dat hij het wellicht wel vervelend kan vinden dat ik lees welke gevoelens hij ervaart bij bepaalde onderwerpen. Natuurlijk praat ik daar ook wel eens met hem over, maar toch...

Toen kreeg ik toen de gaten dat je ook iemands profiel kon zie, en de cirkel was rond, hij is het.

Nu zijn er tal van positieve, begripvolle reacties geplaatst tot botte of weinig empatische postings.

Toch zit het mij niet lekker dit hele verhaal, normaal gesproken flap ik dit er zo uit: "hee, wat zie ik nou op s.com, beetje vieze praatjes over B*eff*n he?"

Maar met die andere postings in gedachten deed ik dat toch maar niet. Ik ben wel direct, maar hij wil dat wellicht helemaal niet. IK zou het wel willen weten als hij mij zo op internet vond, hij misschien niet.

Omdat ik graag rekening wil houden met zijn gevoelens, probeerde ik door een indirecte posting er achter te komen of hij wel of niet geconfronteerd zou willen worden met deze feiten.

jij zegt (en niet allen jij) dat het ongepast is om dit te lezen, ik vind het ongepast om geen rekening te houden met hem en deze poging niet te ondernemen.

misschien heb je wat begrip voor mijn 'onaangepaste'gedrag, misschien ook wel niet.

Verder begrijp ik van de forumbaas dat het niet persoonlijk mag worden hier, daarom heeft iedereen bij deze toestemming om deze reply aan Andijvie te lezen (ja deze laatste opmerrking was een grapje ) zou je bijna niet denken he?

Maar goed, tot zover.
Oud 22-06-2005, 20:48
KreZor
KreZor is offline
Citaat:
famillie schreef op 22-06-2005 @ 21:45 :
Omdat ik graag rekening wil houden met zijn gevoelens, probeerde ik door een indirecte posting er achter te komen of hij wel of niet geconfronteerd zou willen worden met deze feiten.

jij zegt (en niet allen jij) dat het ongepast is om dit te lezen, ik vind het ongepast om geen rekening te houden met hem en deze poging niet te ondernemen.
Het is net zoiets als een dagboek lezen, als hij het graag met je had willen bespreken was hij er wel over begonnen lijkt me.
Oud 22-06-2005, 20:51
famillie
famillie is offline
Citaat:
Het is net zoiets als een dagboek lezen, als hij het graag met je had willen bespreken was hij er wel over begonnen lijkt me.
Omdat lezen moeilijk blijkt te zijn..nog 1 x dan.

1. Ik wist alles al.
2. Hij was er dus al lang over begonnen.
3. ik merkte pas dat hij het was, NA het lezen van de post.

Dus het enige wat ik doe is checken of hij wil weten wat ik weet.

Lees jij nu zo slecht of begrijp ik het zo goed?
Oud 22-06-2005, 20:56
KreZor
KreZor is offline
Citaat:
famillie schreef op 22-06-2005 @ 21:51 :
Omdat lezen moeilijk blijkt te zijn..nog 1 x dan.

1. Ik wist alles al.
2. Hij was er dus al lang over begonnen.
3. ik merkte pas dat hij het was, NA het lezen van de post.

Dus het enige wat ik doe is checken of hij wil weten wat ik weet.

Lees jij nu zo slecht of begrijp ik het zo goed?
dan snap ik jouw probleem niet
Oud 22-06-2005, 20:58
famillie
famillie is offline
Citaat:
dan snap ik jouw probleem niet
Met alle respect, als je het nu niet snapt denk ik dat ik je niet meer kan helpen, kennelijk ben ik niet in staat iets duidelijk te maken aan je.
Oud 22-06-2005, 21:07
KreZor
KreZor is offline
Citaat:
famillie schreef op 22-06-2005 @ 21:58 :
Met alle respect, als je het nu niet snapt denk ik dat ik je niet meer kan helpen, kennelijk ben ik niet in staat iets duidelijk te maken aan je.
hm, volgende keer zal ik de moeite maar nemen om de hele topic te lezen, ben ik atm te lui voor. in ieder geval succes met je -niet door mij begrepen- dilemma
Oud 22-06-2005, 21:09
Poffertje
Poffertje is offline
Het is wel een openbaar forum... Hij/zij zou er ook wel bewust van moeten zijn dat het heel goed mogelijk is.
Weet hij/zij zelf wel dat jij zijn/haar berichten gelezen hebt?
Oud 22-06-2005, 21:30
Myuki
Myuki is offline
Ik let wel een beetje op met wat ik post en wat prive moet blijven
Oud 22-06-2005, 22:18
Verwijderd
Ik begrijp je probleem nu wel. 't Is niet zo dat je echt een geheim van hem gelezen hebt, alleen meer gevoelens omtrend iets, waarvan je niet helemaal weet of hij wil dat jij ze leest. Ik dacht dat je serieus allerlei rare dingen had gelezen die je niet wist (vooral omdat dit topic hier op Seksualiteit staat). In dat geval begrijp ik ook waarom je dit topic hebt gepost. Blijkbaar is 't gevoelig (anders had je het wel direct gevraagd, dat gaf je zelf ook aan), maar kan je er niet voorzichtig over beginnen? Zonder hem ongemakkelijk te laten voelen. Ik denk namelijk dat jij wil dat hij weet dat je iets gevoeligs, persoonlijks van hem hebt gelezen. Begin er dus voorzichtig eens over. Wat ik al eerder zei, gewoon beginnen met;'Zeg, ben jij *nickname* op scholieren.com?' en dan daar verder op door bouwen. Misschien een goed moment afwachten, ligt natuurlijk aan waar zijn post over ging. Als hij er niet over wil praten, accepteer dat dan, misschien ook duidelijk maken dat je het niet met opzet las - als hij aangeeft dat hij het niet fijn vindt dat je het weet.

Als mijn zus enkele topics van mij hier zou lezen - sommige dingen weet ze écht niet, die heb ik gepost met in m'n achterhoofd dat mijn familie niet echt om kan gaan met internet; ze zullen hier nooit terechtkomen, laat staan dat ze weten dat ík Andijvie ben - zou ik het ook fijn vinden wanneer ze er eens voorzichtig over zou beginnen. Ik zou het in ieder geval fijn vinden wanneer ze aan geeft dát ze dingen heeft gelezen.
Oud 22-06-2005, 23:35
Sultan_of_Swing
Sultan_of_Swing is offline
Citaat:
famillie schreef op 22-06-2005 @ 21:45 :
Toch zit het mij niet lekker dit hele verhaal, normaal gesproken flap ik dit er zo uit: "hee, wat zie ik nou op s.com, beetje vieze praatjes over B*eff*n he?"
Haha ik zie dit zo voor me.
Oud 23-06-2005, 00:57
SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Citaat:
KreZor schreef op 22-06-2005 @ 21:48 :
Nee! Een dagboek is privé, dit is teh INTERNETS! Godsamme, mensen, leer het toch eens dat iedere lul je posts kan lezen. Voor een dagboek heb je dan wel geen internets nodig, maar dat is ook nooit bedoeld om te delen met de wereld, posts hier wel.
Oud 23-06-2005, 09:08
Verwijderd
Beetje triest, dit.
Oud 23-06-2005, 09:58
Verwijderd
Citaat:
SisterOfMercy schreef op 23-06-2005 @ 01:57 :
Nee! Een dagboek is privé, dit is teh INTERNETS! Godsamme, mensen, leer het toch eens dat iedere lul je posts kan lezen. Voor een dagboek heb je dan wel geen internets nodig, maar dat is ook nooit bedoeld om te delen met de wereld, posts hier wel.
Natuurlijk mág iedereen het lezen, maar ik zou het heel ongepast vinden wanneer een broer of zus alle posts gaat zoeken en lezen. Zoiets vraag je eerst, imo.
Oud 23-06-2005, 11:39
Shitonya
Shitonya is offline
inderdaad een beetje triest. Broerlief, als je het te persoonlijk vindt, zet je broertje dan op negeer of lees zijn posts niet en doe niet zo achterbaks door hier over hem te praten onder een andere schuilnaam
Topic gesloten

Regels voor berichten